Vadošā softphone programmatūra B2B un amp; B2C uzņēmumiem

LiveAgent piedāvā SIP balstītu VoIP tālruņa atbalstu kā daļu no sava virtuālā zvanu centra risinājuma .

Sāciet jau šodien un nodrošiniet nevainojamu atbalstu pa tālruni – neatkarīgi no Jūsu atrašanās vietas. Nodrošiniet atbalstu no mājām, biroja vai pat atrodoties ceļā, izmantojot mūsu vietējo aplikāciju!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas ir Softphone programmatūra?

Softphone programmatūrai ir rīks, kas atvieglo zvanus veikšanuinternetā, nevis tradicionālo telekomunikāciju signālu izmantošanu.

Tādēļ , ka izveidotā sistēma ir programmatūra, to var izmantot kopā ar datoriem vai mobilajiem tālruņiem, nevis ar īpašu aparatūru vai fiksētiem tālruņiem.

Kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent softphone programmatūru?

Lētāk

LiveAgent ir savienots ar vairāk nekā 35 starptautiskiem VoIP partneriem. Iegādājieties SIP paketi par nelielu ikmēneša maksu un atvadieties no papildus samaksām par minūti.

Ideāls lai strādātu no mājām

Izmantojot softphone programmatūru, Jūs varat strādāt no jebkuras vietas. Atbildiet uz zvaniem no mājām, biroja vai pat atrodoties ceļā!

Uzticamāks

Softphone tehnoloģija nodrošina tādas priekšrocības kā zvanu reģistrēšana, zvanu ierakstīšana, zvanu pārsūtīšana, kristāldzidras skaņas, IBA zarojumus un atzvanīšanas opcijas, lai atbalsts būtu nevainojams un neaizmirstams.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam datu pārvietošanas pakalpojumus no lielākās daļas tirgū populāro helpdesk programmām.

LiveAgent softphone programmatūras funkcijas

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Viedā zvanu maršrutēšana

p> LiveAgent maršrutē ienākošos zvanus uz atbilstošām nodaļām un darbiniekiem pēc nejaušības principa vai prioritātes piešķiršanas.

Zvani tiek novirzīti tikai uz tiem darbiniekiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu uzņemšanai.

IBA un atzvana funkcijas

LiveAgent sniedz Jums iespēju izveidot pielāgotu IBA izvēlni , kas ietver atzvanīšanas opciju. p>

Varat ierakstīt savus IBA ziņojumus LiveAgent programmatūrā vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IBA sasveicināšanās un izvēlnes ziņojumus.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus (un čatošanu!) starp visiem darbieniekiem. Visi zvani ir balstīti uz pārlūkprogrammu un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.

Personalizējiet savus pakalpojumus ar video zvaniem

Vai Jums ir jārunā ar klientu viens pret otru, bet viņi atrodas pārāk tālu? Sāciet videozvanu ! LiveAgent sniedz Jums lielisku iespēju visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus pārsūtīt uz videozvaniem.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, apskatiet, kurš darbienieks atbild uz lielāko zvanu skaitu, cik ilgs ir laiks katram zvanam, un vēl daudz citu datu a> kas Jums palīdzēs saprast, kā Jums klājas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.

Zvanu ieraksti bez skaita ierobežojuma

LiveAgent programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu . Katrs Jūsu veiktais ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent programmatūrā.

Ja Jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvanu ierakstiem kvalitātes nodrošināšanai, darbinieku apmācībai, tiketu nodošanai vai juridiskiem mērķiem, Jūs to varat izdarīt tikai ar vienu klikšķi.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Vairāki sofphone klienti

LiveAgent interē IP balss pārraidi ar vairākiem softphone klientiem, kas lietotājiem ļauj veikt IPBP zvanus.

LiveAgent mobilā aplikācija

Mēs esam izveidojuši mobilo aplikāciju gan Android, gan iOS, kas vienmērīgi integrējas Jūsu klientiem.

Veiciet klientu apkalpošanu, atrodoties ceļā, izmantojot savu portatīvo programmatūru.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtas atbalstu mūsu klientiem .

black Slido logo

Kāpēc LiveAgent softphone programmatūra ir pareizā izvēle priekš Jums?

adjust shifts

Viegli lietojama mākoņbāzēta tehnoloģija.

LiveAgent ir mākoņbāzēta, un to ir patiesi viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot savus IT darbiniekus.

Call routing benefits

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Softphone programmatūra ir tikai daļa no mūsu kompleksās programmatūras, kas ļauj Jums ērti pārvaldīt tiketus , e-pastus, čatus , zvanus un sociālo mediju ziņojumus .

Right tools to increase sales

Mums uzticas vairāk nekā 21 000 uzņēmumu

LiveAgent ir palīdzējis vairākiem uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu kopš 2004. gada. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam # 1 vērtētā helpdesk programmatūra maziem un vidēja lieluma uzņēmumiem.

Multilingual support in LiveAgent

Pilnīga daudzvalodu programmatūra

Mūsu klientu veiksmes programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tai ir pieejams pilnīgs vai daļējs daudzvalodu atbalsts . Tas piedāvā vairāk nekā 40 lietotņu valodas un ļauj pilnībā pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā.

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

Jums tas nebūs jādara! LiveAgent ir unikālsa programmatūra, kas apvieno vairākus sakaru kanālus zem viena jumta ar pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu universālo programmu ar pārējiem tirgus nodrošinātājiem.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

LiveAgent izveido savienojumu ar vairāk kā 99% IPBP pakalpojumu sniedzēju

  • Cal4Care
  • Equada
  • iPlan
  • Telnyx
  • CYN Solutions Inc.
  • MCN Telecom
  • ClickPhone
  • Voip do Brasil
  • VoipTel International
  • DirectCall
  • Sinch
  • MultiTEL
  • OptiTELECOM
  • Sipcall
  • Fale Mais
  • Flash Telecom
  • Telsome
  • Actio
  • Megafon
  • Teletek
  • CloudItalia
  • Swan
  • Flowroute
  • Benemen

Ko mūsu klienti saka par mums?

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arSoftphone programmatura
LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.

Dodiet saviem klientiem iespēju atrast meklētās atbildes, izmantojot pašapkalpošanos. LiveAgent BUJ programmatūra ļauj Jums izveidot satriecošus klientu portālus.

Izmantojiet BUJ programmatūru, lai optimizētu klientu pašapkalpošanās pieredzi

Pielāgojiet savu uzņēmuma identitātei pašapkalpošanās portālu, izvēloties tēmas, pielāgojot CSS un izmantojot LiveAgent risinājuma funkcijas.

LiveAgent ir pilnībā aprīkota ar sūdzību pārvaldības programmatūru. Tā nodrošina all-in-one pazrisinājumu, kas pilnveido jūsu saziņas kanālus.

Sudzibu parvaldibas programmatura

Klientu sūdzības ir galvenā problēma uzņēmumos. Sūdzību pārvaldības programmatūra palīdz risināt šo problēmu un pārvērst to par iespējām. Tā nodrošina klientu uzticību un palīdz veidot labas attiecības.

LiveAgent bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra ļauj Jums sadarboties ar tīmekļa vietnes apmeklētājiem un efektīvi pārvērst tos par klientiem. Izmantojiet ātrāko tērzēšanas logrīku.

Nepieciešama bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra?

Klientu apkalpošanas valoda ir svarīga, un pareizi izteicieni uzlabo pieredzi un uzticēšanos. LiveAgent piedāvā dažādus saziņas kanālus.

Uzņēmuma iekšējais atbalsta dienests vai ārpakalpojums? Šajā LiveAgent akadēmijas rakstā apskatīsim abu iespēju PRIEKŠROCĪBAS un TRŪKUMUS.

Uzņēmuma iekšējais atbalsta dienests vai ārpakalpojums

Lietotāju piesaiste un sūdzību pārvaldības programmatūras LiveAgent integrācija palīdz uzņēmumiem attīstīt klientu attiecības un uzlabot reputāciju.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju