Nodrošiniet labklājībuar Klientu panākumu programmatūru
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra ar vairāk nekā 40 valodām, ļaujot klientiem sazināties savā dzimtajā valodā un pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Tas piedāvā arī vairākas funkcijas, lai uzlabotu klientu mijiedarbību.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
LiveAgent ir daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu apkalpošanu, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Piedāvājot daudzvalodu atbalstu, personalizētus pakalpojumus un sociālo mediju integrāciju, LiveAgent palīdz pārvērst potenciālos klientus par pircējiem. Uzzināt vairāk par šo programmatūru un tās funkcijām.
Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.
LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku klientu saziņai un atbalstam. Vairāki uzņēmumi ir atzinuši tā efektivitāti un pozitīvo ietekmi uz klientu apkalpošanu un pārdošanas apjomu. LiveAgent arī palīdz uzlabot atbilžu sniegšanas laiku un klientu apkalpošanas efektivitāti, kā arī sniedz profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.