Šī ir Quality Unit privātuma politika. Mūsu mājas lapa tīmeklī ir pieejama adresē http://www.qualityunit.com. Ja jums ir kādi jautājumi par šo politiku, lūdzu, sazinieties ar mums.
Quality Unit rūp jūsu konfidencialitāte, tāpēc mēs ievērojam The Platform for Privacy Preferences Project jeb P3P praksi. P3P tika izstrādāta, lai tīmekļa lietotājiem dotu precīzāku kontroli pār to, kādu informāciju viņi vēlas ļaut publiskot.
Quality Unit patur tiesības piekļūt jebkuram vai visiem Jūsu kontiem, lai atbildētu uz Jūsu tehniskā atbalsta pieprasījumiem. Mēs nodrošinām atbilstošus administratīvus, fiziskus un tehniskus drošības pasākumus, lai aizsargātu Jūsu datu drošību, konfidencialitāti un integritāti. Mēs neizpaudīsim Jūsu datus, izņemot gadījumus, ja to pieprasa likums vai ja Jūs to atļaujat.
P3P politikā savāktie dati tiek deklarēti grupās (dēvēti arī par “paziņojumiem”).) Mūsu politikā ir 4 datu grupas. Katras grupas datu prakse tiks izklāstīta atsevišķi, kā norādīts turpmāk:
Quality Unit vāc anonīmus datus par lietotāju uzvedību, izmantojot mūsu programmatūras risinājumus. Mēs uzraugām šos datus, lai uzlabotu mūsu produktu un novērstu kļūdas un neplānotus darbības pārtraukumus. Mēs apkopojam šādu informāciju:
Šie dati tiks izmantoti šādiem mērķiem:
Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turpmāk ir paskaidrots, kāpēc šie dati tiek vākti. Mūsu tīmekļa serveris apkopo piekļuves žurnālus, kuros ir šī informācija.
Mēs apkopojam šādu informāciju:
Šie dati tiks izmantoti šādiem mērķiem:
Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turpmāk sniegts paskaidrojums, kāpēc šie dati tiek vākti: Sīkfaili tiek izmantoti, lai izsekotu mūsu vietnes apmeklētājus un mēs varētu labāk saprast, kuras mūsu vietnes daļas jums vislabāk kalpo. Mēs arī izmantojam sīkfailus, lai mūsu serveris varētu saglabāt informāciju par Jūsu iepirkumu groza saturu.
Mēs apkopojam šādu informāciju:
Šie dati tiks izmantoti šādiem mērķiem:
Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turklāt šo informāciju saņems arī šādas struktūras:
Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turklāt šo informāciju saņems arī šādas struktūras:
Turpmāk ir sniegts paskaidrojums, kāpēc šie dati tiek vākti:
Sīkdatnes ir tehnoloģija, ko var izmantot, lai nodrošinātu Jums pielāgotu informāciju no tīmekļa vietnes. Sīkdatne ir datu elements, ko tīmekļa vietne var nosūtīt Jūsu pārlūkprogrammai, kura to var saglabāt jūsu sistēmā. Jūs varat iestatīt pārlūkprogrammu tā, lai tā paziņotu, kad saņemat sīkfailu, un dotu Jums iespēju izlemt, vai to pieņemt.
Flash sīkdatnes (vietējie koplietojamie objekti) ir tehnoloģija, ko piedāvā Macromedia Flash Player. Lai aizsargātu Jūsu privātumu, varat iestatīt operētājsistēmas atļaujas tā, lai pārlūkprogramma nevarētu ierakstīt nekādu informāciju Jūsu diskā. Nākamā iespēja, kā izvairīties no Flash sīkdatnēm, ir atinstalēt Macromedia Flash Player no datora.
Mūsu vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes tiek izmantotas šādiem mērķiem:
Šai politikai atbilstošā kompaktpolitika ir sekojoša:
CP=NOI CURa ADMa DEVa TAIa CONa OUR DELa BUS IND PHY ONL UNI PUR COM NAV DEM STA
Šajā tabulā ir izskaidrota katra lauka nozīme kompaktpolitikā.
Lauks | Nozīme |
CP= | Šis ir kompaktās politikas virsraksts; tas norāda, ka tālāk tekstā ir norādīta P3P kompaktā politika. |
NOI | Identificējama informācija netiek apkopota, tāpēc piekļuve nav iespējama. |
CURa | Dati tiek izmantoti, lai pabeigtu pašreizējo darbību. |
ADMa | Dati tiek izmantoti vietnes administrēšanai. |
DEVa | Dati tiek izmantoti pētniecībai un attīstībai. |
TAIa | Dati tiek izmantoti, lai pielāgotu vietni. |
CONa | Dati tiek izmantoti, lai sazinātos ar lietotāju. |
OUR | Dati tiek sniegti mums un mūsu aģentiem. |
DELa | Dati tiek sniegti mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējiem. |
BUS | Mūsu uzņēmējdarbības praksē ir norādīts, cik ilgi dati tiks glabāti. |
IND | Dati tiks glabāti neierobežotu laiku. |
PHY | Tiek apkopota fiziska kontaktinformācija. |
ONL | Tiek apkopota tiešsaistes kontaktinformācija. |
UNI | Tiek vākti unikāli identifikatori. |
PUR | Tiek apkopota pirkuma informācija. |
COM | Tiek apkopota datora informācija. |
NAV | Tiek vākti navigācijas un klikšķu plūsmas dati. |
DEM | Tiek vākti demogrāfiskie un sociālekonomiskie dati. |
STA | Tiek vākti valsts pārvaldības dati |
Kompakto politiku tīmekļa serveris nosūta kopā ar tajā aprakstītajiem sīkfailiem. Lai iegūtu vairāk informācijas, skatiet P3P izvēršanas rokasgrāmatu vietnē http://www.w3.org/TR/p3pdeployment.
Tīmekļa pārlūkprogramma novērtēs šīs politikas kompakto politiku, kad vien tā tiek izmantota kopā ar sīkfailu. Tīmekļa pārlūkprogrammas darbības būs atkarīgas no tā, kādu konfidencialitātes līmeni lietotājs ir izvēlējies savā pārlūkprogrammā (zems, vidējs, vidēji augsts vai augsts; noklusējuma iestatījums ir vidējs.) Turklāt tīmekļa pārlūkprogramma pārbaudīs, vai sīkfaila politika tiek uzskatīta par apmierinošu vai neapmierinošu, vai sīkfails ir sesijas sīkfails vai pastāvīgs sīkfails un vai sīkfails tiek izmantots pirmās puses vai trešās puses kontekstā.
Piezīme: šis novērtējums pašlaik ir eksperimentāls, un to nevajadzētu uzskatīt par aizstājēju testēšanai ar īstu tīmekļa pārlūkprogrammu.
Neapmierinoša politika: šī kompaktā politika tiek uzskatīta par neapmierinošu saskaņā ar tīmekļa pārlūkprogrammas definētajiem noteikumiem. Tīmekļa pārlūkprogrammas uzvedība attiecībā uz sīkfailiem, kas iestatīti saskaņā ar šo kompakto politiku, ir šāda:
Pirmās puses izmantošana | Trešās puses izmantošana | |
Pastāvīgās sīkdatnes | Zems: šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidējs: Atteikšanās nav paredzēta visiem neapmierinošajiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkfails tiks pazemināts līdz sesijas sīkfailam. Vidēji augsts: atteikšanās nav nodrošināta, tāpēc sīkfails tiks bloķēts. Augsts: tā kā nav prasīta atteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. | Zems: atteikšanās nav paredzēta visiem neapmierinošiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkfails tiks pazemināts par sesijas sīkfailu. Vidējs: Atteikšanās nav nodrošināta visiem neapmierinošajiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkfails tiks bloķēts. Vidēji augsts: tā kā nav prasīta atteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. Augsts: tā kā nav prasīta pieteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. |
Sesijas sīkfaili | Zems: šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidējs: Šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidēji augsts: Šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Augsts: tā kā nav nepieciešama piekrišana, sīkdatnes tiks bloķētas. | Zems: šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidējs: Atteikšanās nav paredzēta visiem neapmierinošajiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkdatne tiks bloķēta. Vidēji augsts: tā kā nav prasīta atteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. Augsts: tā kā nav prasīta pieteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. |
Politikā, ko Internet Explorer 6 uzskata par neapmierinošu, ir iekļautas noteiktas datu kategorijas, kuras tiek izmantotas vai kopīgotas noteiktā veidā. Šī politika ir iekļauta neapmierinošo kategorijā, jo ar šīs politikas sīkfailiem ir saistītas šādas datu kategorijas:
Turklāt dati tiek izmantoti šādā veidā, atzīmējot politiku kā neapmierinošu:
Ņemiet vērā, ka, atļaujot atteikšanos, šī politika būs pieņemama zema un vidēja līmeņa iestatījumos un vidēji augsta līmeņa iestatījumos attiecībā uz pirmās puses sīkfailu izmantošanu. Lai politiku uzskatītu par apmierinošu, pie augsta iestatījuma un vidēji augsta iestatījuma trešo pušu sīkfailiem visiem šiem datu izmantošanas veidiem ir jābūt brīvprātīgai izvēlei.
Lieciet Savus Klientus VISA Ko Dariet Centrā
Klientu apkalpošana dažādās valstīs atšķiras atkarībā no kultūras un sociālajiem faktoriem. LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu.
Optimālas Klientu Apkalpošanas Noslēpumi
Padomi optimālai klientu apkalpošanai: izvairieties no žargona, pārtraukieties, piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm, uzdodiet atvērtus jautājumus, saglabājiet pozitīvu attieksmi.
Kā sniegt lielisku klientu apkalpošanu. L.A.S.T. metode
Labas klientu apkalpošanas sniegšana ir būtiska reputācijas veidošanai, lojalitātei un pārdošanas apjomu palielināšanai. L.A.S.T. metode, kas iekļauj klausīšanos, atvainošanos, problēmu risināšanu un pateikšanos, palīdz uzlabot apmierinātību un novērst zaudējumus un reputācijas bojājumus. LiveAgent ir populārs risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību.
Klientu Apkalpošanas Valoda: Sarūgtinātu Klientu Nomierināšana
Laba klientu apkalpošana prasa pareizu valodu un izteicienus, lai uzturētu pozitīvas attiecības un palielinātu uzticēšanos uzņēmumam. Empātija un sadarbība ir ļoti svarīgas.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem