Steidzami nepieciešama sarunu ierakstīšanas programmatūra?

Nepieciešams uzraudzīt pakalpojuma kvalitāti? Vai vēlaties uzlabot savu aģentu prasmes?

Izmantojiet sarunu ierakstīšanas programmatūru! Tas ir lielisks rīks kvalitātes nodrošināšanai, aģentu apmācībai, pārredzamības nodrošināšanai un sarunu uzglabāšanai juridiskiem mērķiem.

Mēs piedāvājam bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, nav nepieciešama kredītkarte. Izmēģiniet mūsu programmatūru jau šodien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas ir sarunu ierakstīšanas programmatūra?

Sarunu ierakstīšanas programmatūra ir rīks, kas ieraksta tālruņa zvanus un saglabā ierakstus kā digitālus failus. Zvanu centra ierakstīšanas programmatūra parasti darbojas, izmantojot VoIP vai PSTN.

Papildus sarunu ierakstīšanai uzlabotajai sarunu ierakstīšanas programmatūrai ir arī iespēja izsekot un reģistrēt informāciju par zvanu un zvanītāju.

Kāpēc uzņēmumi izmanto sarunu ierakstīšanas programmatūru?

Aģentu apmācība

Zvanu centra ierakstus var izmantot aģentu apmācībai un ievadapmācībai. Izvēlieties labākos sarunu piemērus un palūdziet saviem jaunajiem aģentiem tos izpētīt un mācīties no labākās pieejamās prakses, ko viņi dzirdēs sarunu ierakstos.

Juridiskā aizsardzība

Sarunu ieraksti var aizsargāt Jūsu uzņēmumu, kad ir jārisina juridiski jautājumi. Aplieciniet pienācīgu rūpību, saglabājot visus veiktos un saņemtos zvanus. LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu centra ierakstu uzglabāšanu.

Uzņēmējdarbības caurspīdīgums

Nodrošiniet caurspīdīgumu klientu atbalsta jomā. Izmantojot katras veiktās sarunas ierakstus, aģenti var netraucēti pārsūtīt pieteikumus. Cits darbinieks var viegli turpināt sarunu tur, kur otrs to ir pārtraucis. Viss saturs ir pieejams!

Vairāk nekā tikai zvanu ierakstīšanas programmatūra

LiveAgent ir visaptverošs klientu apkalpošanas dienests. Par to saņemtas visvairāk atsauksmes un tā ierindojas pirmajā vietā palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas piedāvā pieteikumu, tērzēšanas, zvanu centra un zināšanu bāzes iespējas.

Viedā zvanu maršrutēšana

LiveAgent novirza ienākošos zvanus uz atbilstošajām nodaļām un aģentiem, izmantojot nejaušus vai prioritārus piešķīrumus.

Zvani tiek novirzīti tikai tiem aģentiem, kuri tobrīd ir tiešsaistē un ir pieejami, lai atbildētu uz zvaniem.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR un atzvanīšanas iespējas

LiveAgent sniedz iespēju izveidot pielāgotu IVR (interaktīvās balss atbildes) izvēlni, kurā ir iekļauta atzvanīšanas iespēja.

Varat ierakstīt savus IVR ziņojumus tieši LiveAgent programmā vai augšupielādēt jau iepriekš sagatavotus IVR sveicienus un izvēlnes ziņojumus.

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus (un tērzēšanu!) starp visiem Jūsu aģentiem. Visi zvani notiek pārlūkprogrammā un aplikācijā. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.

Sāciet tērzēt jau šodien!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizēts pakalpojums ar video zvaniem

Nepieciešams aprunāties ar klientu individuāli, bet viņš ir tālu no Jums? Sāciet videozvanu! LiveAgent piedāvā iespēju visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus pārvērst videozvanos.

Runājiet aci pret aci jau šodien!

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš aģents atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgu laiku aizņem katrs zvans, un daudzus citus rādītājus, kas palīdzēs Jums saprast, kā Jums sokas un kā Jūs varat uzlabot klientu apkalpošanu.

percentage graph

Kāpēc LiveAgent zvanu ierakstīšanas programmatūra ir pareizā izvēle?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Viegli lietojama mākoņbāzēta tehnoloģija.

LiveAgent ir mākonī bāzēta, viegli konfigurējama un lietojama sistēma. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.

liveagent tools

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Zvanu ierakstīšanas programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt palīdzības pieteikumus, e-pasta vēstules, tērzēšanu, zvanus un sociālo tīklu ziņojumus.

mitigate losses

Neierobežota ierakstu glabāšana

Ierakstiet un saglabājiet neierobežotu zvanu centra ierakstu skaitu. Katrs zvans, ko veicat, izmantojot LiveAgent, tiks ierakstīts, saglabāts pieteikumā un būs pieejams, tiklīdz tas būs nepieciešams.

get inspired

Mums uzticas vairāk nekā 21 000 uzņēmumu

Kopš 2004. LiveAgent gada palīdz uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam ierindojušies pirmajā vietā mazo un vidējo uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā.

Ko par to saka mūsu klienti?

Esam apkopojuši vairāk nekā 3000 lietotāju atsauksmes par programmatūru no dažādām atsauksmju vietnēm, kā, piemēram, Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp un Software Advice.

Saistītie Raksti arSarunu ierakstīšanas programmatūra
Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Mēs neizpaudīsim Jūsu datus, izņemot gadījumus, ja to pieprasa likums vai ja Jūs to atļaujat. Uzziniet vairāk par Quality Unit LiveAgent privātuma politiku.

Privātuma politika

LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu dažādās valstīs atkarībā no kultūras. Šīs programmas mērķis ir uzlabot klientu pieredzi un samazināt neapmierinātību.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

LiveAgent piedāvā lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas sniedz izcilu atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos. Turklāt, LiveAgent nodrošina visu kanālu atbalstu, papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai, un piedāvā efektivitātes uzlabojumus, multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

Live Agent Help Desk Kontakti

Live Agent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā atbalsta kanālus e-pastiem, zvanu centriem un sociālo mediju atbalstam. Lietotāji var sazināties ar Live Agent, izmantojot e-pastu, tālruni vai sociālo mediju ziņojumus. Nav pieejams tiešraides tērzēšanas atbalsts, bet palīdzībai var zvanīt uz tālruni +1-800-811-6590.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x