Uzziniet visu par
LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

Uzziniet, kā izmantot katru līdzekli savā labā.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Mācieties, piedaloties LiveAgent tīmekļa semināros

Laipni lūdzam LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārā! Mūsu speciālisti palīdzēs jums izmantot mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu, kas ietver pieteikumu apstrādes programmatūru, tiešsaistes čatu, iebūvētu zvanu centru un daudz ko citu. Mēs palīdzēsim jums izveidot un konfigurēt jūsu kontu, kā arī atbildēt uz jūsu visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Iepazīstieties ar LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru kopā ar mums un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu tāpat kā daudzi uzņēmumi visā pasaulē.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Šajā tīmekļa seminārā mēs iepazīstināsim ar LiveAgent vadības paneļa darbības principiem, svarīgākajām funkcijām un iestatījumiem, kas Jums būtu jāizpēta vispirms.

LiveAgent galvenā iezīme ir racionalizēta saziņa, kas pārveidota par palīdzības pieteikumiem. Palieliniet produktivitāti, pārejot uz LiveAgent.

Tiešsaistes čata programmatūras vai proaktīvu čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā tieši sazināties ar klientiem, potenciālajiem klientiem vai vispārējo auditoriju, lai viņi neapmaldītos Jūsu vietnē.

Daudzu zināšanu bāze ir jaunākais papildinājums klientu portālu sistēmā. Izmantojot vairākas zināšanu bāzes, varat nodalīt zināšanas atbilstoši valodai, produktam vai zīmolam.

Saistītie Raksti arTīmekļa semināri
Uzziniet par atbalsta automatizāciju un labāko rīku, kā automatizēt atbalsta procesus jūsu uzņēmumā, lai nodrošinātu efektīvu un rezultatīvu klientu apkalpošanu.

Atbalsta automatizācija

Atklājiet, kā atbalsta automatizācija ar LiveAgent var paaugstināt uzņēmuma produktivitāti un klientu apmierinātību, ietaupot laiku un naudu. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un uzlabojiet klientu apkalpošanu ar dažādām funkcijām un integrācijām!

Klientu atbalsta konferences ir pasākumi, kuros piedalās klientu atbalsta eksperti. Šajā rakstā uzzināsiet, kā tās var noderēt jūsu darbinieku apmācību procesā.

Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā

Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu, kā klientu atbalsta konferences 2019. gadā var uzlabot jūsu komandas prasmes un motivāciju. Iegūstiet izglītību, atklājiet jaunākās tendences un tīklojieties ar nozares ekspertiem, lai paaugstinātu klientu apkalpošanas līmeni un veicinātu darbinieku izaugsmi.

Nosūtiet e-pastu pēc pasākuma, lai uzzinātu, kā paticis jūsu pasākums. Lai uzrakstītus iedvesmojošas vēstules, skatiet mūsu bezmaksas sagataves e-pastu nosūtīšanai pēc pasākuma.

E-pasta sagataves nosūtīšanai pēc pasākuma

Atrast piemērotas e-pasta sagataves pēc pasākuma? LiveAgent piedāvā 10 bezmaksas paraugus attiecību uzturēšanai un atsauksmju iegūšanai!

Uzziniet 12 ieteikumus un labāko praksi tiketu sistēmas izveidei, ko varat izmantot jau šodien, lai uzlabotu Jūsu klientu servisa efektivitāti un lietderību.

Tiketu sistēmas labākā prakse

Discover the best practices for optimizing your ticketing system with 12 actionable tips. Learn how to enhance your customer service efficiency through agent training, ticket prioritization, automation, and more. Empower your support team to deliver superior service and boost client satisfaction today!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x