Funkcijām bagāta, zibenīgi ātra tiešsaistes tērzētava priekš WordPress

Mūsdienu klienti vēlas tūlītējas atbildes nezvanot klientu servisam, negaidot stundas uz e-pastu atbildēm vai skatīties caur pašapkalpošanās resursiem. Tādēļ tiešsaistes tērzētava vairs nav tikai servisa kanāls, kurš ir labs, ja tas ir, tagad tas ir nepieciešamība.

Ar LiveAgent tiešsaistes tērzētavu priekš WordPress Jūs varat sniegt tūlītēju klientu atbalstu, uzlabot iesaisti ar proaktīvajiem aicinājumiem un palielināt klientu apmierinātību.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Tiešsaistes tērzētavas programmatūras priekšrocības, kuras nevar ignorēt

Patērētājiem gaidāms un iecienīts

60% 18-38 gadu vecu klientu regulāri izmanto tiešsaistes tērzētavu klientu servisam. 53% dod priekšroku tiešsaistes tērzētavas izmantošanai pirms zvanīšanas uzņēmuma atbalstam.

Ne tikai klientu atbalsts

85% no B2B un 74% no B2C uzņēmumiem izmanto tiešsaistes tērzētavu pārdošanai, 54% uzņēmumu B2B un 31% B2C sektorā izmanto tiešsaistes tērzētavu mārketingam.

Vairāk pirkumu no atkārtotiem klientiem

Patērētāji pērk vairāk no zīmoliem, kas piedāvā tiešsaistes tērzētavu. 52% no klientu, visticamāk, nopirks no uzņēmuma, kas piedāvā tiešsaistes tērzētavas atbalstu.

Vai LiveAgent ir pareizais tiešsaistes tērzētavas spraudnis manai WordPress mājaslapai?

Meklējat labāko tiešsaistes tērzētavu savai WordPress mājaslapai? Starp simtiem pieejamiem tērzētavu spraudņiem, mēs domājam, ka LiveAgent tiešsaistes tērzētava priekš WordPress varētu būt labākais risinājums Jūsu uzņēmumam, atbalsta komandai un Jūsu klientiem. Lūk kāpēc:

real-time typing view

Iespaidojiet ar ātrāko tērzētavas logrīku tirgū

Mūsdienu patērētāji ir nepacietīgi un ienīst gaidīšanu. Tāpēc mēs esam izveidojuši ātrāko tiešsaistes tērzētavas logrīku tirgū, kas tiek uzrādīts Jūsu mājaslapā tikai 2,5 sekundēs. Iespaidojiet savus klientus ar reāllaika atbalstu un parādiet viņiem, ka laiks ir viņu vērtība.

cleverness of LiveAgent

Uzlabojiet iesaistīšanu un reklāmguvumus ar proaktīvo tērzētavu

Uzlabojiet iesaistes rādītājus aicinot savus klientus un perspektīvos klientus ātrā tērzēšanā ar Jums uzreiz pēc ierašanās mājaslapā. Ieslēdzot proaktīvās tērzēšanas cenu vai pasūtījuma veikšanas lapās ir pārbadīts ļoti efektīvs ceļš, lai palielinātu pārdošanu un pārveidotu vairāk apmeklētāju maksājošos klientos.

personalization features of LiveAgent

Ieslēdziet viedo tērzēšanas sadali starp pieejamajiem aģentiem

Ieguvums no uzlabotās tērzētavas novirzīšanas un sadales iespējas elastīguma. Iestatiet aģentu prioritātes un nosakiet maksimālo tērzēšanas slodzi saviem aģentiem. Labākā daļa? LiveAgent piešķir tērzēšanas aģentiem, kam ir bijusi iepriekšējā saskarsme ar klientu, lai nodrošinātu ātru, precīzu un zinošu atbalstu.

provide help with LiveAgent

Apvienojieties un tērzējiet ar saviem kolēģiem

LiveAgent tērzētavas rīks veicina efektīvu komandas sadarbību. Neesat pārliecināts, kā palīdzēt klientam ar kuru tērzējat? Pārvietojiet tērzētavu aģentam, kas ir zinošāks, lai palīdzētu, vai nekavējoties savienojiet ar saviem kolēģiem caur iekšējo tērzētavu, lai saņemtu palīdzību. Vairs nevajag tērēt laiku ielogošanai citās aplikācijās. 

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Sekojiet sava apmeklētāja uzvedībai un iesaistieties pareizajā laikā

Uzlabojiet savu atbalstu ar reāllaika mājaslapas uzraudzību: redziet visus savus tiešsaistes apmeklētājus, pārbaudiet, kā tie pārvietojas mājaslapā, un cik ilgi viņi pavada katrā lapā. Šīs informācijas esamība – tādas kā klientu ienākšanas avots, valsts vai laika josla – var padarīt Jūsu proaktīvos tērzēšanas aicinājumus inidividualākus.

Live chat - Proactive chat invitations

Redziet, ko Jūsu klienti raksta

Ar reāllaika teksta ievades skatu, Jūs varat pārsteigt savus klientus ar zibenīgi ātru atbalstu un likt justies, ka Jūs lasiet viņu domas. Redziet, ko klients raksta tērzētavā pirms viņi nosūta ziņu, apdomājiet klientu vajadzības un sagatavojiet atbildes jau pirms jautājuma saņemšanas.

Savienojiet ar WordPress dažu sekunžu laikā

LiveAgent ir izveidots, lai ietaupītu Jūsu vērtīgo laiku. Vienkārša (copy/paste) integrācija savieno Jūs ar saviem klientiem dažu sekunžu laikā. LiveAgent novirza savus ienākošās tērzēšanas pareizajiem locekļiem Jūsu komandā un dinamiski pielāgo tērzētavas pieejamību, kad Jūsu aģenti ielogojas un izlogojas savās maiņās.

Vairāk nekā vienkārši tiešsaistes tērzētava

LiveAgent nav tikai tiešsaistes tērzētavas logrīks, tas ir viss-vienā daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras risinājums, kurā ir 180+ funcijas, 40+ savienojumi, un gandrīz neierobežotas pielāgošanas opcijas. 

Jums ir nepieciešama jaudīga biļešu sistēma ar automatizāciju, virtuālo zvanu centru, sociālo tīklu atbalsta rīku vai klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru? LiveAgent tas viss ir.

Uzlabojiet savu klientu atbalstu uz jaunu līmeni ar LiveAgent tiešsaistes tērzētavas programmatūru

Meklējat bezmaksas tiešsaistes tērzētavas rīku savai WordPress mājaslapai? Sāciet savu pilnu 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un ieskatieties, kā tas viss darbojas un ko var iegūt Jūsu bizness. 

Nav nepieciešama apnicīgā lejupielāde, programmatūra ir pilnībā balstīta mākonī. Jūs varat pieprasīt arī viens-uz-vienu demonstrāciju ar kādu no mūsu komandas, lai gūtu labāku priekšstatu, kāpēc LiveAgent ir visapmeklētākā un nr.1 tiešsaistes tērzētavas programmatūra maziem uzņēmumiem 2020.

LiveAgent rating live chat agent - gif

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir tiešsaistes tērzētava priekš WordPress?

Tiešsaistes tērzētava priekš WordPress ir vienkārša tērzētavas poga, kas attēlojas Jūsu WordPress mājaslapā. Kā rezultātā Jūs varat sniegt tūlītēju klientu servisu saviem mājaslapas apmeklētājiem/potenciālajiem klientiem.

Kā man pievienot LiveAgent tiešsaistes tērzētavu manā WordPress mājaslapā?

Kad Jūs pielāgosiet/izveidosiet tērzētavas pogu LiveAgent platformā, vienkārši nokopējiet HTML kodu un ievietojiet to savā WordPress mājaslapā.

Vai LiveAgent tiešsaistes tērzētava programmatūra atbalsta citas valodas?

Tieši tā, LiveAgent šobrīd ir pieejams 43 valodās. Pārbaudiet LiveAgent Daudzvalodu funkcijas, lai iegūtu detaļas.

Related Articles to Tiešsaistes tērzētava priekš WordPress
LiveAgent ir vadošais palīdzības dienests Jūsu WordPress mājaslapām. Savienojiet vislabāk novērtētāko palīdzības dienestu ar populārāko CMS.

Meklējat palīdzības dienestu priekš WordPress?

LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudnis nodrošina izcilu klientu atbalstu, kas palīdz uzņēmumam izcelties konkurentu priekšā un saglabāt klientu lojalitāti. Tas ir ātrs, efektīvs un proaktīvs risinājums, kas palīdz uzņēmumam uzlabot klientu apmierinātību un saņemt reklāmguvumus. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams, kas ļauj uzņēmumiem to izmēģināt bez jebkāda finanšu riska.

Līdztekus izcilu būvju un konstrukciju celtniecībai variet izveidot arī lojālu klientu bāzi. Uzziniet, kā izmantot LiveAgent iespējas.

Palīdzības dienesta programmatūra nekustamā īpašuma nozarei

LiveAgent piedāvā bezmaksas demonstrāciju, lai jūs varētu uzzināt, kā veicināt savu uzņēmuma panākumus ar to. Tas piedāvā daudz pakalpojumu, integrācijas, funkcijas un atbild uz jautājumiem par cenām un citiem aspektiem. Pierakstieties uz demonstrāciju, lai uzzinātu, kura pakete ir piemērotākā jūsu biznesa mērķiem un kā LiveAgent var palīdzēt jums un jūsu klientiem atrisināt problēmas un sasniegt mērķus.

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagataves var palīdzēt mijiedarboties un veidot nozīmīgas saiknes ar potenciālajiem un esošajiem klientiem

Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave

Šajā tekstā tiek apskatīts digitālā mārketinga uzņēmuma iekļaušanas stratēģijas veidošana, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanas rīkus. Teksts piedāvā arī klientu apmierinātības programmatūras reklāmu, kas nodrošina personalizētu atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērta nozīme praktiskiem, efektīviem un veiksmīgiem saziņas kanāliem mārketingā.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.

Kādas ir klientu cerības un vēlmes saistībā ar jūsu uzņēmumu? Statistikas datus varat atrast mūsu rakstā un izpētīt arī paši.

Cerības un priekšrokas

Tīmekļa vietnēs tiešsaistes čats ir svarīgs klientu atbalsta kanāls. Tomēr vidējais čata atbildes laiks ir 45 sekundes, kas ir daudz ilgāks par to, ko klienti gaida. Lielākā daļa klientu dod priekšroku cilvēciskai mijiedarbībai, nevis čatbotiem. Klienti novērtē kvalitatīvu atbalstu vairāk nekā ātrumu un 44% no patērētājiem uzskata, ka tiešsaistes čats ir svarīgs līdzeklis iepirkšanās laikā.

Uzlabojiet savu klientu apmierinātību ar mūsu klientu apkalpošanai sekojoša e-pasta sagatavēm. Iepriecini savus klientus ar spožu apkalpošanu jau šodien!

Klientu apkalpošanai sekojoša e-pasta sagataves

Tekstā aprakstīta personalizētu iekļaušanas stratēģija digitālā mārketingā, ieskaitot e-pasta sagataves, atsauksmju pieprasījuma e-pastus un klientu apkalpošanas apmācību. Uzsvērts, ka laba klientu apkalpošana ir uzņēmuma panākumu atslēga un jāpiemēro visiem sakaru kanāliem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju