Meklējat palīdzības dienestu priekš WordPress?
LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudnis nodrošina izcilu klientu atbalstu, kas palīdz uzņēmumam izcelties konkurentu priekšā un saglabāt klientu lojalitāti. Tas ir ātrs, efektīvs un proaktīvs risinājums, kas palīdz uzņēmumam uzlabot klientu apmierinātību un saņemt reklāmguvumus. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams, kas ļauj uzņēmumiem to izmēģināt bez jebkāda finanšu riska.
Palīdzības dienesta programmatūra nekustamā īpašuma nozarei
LiveAgent piedāvā bezmaksas demonstrāciju, lai jūs varētu uzzināt, kā veicināt savu uzņēmuma panākumus ar to. Tas piedāvā daudz pakalpojumu, integrācijas, funkcijas un atbild uz jautājumiem par cenām un citiem aspektiem. Pierakstieties uz demonstrāciju, lai uzzinātu, kura pakete ir piemērotākā jūsu biznesa mērķiem un kā LiveAgent var palīdzēt jums un jūsu klientiem atrisināt problēmas un sasniegt mērķus.
Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave
Šajā tekstā tiek apskatīts digitālā mārketinga uzņēmuma iekļaušanas stratēģijas veidošana, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanas rīkus. Teksts piedāvā arī klientu apmierinātības programmatūras reklāmu, kas nodrošina personalizētu atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērta nozīme praktiskiem, efektīviem un veiksmīgiem saziņas kanāliem mārketingā.
Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma
LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.
Tīmekļa vietnēs tiešsaistes čats ir svarīgs klientu atbalsta kanāls. Tomēr vidējais čata atbildes laiks ir 45 sekundes, kas ir daudz ilgāks par to, ko klienti gaida. Lielākā daļa klientu dod priekšroku cilvēciskai mijiedarbībai, nevis čatbotiem. Klienti novērtē kvalitatīvu atbalstu vairāk nekā ātrumu un 44% no patērētājiem uzskata, ka tiešsaistes čats ir svarīgs līdzeklis iepirkšanās laikā.
Klientu apkalpošanai sekojoša e-pasta sagataves
Tekstā aprakstīta personalizētu iekļaušanas stratēģija digitālā mārketingā, ieskaitot e-pasta sagataves, atsauksmju pieprasījuma e-pastus un klientu apkalpošanas apmācību. Uzsvērts, ka laba klientu apkalpošana ir uzņēmuma panākumu atslēga un jāpiemēro visiem sakaru kanāliem.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem