Piedāvājam efektīvu e-pasta sagatavi, kas palīdz uzklausīt klientus un veicināt pārdošanas apjomus, kā arī uzlabot klientu lojalitāti. Sagatavi var izmantot gan atsauksmju pieprasījumu, gan pēcapkalpošanas aptauju nosūtīšanai. Izmantojiet vienkāršu, bet efektīvu saziņas kanālu, lai sasniegtu klientus un uzlabotu savu produktu/pakalpojumu kvalitāti!
Mūsdienu digitālajā laikmetā pret klientiem jāizturas tā, it kā tie būtu jūsu partneri. Neveltiet pārāk daudz laika nebūtiskām sarunām, tā vietā uzklausiet klientus! Pašreizējie un potenciālie klienti var sniegt jums daudz informācijas, kas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomus, radīt kvalitatīvākus potenciālos pirkumus un vienkārši uzlabot klientu lojalitāti.
Lai to izdarītu, var izmantot vienu no vienkāršākajiem un efektīvākajiem saziņas kanāliem, proti, e-pastu.
Iespējams, jūs domājat: “Nu, mēs jau veicam labu darbu e-pasta mārketinga jomā.” Tas ir iespējams, bet vienmēr var veikt turpmākus uzlabojumus. Kāpēc neizmantot e-pasta ziņas, lai stiprinātu attiecības ar sarakstā iekļautajiem kontaktiem un lai tie ilgāk paliktu lojāli un kļūtu aktīvāki? Pastāv noteikta veida e-pasti, ko sauc par atsauksmju pieprasījuma e-pastu, kas var palīdzēt mijiedarboties un veidot nozīmīgu saikni ar potenciālajiem un esošajiem klientiem.
Atsauksmju pieprasījuma e-pasts ir vienkāršs un radošs veids, kā iesaistīt klientus un saņemt viņu atsauksmes, kas var palīdzēt uzlabot jūsu turpmākās mārketinga ziņas, kā arī pašu produktu.
Pirms iedziļināties sīkumos, ir jāizskaidro, kāpēc tik svarīga ir atsauksmju apkopošana no klientiem. Ilgu laiku uzņēmumi neieguldīja ne laiku, ne resursus, lai iepazītu savus klientus.
Tā ir kļūda, jo, jautājot klientiem par viņu viedokli, jūs varat uzzināt vairāk par cilvēkiem, kas vēlas iegādāties jūsu produktus. Piemēram, kādas ir viņu vajadzības un kā tās var apmierināt.
Tāpēc galvenā doma, lūdzot atsauksmes, ir iegūt vērtīgu informāciju, kas palīdzēs uzlabot un attīstīt jūsu biznesu, produktus un pakalpojumus.
Jautājot saviem pašreizējiem klientiem atsauksmes, jūs varat uzzināt, vai viņi ir apmierināti, ko var uzlabot un kuras no viņu vajadzībām netiek apmierinātas.
Visas šīs informācijas analīze un secinājumu izdarīšana ļaus jums:
Kā būtu jāpaprasa saviem klientiem atsauksmes? Izmantojot veco, labo e-pastu.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Pirms sākat uzdot jautājumus, izskaidrojiet, cik svarīgi jums ir palielināt produkta vai pakalpojuma vērtību. Pastāstiet klientiem, ka vēlaties mācīties no viņu pieredzes, lai varētu turpināt pilnveidoties un nodrošināt labu servisu arī turpmāk.
Jau iepriekš izsakiet savu atzinību un pastāstiet klientiem, ka saprotat, ka viņu laiks ir dārgs, un tāpēc jūs patiešām augstu novērtēsit visas atsauksmes, ar ko viņi padalīsies.
Atbildes uz šo jautājumu palīdzēs jums identificēt visas “labās” lietas, ar kurām nodarbojaties.
Šis punkts ir ļoti svarīgs. Ir jājautā jūsu klientiem, kādas iepirkšanās/pakalpojuma pieredzes daļas viņiem nepatika.
Pievērsiet īpašu uzmanību šīm atbildēm. Ja nesekosiet šim padomam, jums nebūs attaisnojuma, ja kaut kas līdzīgs notiks arī ar citiem klientiem.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Tas tiešām ir atkarīgs no jūsu produkta vai pakalpojuma specifikas. Tomēr negaidiet pārāk ilgi, jo klienti droši vien aizmirsīs pieredzi, kas viņam bija saskarē ar jūsu uzņēmumu (ja vien tā nebija īpaši negatīva). Laba doma ir nosūtīt atsauksmes pieprasījuma e-pastu 5 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas.
Jā, jums vajadzētu rūpēties par visu savu klientu pieredzi, nevis ignorēt tos, kuri ir pauduši negatīvu viedokli par jūsu produktu vai pakalpojumu. Visas negatīvās atsauksmes ir rūpīgi jāanalizē un jārīkojas, lai palīdzētu uzlabot savus produktus un pakalpojumus.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.