Nepieciešama uzticama telefonu programmatūra?

Vai esat noguris no zvanu pārtraukšanas, ilgām aizturēšanas rindām un neapmierinātiem klientiem? Uzlabojiet savu pakalpojumu kvalitāti jau šodien, ieviešot telefonu programmatūru!

Tālruņa programmatūra nodrošina, ka visi ienākošie un izejošie zvani tiek reģistrēti, ierakstīti un novirzīti attiecīgajiem darbiniekiem jūsu klientu servisa komandā.

Ieinteresējies? Jums vajadzētu būt! Aizmirstiet zvanu centrus, telefonijas programmatūra ir nākotne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Kas ir telefonu programmatūra?

Telefonu programmatūra, kas pazīstama arī kā Balss pārraide, izmantojot internetu (VoIP), tālruņa zvanu veikšanai un saņemšanai izmanto ierīces, kas iespējotas ar internetu.

Termins telefonu programmatūra bieži tiek aizstāts ar zvanu centra programmatūru, jo abi risinājumi darbojas, izmantojot to pašu VoIP tehnoloģiju, kas atvieglo zvanus, pārvēršot balsis ciparu signālos, kas tiek saspiesti un nosūtīti internetā.

Parasti uzņēmumi izmanto telefonu programmatūru, jo tā ļauj viņiem veikt reģionālos un starptautiskos zvanus, nepārmaksājot korporatīvajiem telekomunikāciju uzņēmumiem. Ieintreģēts? Pārbaudiet mūsu VoIP partnerus.

Kāpēc uzņēmumi izmanto telefonu programmatūras

Lētāk

Zvaniet un saņemiet gan starptautiskus, gan reģionālus tālruņa zvanus, nepārmaksājot. Viss, kas jums ir jādara, ir jāsamaksā mēneša abonēšanas maksu. Nav papildu maksas par minūti un slēptu izmaksu.

Ideāls lai strādātu no mājām

Jūsu darbienieki var izmantot tālruņa programmatūru praktiski jebkurā ierīcē ar interneta savienojumu, programmatūra ir lieliski piemērota darbam attālinātām komandām vai darbiniekiem, kuri strādā mājās.

Uzticamāks

Telefonu programmatūra var Jums palīdzēt  nodrošināt labāku klientu apkalpošanu, pateicoties uzlabotajām funkcijām, piemēram, zvanu ierakstīšanai, atzvanīšanas opcijām, zvanu reģistrēšanai un daudz ko citu.

LiveAgent's telephony software features

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Viedā zvanu pārreģistrācija

LiveAgent pārreģistrē ienākošos zvanus uz atbilstošām nodaļām un darbieniekiem pēc nejaušības principa vai prioritātes piešķiršanas.

Zvani tiek novirzīti tikai darbiniekiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu uzņemšanai.

IVR un atzvanīšanas iespējas

LiveAgent dod Jums iespēju izveidot pielāgotu IVR izvēlni, kas ietver atzvanīšanas opciju.

Varat ierakstīt savus IVR ziņojumus tieši LiveAgent iekšienē vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IVR ziņojumus.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas  iekšējos zvanus(un čatošanu!) starp visiem jūsu darbiniekiem. Visi zvani ir balstīti uz pārlūkprogrammu un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.

Personalizēts pakalpojums ar video zvaniem

Vai jums ir jārunā ar klientu viens pret otru, bet viņi ir pārāk tālu? Sāciet videozvanu! LiveAgent dod jums iespēju pārsūtīt visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus uz videozvaniem.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš darbienieks atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgs laiks ir katram zvanam, kā arī daudz citus datus, kas palīdzēs jums saprast, kā Jums veicas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.

Zvanu ieraksti bez skaita ierobežojuma

LiveAgent telefonu programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. Katrs Jūsu ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent.

Ja jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvana ierakstam kvalitātes nodrošināšanas, darbinieku apmācības, tiketu nodošanas vai juridisku iemeslu dēļ, to varat izdarīt ar vienu klikšķi.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Atbalsta vairākas zvanu ierīces

LiveAgent telefonijas programmatūra atbalsta vairākas zvanu ierīces, tostarp:

  1. Galvas komplekti
  2. Pārlūkprogrammas
  3. Mobilās lietotnes
  4. Stacionārie tālruņi
  5. Mīkstie tālruņi

LiveAgent mobilā aplikācija

Mēs esam izveidojuši vietējo lietotni gan Android, gan iOS, kas vienmērīgi integrējas ar jūsu tīmekļa klientiem.

Sāciet klientu apkalpošanu, atrodoties ceļā, izmantojot savu portatīvā tālruņa programmatūru.

LiveAgent logo on phone screen

Kāpēc LiveAgent telefonu programmatūra ir pareizā izvēle jums?

LiveAgent Login

Viegli lietojama datu saglabāšanas mākoņa tehnoloģija.

LiveAgent ir balstīts uz datu saglabāšanas mākoni un to ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot savus IT darbiniekus.

Definition of customer engagement

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Telefonu programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj ērti pārvaldīt tiketus, e-pastus, čatus, zvanus,/a> un sociālo mediju ziņojumus.

get inspired

Mums uzticas vairāk nekā 21 000 uzņēmumu

Kopš 2004. gada LiveAgent ir palīdzējis dažādiem uzņēmumiem sniegt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent komandai un uzziniet, kāpēc mēs esam  visaugstāk novērtētā helpdesk programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Multilingual support in LiveAgent

Pilnībā multilinguuāla programmatūra

Mūsu klientu veiksmes programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tā nodrošina pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā vairāk nekā 40 lietotņu valodas un ļauj pilnībā pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā.

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

LiveAgent ir unikāls programmatūras elements, kas apvieno vairākus sakaru kanālus zem viena jumta ar pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu viskanālu risinājumu ar pārējiem tirgus nodrošinātājiem.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Ko mūsu klienti saka par mums?

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Phone software FAQ

What is Telephony Software?

Telephony software is a system where you are able to make and receive calls via internet-powered devices. It is also known as a VoIP (Voice over Internet Protocol).

How to Choose Telephony Software?

The first step is to create a list of your company's needs and preferences regarding the system. After that, research software on customer review platforms. When researching software, compare features, integrations, customization, and ease of use. This process should help you navigate through different software as well as decide the one to subscribe to. However, if you are still hesitant about the software, test the product trials to see which one you prefer the most.

What are the benefits of Telephony software?

One major benefit of telephony software is fever costs since you do not have to spend resources on devices. The next advantage is accessibility. You can connect from almost anywhere. All you need is an internet connection to respond to customers. Moreover, you can decrease your company's voicemail by choosing where and how your customers call ring.

Related Articles to Telefonu programmatūra
Vai vēlaties mainīt programmatūras nodrošinātāju, bet nezināt, ar ko sākt? Šis kopsavilkuma zvanu centra pārejas kontrolsaraksts palīdzēs jums veikt šo procesu bez grūtībām.

Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts

Lai izvēlētos zvanu centra pakalpojumu sniedzēju, jāpārbauda viņu piedāvātās funkcijas un rīki, izmantojot bezmaksas izmēģinājuma versijas, kontaktformas un sazinoties pa tālruni. Svarīga ir arī informācija par integrācijām un saderību ar pašreizējo CRM sistēmu. Lai sašaurinātu sarakstu, nosakiet kritērijus un to svaru, kas padarīs izvēli atbilstošāku jūsu uzņēmumam. Lēmumu pieņemšana ir galvenais process, un, ilgstoši gaidot, var nestrādāt uzņēmuma labā.

Zvanu centri joprojām ir neatņemama klientu apkalpošanas sastāvdaļa. Uzziniet, kā padarīt savu centru efektīvāku, izmantojot LiveAgent zvanu centru automatizācijas funkcijas.

Zvanu centra automatizācija

Rakstā tiek apspriesta zvanu centra programmatūras ieviešana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudz rīku un funkcijas, kā arī iespēju izmantot automātisko atzvanīšanas funkciju. Ieteicams izveidot virtuālo zvanu centru, kas integrējas ar esošajiem tālruņiem un citām lietojumprogrammām. Zvanu centra programmatūra var būt gan bezmaksas, gan maksas, bet joprojām ir jāizvēlas rīks, kas atbilst uzņēmuma vajadzībām.

Uzziniet atšķirības starp klientu atbalstu, izmantojot datoru vai telefonu, izprotiet katra tipa priekšrocības un jūsu uzņēmumam piemērotāko pieeju.

Klientu atbalsts datorā vai telefoniski

Pieprasījuma e-pasta sagataves bezmaksas izmēģinājuma versija un LiveAgent uzņēmējiem piedāvā labāko 2022.gada klientu iesaistes programmatūru. Lai gan dators varētu šķist labāks klientu atbalsta risinājums, mobilie tālruņi piedāvā savi priekšrocības, piemēram, vairāku uzdevumu veikšanu un tūlītēju atbildes laiku. Tālrunis var būt arī noderīgs, ja klientu atbalstu sniedzat viņu atrašanās vietā, nevis tiešsaistē.

Uzziniet vairāk par zvanu birkām. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.

Zvana birka

Teksta galvenais mērķis ir mudināt lasītājus reģistrēties un izmantot LiveAgent un kvalitatīvas zvanu centra programmatūras, kas palīdz uzlabot aģentu veiktspēju, produktivitāti un klientu apkalpošanas pieredzi. Ienākošā pārdošana un zvanīšanas sistēmas arī var piesaistīt jaunus klientus. Tekstā ir informācija par uzņēmuma Quality Unit piedāvātajiem pakalpojumiem un kontaktinformāciju.

Padomi pirmajai saziņai efektīvai problēmu atrisināšanai. Izmēģiniet tos jau šodien!

Pirmās saziņas padomi zvanu centram

LiveAgent ir komunikācijas rīks, kas ļauj sniegt klientiem atbalstu caur čatu, telefona zvanu un biļešu sistēmu. Pētījumi norāda, ka 69% klientu vēlas saņemt atbalstu telefoniski, bet nākotnē čats var kļūt populārāks. Pirmās saziņas padomi piedāvā taktiku, kā uzlabot klientu pieredzi un palīdzēt atrisināt problēmas. LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas dod klientiem lielisku atbalstu. Peter Komornik ir izpilddirektors.

Ja vēlaties saviem klientiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, bezmaksas virtuālā zvanu centra programmatūras izmantošana ir lielisks veids, kā sākt darbu.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra. Pieejami dažādi risinājumi, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēma un pircēju portāla programmatūra. Uzņēmumam ir pieejamas arī tīmekļa semināri un akadēmija. Jāatzīmē, ka Quality Unit, LLC. pieder tiesības un turpmākas informācijas lasītāji var atrast to uz uzņēmuma mājaslapas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju