Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

Ar LiveAgent programmatūru saziņai jūs un jūsu klienti vienmēr būsiet tikai viena klikšķa attālumā. Ļauj klientiem justies brīvi, tomēr vienmēr esiet tiem blakus. Dotiem tiem neierobežotu iespēju jūs sasniegt un sniedziet tiem augtsa līmeņa servisu katru reizi, bez izņēmuma.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Veidojiet saskarsmi ar klientiem visos kanālos

Kontaktēšanās ar klientiem kļuvusi vēl vieglāka

Mūsu daudzpusējā programmatūra saziņai ar klientiem uzglabā un strukturizē visus klientu pieprasījumus un jautājumus centralizētā panelī. 

Atbildiet uz tvītiem, tiešsaistes sarakstēm vai telefona zvaniem vienā programmā, kamēr apskatiet svarīgāko informāciju par klientu iebūvētajā CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mazāk minēšanas, vairāk informācijas

Mūsu programmatūra saziņai ar klientiem ļauj jums sekot līdzi tam, kā tiek atrisināta klienta problēma starp visiem iesaistītajiem kanāliem, saglabājot tiketa pārskatu.

Iegūstiet kontaktus un konvertējiet klientus

Izmantojiet pasaulē ātrāko tiešsaistes čata logrīku, kas aprīkots ar precizējošiem kontroljautājumiem pirms sarakstes, proaktīviem ielūgumiem uz saraksti, un real-time skatu.

Personalizējiet katras pogas animāciju, krāsu, stilu vai čata loga fonu bez problēmām.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Atbalsts Instagram un Twitter vienā mirklī

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger vai Viber? Mēs parūpējamies par visu. Saziņa ar klientiem sociālajot tīklos nekad nav bijusi vienkāršāka.

Redziet sliktu valodu Twitter? Iestatiet atslēgvārdu monitoringu, lai laicīgi glābtu attiecības ar klientiem pirms ir par vēlu.

Iekļaut virtuālu zvanu centrs? Darīts

Automātiska zvanu šķirošana, bezmaksas iekšējie zvani, kompleksa automatiskā balssatbilde, atzvanīšanas iespējas un neierobežots skaits sarunu ierakstu. Un kas ir pats labākais? Aģenti spēj sniegt palīdzību klientiem neklātienē uz dažādām ierīcēm.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Komūna un pašapkalpošanās

Piedāvājiet klientiem specializētu vidi sarunām savā starpā un iespēju pašapkalpoties.

Izveidojiet dažādas zīmoliem atbilstošas zināšanu bāzes, forumus un pieprasījumu anketas pielāgotas jūsu zīmola identitātei ar mūsu WYSIWYG rediģētāju.

percentage graph

Veidojiet atskaites, automatizējiet, padariet jautru un aiziet!

LiveAgent programmatūra klientu saziņai ievāc datus par katru saskarsmi ar klientiem un izveido parocīgas atskaites. Iegūstiet vērtīgu informāciju, uzlabojiet aģentu efektivitāti ar spēcīgu automatizāciju un padariet darbu interesantu ar spēļošanu.

Izklausas kā pasaka, vaine?

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

Tas vairs nebūs jādara! LiveAgent ir unikāla programmatūra saziņai ar klientiem, kas integrē dažādu veidu komunkiācijas kanālus vienu viet, saglabājot caurredzamību un saprātīgas cenas. Nemaksājiet papildu komisijas tikai par zvanu centra vai čata izmantošanu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj sniegt augsta līmeņa atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Uzziniet par visu, ko LiveAgent piedāvā

Apmierināti klienti? Nenovērtējami.

Vai pamanījāt, ka LiveAgent programmatūra saziņai ar klientiem ir lētākā un tajā pašā laikā visadvancētākā opcija tirgū? Tieši tā. Apskatiet mūsu piedāvājumu mūsu cenu lapā.

Package Name

Tikets un čats

Strukturizēšana un tiešsaistes čats, un viss automatizēts.

$29 /mo
Package Name

Pilnā pakete

Tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālie tīkli, klientu portāls un viss strukturizēts.

$39 /mo
Saistītie Raksti arProgrammatūra saziņai ar klientiem
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x