Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Samaziniet tiketu slodzi, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Pārņemts? Samaziniet tiketu daudzumu, izmantojot LiveAgent!

Vai pārāk daudz laika tērējat klientu pieprasījumu risināšanai, nevis citu svarīgu lietu apstrādei? Jūs neesat viens!

Biļešu slodzes samazināšana ir izaicinošs uzdevums, tomēr, izmantojot pareizos rīkus, jūs varat organizēt haosu, uzdot pienākumus un sekot līdzi visiem ienākošajiem klientu pieprasījumiem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk programmatūra

Palīdzības dienesta programmatūra var samazināt biļešu slodzi, izmantojot tādas papildu funkcijas kā:

Knowledge baseZināšanu bāze

Samaziniet pieteikumu slodziSociālo mediju spraudņi

Samaziniet pieteikumu slodziVietējā tiešraides tērzēšana

Call centerIebūvēts zvanu centrs

Kāpēc ir svarīgi samazināt tiketu daudzumu?

Increase productivity

Uzlabo produktivitāti

Samazinoties tiketu slodzei, jūsu atbalsta aģenti varēs koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem. Viņu darbplūsma būs efektīvāka un produktīvāka.

Decrease load times

Samazina gaidīšanas laiku

Samazinoties tiketu slodzei, jūsu aģenti varēs daudz ātrāk atbildēt uz ienākošajiem jautājumiem. Tādējādi viņi varēs reaģēt uz vairāk biļetēm nekā iepriekš.

Prevent burnouts

Novērš izdegšanu

Ja aģenti nodarbojas ar nebeidzamu ienākošo vaicājumu ciklu, kurā tuneļa galā nav gaismas, viņi noteikti izdeg.

Ready to switch to LiveAgent

Uzlabo apmierinātību

Klienti ir nepacietīgi un vēlas pēc iespējas ātrāk saņemt atbildes uz saviem jautājumiem. Samazinoties biļešu izšķiršanas laikam, palielinās klientu apmierinātība.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

badges

Kā samazināt tiketu slodzi, izmantojot LiveAgent

E-pasta tiketings

Kā samazināt tiketu slodzi, izmantojot LiveAgent

LiveAgent spēcīgā tiketu sistēma racionalizē visus vaicājumus no e -pasta, tiešraides tērzēšanas, sociālajiem medijiem, jūsu zvanu centra un zināšanu bāzes vienā universālā iesūtnē, kurai var piekļūt visi aģenti vienlaicīgi.

Tiešraides tērzēšana reāllaikā

Samaziniet tiketu slodzi, izmantojot LiveAgent uzlaboto tiešsaistes tērzēšanas programmatūru. Dodiet saviem klientiem un vietnes apmeklētājiem iespēju saņemt atbildes uz viņu jautājumiem, tērzējot ar jums reāllaikā.

Balss un video zvani

Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā. Veidojiet sarežģītus IVR kokus, lai atbilstoši novirzītu zvanus un samazinātu biļešu slodzi.

Sociālo mediju kanāli

Integrējiet savus sociālo mediju profilus ar LiveAgent un atbildiet uz Facebook un Instagram komentāriem, privātiem ziņojumiem pakalpojumā Facebook Messenger vai tvītos, kuros minēts jūsu uzņēmums tieši no LiveAgent informācijas paneļa.

Web icon

Automatizācija

Izmantojiet uzlabotas automatizācijas funkcijas, piemēram, konservētas atbildes vai automatizācijas noteikumus, lai ietaupītu laiku un būtu efektīvāks. Uzlabojot aģenta produktivitāti, uzlabojas arī tiketu izšķirtspējas laiks, un biļešu slodze samazinās.

Gameboy icon

Geimifikācija

LiveAgent spēļu funkcija veicina veselīgu konkurenci starp aģentiem un, savukārt, uzlabo produktivitāti. Tā kā jūsu aģenti sacenšas par līmeņiem, nozīmītēm un atlīdzībām, biļešu slodze ievērojami samazināsies. Un tas nejutīsies kā sīks darbs!

Chcecklist icon

Datu analītika

Samaziniet biļešu slodzi, analizējot, kuri kanāli ģenerē visvairāk biļešu. Piešķiriet vairāk aģentu atbilstošiem departamentiem, ja nepieciešams. LiveAgent sniegs jums pilnīgu pārskatu par jūsu klientu apkalpošanas centieniem, lai jūs varētu pārvarēt plaisu starp cerībām un realitāti.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kas padara LiveAgent par pareizo rīku tiketu slodzes samazināšanai?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām un izvēlētajiem LiveAgent.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālās palīdzības dienesta risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet samazināt biļešu daudzumu jau šodien!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large companies

$39/mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā jūs varat samazināt biļešu slodzi?

LiveAgent ir jaudīga Helpdesk programmatūra, kas palīdz efektīvi un efektīvi apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem no vienas saskarnes. Turklāt tā ļauj izplatīt klientu pieprasījumus, pamatojoties uz jūsu vēlmēm. Tādējādi jūs varat piešķirt vairāk aģentu nepieciešamās nodaļas.

Kādas uzņēmējdarbības priekšrocības piedāvā LiveAgent, izņemot samazinātu tiketu slodzi?

LiveAgent biznesa priekšrocības ietver paaugstinātu klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, klientu lojalitāti un samazinātu kavēšanās ātrumu, izņemot tiketu slodzes samazināšanos.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju