Vai pārāk daudz laika tērējat klientu pieprasījumu risināšanai, nevis citu svarīgu lietu apstrādei? Jūs neesat viens!
Biļešu slodzes samazināšana ir izaicinošs uzdevums, tomēr, izmantojot pareizos rīkus, jūs varat organizēt haosu, uzdot pienākumus un sekot līdzi visiem ienākošajiem klientu pieprasījumiem.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Palīdzības dienesta programmatūra var samazināt biļešu slodzi, izmantojot tādas papildu funkcijas kā:
Zināšanu bāze
Vietējā tiešraides tērzēšana
Iebūvēts zvanu centrs
Samazinoties tiketu slodzei, jūsu atbalsta aģenti varēs koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem. Viņu darbplūsma būs efektīvāka un produktīvāka.
Samazinoties tiketu slodzei, jūsu aģenti varēs daudz ātrāk atbildēt uz ienākošajiem jautājumiem. Tādējādi viņi varēs reaģēt uz vairāk biļetēm nekā iepriekš.
Ja aģenti nodarbojas ar nebeidzamu ienākošo vaicājumu ciklu, kurā tuneļa galā nav gaismas, viņi noteikti izdeg.
Klienti ir nepacietīgi un vēlas pēc iespējas ātrāk saņemt atbildes uz saviem jautājumiem. Samazinoties biļešu izšķiršanas laikam, palielinās klientu apmierinātība.
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Kā samazināt tiketu slodzi, izmantojot LiveAgent
LiveAgent spēcīgā tiketu sistēma racionalizē visus vaicājumus no e -pasta, tiešraides tērzēšanas, sociālajiem medijiem, jūsu zvanu centra un zināšanu bāzes vienā universālā iesūtnē, kurai var piekļūt visi aģenti vienlaicīgi.
Samaziniet tiketu slodzi, izmantojot LiveAgent uzlaboto tiešsaistes tērzēšanas programmatūru. Dodiet saviem klientiem un vietnes apmeklētājiem iespēju saņemt atbildes uz viņu jautājumiem, tērzējot ar jums reāllaikā.
Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā. Veidojiet sarežģītus IVR kokus, lai atbilstoši novirzītu zvanus un samazinātu biļešu slodzi.
Integrējiet savus sociālo mediju profilus ar LiveAgent un atbildiet uz Facebook un Instagram komentāriem, privātiem ziņojumiem pakalpojumā Facebook Messenger vai tvītos, kuros minēts jūsu uzņēmums tieši no LiveAgent informācijas paneļa.
Izmantojiet uzlabotas automatizācijas funkcijas, piemēram, konservētas atbildes vai automatizācijas noteikumus, lai ietaupītu laiku un būtu efektīvāks. Uzlabojot aģenta produktivitāti, uzlabojas arī tiketu izšķirtspējas laiks, un biļešu slodze samazinās.
LiveAgent spēļu funkcija veicina veselīgu konkurenci starp aģentiem un, savukārt, uzlabo produktivitāti. Tā kā jūsu aģenti sacenšas par līmeņiem, nozīmītēm un atlīdzībām, biļešu slodze ievērojami samazināsies. Un tas nejutīsies kā sīks darbs!
Samaziniet biļešu slodzi, analizējot, kuri kanāli ģenerē visvairāk biļešu. Piešķiriet vairāk aģentu atbilstošiem departamentiem, ja nepieciešams. LiveAgent sniegs jums pilnīgu pārskatu par jūsu klientu apkalpošanas centieniem, lai jūs varētu pārvarēt plaisu starp cerībām un realitāti.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām un izvēlētajiem LiveAgent.
Pilnībā uz mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
Iegūstiet mūsu profesionālās palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.
Ko jūs gaidāt? Sāciet samazināt biļešu daudzumu jau šodien!
Populārākais
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem