Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sveiciena e-pasta sagataves

Sveiciena e-pasti ir lielisks rīks, lai izveidotu saikni ar jaunajiem klientiem. Tie nosaka toni turpmākajai saziņai un sniedz klientam ieskatu jūsu uzņēmuma saziņas stilā. Tādējādi sveiciena e-pasta ziņojumi ir neatņemama jebkura e-komercijas biznesa sastāvdaļa.

Sveiciena e-pasta sagataves

Sveiciena e-pastu nozīme e-komercijā

Sveiciena ziņojumi ietilpst transakciju e-pastu kategorijā, kas ir e-pastu veidi, kuri tiek automātiski nosūtīti pēc tam, kad patērētāji ir ar jums kaut kādā veidā mijiedarbojušies. Ja transakciju e-pasta ziņojumi tiek izmantoti pareizi, tie var veidot zīmola lojalitāti un palielināt ieguldījumu atdevi, vienlaikus piešķirot jūsu zīmolam tēlu un veidojot lieliskas attiecības starp uzņēmumu un klientu gan B2B, gan B2C uzņēmumiem.

Sveiciena ziņojumi ir daži no svarīgākajiem transakciju e-pastu veidiem. Tie ļauj izveidot saikni starp potenciālo klientu un jūsu tiešsaistes veikala zīmolu jau no paša sākuma.

Nevilksim garumā, dosimies uz dažām sveiciena e-pasta sagatavēm, kuras varat izmantot, lai:

  • Paziņotu kādam, ka viņš ir veiksmīgi izveidojis kontu vai abonējis jūsu e-pastu saņemšanu
  • Pateiktos lietotājam par pievienošanos tiešsaistes veikala kopienai
  • Izceltu, kādu vērtību lietotājs saņems, iepērkoties pie jums
  • Informētu lietotāju par to, ko nozīmē abonements, norādot, cik bieži viņš no jums var gaidīt e-pastus.
  • Mudinātu lietotāju sekot jūsu tiešsaistes veikalam sociālajos medijos
  • Un vēl daudz kas cits!
Sveiciena e-pasta sagataves

E-komercija: sveiciena e-pasta temata rindiņas

  • Laipni lūdzam!
  • Priecājamies jūs redzēt [tiešsaistes veikals]
  • Jūs beidzot esi šeit, [adresāta vārds]
  • Lieliski, ka pievienojaties [tiešsaistes veikals]
  • Jūs tagad esat daļa no [tiešsaistes veikals] saimes!

E-komercijas sveiciena e-pasta sagataves

Sveiciena e-pasta sagatave 1

Sveiciena e-pasta sagatave 2

Sveiciena e-pasta sagatave 3

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāds ir sveiciena e-pasta optimālais garums?

Nav tāda ideālā sveiciena e-pasta garuma. Tas, kā izskatās un “izklausās” jūsu sveiciena e-pasts ir atkarīgs no jūsu mērķiem. To var uzskatīt par vienkāršu vienvirziena ziņojumu, kas informē adresātu, ka viņu konta izveides process ir bijis veiksmīgs un ka viņi var sākt iepirkties. Varat arī nosūtīt sveiciena e-pastu, lai sveiktu jaunu potenciālo klientu un iepazīstinātu to ar savu tiešsaistes veikalu. Tas nozīmētu īsi informēt viņus par jūsu misiju, redzējumu un to, kas jums kā uzņēmējam ir svarīgs. Iespējams, vēlēsities uzsvērt arī to, kādu vērtību potenciālais klients var gūt, iepērkoties pie jums.

Iespējamo papildu tēmu sarakstu var turpināt un turpināt, tāpēc ir grūti definēt “ideālo” e-pasta garumu. Viens padoms, ko varam jums dot, ir būt lakoniskam. Neizstiepiet ziņojumu un nemēģiniet vienā e-pastā iekļaut pārāk daudz informācijas. Atcerieties, ka cilvēku uzmanība ir īsāka, un šķiet, ka tā kļūst vēl īsāka ar katru gadu. Uztveriet sveiciena e-pastu kā iespēju sveikt jaunus lietotājus un, ja nepieciešams, pievienojiet vienu rindkopu par jums svarīgiem jautājumiem.

Cik drīz jāsūta sveiciena e-pasts pēc konta reģistrācijas?

Laiks starp konta izveidi un sveiciena e-pasta saņemšanu var šķist kā problēma, kam nebūtu jāuztrauc tiešsaistes veikalu īpašniekus, bet tas ir nepareizs pieņēmums.

Sveiciena e-pasti, kas var arī kalpot kā apstiprinājuma ziņas, ir jānosūta tūlīt pēc lietotāja reģistrēšanās vai tiešsaistes veikala konta izveides. Tie jānogādā lietotāja iesūtnē burtiski dažu sekunžu laikā. Pretējā gadījumā lietotāji var sākt uztraukties par to, ka kaut kas nav pareizi reģistrējies vai arī viņu konts ir neaktīvs. Tie vai nu meklēs atbildi jūsu kontaktcentrā, vai, vēl ļaunāk, apmulsīs un atteiksies no pirkumiem. Mēs apzināmies, ka dažas klientu e-pasta sistēmas var pārbaudīt jaunos e-pastus tikai ik pēc 3–5 minūtēm. Pastāv divi veidi, kā atrisināt šādu problēmu: pirmkārt, mainīt pasta sūtījumu sistēmu un, otrkārt, parādīt uzrakstu “Var paiet līdz 5 minūtēm, lai saņemtu sveiciena e-pastu” pēc tam, kad lietotājs nospiež pogu “Reģistrēt/izveidot kontu”.

Kāda informācija ir jāiekļauj sveiciena e-pastā?

Tāpat kā nav ideālā sveiciena e-pasta garuma, nav tāda informācijas saraksta, kas būtu jāpiemin katrā šādā ziņojumā. Tas, ko vajadzētu vai varētu iekļaut, ir, protams, sveiciens, kas var būt vienkāršāks vai sarežģītāks, un papildu informācija atkarībā no jūsu sveiciena ziņojuma mērķa.

Kā minēts iepriekš, šī informācija var attiekties uz jūsu e-komercijas biznesa misiju un redzējumu, vai arī var ietvert īsas uzstādīšanas instrukcijas, īsu ziņu no uzņēmuma vadītāja vai noteikumu sarakstu. Tas var ietvert arī “noderīgas saites” vai aicinājumu uz rīcību, mudinot jaunos lietotājus koplietot informāciju par veikalu ar pārējo pasauli.

Vislabāk ir izvēlēties vienu papildu informācijas vienību un koncentrēties uz ziņojuma sniegšanu. Nemēģiniet vienā e-pastā iekļaut pārāk daudz padomu vai jaunumu, jo varam garantēt, ka jūsu jaunie klienti to nelasīs 10 minūtes.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir sveiciena e-pasta optimālais garums? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nav tādas lietas, kā ideālais sveiciena e-pasta garums,jo, tas, kā izskatīsies un “izklausīsies” jūsu sveiciena e-pasts, ir atkarīgs no jūsu mērķiem. Tomēr viens padoms, ko varam jums dot, ir – būt lakoniskam. Neizstiepiet ziņojumu un nemēģiniet vienā e-pastā iekļaut pārāk daudz informācijas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik drīz jānosūta sveiciena e-pasts pēc konta reģistrācijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sveiciena e-pasti, kas var arī kalpot kā apstiprinājuma ziņojumi, ir jānosūta tūlīt pēc lietotāja reģistrēšanās vai tiešsaistes veikala konta izveides.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija ir jāiekļauj sveiciena e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nav tāda informācijas saraksta, kas būtu jāiekļauj katrā sveiciena ziņojumā. Tomēr jums vajadzētu iekļaut sveicienu un kādu papildu informāciju, piemēram, īsas uzstādīšanas instrukcijas, īsu ziņu no uzņēmuma vadītāja vai noderīgas saites.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju