Gadījuma izpētes e-pasta sagataves - Padomi un stratēģijas gadījuma izpētes e-pastu rakstīšanai klientu pārliecinošai komunikācijai.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Saskaņā ar Publicis Sapient pētījumu datiem, 87% lēmumu par pirkumu sākas ar meklēšanu tiešsaistē (avots). Nav nekāds brīnums – ja kāds apsver iegādāties produktu vai pakalpojumu, ko nekad agrāk nav izmantojis, tā ir ierasta prakse uzzināt viedokli par to no citiem. Un 88% patērētāju uzticas tiešsaistē atrodamajām atsauksmēm, kā arī draugu un ģimenes (avots) ieteikumiem.
Pircēji vēlas būt pārliecināti, ka viņu ieguldījumi atbildīs viņu vēlmēm un produkts būs piemērots viņu vajadzībām, nevis radīs vilšanos. Un jūsu uzdevums ir nodrošināt klientus ar pietiekami uzticamu un noderīgu informāciju, lai viņiem būtu vieglāk pieņemt galīgo lēmumu par pirkumu.
Lielisks veids, kā pārliecināt potenciālos klientus, ka jūsu uzņēmums var atrisināt viņu problēmas, ir sniegt reālistiskus piemērus. Gadījuma izpētes e-pasti to var paveikt, izmantojot sociālo apliecinājumu, kas parāda, kā klienti izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un kādus rezultātus tie iegūst. Tas varētu būt pārdošanas veicināšana, produktivitātes palielināšana vai klientu apkalpošanas uzlabošana, te minējām tikai dažus piemērus.
Mārketingā gadījuma pētījums ir kampaņas, projekta vai lietošanas gadījuma analīze. Gadījumu pētījumā būtu jāuzrāda skaidri rezultāti, jānosaka, vai tie ir panākumi vai neveiksme, jānosaka faktori, kas noved pie šāda iznākuma, un jāiesaka risinājumi vai darbības, ko pielietot nākotnē.
Mārketinga gadījuma pētījuma mērķis ir pierādīt potenciālajiem klientiem, ka varat viņiem palīdzēt atrisināt zināmu problēmu. Tas ir saturs, kas stāsta par to, kā jūsu uzņēmums palīdzēja iepriekšējam vai esošam klientam atrisināt konkrētu sāpīgo tematu.
Gadījumu izpēte ir svarīgs mārketinga piltuves elements, un to vislabāk izmantot tās dibena tuvumā, jo šāda veida saturu parasti lasa vai meklē potenciālie klienti, kas ir tuvu tam, lai pieņemtu lēmumu par pirkumu. Tāpēc jums jādara viss iespējamais, lai iepazīstinātu ar savu gadījumu pētījumiem plašāku auditoriju.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
Pilnībā pielāgojams un mērogojams risinājums, kas palīdz palielināt ieņēmumus, uzlabot apmierinātību un klientu vērtību. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu.
Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru
Samaziniet klientu servisa izmaksas un ļaujiet aģentiem efektīvāk risināt klientu problēmas, izmantojot klientu portāla programmatūru un 24/7 pieejamu informāciju.
LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
"Palieliniet apmierinātību un pārdošanas apjomus ar LiveAgent, viegli lietojamu klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām un multivalodu atbalstu."
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem