Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Gadījuma izpētes e-pasta sagataves

Gadījuma izpētes e-pasta sagataves

Saskaņā ar Publicis Sapient pētījumu datiem, 87% lēmumu par pirkumu sākas ar meklēšanu tiešsaistē (avots). Nav nekāds brīnums – ja kāds apsver iegādāties produktu vai pakalpojumu, ko nekad agrāk nav izmantojis, tā ir ierasta prakse uzzināt viedokli par to no citiem. Un 88% patērētāju uzticas tiešsaistē atrodamajām atsauksmēm, kā arī draugu un ģimenes (avots) ieteikumiem.

Pircēji vēlas būt pārliecināti, ka viņu ieguldījumi atbildīs viņu vēlmēm un produkts būs piemērots viņu vajadzībām, nevis radīs vilšanos. Un jūsu uzdevums ir nodrošināt klientus ar pietiekami uzticamu un noderīgu informāciju, lai viņiem būtu vieglāk pieņemt galīgo lēmumu par pirkumu.

Lielisks veids, kā pārliecināt potenciālos klientus, ka jūsu uzņēmums var atrisināt viņu problēmas, ir sniegt reālistiskus piemērus. Gadījuma izpētes e-pasti to var paveikt, izmantojot sociālo apliecinājumu, kas parāda, kā klienti izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un kādus rezultātus tie iegūst. Tas varētu būt pārdošanas veicināšana, produktivitātes palielināšana vai klientu apkalpošanas uzlabošana, te minējām tikai dažus piemērus.

Gadījuma izpētes e-pasta sagataves

Kā tiek definēts gadījuma pētījums?

Mārketingā gadījuma pētījums ir kampaņas, projekta vai lietošanas gadījuma analīze. Gadījumu pētījumā būtu jāuzrāda skaidri rezultāti, jānosaka, vai tie ir panākumi vai neveiksme, jānosaka faktori, kas noved pie šāda iznākuma, un jāiesaka risinājumi vai darbības, ko pielietot nākotnē.

Mārketinga gadījuma pētījuma mērķis ir pierādīt potenciālajiem klientiem, ka varat viņiem palīdzēt atrisināt zināmu problēmu. Tas ir saturs, kas stāsta par to, kā jūsu uzņēmums palīdzēja iepriekšējam vai esošam klientam atrisināt konkrētu sāpīgo tematu.

Gadījumu izpēte ir svarīgs mārketinga piltuves elements, un to vislabāk izmantot tās dibena tuvumā, jo šāda veida saturu parasti lasa vai meklē potenciālie klienti, kas ir tuvu tam, lai pieņemtu lēmumu par pirkumu. Tāpēc jums jādara viss iespējamais, lai iepazīstinātu ar savu gadījumu pētījumiem plašāku auditoriju.

Gadījumu izpētes temata rindiņas

  • Gadījumu izpēte par to, kā [produkts/pakalpojums] var palīdzēt [sāpīgs temats]
  • Paskatieties, ko mēs sasniedzām kopā ar [esošā klienta nosaukums]
  • Kāpēc jums jādod mums vēl viena iespēja: gadījumu izpēte
  • Vai atceraties, kā mēģinājāt [produkts/pakalpojums]?
  • Mēs labprāt uzrakstītu notikumas apskatu par to, ko mēs sasniedzām kopā!
  • Dalīsimies ar stāstu par laiku, kad izmantojot [produktu/pakalpojumu]

Gadījumu izpētes e-pasta sagataves

Gadījumu izpētes e-pasta sagatave 1 – produkta vai pakalpojuma izmantošanas rezultāti

Gadījumu izpētes e-pasta sagatave 2 – pamēģiniet produktu vai pakalpojumu vēlreiz

Gadījumu izpētes e-pasta sagatave 3 – aicienājums piedalīties

Biežāk uzdotie jautājumi 

Kā būtu jādalās ar gadījuma izpēti?

Ir dažas metodes, kas labi darbojas, kuras visas var iekļaut, pievienot vai norādīt saiti no gadījuma izpētes e-pasta.

  • PDF failu izveide — šos atsevišķos failus ir viegli pievienot e-pastiem vai koplietot, izmantojot kampaņu lejupielādes saites. PDF faili var palīdzēt tirdzniecības pārstāvjiem demonstrācijās vai pārvarēt iebildumus, un tie var palīdzēt potenciālajiem klientiem salīdzināt dažādus problēmas risinājumus.
  • Izvietojiet tos savā tīmekļa vietnē — piemēram, īpašā “veiksmes stāsti” vai “mūsu iepriekšējie darbi” lapā, kurā apmeklētāji var viegli atrast (ja tie nav pirmajā lapā) un plaši dalīties (piemēram, ar saiti e-pastā), kurā ir skaidra struktūra, sākot ar mērķiem, turpinot ar procesiem un beidzot ar rezultātiem, un kura sastāv no aizraujoša stāstījuma.
  • Rakstiet emuāra ziņas – padalieties ar sava gadījuma pētījuma rezultātiem plašākai auditorijai, rakstot par to veidā, kas īpaši uzrunā viņus un viņu vajadzības, kas rāda to, kā tika pārvarēts konkrēts izaicinājums, nepievēršot pārlieku uzmanību pašam jūsu uzņēmumam.
  • Veidojiet video — izmantojiet pieaugošo video satura patēriņu, lai jaudīgā un pievilcīgā veidā paziņotu savu vērtīgo piedāvājumu.

Kāpēc izmantot gadījuma izpēti?

Tie ir viens no labākajiem veidiem, kā nodrošināt sociālo apliecinājumu tam, ka jūsu uzņēmums spēs palīdzēt potenciālajiem klientiem atrisināt viņu problēmas. Gadījumu izpēte sniedz pierādījumus, ka jūsu uzņēmums piedāvā augstas kvalitātes un uzticamus produktus vai pakalpojumus, jo iepriekšējie rezultāti skaidri parāda, kā citi klienti tos ir izmantojuši savu mērķu sasniegšanai vai šķēršļu pārvarēšanai. Tāpēc nebūtu jābrīnās, ka gadījumu izpēte ir viens no galvenajiem satura stratēģijas elementiem daudziem mārketinga speciālistiem.

Kā vislabāk uzrakstīt gadījuma pētījumu?

Parasti trešajā personā, kas nozīmē no neatkarīga reportiera redzespunkta. Gadījumu pētījumi vairāk līdzinās jaunumiem nekā īpašību aprakstiem, tāpēc tajos būtu jāiekļauj fakti un skaitļi. Tie vislabāk atbilst pārdošanas piltuves vidējai – novērtēšanas pakāpei, kad topošie klienti jau ir pazīstami ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Tomēr atšķirībā no vairuma citu saturu, kas tiek izmantoti šajā iepirkšanās procesa posmā, gadījumu izpēte ir vērsta uz to, lai parādītu labāko no tā, ko jūsu zīmols piedāvā, parādot, ko tas jau ir sasniedzis. Nesāciet plātīties vai sevi pārlieku pārdot – koncentrējieties uz to, kā varat atrisināt konkrētas problēmas, un aprakstiet, kā tas ir – sadarboties ar jūsu uzņēmumu, pastiprinot savas stāstu ar faktiskajiem iepriekšējo klientu vērtējuma citātiem.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā būtu jādalās ar gadījuma izpēti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir vairākas metodes, kā dalīties ar gadījumu izpēti, piemēram, izmantojot PDF failus, ko viegli pievienot e-pastos, emuāra ierakstos, video vai vienkārši izvietot savā tīmekļa vietnē. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc izmantot gadījuma izpēti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gadījumu izpēte sniedz pierādījumus, ka jūsu uzņēmums piedāvā augstas kvalitātes un uzticamus produktus/pakalpojumus. Turklāt tie ir labākais veids, kā nodrošināt sociālo apliecinājumu tam, ka jūsu uzņēmums spēs palīdzēt potenciālajiem klientiem atrisināt viņu problēmas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā vislabāk uzrakstīt gadījuma pētījumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Labākais veids, kā uzrakstīt gadījuma pētījumu, ir izmantot trešās personas stāstījumu. Tātad, tā, it kā no neatkarīga reportiera viedokļa. Gadījumu pētījumi vairāk līdzinās jaunumiem nekā īpašībām, tāpēc tajos būtu jāiekļauj fakti un skaitļi. ” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju