Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-pasta sagataves pēc pasākuma nosūtīšanai

E-pasta sagataves pēc pasākuma nosūtīšanai

Kad jūsu uzturētais pasākums ir beidzies, tas, kā turpiniet uzturēt kontaktus ar pasākuma dalībniekiem (un vai uzturiet vispār), var mainīt pasākuma ilgtermiņa ietekmi un pieliktās piepūles efektivitāti. Tāpat kā pasākuma ielūgumi un pasākuma atgādinājumi, pēc-pasākumu kontaktu uzturēšana ir būtiska gan bezsaistes, gan virtuālo pasākumu organizēšanā. Tā ir lieliska iespēja veidot saturīgas attiecības ar savu auditoriju, uzlabojot iesaistīšanos un gūstot vērtīgu ieskatu par to, cik labi noticis jūsu pasākums un ko jūs varat darīt, lai nākotnes pasākumi būtu vēl veiksmīgāki. Tālāk ir norādītas daži labākie paraugi, kā nosūtīt e-pastus, kas seko pēc pasākumiem, kā arī desmit e-pasta piemēri, ko pārdošanas grupa var izmantot pēc pasākuma sekošanas kampaņās.

E-pasta sagataves pēc pasākuma nosūtīšanai

Labākie pasākumam sekojošo e-pastu paraugi

Pateicamies dalībniekiem

Sāciet ar pateicību auditorijai par to, ka tā ir atvēlējusi laiku, lai apmeklētu jūsu pasākumu. Tā ir arī laba ideja īsi apkopot pasākuma tēmu, lai atgādinātu dalībniekiem par iegūto vērtību un mudinātu piedalīties turpmākajos pasākumos.

pasākumam sekojoša e-pasta piemērs

Dalieties ar pasākuma materiāliem

Iekļaujiet noderīgus resursus, piemēram, ierakstītas runas, slaidus ar būtiskiem pieturas punktiem, fotoattēlus un video. Vai arī izveidojiet emuāra ierakstu, kurā būs informācija par pasākuma aktualitātēm, un iekļaujiet jebkuru atbilstošu saturu, ko dalībnieki var izmantot, lai nostiprinātu iegūtās zināšanas un dalītos ar kolēģiem birojā.

Vaicājiet atsauksmes

Prasiet konstruktīvas atsauksmes, kas var dot labumu abām pusēm. Tās ļauj atkārtoti iesaistīt pasākuma dalībniekus un veidot kopības sajūtu. Un tas ir arī lielisks veids, kā gūt dziļāku ieskatu par to, kā jūs varat optimizēt un uzlabot savus nākošos pasākumus.

mārketinga nodaļas pasākumam sekojošs e-pasta piemērs

Segmentējiet jūsu mērķauditoriju

Jo konkrētāks un detalizētāks ir segmentācijas veids (ne tikai atdalot dalībniekus no tādiem, kas nepiedalījās), jo labāku rezultātu varat iegūt no pasākumam sekojošajiem e-pastiem. Turklāt dalībnieku saraksta pareizā segmentācija ļauj arī labāk personalizēt pēcpasākuma e-pasta ziņojumus.

Pēc pasākuma sekojošo e-pastu tēmas

  • Pateicamies, ka padarījāt [Pasākuma Nosaukums] veiksmīgu!
  • Pateicamies, ka bijāt daļa no [Pasākuma Nosaukums] !
  • Pateicamies, ka apmeklējāt [Pasākuma Nosaukums] – pievienojam ierakstu!
  • [Vārds], pateicamies, ka pievienojies mums (pievienojam bonusa materiālus)!
  • [Vārds], šeit Jums tiešsaistes semināra ieraksts
  • [Vārds], kā Jums patika [pasākuma nosaukums] ar [Runātāja Vārds]
  • Mums šodien pietrūka jūs [pasākuma nosaukums]! Šeit būs ieraksts
  • [Vārds], cik žēl ka nevarējāt mums pievienoties [Pasākuma Nosaukums]
  • Vēlaties paspēt uz [Pasākuma Nosaukums] sākumu?
  • Es ievēroju, ka atstājāt mūs [Pasākuma Nosaukums] vidū

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Desmit pasākumam sekojošu e-pastu sagatavju piemēri

1. Klātienes pasākumam sekojošs e-pasts

2. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (visiem apmeklētājiem)

3. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (visiem, kas neieradās)

4. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (apmeklētājiem, kas pieteicās savlaicīgi)

5. Tiešsaistes pasākumam sekojošs e-pasts (apmeklētājiem, kas pieteicās pēdējā brīdī)

6. Tiešsaistes semināram sekojošs e-pasts (apmeklētājiem) – Pirmais

7. Tiešsaistes semināram sekojošs e-pasts (apmeklētājiem) – Otrais

8. Tiešsaistes semināram sekojošs e-pasts (apmeklētājiem, kas neieradās)

6. Tiešsaistes semināram sekojošs personalizēts e-pasts (apmeklētājiem, kas neieradās)

10. Pasākumam sekojošs e-pasts – lai saņemtu atsauksmes

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc ir svarīgi e-pasti, kas seko pēc pasākumiem?

Kontaktu neuzturēšana ar mērķauditoriju pēc pasākuma ir viena no lielākajām kļūdām, ko varat pieļaut. Pēc-pasākuma e-pasta sūtījumi ir ļoti svarīgs moments, lai saglabātu ilgtermiņa attiecības ar pasākuma dalībniekiem, palielinātu nākamā pasākuma apmeklētību, uzturētu interesi interesentiem un pārvērstu tos par potenciālajiem klientiem.

Kad pēc pasākuma būtu jāsūta pēc-pasākuma e-pasts?

Tiklīdz jūsu pasākums ir beidzies, vienmēr ir ieteicams e-pastu nosūtīt pēc iespējas ātrāk, ideālā gadījumā pirmo 24 stundu laikā, kamēr informācija par jūsu pasākumu dalībnieku prātos joprojām ir svaiga. Tas nodrošina, ka jums ir labākas iespējas atkārtoti iesaistīt dalībniekus unpadarīt vairāk potenciālo klientu par pircējiem efektīvā veidā.

Kā veidot kontaktus ar tiem, kas pasākumu neapmeklēja?

Turpināt kontaktēties ar tiem, kas neieradās ir vismaz tikpat svarīgi, kā ar tiem, kas ieradās. Veidojot e-pastu tiem, kas nepiedalījās, varat vienkārši pateikt, ka jums ir žēl, ka viņi nevarēja pievienoties, nodrošināt saites uz pasākuma materiāliem, mudināt viņus sekot jūsu turpmākajiem pasākumiem un piedāvāt palīdzību, ja tas ir nepieciešams.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc ir svarīgi e-pasti, kas seko pēc pasākumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nesekošana mērķauditorijai pēc jūsu pasākuma ir viena no lielākajām kļūdām, ko varat pieļaut. Pēc-pasākuma e-pastu nosūtīšana ir ļoti svarīga, lai saglabātu ilgtermiņa attiecības ar pasākuma dalībniekiem, palielinātu nākamā pasākuma apmeklētību, uzturētu interesentus un pārvērstu tos par potenciālajiem klientiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kurā brīdī pēc pasākuma būtu jāsūta pēc-pasākuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiklīdz pasākums ir beidzies, ieteicams sūtīt pēc iespējas ātrāk, ideālā gadījumā pirmo 24 stundu laikā, kamēr informācija par jūsu pasākumu dalībnieku prātos joprojām ir svaiga. Tas nodrošina, ka jums ir labākas iespējas atkārtoti iesaistīt dalībniekus un vairāk potenciālo klientu padarīt par pircējiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzturēt kontaktus ar tiem, kas pasākumu neapmeklēja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sekot tiem, kas neapmeklēja ir vismaz tikpat svarīgi kā sekot tiem, kas apmeklēja. Veidojot jūsu e-pastu tiem, kas nepiedalījās, varat vienkārši pateikt, ka jums ir žēl, ka viņi nevarēja pievienoties, nodrošināt saites uz materiāliem pēc pasākuma, mudināt viņus sekot jūsu turpmākajiem pasākumiem un piedāvāt palīdzību, ja tas ir nepieciešams.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju