LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra un Tiešsaistes čats
LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Kā izveidot Čata ielūgumus LiveAgent sistēmā
Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.
Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.
Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves
E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.