Chatra tiešsaistes čata apskats

Chatra piedāvā tiešsaistes čata integrāciju mājaslapā, kuru var pielāgot, izmantojot populāros mājaslapu konstruktorus. Tās funkcijas ir diezgan standarta, bet piedāvā arī botu un automatizācijas funkcijas. Chatra strādā ātri un piedāvā pietiekamas funkcijas klientiem un aģentiem. Lai gan tā nav spožākā zvaigzne, tā ir pietiekama un uzticama izvēle ar labu saskarni.
Chatra tiešsaistes čata apskats
Compare Chatra tiešsaistes čata apskats with other in: How Chatra tiešsaistes čata apskats is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
456 reviews

Chatra ir labi izstrādāta tiešsaistes čata programmatūra, kas piedāvā visas iespējamās funkcijas, kā arī bezmaksas paketi, kas palīdzēs jums to iepazīt, pirms iegādājaties. Lai gan tas darbojas ļoti labi, funkciju kopums ir nedaudz ierobežots. Plašāku informāciju par Chatra tiešsaistes čatu skatiet mūsu…

Pricing
Starting from:
$ bezmaksas   mēnesī
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
3
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Labi sabalansēts tiešsaistes čata risinājums
  • Ļoti ātra ieviešana
  • Pietiekama funkcionalitāte bezmaksas paketē

Cons

  • Straujš cenas pieaugums tam, ko iegūstat paketēs
  • Paši vienkārškie iestatījumi un pielāgošana
  • Zīmolu čata logrīkā nevar tā viegli noņemt

Darba uzsākšana ar Chatra tiešsaistes čatu

Chatra ir tiešsaistes čata programmatūra, kuras mērķis ir nodrošināt mazo uzņēmumu īpašniekiem un e-komercijas mazumtirgotājiem tiešsaistes čata risinājumu par pieņemamu cenu. Varat sākt to lietot pilnīgi bez maksas, pateicoties bezmaksas paketei. Tas piedāvā pāris maksas paketes, kas var sniegt jums dažas jaunas un interesantas funkcijas, ja jums tās ir noderīgas. Aplūkosim Chatra un apskatīsim, cik labi tas darbojas.

Pēc reģistrācijas pabeigšanas jūs tūlīt aizvedīs uz Chatra informācijas paneli. Tas, bez šaubām, ir ātrākais reģistrācijas process, kādu jebkad esmu pieredzējis, izmantojot tiešsaistes čata programmatūru. Varat sākt iepazīties ar saskarni, un, lai gan nav darba uzsākšanas apmācības, lielākajai daļai lietotāju navigācijai būtu jābūt gana vieglai. Tā neliekas pārāk sarežģīta vai pārblīvēta ar nevajadzīgām pogām un rīkiem.

Chatra saskarnes pārskats

Tiešsaistes čata iespējas varat atrast kreisajā izvēlnes panelī. Pirmais, ko nepieciešams izdarīt, – integrēt tiešsaistes čatu. Noklikšķinot uz iespējas Čata logrīks, jūs iegūsit tiešu piekļuvi tiešsaistes čata kodam, ko varat ieviest jūsu mājaslapā. Ja vēlaties pielāgot čatu, jums vienkārši jāritina uz leju lapa un jāiestata tā tādā veidā, kā vēlaties. Varat mainīt dizainu un krāsas, pielāgot sveicienus un citas ziņas vai izvēlēties kādu citu iespēju.

Chatra tiešsaistes čata logrīka pielāgošana

Chatra atbalsta arī plašu integrāciju klāstu, izmantojot populāru mājaslapu konstruktorus un citus pakalpojumus, piemēram, Google Tag pārvaldnieku, Shopify, WordPress, Wix, WooCommerce, SquareSpace un daudzus citus. Varat izvēlēties jebkuru no šīm iespējām, ja izmantojat kādu no šiem pakalpojumiem vai vienkārši nevēlaties eksperimentāt ar mājaslapu kodiem. Neesmu pārbaudījis nevienu no šīm integrācijām, bet tās parasti darbojas ļoti labi, un es paredzu, ka tā būs arī ar Chatra.

Chatra tiešsaistes čata integrācija

Klasisko integrāciju izvēlējos, nokopējot un ielīmējot kodu manā testa mājaslapā. Tas bija tieši tā, kā es parasti to daru, un es nepiedzīvoju nekādas problēmas. Lai iegūtu noklusēto Chatra tiešsaistes čata pieredzi, iestatījumus lielākoties atstāju neskartus. Man bija pieejami visas funkcijas jau no paša sākuma. Pirms ķeramies pie testēšanas, aplūkosim funkciju kopumu un to, ko varat sagaidīt no Chatra.

Funkcijas un lietotāja saskarne

Chatra saskarne ir labi izstrādāta un vienkārša ļoti labā veidā. Jums nav jāmaldās, ejot cauri nevajadzīgām funkcijām, un jūs varat tieši ķerties pie jebkuras darbības, ko plānojat veikt. Ieviešana ir ļoti vienkārša pat pilnīgi jauniem lietotājiem, un tā var palīdzēt ietaupīt daudz laika ilgtermiņā. Visi rīki ir pieejami kreisajā izvēlnes joslā, tāpēc navigācija ir vienkārša.

Chatra sarunas piemērs

Funkciju kopums ir diezgan standarta, bet dažu funkciju pieejamība ir atkarīga no izvēlētās paketes. Chatra piedāvā botu un automatizācijas funkcijas, ja dodat priekšroku sakaru deleģēšanu sistēmai. Varat iegūt pamatinformāciju un detalizētu informāciju par saviem klientiem, kā arī reāllaika apmeklētāju kontroli un iepirkumu groza satura priekšskatījumu. Standarta aģenta produktivitātes funkcijas ietver paziņojumus, piezīmes, saglabātās atbildes, komandas čatus, neredzamo režīmu, darba laiku un aģentu grupas.

Chatra komandas čata pārskats

Čata funkcijas ir pietiekamas pat bezmaksas paketē. Jūs iegūstat pilnīgu sarunu vēsturi, čata atšifrējumus, lasīšanas apliecinājumus, aģentu vārdus un rakstīšanas indikatorus. Godīgi sakot, tā ir laba izvēle bezmaksas risinājumam. Ja vēlaties veikt uzlabojumu, varat piekļūt grupu čatiem, ieksatu rakstīšanai, failu pārsūtīšanai, apmeklētāju aizliegšanai, čata vērtējumam un citām iespējām. Chatra piedāvā arī uzlabotas atskaišu veidošanas funkcijas, kas noderēs jebkurā gadījumā.

Chatra analīzes pārskats

Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze

Es izvēlējos klasisko Chatra integrāciju un varu teikt, ka nesastapu nekādas problēmas. Tests parāda aģentu un klientu pieredzi vienlaikus. Tiklīdz atvēru tiešsaistes sarunu, nekavējoties saņēmu automātisku sveiciena ziņu. Es uzrakstīju ziņu, nosūtīju to, un čats deva man vēl vienu automatizētu ziņu, aicinot apsēsties un pagaidīt, kamēr kāds (es pats) paceļ sarunu. Paziņojums aģenta informācijas panelī tika saņemts nekavējoties.

Jauna čata paziņojums Chatra programmā

Čata ātrums ir diezgan ātrs, tāpēc jums nevajadzētu saskarties ar lēnu atbilžu grūtībām. Čata funkcijas klientu pusē ir pietiekamas — varat novērtēt čatu, izmantot emocijikonas vai koplietot dažādus failus. Patreiz tas arī ir viss, bet tas nav nekas slikts. Mazāk ir labāk, un tas ļauj klientiem iegūt labāku logrīka saskarnes skaidrību.

Chatra tiešsaistes čata klienta un aģenta skats

Čata funkcijas aģenta pusē tomēr nav daudz plašākas, un tā ir neliela vilšanās, bet tas arī nav iemesls satraukumam. Es izmantoju bezmaksas paketi, kas piedāvāja tikai pamatfunkcijas. Tomēr pat tās joprojām ir pietiekamas, lai efektīvi sazinātos, un aģentiem reti kad ir vajadzīgs kas cits labai darba paveikšanai. Šī funkciju kopa ir ideāli piemērota maziem uzņēmumiem, bet lielākiem, iespējams, agrāk vai vēlāk būs jāuzlabo abonents uz kādu no maksas paketēm.

Chatra čata funkcijas

Kopumā Chatra tiešsaistes čats ir pietiekami labs. Tā nav spožākā zvaigzne starp tiešsaistes čatiem, taču tā ir pietiekama un uzticama, un tās ir labas ziņas. Ar to nevar nošaut greizi, ja vien jums nav nepieciešamas kādas papildu funkcijas, bet pat bezmaksas pakete piedāvā lielisku funkcionalitāti ar nelieliem ierobežojumiem, kas lielākajai daļai uzņēmumu sākumā nebūs traucēkļi.

Cenas

Chatra piedāvā bezmaksas paketi un vēl divas maksas paketes, kas piedāvā papildu funkcijas, kas varētu būt nepieciešamas lielākām komandām vai uzņēmumiem. Aplūkosim katru paketi.

Free

Bezmaksas pakete ir domāta tikai vienam aģentam un ir pilnīgi bezmaksas, bez kādiem zemūdens akmeņiem. Tā piedāvā tikai vienkāršāko informāciju, piemēram, pamatinformāciju par apmeklētājiem, galddatora un tālruņa lietotnes, sarunu vēsturi, lasīšanas apliecinājumus, Google Analytics atskaites un integrāciju ar populāriem mājaslapu konstruktoriem.

Essential

Essential pakete izmaksā $21 mēnesī aģentam, maksājot mēneša abonementu vai $17 mēnesī aģentam, maksājot gada abonementu. Jūs iegūstat visas tās pašas funkcijas, kas atrodamas bezmaksas paketē, kā arī detalizētu informāciju par apmeklētājiem, e-pastu, Messenger un Instagram kā papildu kanālus, reāllaika apmeklētāju sarakstu, čata piezīmes, saglabātas atbildes, neredzamo režīmu, grupas čatus, rakstīšanas indikatorus un daudz ko citu.

Pro

Pro pakete izmaksā $29 mēnesī aģentam, maksājot mēneša abonementu vai $23 aģentam mēnesī, maksājot gada abonementu. Jūs iegūstat visas funkcijas no iepriekšējām divām paketēm, kā arī piekļuvi čata vērtējumiem, detalizētiem čata pārskatiem un datu eksportam, aģentu grupām, darba laikam, papildus integrācijām un vēl dažām citām.

Slēdziens

Chatra ir labi funkcionējoša reāllaika čata programmatūra, kas piedāvā labas, klasiskas iespējas. Negaidiet nekādus brīnumus vai ārkārtīgas atšķirības no jebkuras citas tiešsaistes čata programmatūras. Tas, ko jūs iegūsiet, ir ārkārtīgi ātrs ieviešanas process, vienu no vienkāršākajām navigācijas saskarnēm un uzticamību. Chatra ir labi sabalansēts risinājums, kas neliks vilties, taču cena var pieaugt straujāk, nekā varētu gaidīt no tiešsaistes čata.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Mans Chatra tiešsaistes čats nedarbojas.

Šai problēmai, iespējams, ir vairāki cēloņi un risinājumi, kas ir viegli īstenojami. Vispirms pārbaudiet Chatra tiešsaistes čata kodu un pārliecinieties, vai tas ir pareizi ieviests jūsu mājaslapā. Iespējams, trūkst kāda rakstzīme vai arī čata kods atrodas nepareizā vietā. Otrkārt, atsvaidziniet savu mājaslapu vai iztīriet kešatmiņu, jo tajā, iespējams, tiek rādīta vecāka jūsu mājaslapas versija, kurā vēl nav ieviests tiešsaistes čats.

Kā no tiešsaistes čata logrīka noņemt Chatra uzrakstu?

Chatra uzrakstu tiešsaistes čata logrīkā nevar noņemt manuāli. Jums ir jālūdz viņu atbalsts, lai to noņem. Uzrakstu “Mēs darbojamies ar Chatra” tiešsaistes čata logrīkā var noņemt tikai tiem lietotājiem, kuri ir abonējuši gada cenu paketi, vai tiem, kas ir samaksājuši par 6 mēnešu abonementu. Nav cita veida, kā noņemt uzrakstu.

Product reviews

Zoho Desk ir labi pazīstama un populāra programmatūra, bet kā darbojas tās zināšanu bāze? Lasiet mūsu apskatu un redziet, kā tas atspoguļojas mūsu testos.

Zoho Desk zināšanu bāzes apskats

Zoho Desk ir programmatūra, kas ļauj efektīvi pārvaldīt palīdzības dienestu. Tā ir viegli navigējama un profesionāli izstrādāta. Zināšanu bāzes teksta redaktors ir lielisks, bet kategoriju kārtošanas funkcijas varētu būt ērtākas. Cena atšķiras atkarībā no izvēlētā abonementa. Vispārēji, Zoho Desk ir laba programma, kas strādā bez kļūdām.

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Meklē čatbotu savam uzņēmumam? Izlasiet mūsu Microsoft Chatbot apskatu par visu, kas jums jāzina par šo pakalpojumu. Uzziniet par to vairāk, lasot apskatu.

Microsoft bota apskats (Azure Bot Service)

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kā arī citas programmas, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt savus uzņēmējdarbības procesus. Uzņēmums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un integrācijas. Savukārt emuārā, glosārijā un akadēmijā klienti var atrast daudzus noderīgus materiālus, lai uzlabotu savas zināšanas. LiveAgent piedāvā arī daudzas citu alternatīvas programmas, it īpaši konkurētspējīgas cenas un sadarbības iespējas ar partneriem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju