Palīdzības dienesta programmatūra Modes industrijai
Liveagent modes ir programmatūra, kas palīdz nodrošināt ekskluzīvu klientu atbalstu. Tas sniedz izcilus klientu atbalsta pakalpojumus, lai nodrošinātu apmierinātību un noturētu uzticamus klientus. Ne vienmēr ir nepieciešamas daudz aplikācijas, lai pamatotu ekskluzīvu klientu atbalstu, un Liveagent modes ir risinājums, kas var būtiski uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām funkcijām, integrācijām un alternatīvām iespējām. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir balvu saņēmis uzņēmums ar VoIP partneru programmu un pieejams tīmeklī. Uzņēmuma emuārā ir pieejami šabloni, tīmekļa semināri un rakstīšanas tests. LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra arī tādās jomās kā pašapkalpošanās, sūdzību pārvaldība un pircēju portālu programmatūra. LiveAgent var sazināties arī pa tālruni, un uzņēmums ir klāt sociālajos tīklos.
Vai meklējat Freshdesk alternatīvu?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla klientu atbalsta programmatūra, kas atbilst Jūsu komandas stilam un mērķim. Tā piedāvā e-pasta atbalstu, tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centru, sociālo mediju integrāciju un zināšanu bāzes. Ar to var viegli pārvaldīt klientu atbalstu. LiveAgent ir pielāgojams, padarot to par perfektu platformu klientu apkalpošanai.
Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.
Palīdzības dienesta programmatūra banku nozarei
LiveAgent piedāvā risinājumu, kas palīdz ietaupīt laiku un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti ar nepārspējamu tiešsaistes čatu funkciju. Ar reāllaika rakstīšanas projekciju var sagatavot atbildes ātrāk. Analizējot un salīdzinot ar citiem risinājumiem, LiveAgent ir piemērots dažādām nozarēm un piedāvā vislabāko cenu. Tā jau izmantots vairāk kā 21 000 uzņēmumu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem