Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves ir ērti un efektīvi izmantojama saziņas metode, lai veiktu gan iekšēju, gan ārēju ziņojumu paziņošanu. E-pasti ietvers reklāmas, jaunumu un darba piedāvājumu paziņojumus. Šeit ir dažādas piemērotas uzņēmuma e-pasta sagataves, kas atvieglo šo procesu.
Lai gan ir pieejams daudz saziņas kanālu, daudzi uzņēmumi izvēlas e-pastu, lai veiktu paziņojumus, jo tas ir visvairāk izmantotais un pievilcīgais kanāls. Vairumā gadījumu uzņēmuma paziņojumu e-pasti ir reklāmas par jauniem produktu vai pakalpojumu laidieniem, esošo produktu atjauninājumiem vai jauna virziena uzsākšanu.
Lai gan šīs ziņas teorētiski ir paziņojumi, tie ir vairāk vērsti uz ar mārketingu saistītu ziņu nosūtīšanu, nevis uz uzņēmumu ziņu paziņošanu. Tādēļ tās var uzskatīt arī par preses relīžu piemēriem, taču parasti t;am nav tik plašs vēriens.
Tomēr ir arī daudz piemēru uzņēmuma paziņojumu e-pastiem ar citiem mērķiem, piemēram, iekšējiem paziņojumiem. Tie parasti ir formālāki e-pasti, kas vērsti uz biznesa komunikāciju, tostarp, bet ne tikai, sludinājumi par vakancēm uzņēmumā, pašreizējā darbinieka paaugstināšana augstākā amatā, pavisam jaunu darbinieku iepazīstināšana ar esošajiem komandas locekļiem vai uzaicinājumu uz atklātu sanāksmi.
Šeit galvenais uzsvars uzņēmuma paziņojumu e-pastos būs, lai sniegtu ar uzņēmējdarbību saistītus paziņojumus, kuri tiek sūtīti iekšējai auditorijai pa e-pastu.
E-pasti ir viena no efektīvākajām saziņas metodēm, un jau sen ir pierādījies, ka tie ir efektīvi gan iekšējo, gan ārējo ziņu sūtīšanai un saņemšanai. Viens acīmredzams iemesls ir tas, ka e-pasti nodrošina tiešu saziņu ar vajadzīgo mērķauditoriju, ja vien jūs zināt tās e-pasta adreses.
Tas nozīmē, ka darba vakanču vai uzņēmuma jaunumu paziņojumu var nosūtīt visiem uzņēmuma darbiniekiem vai atsevišķam sarakstam, savukārt e-pastu, kurā tiek stādīts priekšā jauns darbinieks vai izziņota atklāta sapulce, var nosūtīt tikai attiecīgajai komandai vai nodaļai lielā uzņēmumā.
Dati, kas iegūti Gallup pētījumā, liecina, ka 74% darbiniekiem pietrūkst informācijas par uzņēmumu (avots). Tajā pašā laikā iekšējo sakaru nepareiza pārvaldīšana var izmaksāt maziem uzņēmumiem (nodarbinot mazāk par 100 cilvēkiem) $420 000 gadā, savukārt lieliem uzņēmumiem katru gadu nākas zaudēt līdz pat $62 miljoniem (avots). Tie ir vēl divi iemesli, kāpēc e-pastus izmanto, lai paziņotu iekšējās ziņas un sniegtu darbiniekiem svarīgu informāciju.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu
Rakstā sniegts dažādi ieteikumi un padomi par to, kā palielināt aktīvo e-pasta abonentu bāzi un uzlabot mārketinga metrikas, piemēram, nodrošinot personalizēts e-pasta saraksts, izmantojot papildināšanas kampaņas un piedāvājot personalizētus ieteikumus. Tāpat apskatīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta iesākumu, uzsvērts pateicību personalizēšanas nozīme, kā arī minēti dažādi veidi, kā palielināt lojalitāti un iesaistīšanos. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var nodrošināt iespēju saņemt ātras atbildes uz jautājumiem, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. B2C ieteikumu e-pasta sagataves var uzticēties, izmantojot ieteikumu mārketinga stratēģiju, kas piesaista klientu uzmanību un var veicināt uzņēmējdarbības attīstību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.