Nepieciešams uzraudzīt pakalpojuma kvalitāti? Vai vēlaties uzlabot savu aģentu prasmes?
Izmantojiet sarunu ierakstīšanas programmatūru! Tas ir lielisks rīks kvalitātes nodrošināšanai, aģentu apmācībai, pārredzamības nodrošināšanai un sarunu uzglabāšanai juridiskiem mērķiem.
Mēs piedāvājam bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, nav nepieciešama kredītkarte. Izmēģiniet mūsu programmatūru jau šodien.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Sarunu ierakstīšanas programmatūra ir rīks, kas ieraksta tālruņa zvanus un saglabā ierakstus kā digitālus failus. Zvanu centra ierakstīšanas programmatūra parasti darbojas, izmantojot VoIP vai PSTN.
Papildus sarunu ierakstīšanai uzlabotajai sarunu ierakstīšanas programmatūrai ir arī iespēja izsekot un reģistrēt informāciju par zvanu un zvanītāju.
Zvanu centra ierakstus var izmantot aģentu apmācībai un ievadapmācībai. Izvēlieties labākos sarunu piemērus un palūdziet saviem jaunajiem aģentiem tos izpētīt un mācīties no labākās pieejamās prakses, ko viņi dzirdēs sarunu ierakstos.
Sarunu ieraksti var aizsargāt Jūsu uzņēmumu, kad ir jārisina juridiski jautājumi. Aplieciniet pienācīgu rūpību, saglabājot visus veiktos un saņemtos zvanus. LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu centra ierakstu uzglabāšanu.
Nodrošiniet caurspīdīgumu klientu atbalsta jomā. Izmantojot katras veiktās sarunas ierakstus, aģenti var netraucēti pārsūtīt pieteikumus. Cits darbinieks var viegli turpināt sarunu tur, kur otrs to ir pārtraucis. Viss saturs ir pieejams!
LiveAgent ir visaptverošs klientu apkalpošanas dienests. Par to saņemtas visvairāk atsauksmes un tā ierindojas pirmajā vietā palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas piedāvā pieteikumu, tērzēšanas, zvanu centra un zināšanu bāzes iespējas.
LiveAgent novirza ienākošos zvanus uz atbilstošajām nodaļām un aģentiem, izmantojot nejaušus vai prioritārus piešķīrumus.
Zvani tiek novirzīti tikai tiem aģentiem, kuri tobrīd ir tiešsaistē un ir pieejami, lai atbildētu uz zvaniem.
LiveAgent sniedz iespēju izveidot pielāgotu IVR (interaktīvās balss atbildes) izvēlni, kurā ir iekļauta atzvanīšanas iespēja.
Varat ierakstīt savus IVR ziņojumus tieši LiveAgent programmā vai augšupielādēt jau iepriekš sagatavotus IVR sveicienus un izvēlnes ziņojumus.
LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus (un tērzēšanu!) starp visiem Jūsu aģentiem. Visi zvani notiek pārlūkprogrammā un aplikācijā. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.
Sāciet tērzēt jau šodien!
Nepieciešams aprunāties ar klientu individuāli, bet viņš ir tālu no Jums? Sāciet videozvanu! LiveAgent piedāvā iespēju visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus pārvērst videozvanos.
Runājiet aci pret aci jau šodien!
Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš aģents atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgu laiku aizņem katrs zvans, un daudzus citus rādītājus, kas palīdzēs Jums saprast, kā Jums sokas un kā Jūs varat uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir mākonī bāzēta, viegli konfigurējama un lietojama sistēma. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.
Zvanu ierakstīšanas programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt palīdzības pieteikumus, e-pasta vēstules, tērzēšanu, zvanus un sociālo tīklu ziņojumus.
Ierakstiet un saglabājiet neierobežotu zvanu centra ierakstu skaitu. Katrs zvans, ko veicat, izmantojot LiveAgent, tiks ierakstīts, saglabāts pieteikumā un būs pieejams, tiklīdz tas būs nepieciešams.
Kopš 2004. LiveAgent gada palīdz uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam ierindojušies pirmajā vietā mazo un vidējo uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā.
Esam apkopojuši vairāk nekā 3000 lietotāju atsauksmes par programmatūru no dažādām atsauksmju vietnēm, kā, piemēram, Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp un Software Advice.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Sarunu ierakstīšanas programmatūra ir sistēma, ko parasti izmanto klientu apkalpošanas nozarē mācību un aizsardzības nolūkos. Tā var būt atsevišķa programmatūra vai daļa no sarežģītākas programmatūras, piemēram, palīdzības dienesta risinājuma.
Nav nepieciešams iestatīt sarunu ierakstīšanu, jo tā jau ir automatizēta, ja esat pievienojis zvanīšanas pogu savā tīmekļa vietnē. Tomēr, ja vēlaties to izslēgt konkrētam tālruņa numuram, to varat izdarīt tālruņa numura iestatījumos.
Ikreiz, kad LiveAgent tiek saņemts zvans, pēc tam pieteikumā būs pieejams sarunu ieraksts.
LiveAgent sistēmā Jums nav jāuztraucas par glabāšanu, jo mēs saviem klientiem nodrošinām neierobežotu zvanu centra ierakstu uzglabāšanu. Papildus neierobežotam ierakstu daudzumam nav noteikts arī ierakstu derīguma termiņš.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem