Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts
Lai izvēlētos zvanu centra pakalpojumu sniedzēju, jāpārbauda viņu piedāvātās funkcijas un rīki, izmantojot bezmaksas izmēģinājuma versijas, kontaktformas un sazinoties pa tālruni. Svarīga ir arī informācija par integrācijām un saderību ar pašreizējo CRM sistēmu. Lai sašaurinātu sarakstu, nosakiet kritērijus un to svaru, kas padarīs izvēli atbilstošāku jūsu uzņēmumam. Lēmumu pieņemšana ir galvenais process, un, ilgstoši gaidot, var nestrādāt uzņēmuma labā.
Rakstā tiek apspriesta zvanu centra programmatūras ieviešana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudz rīku un funkcijas, kā arī iespēju izmantot automātisko atzvanīšanas funkciju. Ieteicams izveidot virtuālo zvanu centru, kas integrējas ar esošajiem tālruņiem un citām lietojumprogrammām. Zvanu centra programmatūra var būt gan bezmaksas, gan maksas, bet joprojām ir jāizvēlas rīks, kas atbilst uzņēmuma vajadzībām.
Klientu atbalsts datorā vai telefoniski
Pieprasījuma e-pasta sagataves bezmaksas izmēģinājuma versija un LiveAgent uzņēmējiem piedāvā labāko 2022.gada klientu iesaistes programmatūru. Lai gan dators varētu šķist labāks klientu atbalsta risinājums, mobilie tālruņi piedāvā savi priekšrocības, piemēram, vairāku uzdevumu veikšanu un tūlītēju atbildes laiku. Tālrunis var būt arī noderīgs, ja klientu atbalstu sniedzat viņu atrašanās vietā, nevis tiešsaistē.
Teksta galvenais mērķis ir mudināt lasītājus reģistrēties un izmantot LiveAgent un kvalitatīvas zvanu centra programmatūras, kas palīdz uzlabot aģentu veiktspēju, produktivitāti un klientu apkalpošanas pieredzi. Ienākošā pārdošana un zvanīšanas sistēmas arī var piesaistīt jaunus klientus. Tekstā ir informācija par uzņēmuma Quality Unit piedāvātajiem pakalpojumiem un kontaktinformāciju.
Pirmās saziņas padomi zvanu centram
LiveAgent ir komunikācijas rīks, kas ļauj sniegt klientiem atbalstu caur čatu, telefona zvanu un biļešu sistēmu. Pētījumi norāda, ka 69% klientu vēlas saņemt atbalstu telefoniski, bet nākotnē čats var kļūt populārāks. Pirmās saziņas padomi piedāvā taktiku, kā uzlabot klientu pieredzi un palīdzēt atrisināt problēmas. LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas dod klientiem lielisku atbalstu. Peter Komornik ir izpilddirektors.
Bezmaksas zvanu centra programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra. Pieejami dažādi risinājumi, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēma un pircēju portāla programmatūra. Uzņēmumam ir pieejamas arī tīmekļa semināri un akadēmija. Jāatzīmē, ka Quality Unit, LLC. pieder tiesības un turpmākas informācijas lasītāji var atrast to uz uzņēmuma mājaslapas.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem