Nepieciešama uzticama telefonu programmatūra?

Vai esat noguris no zvanu pārtraukšanas, ilgām aizturēšanas rindām un neapmierinātiem klientiem? Uzlabojiet savu pakalpojumu kvalitāti jau šodien, ieviešot telefonu programmatūru!

Tālruņa programmatūra nodrošina, ka visi ienākošie un izejošie zvani tiek reģistrēti, ierakstīti un novirzīti attiecīgajiem darbiniekiem jūsu klientu servisa komandā.

Ieinteresējies? Jums vajadzētu būt! Aizmirstiet zvanu centrus, telefonijas programmatūra ir nākotne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Kas ir telefonu programmatūra?

Telefonu programmatūra, kas pazīstama arī kā Balss pārraide, izmantojot internetu (VoIP), tālruņa zvanu veikšanai un saņemšanai izmanto ierīces, kas iespējotas ar internetu.

Termins telefonu programmatūra bieži tiek aizstāts ar zvanu centra programmatūru, jo abi risinājumi darbojas, izmantojot to pašu VoIP tehnoloģiju, kas atvieglo zvanus, pārvēršot balsis ciparu signālos, kas tiek saspiesti un nosūtīti internetā.

Parasti uzņēmumi izmanto telefonu programmatūru, jo tā ļauj viņiem veikt reģionālos un starptautiskos zvanus, nepārmaksājot korporatīvajiem telekomunikāciju uzņēmumiem. Ieintreģēts? Pārbaudiet mūsu VoIP partnerus.

VoIP Partners

Kāpēc uzņēmumi izmanto telefonu programmatūras

Lētāk

Zvaniet un saņemiet gan starptautiskus, gan reģionālus tālruņa zvanus, nepārmaksājot. Viss, kas jums ir jādara, ir jāsamaksā mēneša abonēšanas maksu. Nav papildu maksas par minūti un slēptu izmaksu.

Ideāls lai strādātu no mājām

Jūsu darbienieki var izmantot tālruņa programmatūru praktiski jebkurā ierīcē ar interneta savienojumu, programmatūra ir lieliski piemērota darbam attālinātām komandām vai darbiniekiem, kuri strādā mājās.

Uzticamāks

Telefonu programmatūra var Jums palīdzēt nodrošināt labāku klientu apkalpošanu, pateicoties uzlabotajām funkcijām, piemēram, zvanu ierakstīšanai, atzvanīšanas opcijām, zvanu reģistrēšanai un daudz ko citu.

LiveAgent's telephony software features

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Viedā zvanu pārreģistrācija

LiveAgent pārreģistrē ienākošos zvanus uz atbilstošām nodaļām un darbieniekiem pēc nejaušības principa vai prioritātes piešķiršanas.

Zvani tiek novirzīti tikai darbiniekiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu uzņemšanai.

IVR un atzvanīšanas iespējas

LiveAgent dod Jums iespēju izveidot pielāgotu IVR izvēlni, kas ietver atzvanīšanas opciju.

Varat ierakstīt savus IVR ziņojumus tieši LiveAgent iekšienē vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IVR ziņojumus.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus(un čatošanu!) starp visiem jūsu darbiniekiem. Visi zvani ir balstīti uz pārlūkprogrammu un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.

Personalizēts pakalpojums ar video zvaniem

Vai jums ir jārunā ar klientu viens pret otru, bet viņi ir pārāk tālu? Sāciet videozvanu! LiveAgent dod jums iespēju pārsūtīt visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus uz videozvaniem.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš darbienieks atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgs laiks ir katram zvanam, kā arī daudz citus datus, kas palīdzēs jums saprast, kā Jums veicas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.

Zvanu ieraksti bez skaita ierobežojuma

LiveAgent telefonu programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. Katrs Jūsu ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent.

Ja jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvana ierakstam kvalitātes nodrošināšanas, darbinieku apmācības, tiketu nodošanas vai juridisku iemeslu dēļ, to varat izdarīt ar vienu klikšķi.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Atbalsta vairākas zvanu ierīces

LiveAgent telefonijas programmatūra atbalsta vairākas zvanu ierīces, tostarp:

  1. Galvas komplekti
  2. Pārlūkprogrammas
  3. Mobilās lietotnes
  4. Stacionārie tālruņi
  5. Mīkstie tālruņi

LiveAgent mobilā aplikācija

Mēs esam izveidojuši vietējo lietotni gan Android, gan iOS, kas vienmērīgi integrējas ar jūsu tīmekļa klientiem.

Sāciet klientu apkalpošanu, atrodoties ceļā, izmantojot savu portatīvā tālruņa programmatūru.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Kāpēc LiveAgent telefonu programmatūra ir pareizā izvēle jums?

LiveAgent Login

Viegli lietojama datu saglabāšanas mākoņa tehnoloģija.

LiveAgent ir balstīts uz datu saglabāšanas mākoni un to ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot savus IT darbiniekus.

Definition of customer engagement

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Telefonu programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj ērti pārvaldīt tiketus, e-pastus, čatus, zvanus,/a> un sociālo mediju ziņojumus.

get inspired

Mums uzticas vairāk nekā 21 000 uzņēmumu

Kopš 2004. gada LiveAgent ir palīdzējis dažādiem uzņēmumiem sniegt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent komandai un uzziniet, kāpēc mēs esam visaugstāk novērtētā helpdesk programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Multilingual support in LiveAgent

Pilnībā multilinguuāla programmatūra

Mūsu klientu veiksmes programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tā nodrošina pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā vairāk nekā 40 lietotņu valodas un ļauj pilnībā pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā.

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

LiveAgent ir unikāls programmatūras elements, kas apvieno vairākus sakaru kanālus zem viena jumta ar pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu viskanālu risinājumu ar pārējiem tirgus nodrošinātājiem.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Ko mūsu klienti saka par mums?

Saistītie Raksti arTelefonu programmatūra
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x