Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-pasta sagataves pēc pasākuma nosūtīšanai

E-pasta sagataves pēc pasākuma nosūtīšanai

Kad jūsu uzturētais pasākums ir beidzies, tas, kā turpiniet uzturēt kontaktus ar pasākuma dalībniekiem (un vai uzturiet vispār), var mainīt pasākuma ilgtermiņa ietekmi un pieliktās piepūles efektivitāti. Tāpat kā pasākuma ielūgumi un pasākuma atgādinājumi, pēc-pasākumu kontaktu uzturēšana ir būtiska gan bezsaistes, gan virtuālo pasākumu organizēšanā. Tā ir lieliska iespēja veidot saturīgas attiecības ar savu auditoriju, uzlabojot iesaistīšanos un gūstot vērtīgu ieskatu par to, cik labi noticis jūsu pasākums un ko jūs varat darīt, lai nākotnes pasākumi būtu vēl veiksmīgāki. Tālāk ir norādītas daži labākie paraugi, kā nosūtīt e-pastus, kas seko pēc pasākumiem, kā arī desmit e-pasta piemēri, ko pārdošanas grupa var izmantot pēc pasākuma sekošanas kampaņās.

E-pasta sagataves pēc pasākuma nosūtīšanai

Labākie pasākumam sekojošo e-pastu paraugi

Pateicamies dalībniekiem

Sāciet ar pateicību auditorijai par to, ka tā ir atvēlējusi laiku, lai apmeklētu jūsu pasākumu. Tā ir arī laba ideja īsi apkopot pasākuma tēmu, lai atgādinātu dalībniekiem par iegūto vērtību un mudinātu piedalīties turpmākajos pasākumos.

pasākumam sekojoša e-pasta piemērs

Dalieties ar pasākuma materiāliem

Iekļaujiet noderīgus resursus, piemēram, ierakstītas runas, slaidus ar būtiskiem pieturas punktiem, fotoattēlus un video. Vai arī izveidojiet emuāra ierakstu, kurā būs informācija par pasākuma aktualitātēm, un iekļaujiet jebkuru atbilstošu saturu, ko dalībnieki var izmantot, lai nostiprinātu iegūtās zināšanas un dalītos ar kolēģiem birojā.

Vaicājiet atsauksmes

Prasiet konstruktīvas atsauksmes, kas var dot labumu abām pusēm. Tās ļauj atkārtoti iesaistīt pasākuma dalībniekus un veidot kopības sajūtu. Un tas ir arī lielisks veids, kā gūt dziļāku ieskatu par to, kā jūs varat optimizēt un uzlabot savus nākošos pasākumus.

mārketinga nodaļas pasākumam sekojošs e-pasta piemērs

Segmentējiet jūsu mērķauditoriju

Jo konkrētāks un detalizētāks ir segmentācijas veids (ne tikai atdalot dalībniekus no tādiem, kas nepiedalījās), jo labāku rezultātu varat iegūt no pasākumam sekojošajiem e-pastiem. Turklāt dalībnieku saraksta pareizā segmentācija ļauj arī labāk personalizēt pēcpasākuma e-pasta ziņojumus.

Pēc pasākuma sekojošo e-pastu tēmas

  • Pateicamies, ka padarījāt [Pasākuma Nosaukums] veiksmīgu!
  • Pateicamies, ka bijāt daļa no [Pasākuma Nosaukums] !
  • Pateicamies, ka apmeklējāt [Pasākuma Nosaukums] – pievienojam ierakstu!
  • [Vārds], pateicamies, ka pievienojies mums (pievienojam bonusa materiālus)!
  • [Vārds], šeit Jums tiešsaistes semināra ieraksts
  • [Vārds], kā Jums patika [pasākuma nosaukums] ar [Runātāja Vārds]
  • Mums šodien pietrūka jūs [pasākuma nosaukums]! Šeit būs ieraksts
  • [Vārds], cik žēl ka nevarējāt mums pievienoties [Pasākuma Nosaukums]
  • Vēlaties paspēt uz [Pasākuma Nosaukums] sākumu?
  • Es ievēroju, ka atstājāt mūs [Pasākuma Nosaukums] vidū

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Desmit pasākumam sekojošu e-pastu sagatavju piemēri

1. Klātienes pasākumam sekojošs e-pasts

Hi [Name],

On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.

You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.

Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.

If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.

Thanks again for making [Event Title] a success!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

2. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (visiem apmeklētājiem)

Hi [Name],

That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.

In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

3. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (visiem, kas neieradās)

Hi [Name],

We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].

The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.

Enjoy!

We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]

4. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (apmeklētājiem, kas pieteicās savlaicīgi)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.

If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.

I would appreciate any feedback you have.

Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]

5. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (apmeklētājiem, kas pieteicās pēdējā brīdī)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.

Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.

Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]

6. Tiešsaistes semināram sekojošs e-pasts (apmeklētājiem) – Pirmais

Hi [Name],

The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.

As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.

We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]

7. Tiešsaistes semināram sekojošs e-pasts (apmeklētājiem) – Otrais

Hi [Name],

Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.

We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]

8. Tiešsaistes semināram sekojošs e-pasts (apmeklētājiem, kas neieradās)

Hi [Name],

So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].

We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.

We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]

6. Tiešsaistes semināram sekojošs personalizēts e-pasts (apmeklētājiem, kas neieradās)

Hi [Name],

I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.

Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]

10. Pasākumam sekojošs e-pasts – lai saņemtu atsauksmes

Hi [Name],

Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.

In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback

Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc ir svarīgi e-pasti, kas seko pēc pasākumiem?

Kontaktu neuzturēšana ar mērķauditoriju pēc pasākuma ir viena no lielākajām kļūdām, ko varat pieļaut. Pēc-pasākuma e-pasta sūtījumi ir ļoti svarīgs moments, lai saglabātu ilgtermiņa attiecības ar pasākuma dalībniekiem, palielinātu nākamā pasākuma apmeklētību, uzturētu interesi interesentiem un pārvērstu tos par potenciālajiem klientiem.

Kad pēc pasākuma būtu jāsūta pēc-pasākuma e-pasts?

Tiklīdz jūsu pasākums ir beidzies, vienmēr ir ieteicams e-pastu nosūtīt pēc iespējas ātrāk, ideālā gadījumā pirmo 24 stundu laikā, kamēr informācija par jūsu pasākumu dalībnieku prātos joprojām ir svaiga. Tas nodrošina, ka jums ir labākas iespējas atkārtoti iesaistīt dalībniekus unpadarīt vairāk potenciālo klientu par pircējiem efektīvā veidā.

Kā veidot kontaktus ar tiem, kas pasākumu neapmeklēja?

Turpināt kontaktēties ar tiem, kas neieradās ir vismaz tikpat svarīgi, kā ar tiem, kas ieradās. Veidojot e-pastu tiem, kas nepiedalījās, varat vienkārši pateikt, ka jums ir žēl, ka viņi nevarēja pievienoties, nodrošināt saites uz pasākuma materiāliem, mudināt viņus sekot jūsu turpmākajiem pasākumiem un piedāvāt palīdzību, ja tas ir nepieciešams.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc ir svarīgi e-pasti, kas seko pēc pasākumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nesekošana mērķauditorijai pēc jūsu pasākuma ir viena no lielākajām kļūdām, ko varat pieļaut. Pēc-pasākuma e-pastu nosūtīšana ir ļoti svarīga, lai saglabātu ilgtermiņa attiecības ar pasākuma dalībniekiem, palielinātu nākamā pasākuma apmeklētību, uzturētu interesentus un pārvērstu tos par potenciālajiem klientiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kurā brīdī pēc pasākuma būtu jāsūta pēc-pasākuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiklīdz pasākums ir beidzies, ieteicams sūtīt pēc iespējas ātrāk, ideālā gadījumā pirmo 24 stundu laikā, kamēr informācija par jūsu pasākumu dalībnieku prātos joprojām ir svaiga. Tas nodrošina, ka jums ir labākas iespējas atkārtoti iesaistīt dalībniekus un vairāk potenciālo klientu padarīt par pircējiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzturēt kontaktus ar tiem, kas pasākumu neapmeklēja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sekot tiem, kas neapmeklēja ir vismaz tikpat svarīgi kā sekot tiem, kas apmeklēja. Veidojot jūsu e-pastu tiem, kas nepiedalījās, varat vienkārši pateikt, ka jums ir žēl, ka viņi nevarēja pievienoties, nodrošināt saites uz materiāliem pēc pasākuma, mudināt viņus sekot jūsu turpmākajiem pasākumiem un piedāvāt palīdzību, ja tas ir nepieciešams.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju