Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piesaistiet vairāk potenciālo klientu ar tērzēšanu tiešsaistē.

Paaugstiniet klientu iesaisti ar LiveAgent

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Sveiki, mani sauc Jānis, kā varu Jums palīdzēt?

Vēlos pārbaudīt sava pasūtījuma statusu

Nekādu problēmu! Lūdzu, norādiet savu pasūtījuma ID.

Mana pasūtījuma ID ir GQ34566



Atklājiet ātrāko tiešsaistes tērzēšanu tirgū

LiveAgent tērzēšanas programmatūra ir ātra, uzticama, padara Jūsu uzņēmējdarbību rentablāku un palīdz Jūsu klientu atbalsta komandām strādāt produktīvāk.

Izveidojiet tūlītējus savienojumus ar proaktīvu tērzēšanas programmatūru

Izmantojiet tiešsaistes tērzēšanas programmatūru, lai pārvērstu vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem dažu sekunžu laikā. Automatizētas, viedās tērzēšanas iespējas ļauj lietotājiem tērzēt ar piemērotākajiem aģentiem, lai sniegtu viņiem atbilstoša veida palīdzību.

Izmantojot LiveAgent uzlabotās funkcijas, Jūs ietaupīsiet daudz laika. Pavadiet šo laiku, koncentrējoties uz to, kas ir svarīgi – veidot jēgpilnas attiecības ar saviem klientiem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vienmērīga tīmekļa vietnes integrācija

LiveAgent tika izveidots, lai ietaupītu Jūsu vērtīgo laiku. Vienkārša (copy & paste) integrācija savieno Jūs ar klientiem dažu sekunžu laikā. LiveAgent novirza jaunas ienākošās tērzēšanas pareizajiem komandas locekļiem un dinamiski pielāgo tiešsaistes tērzēšanas pieejamību laikā, kad Jūsu aģenti piesakās un izrakstās no sistēmas savas maiņas laikā.

Kas ir tiešsaistes tērzēšanas atbalsta programmatūra?

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsta programmatūra ir kompleksas palīdzības dienesta programmatūras galvenā daļa, kas nodrošina tiešsaistes saziņu ar uzņēmumu, no vienas puses, un lietotājiem, no otras puses. Izmantojot LiveAgent, Jūs varat instalēt tiešsaistes tērzēšanas moduli (vai, citiem vārdiem sakot, tiešsaistes tērzēšanas logrīku) savā tīmekļa vietnē mazāk nekā minūtes laikā un sākt sarunāties ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem.

Live Chat Software by LiveAgent

Kāda veida tiešsaistes tērzēšanas programmatūru piedāvā LiveAgent?

Tērzēšana tiešsaistē parasti ir tikai tērzēšanas risinājums, kas nozīmē, ka saziņa notiek, izmantojot tikai ziņojumapmaiņas kanālus. Tomēr tērzēšanas risinājumi var ietvert arī balss un video komponentes. Ko tas nozīmē? Papildus standarta tērzēšanas pakalpojumiem Jūsu uzņēmums var piedāvāt arī video tērzēšanu.

Video tērzēšana ir izcils tīmekļa tērzēšanas papildinājums. Tā ļauj efektīvi risināt jautājumus, koplietojot ekrānu, kas ir diezgan lietderīgi nozarēs, kas orientētas uz pakalpojumu sniegšanu.

Kā darbojas tiešsaistes tērzēšanas lietotne?

Tīmekļa tērzēšanas programmatūra ir klientu saziņas platforma, kas ļauj klientiem netraucēti sazināties ar klientu atbalsta komandām. Kad klients sazinās, izmantojot tērzēšanas lietojumprogrammu, Jūsu aģenti saņem jaunu pieteikumu LiveAgent universālajā iesūtnē. Rezultātā aģenti var ātri sniegt atbildi un uzlabot klientu iesaisti.

Kāpēc uzņēmumi izmanto tiešsaistes tērzēšanas palīdzības programmatūru

Jūsu klienti meklē tūlītējas atbildes uz saviem jautājumiem. Tērzēšana tiešsaistē ir ātrākais veids, kā ar viņiem sazināties.

Increase icon

Palieliniet pārdošanas apjomu

Vai brīnāties, kāpēc tik daudzi apmeklētāji aiziet no Jūsu vietnes, nekļūstot par Jūsu klientiem? Runājiet ar viņiem tiešsaistē un pievērsiet viņu uzmanību.

Tachometer icon

Uzlabojiet klientu apmierinātību

Atrisiniet visas klientu problēmas, pirms viņi kļūst neapmierināti un sāk meklēt alternatīvas. Uzlabojiet klientu pieredzi ar Jūsu produktiem.

Euro

Samaziniet izmaksas

Viens tērzēšanas aģents var apkalpot vairākus klientus vienlaicīgi. LiveAgent uzlabo Jūsu produktivitāti un klientu apmierinātību.

Mēs radījām jaunu veidu, kā uzņēmumi tērzē ar klientiem.

Aplūkojiet, kā mēs integrējām tiešsaistes tērzēšanu vienotā daudzkanālu saziņas platformā. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā visas parastās tērzēšanas funkcijas, kas Jums jebkad būs nepieciešamas, un papildus tam mēs esam iekļāvuši daudzas unikālas priekšrocības, ko Jūs neatradīsiet nevienā citā programmatūrā. LiveAgent tīmekļa vietnes tērzēšanas funkcijai piemīt viss, kas nepieciešams.

Uzlabojiet savu klientu atbalstu ar mūsu pilnveidotajām funkcijām

Iestatiet noteikumus, lai automātiski aicinātu apmeklētājus tērzēt tiešsaistē un pārvērstu apmeklētājus par klientiem. Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi ļauj Jūsu aģentiem sazināties ar apmeklētājiem, izmantojot tērzēšanas logrīku. Tērzēšanas paziņojumi uzlabo klientu lojalitāti, jo mijiedarbība ar klientiem ir ātra un efektīva. Uzziniet vairāk…

tour 03

Vērojiet, kā apmeklētāji pārvietojas Jūsu vietnē, un mijiedarbojieties ar viņiem. Tīmekļa vietnes monitoringa funkcija ļauj Jums redzēt klientu pārvietošanos, jo īpaši URL adreses, kuras viņi apmeklē. Ja nepieciešams, Jūsu klientu apkalpošanas komanda jebkurā brīdī var sazināties ar potenciālo klientu. Uzziniet vairāk…

Ļaujiet saviem aģentiem sagatavot atbildes, pirms klients nosūta savu sākotnējo ziņojumu. Šī funkcija ļauj Jūsu pārdošanas komandai apskatīt tērzēšanas ziņojumus, kamēr klienti tos raksta. Rezultātā Jūsu pārdošanas pārstāvji var sniegt ātrus risinājumus un uzlabot lietotāju pieredzi. Uzziniet vairāk…

Vai nodrošināt atbalstu vairākās valodās? LiveAgent ļauj iestatīt vēlamo valodu tērzēšanas lodziņam, lai jūs varētu nodrošināt izcilu tērzēšanas pieredzi. Uzziniet vairāk…

Pieņemamas cenas

LiveAgent piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes attiecību tiešsaistes tērzēšanas programmatūras jomā.

Ticket+Chat

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana tiešsaistē

Tērzēšanas funkcijas papildus standarta palīdzības dienesta funkcijām.

$29 /mēn.
All-Inclusive

Viss iekļauts

Ikviena palīdzības pieteikumu un tērzēšanas funkcija ir papildināta ar iebūvētu zvanu centru.

$39 /mēn.
How to choose the right live chat software

Kā izvēlēties pareizo tiešsaistes tērzēšanas programmatūru

Tiešsaistes tērzēšanas rīks ir pieejams daudzos risinājumos, tomēr Jums būtu jāmeklē uzlabotas tērzēšanas funkcijas, kas integrējas sarežģītā klientu apkalpošanas sistēmā. Izvēlieties kādu no četriem tarifu plāniem atkarībā no savām vajadzībām. Ja vēlaties izmantot tiešsaistes tērzēšanas lietotni, Jums jāizvēlas mūsu plāns Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana tiešsaistē. Plāns Viss iekļauts piedāvā arī iebūvētu mākoņa zvanu centru un video zvanu programmatūru, kā arī iespēju ievietot sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus LiveAgent.

Tiešsaistes tērzēšana kā palīdzības dienesta programmatūras daļa

LiveAgent piedāvā uzlabotas palīdzības dienesta programmatūras funkcijas, tostarp jaudīgu palīdzības pieteikumu sistēmu ar automatizāciju, sociālo mediju integrāciju ar Instagram un Facebook, zvanu centru un atbalsta centru. Šobrīd mums ir pieejamas vairāk nekā 180 palīdzības dienesta funkcijas!

tour 03

Tiešsaistes tērzēšanas programmatūras izmantošanas priekšrocības

Increase icon

Konversijas rādītāju palielināšana

Izvēloties pareizo tērzēšanas atbalsta programmatūru, konversijas rādītāji var palielināties līdz pat 29%.

Decrease icon

Atbildes laika samazināšana

Krasi samaziniet ienākošo klientu apkalpošanas pieprasījumu atrisināšanas laiku.

Cart icon

Iepirkumu groza pamešanas samazināšana

Uzlabojiet savu klientu iepirkšanās pieredzi, sniedzot palīdzību reāllaikā.

Visi atbalsta kanāli vienuviet

LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas programmatūra ir integrēta ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 nozīmīgu funkciju.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

BUJ

Kas ir tiešsaistes tērzēšanas klientu apkalpošana?

Tiešsaistes tērzēšana nodrošina ātru saziņas veidu ar klientu vai pakalpojuma saņēmēju. Tā ļauj klientu apkalpošanas aģentam uzreiz atbildēt un nodrošināt viņiem atbilstošu apkalpošanu. Tiešsaistes tērzēšana būtībā ir vienkāršs tērzēšanas logs, kurā klients un klientu apkalpošanas aģents sazinās, lai atrisinātu konkrētu jautājumu saistībā ar uzņēmuma sniegto produktu vai pakalpojumu. Tas ir viens no daudziem klientu atbalsta sniegšanas veidiem.

Kā darbojas tērzēšana tiešsaistē?

Tiešsaistes tērzēšana ļauj klientam tieši sazināties ar klientu atbalsta aģentu. Tiklīdz klients sazinās ar aģentu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, saziņa kļūst tūlītēja. Tiešsaistes tērzēšana novērš nepieciešamību ilgstoši gaidīt atbildi. Klients var sazināties ar klientu apkalpošanas aģentu, noklikšķinot uz tērzēšanas pogas Jūsu tīmekļa vietnē. Klienti aizpilda vienkāršu veidlapu un nekavējoties uzsāk tērzēšanas sarunas ar klientu atbalsta aģentiem. Tiešā tērzēšana būtībā ir tērzēšanas logs, kurā klients un aģents sazinās, lai atrisinātu problēmu.

Kāpēc Jums nepieciešama tērzēšana tiešsaistē?

Tiešsaistes tērzēšana ir nepieciešama, lai nodrošinātu tiešu klientu atbalstu Jūsu klientiem. Tiešsaistes tērzēšana ir viens no ātrākajiem un ērtākajiem veidiem, kas ļauj Jūsu klientiem ātri sazināties ar Jums. Nodrošinot viņiem ātru veidu, kā sazināties ar Jums, Jūs varat palielināt savu INI. Klienti vienmēr novērtē ātru atbildi uz saviem jautājumiem, un tas, savukārt, palielina arī viņu lojalitāti un apmierinātību. Lojāls un apmierināts klients vienmēr ir vairāk gatavs pirkt no Jums arī turpmāk un nodrošinās Jūsu uzņēmuma darbību.

Vai tērzēšana tiešsaistē palielina pārdošanas apjomus?

Sniedzot ātru un efektīvu klientu atbalstu, klienti ir apmierināti un lojāli Jūsu zīmolam vai uzņēmumam. Mūsdienu pasaulē cilvēki nav pietiekami pacietīgi, lai gaidītu neuzticamu atbalstu. Sniedzot viņiem ātru atbalstu, Jūs varat palielināt lojālu klientu skaitu, kuri, visticamāk, iegādāsies Jūsu produktu vai pakalpojumu arī turpmāk.

Kā savā tīmekļa vietnē ieviest tērzēšanu tiešsaistē?

Tiešsaistes tērzēšanas programmatūra ļauj viegli pielāgot jau esošās pogas vai izveidot savas. Pēc pielāgošanas viss, kas jums jādara, ir jāintegrē poga, kopējot un ievietojot (copy-pasting) iepriekš ģenerēto kodu savā lapā.

Kas ir tērzēšana tiešsaistē tīmekļa vietnē?

Tiešsaistes tērzēšana ir funkcija, kas ļauj klientiem sazināties un tērzēt ar uzņēmumiem reāllaikā. Lai tērzētu ar uzņēmumu, vienkārši atrodiet tērzēšanas pogas logrīku tā vietnē un sāciet rakstīt.

Vai par programmatūras lietošanu man kādreiz būs jāmaksā?

LiveAgent mēs nodrošinām bezmaksas kontu uz visiem laikiem, bet ar ierobežojumiem. Mēs piedāvājam arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju visiem mūsu abonementiem. Taču pēc izmēģinājuma perioda beigām no Jums netiks iekasēta maksa. Tā vienkārši tiks pārtraukta. Tomēr, ja pēc tam vēlaties turpināt abonementu lietošanu, Jums būs nepieciešams ievadīt kredītkartes datus. Maksa tiek piemērota saskaņā ar mūsu cenu plānu.

Kad ir vērts ieguldīt līdzekļus tērzēšanas programmatūrā?

Tiešsaistes tērzēšanas programmatūra vienmēr ir lieliska izvēle, ja cenšaties būt priekšā saviem konkurentiem. Ja Jums ir vērā ņemama tīmekļa vietnes datplūsma un vēlaties nodrošināt atbalstu reāllaikā, tad tiešsaistes tērzēšanas programmatūra vienmēr ir noderīga neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir Jūsu uzņēmums.

Kādas ir tiešsaistes tērzēšanas programmatūras priekšrocības?

Tiešsaistes tērzēšanas programmatūrai ir daudz priekšrocību, bet galvenās no tām ir šādas: pārdošanas apjoma palielināšanās, labāka klientu pieredze, lielāka klientu apmierinātība un efektīva klientu apkalpošanas darba plūsma.

Kādas ir galvenās tiešsaistes tērzēšanas programmatūras funkcijas?

Visbiežāk sastopamās tiešsaistes tērzēšanas funkcijas ietver sagatavotas atbildes, proaktīvus tērzēšanas ielūgumus, tērzēšanas pārcelšanu, vietnes apmeklētāju izsekošanu, tērzēšanas analīzi, neierobežotu tērzēšanas vēsturi un palīdzības pieteikumu sadali.

Kā es varu kļūt par labu tērzēšanas aģentu?

Lai kļūtu par labu tērzēšanas aģentu, Jums ir jābūt draudzīgam, pacietīgam, zinošam, rūpīgam, gatavam palīdzēt un efektīvi izmantot laiku. Kā labam tiešsaistes tērzēšanas aģentam Jums ir jānodrošina, lai klienti vienmēr saņemtu labu klientu apkalpošanu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju