LiveAgent ir platforma klientu atbalsta risinājumiem, kas piedāvā daudzus instrumentus, lai uzlabotu saziņu ar klientiem, tostarp tiešsaistes čatu rīku un pielikumu funkciju. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir balvām un sertifikātiem tāpat kā partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. Čata rīks nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Klienti meklē un maksā par labāku iepirkšanās pieredzi. Paaugstiniet iesaisti, izmantojot LiveAgent un personalizētu klientu pieredzi.
Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu zvanu centriem, lai uzlabotu saziņu ar klientiem un veidotu pozitīvas attiecības. NetSuite arī piedāvā dažādus atbalsta kanālus klientiem Latvijā.
Nepieciešams uzlabot klientu servisu?
LiveAgent sniedz izcila atbalsta iespējas klientiem, apvienojot tiešsaistes tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju. Šī platforma uzlabo klientu pieredzi.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem