Nodrošiniet izcilu
klientu apkalpošanu.

Atbildiet uz lielāku skaitu palīdzības pieteikumu, izmantojot “viss vienā” palīdzības dienesta programmatūru.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, mani sauc Jānis, kā varu Jums palīdzēt?

Vēlos pārbaudīt sava pasūtījuma statusu.

Nekādu problēmu! Lūdzu, norādiet savu pasūtījuma ID.

Mana pasūtījuma ID ir GQ34566

Sazinieties ar saviem
klientiem visos kanālos.

Atklājiet vairāk nekā 130 palīdzības pieteikumu funkciju un vairāk nekā 200 integrāciju ar Jūsu iecienītajiem rīkiem.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Tērzēšanas logrīks

Visaugstāk novērtētais tērzēšanas logrīks pasaulē

Palieliniet iesaistīšanos un atvieglojiet iepirkšanos, izmantojot mūsu stilīgo tiešsaistes tērzēšanas logrīku. Sniedziet personalizētu atbalstu reāllaikā un aiciniet klientus tērzēt, ņemot vērā laiku, ko viņi ir pavadījuši Jūsu vietnē, atrašanās vietu un apmeklētās lapas.

  • Ieskats ienākošajā ziņā
  • Integrēta CRM
  • Automātiska tērzēšanas maršrutēšana
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Zvanu centrs

Mākoņa tālruņa atbalsts mūsdienīgiem uzņēmumiem

Uzlabojiet klientu apmierinātību, samazinot gaidīšanas laiku ar mūsu mākoņbāzēto zvanu centra programmatūru. Izbaudiet lielāku elastību, ievērojamākus ietaupījumus un augstāku efektivitāti, izmantojot atzvanīšanas iespējas, IVR, ACD un video zvanus.

  • Neierobežots zvanu ierakstu skaits

  • Uzraudzīta zvanu pārsūtīšana

  • Piemērots ienākošajiem un izejošajiem zvaniem

Palīdzības pieteikumu sistēma

Vienkārša, bet jaudīga palīdzības pieteikumu sistēma

Ietaupiet laiku, pārvaldot visus klientu ziņojumus vienā lietotnē. Sekojiet līdzi visām sarunām, integrējiet savus iecienītākos rīkus, automatizējiet atkārtotus uzdevumus, strādājiet komandā un pieņemiet labākus biznesa lēmumus, pamatojoties uz reāliem datiem.

  • Pielāgoti domēni
  • Neierobežots lietotāju skaits
  • Pilnībā pielāgojama un mērogojama
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Atsauksmes

Uzziniet, kāpēc mūsu klientiem patīk strādāt ar LiveAgent

  • Romans Bošs [Roman Bosch]
    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
    Romans Bošs [Roman Bosch] Partly
  • Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
    Kristīna Preuslere [Christine Preusler] HostingAdvice
  • Karls Dīterihs
    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
    Karls Dīterihs Covomo
  • Hendriks Henze
    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
    Hendriks Henze HEWO interneta mārketings
  • Razvans Sava
    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
    Razvans Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Mets Džanavejs
    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
    Mets Džanavejs The Workplace Depot
  • Viviāna Kārtere
    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
    Viviāna Kārtere CSI Products
  • Kristians Lange
    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
    Kristians Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmkvists
    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
    Jens Malmkvists Projure
  • Katana Aleksandrū
    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
    Katana Aleksandrū Websignal
  • Jans Vienks
    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
    Jans Vienks All British Casino
  • Alens Bjerkans
    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
    Alens Bjerkans Norske Automaten
  • Sisija Bočere
    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
    Sisija Bočere Study Portals
  • Pīters Konings
    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
    Pīters Konings TypoAssassin
  • Aranzuzu F.
    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
    Aranzuzu F. Factorchic
  • Riks Nuske
    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
    Riks Nuske MyFutureBusiness
  • Voiteks Kelešnijs
    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
    Voiteks Kelešnijs 123-Nakup
  • Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan] Betconstruct
  • Martins Drugajs
    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
    Martins Drugajs Atomer
  • Ivans Golubovičs
    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
    Ivans Golubovičs AVMarket
  • Rustems Gimajevs
    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
    Rustems Gimajevs Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timotijs G. Keidžs
    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
    Timotijs G. Keidžs korporācija Marietta
  • Mihaēla Teodoresku
    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
    Mihaēla Teodoresku eFortuna
  • Hilda Andrejkovičova
    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
    Hilda Andrejkovičova TrustPay
  • Aleksandra Danišova
    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
    Aleksandra Danišova Nay
  • Samuels Smaels
    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
    Samuels Smaels m:zone
  • Deivids Čandlers
    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
    Deivids Čandlers Volterman

Kas Jūs atvedis pie mums?

Tikai pārlūkoju

Vai meklējat daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru ar spēcīgām funkcijām, tērzēšanas un zvanu centra iespējām? Jūs esat īstajā vietā!

Help desk software comparison

Salīdzinu iespējas

Neesat pārliecināts, kura palīdzības dienesta programmatūra jums ir piemērota? Pārbaudiet mūsu padziļinātos salīdzinājumus, kuros galvenā uzmanība pievērsta cenu analīzei, lietotāju vērtējumiem, funkcijām un cenas un vērtības attiecībai.

Inovatīva programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā ieviestais LiveAgent bija pirmais programmatūras produkts, kas apvienoja klientu apkalpošanas un tiešsaistes tērzēšanas funkcionalitāti. No 2021. gada LiveAgent ir vispopulārākā un visvairāk apspriestā palīdzības dienesta sistēma tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Ieņēmumu palielināšana

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Vairāk apmierinātu klientu

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Klientu vērtības palielināšana

Palieliniet pārdošanas apjomus, nodrošinot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju lielākajās salīdzināšanas vietnēs

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Izmēģiniet LiveAgent tūlīt!

Piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Sākums
Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.

Pieteikumu apstrādes programmatūra

Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra pārveido klientu pieprasījumus par pieteikumiem, kas palīdz uzlabot pieteikumu pārvaldību un padara atbalsta komandas darbu efektīvāku. Lietotāja saskarne ir pielāgojama un intuitīva, un programmatūra seko visām klientu problēmām un pārvērš tās par pieteikumiem ērtākam darbam un labākai uzdevumu pārvaldībai.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.

Atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmas palīdz aģentu komandām pārvaldīt lielu pieprasījumu apjomu vienlaikus vairākos kanālos un ļauj tām ātri un zinoši atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Atbalsta pieteikumu sistēma

Dotajā teksta gabalā ir aprakstīti četri dažādi IT pakalpojumu pārvaldības risinājumi - Freshservice, Hubspot Service Hub, Vision Helpdesk un Web Help Desk. Katram no tiem ir savas priekšrocības un funkcijas, ieskaitot automatizāciju, proaktīvu klientu apkalpošanu, izsekošanu, uzņēmumu un cilvēka atbalsta apvienojumu, SLA pārvaldību un zināšanu bāzes. Tomēr, cenas atšķiras atkarībā no izvēlētās paketes un funkcijām, un dažām programa var būt dārgas.

Izveidot satriecošus klientu portālus, zināšanu bāzes un kompleksus IVR kokus. Filtrējiet biļetes pēc tagiem, nodaļām, problēmām vai saziņas kanāliem. Piešķiriet un automātiski pārsūtiet biļetes pienākumus aģentiem vai nodaļām. Organizējiet, pārsūtiet un atrisiniet klientu vaicājumus no centralizēta informācijas paneļa. Viss ar LiveAgent.

Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem

LiveAgent ir ieteicams rīks zinošam klientu apkalpošanas risinājumam. Mēs redzam, ka tas var paātrināt komunikāciju un nodrošināt labāku atbalstu klientiem. Lietotāji ziņo par pārdošanas apjoma palielināšanos un atbilžu sniegšanas laika samazināšanos. LiveAgent uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un produktivitāti, un tas ir īpaši ieteicams e-komercijas vietnēs.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju