• Šabloni
  • E-pasta sagataves ledus salaušanai

E-pasta sagataves ledus salaušanai

E-pasts ledus salaušanai ir viens no efektīvākajiem pārdošanas e-pastiem, ko varat izmantot, ja jūsu potenciālie klienti ir atvēsuši un neatbild uz vairākkārtējiem iesaistīšanas mēģinājumiem. Ja izveidoti pareizi, ledus salaušanas e-pasti var palīdzēt uzlabot atbildes ātrumu, atgriezt pārdošanas ciklā šos potenciālos klientus un atsākt darījumu noslēgšanu, kas citādi, iespējams, būtu zaudēta.

Saskaņā ar Katarīni Dīrumu, kas ir HubSpot vecākā pārdošanas vadītāja, sniegto informāciju, viņas komanda uz ledus laušanas e-pastiem saņem 33% atbildes. Nav brīnums, ka šāda veida e-pasta sūtījumi kļūst arvien populārāki starp pārdevējiem B2B vidē. Lūk, īss ieskats par to, kas patiesībā ir šis ledus laušanas e-pasts, kā arī 10 e-pasta sagataves, ko varat izmantot pārdošanas kampaņās.

Crocs vērtīgais ledus laušanas e-pasts
Crocs saka, ka adresāti tiks izņemti no adresātu saraksta, ja uz tiem nenoklikšķinās.

Kas ir ledus laušanas e-pasti un kāpēc tos sūtīt?

Ledus laušanas e-pasts ir pēdējais e-pasts, kas jāsūta uz firmu, ja pēc kāda zināma laika neesat no tās neko dzirdējis (vai vispār neesat dzirdējis), lai izprovocētu atbildi. Tas būtībā kalpo kā rīcības modeļa izjaucējs, lai iegūtu atbildi no neatbildoša, lēni reaģējoša topošā klienta un rīkotos, jo vairums no viņiem ir pārsteigti, saņemot no pārdevēja e-pastā “ardievas”. Lai gan lielākā daļa ledus laušanas e-pasta ziņojumu nekļūs par klientiem, to sūtīšanai ir daži būtiski iemesli:

  • Ledus laušanas e-pasti dod potenciālajiem klientiem mazu grūdienu, ka viņiem, iespējams, vajadzētu ielēkt atpakaļ pārdošanas piltuvē un paaugstināt atbildes intensitāti.
  • Labi noformēti ledus laušanas e-pasti atstāj pozitīvu paliekošu iespaidu uz potenciālajiem klientiem un tie patur jūs prātā, ja viņiem kādreiz būs nepieciešams jūsu produkts/pakalpojums.
  • Šie e-pasti izņem vājas perspektīvas klientus no jūsu pārdošanas piltuves un atbrīvo laiku, lai jūs varētu koncentrēt savas pūles uz piemērotākiem potenciālajiem klientiem.
  • Ledus laušanas e-pasti ļauj slēgt saziņas ciklu, tai pašā laikā veidojot jaunu ciklu nākotnei.

Ledus salaušanas e-pasta tematu rindiņas

  • Paldies no [Zīmols]
  • Ardievas no [Zīmols]
  • Es saprotu, ka tās ir ardievas?
  • Man jāpaliek, vai jāaiziet?
  • Vai jūs joprojām interesē [viņu mērķis]?
  • Vai drīkst aizvērt jūsu failu?
  • Laiks šķirtiem ceļiem
  • Pēdējais e-pasts
  • Es nedzirdēju atbildi no jums
  • Tas neesat jūs. Tas esmu es.
  • Pirms aizeju…
  • Es uzrakstīšu pēc 6 mēnešiem
  • [Vārds], mans pēdējais mēģinājums, ja vien nevēlaties turpināt mūsu saziņu

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates,<br> thus helping you improve<br> customer service. Curious about all<br> the opportunities?

10 ledus salaušanas e-pasta sagataves

Ledus salaušanas e-pasti var būt efektīvi gan izejošajiem sekojumiem (kad nosūtāt “aukstos” e-pastus potenciālajiem klientiem, kas iepriekš nav mijiedarbojušies ar jums), gan ienākošajiem sekojumiem (kad sūtāt e-pastu potenciālajiem klientiem, kuri kādā brīdī ir izrādījuši interesi par jūsu piedāvājumu). Neatkarīgi no gadījuma šīs 10 ledus salaušanas e-pasta sagataves var kalpot par sākumpunktu jūsu pēdējām ziņām neatbildošajiem potenciālajiem klientiem.

Pieklājīgs un oficiāls ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ikdienišķs ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Tiešs ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Īss un vienkāršs ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Vērtību uzsverošs ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Noderīgus resursus koplietojošs


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Lūdzošs pēc atļaujas aizvērt viņu failu


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Jaunu sekošanas ciklu iestatošs


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Jocīgais ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

“Ardievu” ledus salaušanas e-pasts


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam jābūt ledus salaušanas e-pastam?

E-pasta ziņojuma garums ir svarīgs. Ja jūsu ziņojums ir pārāk garš, daži lietotāji, iespējams, to neizlasīs līdz galam, un, ja tas būs pārāk īss, viņi, iespējams, uzskatīs, ka neesat sniedzis pietiekošu informāciju. Tādējādi ieturiet e-pastu starp 75 un 100 vārdiem.

Vai e-pasta mārketings ir piemērots klientu noturēšanai?

E-pasta mārketings ir efektīvs, ja to izmanto, lai sazinātos ar klientiem. Tas ir labs piemērs tam, kā jūs varat sadarboties ar saviem klientiem un palīdzēt viņiem sajust, ka viņi tiek uzklausīti. Daudzi uzņēmumi to nedara, un tas klientiem liek zaudēt uzticību uzņēmumam.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt ledus salaušanas e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta garums ir svarīgs. Ja jūsu ziņojums ir pārāk garš, daži lietotāji, iespējams, to neizlasīs līdz galam, un, ja tas būs pārāk īss, viņi, iespējams, uzskatīs, ka neesat sniedzis pietiekošu informāciju. Tādējādi ieturiet e-pastu starp 75 un 100 vārdiem. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai e-pasta mārketings ir piemērots klientu noturēšanai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta mārketings ir efektīvs, ja to izmanto, lai sazinātos ar klientiem. Tas ir labs piemērs tam, kā jūs varat sadarboties ar saviem klientiem un palīdzēt viņiem sajust, ka viņi tiek uzklausīti. Daudzi uzņēmumi to nedara, un tas klientiem liek zaudēt uzticību uzņēmumam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc jums būtu jāsūta ledus salaušanas e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ledus salaušanas e-pasti sniedz potenciālajiem klientiem mazu grūdienu, un viņiem, iespējams, vajadzētu ielēkt atpakaļ pārdošanas piltuvē un paaugstināt atbildēšanas intensitāti. ” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju