Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves

Klientu apkalpošana ir katra uzņēmuma būtisks pīlārs. Neatkarīgi no nozares klientu apkalpošana vienmēr ir jūsu uzņēmuma priekšplānā. Klientu apmierinātības līmenis, kas ir tieši saistīts ar klientu apkalpošanu, ietekmē klientu lojalitāti un katra uzņēmuma izaugsmi.

Tādējādi ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā, cik tas ir liels vai mazs, būtu jādara viss iespējamais, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu visiem saviem lietotājiem vai klientiem. Precīzāk izsakoties, klientu apkalpošanas aģentiem jācenšas likt klientiem justies uzmanības centrā un uzklausītiem visā atbalsta procesā — no pieteikumu izveides līdz pieteikumu atrisināšanai un slēgšanai.

Šī pieeja būtu jālieto visos sakaru kanālos, tostarp tālruņa atbalstā. Bet ko tieši klientu apkalpošanas aģentiem vajadzētu darīt un kādām īpašībām un iemaņām jābūt, lai viņi spētu nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu?

Teicamu klientu apkalpošanu raksturo

Klientu apkalpošanas stāsts ir par cilvēkiem – gan klientiem, gan klientu apkalpošanas aģentiem. Jūs tā vienkārši nevarat piešķirt nejaušiem darbiniekiem, kuriem nav pamatzināšanu, darbu klientu saziņas pirmajās rindās. Atcerieties, ka klientu apkalpošanas komandas bieži tiek uzskatītas par uzņēmuma seju, tāpēc apdomājiet, kurš tiks novietots uzņēmuma priekšpusē un kāda veida iespaidu tas radīs.

Nekādā gadījumā nedrīkst ļaut klientu apkalpošanas komandu darboties pašplūsmā. Atbildīgajam cilvēkam vai cilvēkiem jābūt atvērtai saziņai un pieejamai sava veida “rokasgrāmatai”, kas palīdzēs viņiem veikt savus pienākumus.

Jūsu ērtībai mēs esam izveidojuši to iezīmju un prasmju sarakstu, kuras katram, kas strādā klientu apkalpošanā, vajadzētu likt lietā un pastāvīgi strādāt pie to pilnveidošanas. Apskatiet tās zemāk.

Saziņas prasmes

Aģentiem, kas strādā ar klientiem, ir jābūt izciliem saziņas meistariem. Viņiem jāzina, kā attiekties pret to, kas atrodas otrā galā tālrunim, e-pastam, čatam vai darbgaldam. Viņiem būtu jāzina, kā skaidri runāt tā, lai tas būtu saprotams dažādiem cilvēkiem, un lai tas palīdzētu dzēst visas šaubas vai negatīvas sajūtas, kādas klientam varētu būt.

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves

Uzņēmuma un produkta pārzināšana

Bez šaubām, aģentiem ir jāpārzin uzņēmums, kurā viņi strādā, un produkti vai pakalpojumi, ar kuriem viņi strādā. Viņiem vajadzētu spēt atbildēt uz lielāko daļu jautājumu, piedāvāt patiesus un sirsnīgus risinājumus, un viņus nevajadzētu spēt “apgāzt” ar gandrīz jebkuru jautājumu.

Plaša zināšanu bāze
Nevēlaties, lai jūsu aģenti tiek “apgāzti”? Izveidojiet iekšējo zināšanu bāzi, ko viņi var izmantot sevis izglītošanai.

Problēmu risināšana

Būt ātram un izlēmīgam ir vienas no svarīgākajām laba klientu apkalpošanas aģenta īpašībām. Tas ir tas, ko meklē lietotāji vai klienti. Viņi cer saņemt ātru palīdzību un vienkāršus paskaidrojumus, kas vai nu atrisinās viņu problēmas, vai vismaz sniegs skaidrību par situāciju un piedāvās iespējamos risinājumus.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Pacietība

Klientu apkalpošanas aģentiem vai vadītājiem daudzos gadījumos būs jātiek galā ar nepatīkamu, saspringtu un sarežģītu komunikāciju ar klientu. Tāpēc viņiem jābūt pacietīgiem un empātiskiem un jāspēj strādāt ar visiem klientiem – pat ja viņi ir nikni un neizturas ar cieņu.

Empātijas un klausīšanās prasmes

Ideālā gadījumā aģentiem būtu jāprot iekāpt otra cilvēka kurpēs, lai izprastu viņu skatījumu. Reizēm klientiem ir neparastas problēmas, un aģentiem ir jābūt tik daudz informācijai, cik vien iespējams, lai empātiski spētu palīdzēt un saprastu viņus.

Klientu-empātija-Videozvana-funkcija-LiveAgent-
Empātija un personalizācija iet roku rokā. Kā būtu ar videozvanu, lai padarītu to vēl personiskāku?

Laba atmiņa un uzmanība pret detaļām

Tas būs atkarīgs no uzņēmuma, bet ideālā gadījumā aģentiem vajadzētu tiekties zināt un atcerēties tā cilvēka vārdu, ar kuru viņi runā. Ja jūsu aģenti vienmēr sauc jūsu klientus vārdā, viņi jutīsies drošāki un ciešāk saistīti ar uzņēmumu. Pateicoties tam, viss komunikācijas process būs daudz gludenāks.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagatave Nr.1

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagatave Nr.2

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagatave Nr.3

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai klients būtu jāinformē, kāpēc pieteikums ir slēgts vai apturēts?

Jā, vislabāk būtu, ja jūs vienmēr informētu klientu par to, kāpēc jūs slēdzat viņa pieteikumu. Pat tad, ja tas būtu tikai: “Jautājums, par kuru ziņojāt, ir ticis atrisināts, tāpēc mēs slēdzam jūsu pieteikumu”.

Ja pieteikumu apturat, tad klientu informēt ir vēl svarīgāk. Ikreiz, kad pieteikums tiek apturēts, jums tas jāpaziņo klientam, jāpaskaidro, kāpēc tā notiek, un jāinformē, cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai šo jautājumu atrisinātu vai pat cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai pieteikumu atvērtu no jauna. Pretējā gadījumā klienti var justies aizmirsti vai neinformēti, un šāda situācija viņiem nesniedz nekādu izcilo klientu pieredzi.

Cik ilgi pieteikums var tikt apturēts?

Uz šo jautājumu nav vienkāršas atbildes. Jūsu uzņēmumam un tā aģentiem jādara viss iespējamais, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu pieteikumus. Cilvēkiem nepatīk gaidīt, un jūsu klienti nav nekāds izņēmums. Tāpēc jums nevajadzētu pārbaudīt cilvēku pacietību, pārāk ilgi aizturot viņu pieteikumus. Ja vēlaties pārliecināties, ka jūsu nodrošinātais pakalpojums ir pietiekami labs, meklējiet nozares etalonus.

Šie dati parādīs, cik ilgs laiks nepieciešams citiem jūsu nozares uzņēmumiem, lai atrisinātu klienta apkalpošanas pieteikumu, cik daudz laika nepieciešams, lai atkārtoti atvērtu pieteikumu utt. Tiklīdz jums ir šāda informācija, mēģiniet atrisināt problēmas ātrāk, nekā to dara konkurenti.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai klients būtu jāinformē, kāpēc pieteikums ir slēgts vai apturēts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, vislabāk būtu informēt klientu par to, kāpēc jūs slēdzat/apturat viņa pieteikumu. Pretējā gadījumā klienti var justies aizmirsti vai neinformēti, un šāda situācija viņiem nesniedz izcilu klientu pieredzi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik ilgstoši pieteikums var tikt iepauzēts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uz šo jautājumu nav vienkāršas atbildes. Jūsu uzņēmumam un tā aģentiem jādara viss iespējamais, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu pieteikumā minēto problēmu. Cilvēkiem nepatīk gaidīt, un jūsu klienti nav izņēmums. Ja vēlaties pārliecināties, ka jūsu nodrošinātais pakalpojums ir pietiekami labs, meklējiet nozares etalonus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir nepieciešamās klientu apkalpošanas spējas un prasmes?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ikvienam, kas strādā klientu apkalpošanas jomā, jābūt un pastāvīgi jāuzlabo savas komunikācijas prasmes, problēmu risināšanas prasmes un zināšanas par uzņēmumu/produktu. ” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju