Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu Atbalsta Šabloni

Kategorija

Šablonu saraksts
(1097)
  • Customer service templates

    Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

    Sadarbības pārtraukšana SaaS biznesos ir neizbēgama. Pat vislojālakie, ilglaicīgi klienti, dažkārt mēdz pēkšņi atcelt savus abonementus. Iespējams jūsu klienti nesasniedza vēlamos rezultātus, tādēļ, ka neapzinās jūsu produkta pilno potenciālu. Iespējams, ka jūsu klienti ir atraduši labāku risināju(lētāku produktu ar vairāk funkcijām), vai vienkārši tiem vairāk nav vajadzības pēc jūsu produkta vai pakalpojuma. Jebkurā gadījumā, ne … Lasīt Vairāk

  • Email ticketing

    E-pasta veidne atbildei naudas atgriešanai

    Produktu atgriešana, atcelšana, un naudas atgriešana ir ikdiena jebkurā online biznesā. Lai arī cik ļoti jūs censtos iztikt bez naudas atgriešanām, vienmēr būs klienti, kas būs neapmierināti ar jūsu produktu un vēlēsies savu naudu atpakaļ, lai arī cik labs tas būtu. Pastāv dažādi iemesli, kādēļ klienti vēlās atgūt savu naudu atpakaļ. Klients saprata, ka jūsu … Lasīt Vairāk

  • ticket backlog

    Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem

    Katram uzņēmumam, kurš cenšas nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, jāpiedāvā saviem klientiem tādas pašapkalpošanās iespējas kā klientu portāls, zināšanu bāze, stabila visbiežāk uzdotu jautājumu un atbilžu bibliotēka un lietotāju forums. Jūsu klienti noteikti izmantos šos rīkus un novērtēs iespēju pašiem meklēt informāciju un izmantos iespēju konsultēties ar citiem lietotājiem par jautājumiem, ar kuriem var saskarties, izmantojot … Lasīt Vairāk

  • ticket field

    Atbildes jautājumiem saistītiem ar produktiem/pakalpojumu

    Klientu servisā  zināšanu bāze apzīmē datu bāzi vai tiešsaistes platformu, kuru izmanto kā rīku kurā atrodama informācija par to kā sniegt atbildes par produktiem vai pakalpojumiem kurus sniedzat. Tā galvenais mērķis is uzglabāt kompānijas informāciju par produktiem, pakalpojumiem, procesiem, darba nodaļām un citiem. Kompānijas investē savu laiku, naudu un citus resursus, lai iegūtu lielāku zināšanu … Lasīt Vairāk

  • Talk

    Zvanu centra atvainošanās veidnes

    Klientu apkalpošana nav tikai klientu izcilas pieredzes un viņu apmierinātības līmeņa nodrošināšana. Daudzi darbinieki saskaras ar izaicinošām un bieži vien ļoti sarežģītām situācijām, strādājot ar klientiem. Šādos gadījumos vissvarīgākais ir pareiza komunikācija un koncentrēšanās uz konflikta atrisināšanu. Šie divi elementi ir nepieciešami, lai atrisinātu jautājumus un izveidotu ciešākas attiecības ar klientiem. Iemesli sarežģītām situācijām ar … Lasīt Vairāk

    Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.