E-pasta sagataves ledus salaušanai ir efektīvs veids, kā uzlabot atbildes ātrumu un atgriezt potenciālos klientus. Šajā lapā ir sniegti 10 e-pasta sagatavju piemēri un padomi par to, kā optimāli veidot un uzturēt e-pasta kampaņas. Ar pareizi izvēlētām e-pasta sagatavēm var uzlabot jūsu pārdošanas ciklu un atsākt darījuma noslēgšanu ar klientiem, kas citādi būtu zaudēti.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
E-pasts ledus salaušanai ir viens no efektīvākajiem pārdošanas e-pastiem, ko varat izmantot, ja jūsu potenciālie klienti ir atvēsuši un neatbild uz vairākkārtējiem iesaistīšanas mēģinājumiem. Ja izveidoti pareizi, ledus salaušanas e-pasti var palīdzēt uzlabot atbildes ātrumu, atgriezt pārdošanas ciklā šos potenciālos klientus un atsākt darījumu noslēgšanu, kas citādi, iespējams, būtu zaudēta.
Saskaņā ar Katarīni Dīrumu, kas ir HubSpot vecākā pārdošanas vadītāja, sniegto informāciju, viņas komanda uz ledus laušanas e-pastiem saņem 33% atbildes. Nav brīnums, ka šāda veida e-pasta sūtījumi kļūst arvien populārāki starp pārdevējiem B2B vidē. Lūk, īss ieskats par to, kas patiesībā ir šis ledus laušanas e-pasts, kā arī 10 e-pasta sagataves, ko varat izmantot pārdošanas kampaņās.
Ledus laušanas e-pasts ir pēdējais e-pasts, kas jāsūta uz firmu, ja pēc kāda zināma laika neesat no tās neko dzirdējis (vai vispār neesat dzirdējis), lai izprovocētu atbildi. Tas būtībā kalpo kā rīcības modeļa izjaucējs, lai iegūtu atbildi no neatbildoša, lēni reaģējoša topošā klienta un rīkotos, jo vairums no viņiem ir pārsteigti, saņemot no pārdevēja e-pastā “ardievas”. Lai gan lielākā daļa ledus laušanas e-pasta ziņojumu nekļūs par klientiem, to sūtīšanai ir daži būtiski iemesli:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates,<br> thus helping you improve<br> customer service. Curious about all<br> the opportunities?
Ledus salaušanas e-pasti var būt efektīvi gan izejošajiem sekojumiem (kad nosūtāt “aukstos” e-pastus potenciālajiem klientiem, kas iepriekš nav mijiedarbojušies ar jums), gan ienākošajiem sekojumiem (kad sūtāt e-pastu potenciālajiem klientiem, kuri kādā brīdī ir izrādījuši interesi par jūsu piedāvājumu). Neatkarīgi no gadījuma šīs 10 ledus salaušanas e-pasta sagataves var kalpot par sākumpunktu jūsu pēdējām ziņām neatbildošajiem potenciālajiem klientiem.
Apologies if my level of persistence has become annoying.
I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.
If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.
If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.
If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.
Cheers!
[YOUR SIGNATURE]
I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.
When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:
1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]
Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I hope things are well at [their company].
When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.
I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].
[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]
I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.
Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]
I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.
If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?
P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo
Cheers!
[YOUR SIGNATURE]
I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.
I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.
However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:
You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…
Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].
But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.
If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.
All the best,
[YOUR SIGNATURE]
E-pasta ziņojuma garums ir svarīgs. Ja jūsu ziņojums ir pārāk garš, daži lietotāji, iespējams, to neizlasīs līdz galam, un, ja tas būs pārāk īss, viņi, iespējams, uzskatīs, ka neesat sniedzis pietiekošu informāciju. Tādējādi ieturiet e-pastu starp 75 un 100 vārdiem.
E-pasta mārketings ir efektīvs, ja to izmanto, lai sazinātos ar klientiem. Tas ir labs piemērs tam, kā jūs varat sadarboties ar saviem klientiem un palīdzēt viņiem sajust, ka viņi tiek uzklausīti. Daudzi uzņēmumi to nedara, un tas klientiem liek zaudēt uzticību uzņēmumam.
Apmāciet savas komandas klientu pieredzes saziņas pamatos
Videos - Apmaciet Savas Komandas Klientu Pieredzes Sazinas Pamatos
Palīdzības pieteikumu apvienošana
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu izveidošanu un pārvaldību. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent ir populāra arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Palīdzības dienesta pārvaldības funkcija ietver palīdzības pieteikumu pārvaldību, ko var automatizēt ar palīdzības pieteikumu sistēmu. LiveAgent piedāvā datu migrāciju, 24/7 atbalstu un integrācijas.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu. Rīko demonstrāciju, lai iegūtu informāciju par LiveAgent palīdzību uzņēmumam.
LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem