Vadošā softphone programmatūra B2B un amp; B2C uzņēmumiem

LiveAgent piedāvā SIP balstītu VoIP tālruņa atbalstu kā daļu no sava virtuālā zvanu centra risinājuma .

Sāciet jau šodien un nodrošiniet nevainojamu atbalstu pa tālruni – neatkarīgi no Jūsu atrašanās vietas. Nodrošiniet atbalstu no mājām, biroja vai pat atrodoties ceļā, izmantojot mūsu vietējo aplikāciju!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas ir Softphone programmatūra?

Softphone programmatūrai ir rīks, kas atvieglo zvanus veikšanuinternetā, nevis tradicionālo telekomunikāciju signālu izmantošanu.

Tādēļ , ka izveidotā sistēma ir programmatūra, to var izmantot kopā ar datoriem vai mobilajiem tālruņiem, nevis ar īpašu aparatūru vai fiksētiem tālruņiem.

Kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent softphone programmatūru?

Lētāk

LiveAgent ir savienots ar vairāk nekā 35 starptautiskiem VoIP partneriem. Iegādājieties SIP paketi par nelielu ikmēneša maksu un atvadieties no papildus samaksām par minūti.

Ideāls lai strādātu no mājām

Izmantojot softphone programmatūru, Jūs varat strādāt no jebkuras vietas. Atbildiet uz zvaniem no mājām, biroja vai pat atrodoties ceļā!

Uzticamāks

Softphone tehnoloģija nodrošina tādas priekšrocības kā zvanu reģistrēšana, zvanu ierakstīšana, zvanu pārsūtīšana, kristāldzidras skaņas, IBA zarojumus un atzvanīšanas opcijas, lai atbalsts būtu nevainojams un neaizmirstams.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam datu pārvietošanas pakalpojumus no lielākās daļas tirgū populāro helpdesk programmām.

LiveAgent softphone programmatūras funkcijas

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Viedā zvanu maršrutēšana

p> LiveAgent maršrutē ienākošos zvanus uz atbilstošām nodaļām un darbiniekiem pēc nejaušības principa vai prioritātes piešķiršanas.

Zvani tiek novirzīti tikai uz tiem darbiniekiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu uzņemšanai.

IBA un atzvana funkcijas

LiveAgent sniedz Jums iespēju izveidot pielāgotu IBA izvēlni , kas ietver atzvanīšanas opciju. p>

Varat ierakstīt savus IBA ziņojumus LiveAgent programmatūrā vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IBA sasveicināšanās un izvēlnes ziņojumus.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus (un čatošanu!) starp visiem darbieniekiem. Visi zvani ir balstīti uz pārlūkprogrammu un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.

Personalizējiet savus pakalpojumus ar video zvaniem

Vai Jums ir jārunā ar klientu viens pret otru, bet viņi atrodas pārāk tālu? Sāciet videozvanu ! LiveAgent sniedz Jums lielisku iespēju visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus pārsūtīt uz videozvaniem.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, apskatiet, kurš darbienieks atbild uz lielāko zvanu skaitu, cik ilgs ir laiks katram zvanam, un vēl daudz citu datu a> kas Jums palīdzēs saprast, kā Jums klājas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.

Zvanu ieraksti bez skaita ierobežojuma

LiveAgent programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu . Katrs Jūsu veiktais ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent programmatūrā.

Ja Jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvanu ierakstiem kvalitātes nodrošināšanai, darbinieku apmācībai, tiketu nodošanai vai juridiskiem mērķiem, Jūs to varat izdarīt tikai ar vienu klikšķi.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Vairāki sofphone klienti

LiveAgent interē IP balss pārraidi ar vairākiem softphone klientiem, kas lietotājiem ļauj veikt IPBP zvanus.

LiveAgent mobilā aplikācija

Mēs esam izveidojuši mobilo aplikāciju gan Android, gan iOS, kas vienmērīgi integrējas Jūsu klientiem.

Veiciet klientu apkalpošanu, atrodoties ceļā, izmantojot savu portatīvo programmatūru.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtas atbalstu mūsu klientiem .

black Slido logo

Kāpēc LiveAgent softphone programmatūra ir pareizā izvēle priekš Jums?

adjust shifts

Viegli lietojama mākoņbāzēta tehnoloģija.

LiveAgent ir mākoņbāzēta, un to ir patiesi viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot savus IT darbiniekus.

Call routing benefits

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Softphone programmatūra ir tikai daļa no mūsu kompleksās programmatūras, kas ļauj Jums ērti pārvaldīt tiketus, e-pastus, čatus , zvanus un sociālo mediju ziņojumus .

Right tools to increase sales

Mums uzticas vairāk nekā 21 000 uzņēmumu

LiveAgent ir palīdzējis vairākiem uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu kopš 2004. gada. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam # 1 vērtētā helpdesk programmatūra maziem un vidēja lieluma uzņēmumiem.

Multilingual support in LiveAgent

Pilnīga daudzvalodu programmatūra

Mūsu klientu veiksmes programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tai ir pieejams pilnīgs vai daļējs daudzvalodu atbalsts . Tas piedāvā vairāk nekā 40 lietotņu valodas un ļauj pilnībā pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā.

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

Jums tas nebūs jādara! LiveAgent ir unikālsa programmatūra, kas apvieno vairākus sakaru kanālus zem viena jumta ar pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu universālo programmu ar pārējiem tirgus nodrošinātājiem.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

LiveAgent izveido savienojumu ar vairāk kā 99% IPBP pakalpojumu sniedzēju

  • 2APlus
  • Numbyx
  • Global Call Forwarding
  • Inter Telecom
  • Telematica
  • Mixvoip
  • 3CX
  • LCRcom Grupas Aire
  • yuutel
  • Wavix
  • Sonetel
  • GBC Networks
  • Cal4Care
  • Equada
  • iPlan
  • Telnyx
  • CYN Solutions Inc.
  • MCN Telecom
  • ClickPhone
  • Voip do Brasil
  • VoipTel International
  • DirectCall
  • Sinch
  • MultiTEL
  • OptiTELECOM
  • Sipcall
  • FaleMais
  • Flash Telecom
  • Telsome
  • Actio
  • Megafon
  • Teletek
  • CloudItalia
  • Swan
  • Flowroute
  • Benemen

Skatiet visus partnerus un savienošanas spējas .

Ko mūsu klienti saka par mums?

Saistītie Raksti arSoftphone programmatura
Pētījumi liecina, ka 39% patērētāju dod priekšroku atbalstam pa tālruni, nevis citiem saziņas kanāliem. Izmantojot liveagent, varat izveidot virtuālu zvanu centru tieši savā palīdzības dienestā. Viegli pārvaldiet ienākošo klientu saziņu, uzlabojiet atbalsta komandas veiktspēju un palieliniet ienākošo pārdošanas apjomu.

Ienākošo zvanu centra programmatūra

LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.

Izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus potenciālajiem, galvenajiem vai esošajiem klientiem. Izejošos zvanus var veikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, proaktīvi atbalstot klientus, veicot savstarpēju vai augšupejošu pārdošanu esošajiem klientiem, veicot aptaujas, izpēti utt.

Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem

LiveAgent ir daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu apkalpošanu, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Piedāvājot daudzvalodu atbalstu, personalizētus pakalpojumus un sociālo mediju integrāciju, LiveAgent palīdz pārvērst potenciālos klientus par pircējiem. Uzzināt vairāk par šo programmatūru un tās funkcijām.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

LiveAgent sarunu ierakstīšanas programmatūra var saglabāt neierobežotu skaitu sarunu ierakstu. Piekļūstiet tiem jebkurā laikā juridiskiem vai kvalitātes nodrošināšanas mērķiem.

Steidzami nepieciešama sarunu ierakstīšanas programmatūra?

LiveAgent ir populārs risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un ātru atbalstu tiešsaistē. Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā un nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x