Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

Ar LiveAgent programmatūru saziņai jūs un jūsu klienti vienmēr būsiet tikai viena klikšķa attālumā. Ļauj klientiem justies brīvi, tomēr vienmēr esiet tiem blakus. Dotiem tiem neierobežotu iespēju jūs sasniegt un sniedziet tiem augtsa līmeņa servisu katru reizi, bez izņēmuma.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Veidojiet saskarsmi ar klientiem visos kanālos

Kontaktēšanās ar klientiem kļuvusi vēl vieglāka

Mūsu daudzpusējā programmatūra saziņai ar klientiem uzglabā un strukturizē visus klientu pieprasījumus un jautājumus centralizētā panelī. 

Atbildiet uz tvītiem, tiešsaistes sarakstēm vai telefona zvaniem vienā programmā, kamēr apskatiet svarīgāko informāciju par klientu iebūvētajā CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mazāk minēšanas, vairāk informācijas

Mūsu programmatūra saziņai ar klientiem ļauj jums sekot līdzi tam, kā tiek atrisināta klienta problēma starp visiem iesaistītajiem kanāliem, saglabājot tiketa pārskatu.

Iegūstiet kontaktus un konvertējiet klientus

Izmantojiet pasaulē ātrāko tiešsaistes čata logrīku, kas aprīkots ar precizējošiem kontroljautājumiem pirms sarakstes, proaktīviem ielūgumiem uz saraksti, un real-time skatu.

Personalizējiet katras pogas animāciju, krāsu, stilu vai čata loga fonu bez problēmām.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Atbalsts Instagram un Twitter vienā mirklī

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vai Viber? Mēs parūpējamies par visu. Saziņa ar klientiem sociālajot tīklos nekad nav bijusi vienkāršāka.

Redziet sliktu valodu Twitter? Iestatiet atslēgvārdu monitoringu, lai laicīgi glābtu attiecības ar klientiem pirms ir par vēlu.

Iekļaut virtuālu zvanu centrs? Darīts

Automātiska zvanu šķirošana, bezmaksas iekšējie zvani, kompleksa automatiskā balssatbilde, atzvanīšanas iespējas un neierobežots skaits sarunu ierakstu. Un kas ir pats labākais? Aģenti spēj sniegt palīdzību klientiem neklātienē uz dažādām ierīcēm.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Komūna un pašapkalpošanās

Piedāvājiet klientiem specializētu vidi sarunām savā starpā un iespēju pašapkalpoties.

Izveidojiet dažādas  zīmoliem atbilstošas zināšanu bāzes, forumus un pieprasījumu anketas pielāgotas jūsu zīmola identitātei ar mūsu WYSIWYG rediģētāju.

percentage graph

Veidojiet atskaites, automatizējiet, padariet jautru un aiziet!

LiveAgent programmatūra klientu saziņai ievāc datus par katru saskarsmi ar klientiem un izveido parocīgas atskaites. Iegūstiet vērtīgu informāciju, uzlabojiet aģentu efektivitāti ar spēcīgu automatizāciju un padariet darbu interesantu ar spēļošanu.

Izklausas kā pasaka, vaine?

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

Tas vairs nebūs jādara! LiveAgent ir unikāla programmatūra saziņai ar klientiem, kas integrē dažādu veidu komunkiācijas kanālus vienu viet, saglabājot caurredzamību un saprātīgas cenas. Nemaksājiet papildu komisijas tikai par zvanu centra vai čata izmantošanu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj sniegt augsta līmeņa atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Uzziniet par visu, ko LiveAgent piedāvā

Apmierināti klienti? Nenovērtējami.

Vai pamanījāt, ka LiveAgent programmatūra saziņai ar klientiem ir lētākā un tajā pašā laikā visadvancētākā opcija tirgū? Tieši tā. Apskatiet mūsu piedāvājumu mūsu cenu lapā.

Package Name

Tikets un čats

Strukturizēšana un tiešsaistes čats, un viss automatizēts.

$29 /mo
Package Name

Pilnā pakete

Tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālie tīkli, klientu portāls un viss strukturizēts.

$39 /mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Programmatūra saziņai ar klientiem

Mūsu klienti

GPTSummarizer was unable to provide a summary due to the limited content provided in the text.

LiveAgent piedāvā bezmaksas HappyFox datu migrāciju, ko pilnībā veic mūsu tehniskā atbalsta personāls. Migrējiet savus datus no HappyFox jau šodien.

Datu pārnešana no HappyFox?

LiveAgent piedāvā vairākus plānus par izdevīgu cenu, kā arī valodas pielāgojumus. Programmējums ir saņēmis pozitīvas atsauksmes, kā arī ir piemērots maziem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju