Steidzami nepieciešama sarunu ierakstīšanas programmatūra?

Nepieciešams uzraudzīt pakalpojuma kvalitāti? Vai vēlaties uzlabot savu aģentu prasmes?

Izmantojiet sarunu ierakstīšanas programmatūru! Tas ir lielisks rīks kvalitātes nodrošināšanai, aģentu apmācībai, pārredzamības nodrošināšanai un sarunu uzglabāšanai juridiskiem mērķiem.

Mēs piedāvājam bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, nav nepieciešama kredītkarte. Izmēģiniet mūsu programmatūru jau šodien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Steidzami nepieciešama sarunu ierakstīšanas programmatūra?
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Youtube video:

Kas ir sarunu ierakstīšanas programmatūra?

Sarunu ierakstīšanas programmatūra ir rīks, kas ieraksta tālruņa zvanus un saglabā ierakstus kā digitālus failus. Zvanu centra ierakstīšanas programmatūra parasti darbojas, izmantojot VoIP vai PSTN.

Papildus sarunu ierakstīšanai uzlabotajai sarunu ierakstīšanas programmatūrai ir arī iespēja izsekot un reģistrēt informāciju par zvanu un zvanītāju.

Kāpēc uzņēmumi izmanto sarunu ierakstīšanas programmatūru?

Kāpēc uzņēmumi izmanto sarunu ierakstīšanas programmatūru?

Aģentu apmācība

Zvanu centra ierakstus var izmantot aģentu apmācībai un ievadapmācībai. Izvēlieties labākos sarunu piemērus un palūdziet saviem jaunajiem aģentiem tos izpētīt un mācīties no labākās pieejamās prakses, ko viņi dzirdēs sarunu ierakstos.

Aģentu apmācība

Juridiskā aizsardzība

Sarunu ieraksti var aizsargāt Jūsu uzņēmumu, kad ir jārisina juridiski jautājumi. Aplieciniet pienācīgu rūpību, saglabājot visus veiktos un saņemtos zvanus. LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu centra ierakstu uzglabāšanu.

Juridiskā aizsardzība

Uzņēmējdarbības caurspīdīgums

Nodrošiniet caurspīdīgumu klientu atbalsta jomā. Izmantojot katras veiktās sarunas ierakstus, aģenti var netraucēti pārsūtīt pieteikumus. Cits darbinieks var viegli turpināt sarunu tur, kur otrs to ir pārtraucis. Viss saturs ir pieejams!

Vairāk nekā tikai zvanu ierakstīšanas programmatūra

LiveAgent ir visaptverošs klientu apkalpošanas dienests. Par to saņemtas visvairāk atsauksmes un tā ierindojas pirmajā vietā palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas piedāvā pieteikumu, tērzēšanas, zvanu centra un zināšanu bāzes iespējas.

Viedā zvanu maršrutēšana

LiveAgent novirza ienākošos zvanus uz atbilstošajām nodaļām un aģentiem, izmantojot nejaušus vai prioritārus piešķīrumus.

Zvani tiek novirzīti tikai tiem aģentiem, kuri tobrīd ir tiešsaistē un ir pieejami, lai atbildētu uz zvaniem.

Benefits of attended call transfers
Youtube video:

IVR un atzvanīšanas iespējas

LiveAgent sniedz iespēju izveidot pielāgotu IVR (interaktīvās balss atbildes) izvēlni, kurā ir iekļauta atzvanīšanas iespēja.

Varat ierakstīt savus IVR ziņojumus tieši LiveAgent programmā vai augšupielādēt jau iepriekš sagatavotus IVR sveicienus un izvēlnes ziņojumus.

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus (un tērzēšanu!) starp visiem Jūsu aģentiem. Visi zvani notiek pārlūkprogrammā un aplikācijā. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietojumprogrammas.

Sāciet tērzēt jau šodien!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personalizēts pakalpojums ar video zvaniem

Nepieciešams aprunāties ar klientu individuāli, bet viņš ir tālu no Jums? Sāciet videozvanu! LiveAgent piedāvā iespēju visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus pārvērst videozvanos.

Runājiet aci pret aci jau šodien!

Zvanu izsekošana, žurnāli un atskaites

Pārraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš aģents atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgu laiku aizņem katrs zvans, un daudzus citus rādītājus, kas palīdzēs Jums saprast, kā Jums sokas un kā Jūs varat uzlabot klientu apkalpošanu.

percentage graph

Kāpēc LiveAgent zvanu ierakstīšanas programmatūra ir pareizā izvēle?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Viegli lietojama mākoņbāzēta tehnoloģija.

LiveAgent ir mākonī bāzēta, viegli konfigurējama un lietojama sistēma. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.

liveagent tools

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Zvanu ierakstīšanas programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt palīdzības pieteikumus, e-pasta vēstules, tērzēšanu, zvanus un sociālo tīklu ziņojumus.

mitigate losses

Neierobežota ierakstu glabāšana

Ierakstiet un saglabājiet neierobežotu zvanu centra ierakstu skaitu. Katrs zvans, ko veicat, izmantojot LiveAgent, tiks ierakstīts, saglabāts pieteikumā un būs pieejams, tiklīdz tas būs nepieciešams.

get inspired

Mums uzticas vairāk nekā 21 000 uzņēmumu

Kopš 2004. LiveAgent gada palīdz uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam ierindojušies pirmajā vietā mazo un vidējo uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā.

Ko par to saka mūsu klienti?

Esam apkopojuši vairāk nekā 3000 lietotāju atsauksmes par programmatūru no dažādām atsauksmju vietnēm, kā, piemēram, Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp un Software Advice.

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kas ir sarunu ierakstīšanas programmatūra?

Sarunu ierakstīšanas programmatūra ir sistēma, ko parasti izmanto klientu apkalpošanas nozarē mācību un aizsardzības nolūkos. Tā var būt atsevišķa programmatūra vai daļa no sarežģītākas programmatūras, piemēram, palīdzības dienesta risinājuma.

Kā iestatīt sarunu ierakstīšanu LiveAgent?

Nav nepieciešams iestatīt sarunu ierakstīšanu, jo tā jau ir automatizēta, ja esat pievienojis zvanīšanas pogu savā tīmekļa vietnē. Tomēr, ja vēlaties to izslēgt konkrētam tālruņa numuram, to varat izdarīt tālruņa numura iestatījumos.

Kā LiveAgent darbojas automātiskā sarunu ierakstīšana?

Ikreiz, kad LiveAgent tiek saņemts zvans, pēc tam pieteikumā būs pieejams sarunu ieraksts.

Cik daudz ierakstu tiek glabāti un cik ilgi tie tiek saglabāti?

LiveAgent sistēmā Jums nav jāuztraucas par glabāšanu, jo mēs saviem klientiem nodrošinām neierobežotu zvanu centra ierakstu uzglabāšanu. Papildus neierobežotam ierakstu daudzumam nav noteikts arī ierakstu derīguma termiņš.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju