Pasūtījuma apstiprinājums ir svarīga komunikācijas stratēģijas daļa, kas informē lietotājus par veiksmīgiem darbību rezultātiem, piemēram, konta izveidi vai reģistrāciju. Personalizētas e-pasta ziņas ir būtiskas, lai veidotu attiecības ar lietotājiem un veicinātu turpmāku produkta vai pakalpojuma izmantošanu. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un mārketinga automatizācijas risinājumus, tai skaitā e-pasta mārketingu, kontaktu vadību, segmentāciju un automatizāciju.
Apstiprinājuma e-pasti ir viena no pirmajām oficiālajām komunikācijām, ko jūsu lietotāji vai klienti saņems, reģistrējoties jūsu produktam vai pakalpojumam. Apstiprinājuma e-pastam ir jābūt pievilcīgam un jāmudina klientu turpināt lietot jūsu produktu.
Ideāla apstiprinājuma e-pasta izveide prasa laiku un piepūli. Pirmā nopietnā kļūda, ko var pieļaut, ir nosūtīt iepriekš definētu, pilnīgi automatizētu apstiprinājuma ziņu.
Ir svarīgi veidot attiecības ar lietotāju, izmantojot personalizētus e-pastus, lai viņi justos komfortabli. Izveidojot saikni ar lietotāju, viņš tiks vairāk iesaistīts un kļūs lojāls jūsu uzņēmumam.
Apstiprinājuma ziņa ir svarīga jūsu saziņas stratēģijas daļa, bet kas tā ir?
Apstiprinājuma e-pasts ir īsa, informatīva e-pasta ziņa, ko izraisa konkrētas klienta darbības. Tās mērķis ir pārliecināt lietotāju, ka viņš ir izpildījis visas nepieciešamās darbības kādā procesā. Piemēram, varat nosūtīt pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu, ziņu, kas informē klientu par veiksmīgu maksājumu vai reģistrēšanos.
Kas attiecas uz klientu portāliem, šajā apstiprinājuma e-pastā jānorāda, ka klienta konts ir veiksmīgi izveidots un ka lietotāji var sākt izmantot platformu un piedalīties zināšanu apmaiņā.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 30-day trial. No credit card required.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
Kā pievienot tiešsaistes čatu CoreCommerce veikalā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. Ar integrāciju Jūsu mājaslapā, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un apmierinātību.
Campaign Monitor Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Campaign Monitor ir e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā rīkus e-pasta kampaņu izveidošanai, automatizēšanai un uzraudzībai. To var sazināties, izmantojot sociālos medijus, kopienas forumu vai zināšanu bāzi. Klientu atbalsta komanda ir motivēta un ātri atbild uz jautājumiem. A/B testēšanas rīki ir arī pieejami.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.