Vai esat noguris no zvanu pārtraukšanas, ilgām aizturēšanas rindām un neapmierinātiem klientiem? Uzlabojiet savu pakalpojumu kvalitāti jau šodien, ieviešot telefonu programmatūru!
Tālruņa programmatūra nodrošina, ka visi ienākošie un izejošie zvani tiek reģistrēti, ierakstīti un novirzīti attiecīgajiem darbiniekiem jūsu klientu servisa komandā.
Ieinteresējies? Jums vajadzētu būt! Aizmirstiet zvanu centrus, telefonijas programmatūra ir nākotne.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Telefonu programmatūra, kas pazīstama arī kā Balss pārraide, izmantojot internetu (VoIP), tālruņa zvanu veikšanai un saņemšanai izmanto ierīces, kas iespējotas ar internetu.
Termins telefonu programmatūra bieži tiek aizstāts ar zvanu centra programmatūru, jo abi risinājumi darbojas, izmantojot to pašu VoIP tehnoloģiju, kas atvieglo zvanus, pārvēršot balsis ciparu signālos, kas tiek saspiesti un nosūtīti internetā.
Parasti uzņēmumi izmanto telefonu programmatūru, jo tā ļauj viņiem veikt reģionālos un starptautiskos zvanus, nepārmaksājot korporatīvajiem telekomunikāciju uzņēmumiem. Ieintreģēts? Pārbaudiet mūsu VoIP partnerus.
Zvaniet un saņemiet gan starptautiskus, gan reģionālus tālruņa zvanus, nepārmaksājot. Viss, kas jums ir jādara, ir jāsamaksā mēneša abonēšanas maksu. Nav papildu maksas par minūti un slēptu izmaksu.
Jūsu darbienieki var izmantot tālruņa programmatūru praktiski jebkurā ierīcē ar interneta savienojumu, programmatūra ir lieliski piemērota darbam attālinātām komandām vai darbiniekiem, kuri strādā mājās.
Telefonu programmatūra var Jums palīdzēt nodrošināt labāku klientu apkalpošanu, pateicoties uzlabotajām funkcijām, piemēram, zvanu ierakstīšanai, atzvanīšanas opcijām, zvanu reģistrēšanai un daudz ko citu.
LiveAgent pārreģistrē ienākošos zvanus uz atbilstošām nodaļām un darbieniekiem pēc nejaušības principa vai prioritātes piešķiršanas.
Zvani tiek novirzīti tikai darbiniekiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu uzņemšanai.
LiveAgent dod Jums iespēju izveidot pielāgotu IVR izvēlni, kas ietver atzvanīšanas opciju.
Varat ierakstīt savus IVR ziņojumus tieši LiveAgent iekšienē vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IVR ziņojumus.
LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus(un čatošanu!) starp visiem jūsu darbiniekiem. Visi zvani ir balstīti uz pārlūkprogrammu un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.
Vai jums ir jārunā ar klientu viens pret otru, bet viņi ir pārāk tālu? Sāciet videozvanu! LiveAgent dod jums iespēju pārsūtīt visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus uz videozvaniem.
Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš darbienieks atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgs laiks ir katram zvanam, kā arī daudz citus datus, kas palīdzēs jums saprast, kā Jums veicas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent telefonu programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. Katrs Jūsu ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent.
Ja jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvana ierakstam kvalitātes nodrošināšanas, darbinieku apmācības, tiketu nodošanas vai juridisku iemeslu dēļ, to varat izdarīt ar vienu klikšķi.
LiveAgent telefonijas programmatūra atbalsta vairākas zvanu ierīces, tostarp:
LiveAgent ir balstīts uz datu saglabāšanas mākoni un to ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot savus IT darbiniekus.
Telefonu programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj ērti pārvaldīt tiketus, e-pastus, čatus, zvanus,/a> un sociālo mediju ziņojumus.
Kopš 2004. gada LiveAgent ir palīdzējis dažādiem uzņēmumiem sniegt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent komandai un uzziniet, kāpēc mēs esam visaugstāk novērtētā helpdesk programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Mūsu klientu veiksmes programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tā nodrošina pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā vairāk nekā 40 lietotņu valodas un ļauj pilnībā pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā.
LiveAgent ir unikāls programmatūras elements, kas apvieno vairākus sakaru kanālus zem viena jumta ar pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu viskanālu risinājumu ar pārējiem tirgus nodrošinātājiem.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Telephony software is a system where you are able to make and receive calls via internet-powered devices. It is also known as a VoIP (Voice over Internet Protocol).
The first step is to create a list of your company's needs and preferences regarding the system. After that, research software on customer review platforms. When researching software, compare features, integrations, customization, and ease of use. This process should help you navigate through different software as well as decide the one to subscribe to. However, if you are still hesitant about the software, test the product trials to see which one you prefer the most.
One major benefit of telephony software is fever costs since you do not have to spend resources on devices. The next advantage is accessibility. You can connect from almost anywhere. All you need is an internet connection to respond to customers. Moreover, you can decrease your company's voicemail by choosing where and how your customers call ring.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem