Šī ir Quality Unit privātuma politika. Mūsu mājas lapa tīmeklī ir pieejama adresē http://www.qualityunit.com. Ja jums ir kādi jautājumi par šo politiku, lūdzu, sazinieties ar mums.

Datu vākšana

Quality Unit rūp jūsu konfidencialitāte, tāpēc mēs ievērojam The Platform for Privacy Preferences Project jeb P3P praksi. P3P tika izstrādāta, lai tīmekļa lietotājiem dotu precīzāku kontroli pār to, kādu informāciju viņi vēlas ļaut publiskot.

Quality Unit patur tiesības piekļūt jebkuram vai visiem Jūsu kontiem, lai atbildētu uz Jūsu tehniskā atbalsta pieprasījumiem. Mēs nodrošinām atbilstošus administratīvus, fiziskus un tehniskus drošības pasākumus, lai aizsargātu Jūsu datu drošību, konfidencialitāti un integritāti. Mēs neizpaudīsim Jūsu datus, izņemot gadījumus, ja to pieprasa likums vai ja Jūs to atļaujat.

P3P politikā savāktie dati tiek deklarēti grupās (dēvēti arī par “paziņojumiem”).) Mūsu politikā ir 4 datu grupas. Katras grupas datu prakse tiks izklāstīta atsevišķi, kā norādīts turpmāk:

Grupa “Piekļuves žurnāla informācija”

Quality Unit vāc anonīmus datus par lietotāju uzvedību, izmantojot mūsu programmatūras risinājumus. Mēs uzraugām šos datus, lai uzlabotu mūsu produktu un novērstu kļūdas un neplānotus darbības pārtraukumus. Mēs apkopojam šādu informāciju:

  • Klikšķu plūsmas dati
  • Konta lietošanas dati
  • HTTP protokola elementi

Šie dati tiks izmantoti šādiem mērķiem:

  • Pašreizējās darbības pabeigšana un atbalsts
  • Tīmekļa vietnes un sistēmas administrēšana
  • Pētniecība un attīstība
  • Mūsu produktu un pakalpojumu uzlabošana

Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turpmāk ir paskaidrots, kāpēc šie dati tiek vākti. Mūsu tīmekļa serveris apkopo piekļuves žurnālus, kuros ir šī informācija.

Grupa “Sīkdatnes”

Mēs apkopojam šādu informāciju:

  • HTTP sīkdatnes
  • Flash sīkdatnes

Šie dati tiks izmantoti šādiem mērķiem:

  • Pētniecība un attīstība
  • Vienreizēja pielāgošana

Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turpmāk sniegts paskaidrojums, kāpēc šie dati tiek vākti: Sīkfaili tiek izmantoti, lai izsekotu mūsu vietnes apmeklētājus un mēs varētu labāk saprast, kuras mūsu vietnes daļas jums vislabāk kalpo. Mēs arī izmantojam sīkfailus, lai mūsu serveris varētu saglabāt informāciju par Jūsu iepirkumu groza saturu.

Grupa “Darījuma informācija” (obligāta)

Mēs apkopojam šādu informāciju:

  • Fiziskā kontaktinformācija
  • Tiešsaistes kontaktinformācija
  • Demogrāfiskie dati
  • Pirkuma informācija

Šie dati tiks izmantoti šādiem mērķiem:

  • Pašreizējās darbības pabeigšana un atbalsts
  • Pētniecība un attīstība

Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turklāt šo informāciju saņems arī šādas struktūras:

  • Sazināšanās ar apmeklētājiem pakalpojumu vai produktu mārketinga nolūkā

Šos datus izmantos tikai Quality Unit un tās pārstāvji. Turklāt šo informāciju saņems arī šādas struktūras:

  • Piegādes pakalpojumu sniedzēji

Turpmāk ir sniegts paskaidrojums, kāpēc šie dati tiek vākti:

  • Informācija, ko apkopojam, lai apstrādātu Jūsu pirkumu.

Sīkdatnes

Sīkdatnes ir tehnoloģija, ko var izmantot, lai nodrošinātu Jums pielāgotu informāciju no tīmekļa vietnes. Sīkdatne ir datu elements, ko tīmekļa vietne var nosūtīt Jūsu pārlūkprogrammai, kura to var saglabāt jūsu sistēmā. Jūs varat iestatīt pārlūkprogrammu tā, lai tā paziņotu, kad saņemat sīkfailu, un dotu Jums iespēju izlemt, vai to pieņemt.

Flash sīkdatnes (vietējie koplietojamie objekti) ir tehnoloģija, ko piedāvā Macromedia Flash Player. Lai aizsargātu Jūsu privātumu, varat iestatīt operētājsistēmas atļaujas tā, lai pārlūkprogramma nevarētu ierakstīt nekādu informāciju Jūsu diskā. Nākamā iespēja, kā izvairīties no Flash sīkdatnēm, ir atinstalēt Macromedia Flash Player no datora.

Mūsu vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes tiek izmantotas šādiem mērķiem:

  • Lietotāju mērķauditorija
  • Pētniecība un attīstība

Kompaktpolitikas kopsavilkums

Šai politikai atbilstošā kompaktpolitika ir sekojoša:

CP=NOI CURa ADMa DEVa TAIa CONa OUR DELa BUS IND PHY ONL UNI PUR COM NAV DEM STA

Šajā tabulā ir izskaidrota katra lauka nozīme kompaktpolitikā.

LauksNozīme
CP= Šis ir kompaktās politikas virsraksts; tas norāda, ka tālāk tekstā ir norādīta P3P kompaktā politika.
NOIIdentificējama informācija netiek apkopota, tāpēc piekļuve nav iespējama.
CURaDati tiek izmantoti, lai pabeigtu pašreizējo darbību.
ADMaDati tiek izmantoti vietnes administrēšanai.
DEVaDati tiek izmantoti pētniecībai un attīstībai.
TAIaDati tiek izmantoti, lai pielāgotu vietni.
CONaDati tiek izmantoti, lai sazinātos ar lietotāju.
OURDati tiek sniegti mums un mūsu aģentiem.
DELaDati tiek sniegti mūsu piegādes pakalpojumu sniedzējiem.
BUSMūsu uzņēmējdarbības praksē ir norādīts, cik ilgi dati tiks glabāti.
INDDati tiks glabāti neierobežotu laiku.
PHYTiek apkopota fiziska kontaktinformācija.
ONL Tiek apkopota tiešsaistes kontaktinformācija.
UNITiek vākti unikāli identifikatori.
PURTiek apkopota pirkuma informācija.
COMTiek apkopota datora informācija.
NAVTiek vākti navigācijas un klikšķu plūsmas dati.
DEMTiek vākti demogrāfiskie un sociālekonomiskie dati.
STATiek vākti valsts pārvaldības dati

Kompakto politiku tīmekļa serveris nosūta kopā ar tajā aprakstītajiem sīkfailiem. Lai iegūtu vairāk informācijas, skatiet P3P izvēršanas rokasgrāmatu vietnē http://www.w3.org/TR/p3pdeployment.

Politikas novērtējums

Tīmekļa pārlūkprogramma novērtēs šīs politikas kompakto politiku, kad vien tā tiek izmantota kopā ar sīkfailu. Tīmekļa pārlūkprogrammas darbības būs atkarīgas no tā, kādu konfidencialitātes līmeni lietotājs ir izvēlējies savā pārlūkprogrammā (zems, vidējs, vidēji augsts vai augsts; noklusējuma iestatījums ir vidējs.) Turklāt tīmekļa pārlūkprogramma pārbaudīs, vai sīkfaila politika tiek uzskatīta par apmierinošu vai neapmierinošu, vai sīkfails ir sesijas sīkfails vai pastāvīgs sīkfails un vai sīkfails tiek izmantots pirmās puses vai trešās puses kontekstā.

Piezīme: šis novērtējums pašlaik ir eksperimentāls, un to nevajadzētu uzskatīt par aizstājēju testēšanai ar īstu tīmekļa pārlūkprogrammu.

Neapmierinoša politika: šī kompaktā politika tiek uzskatīta par neapmierinošu saskaņā ar tīmekļa pārlūkprogrammas definētajiem noteikumiem. Tīmekļa pārlūkprogrammas uzvedība attiecībā uz sīkfailiem, kas iestatīti saskaņā ar šo kompakto politiku, ir šāda:

Pirmās puses izmantošanaTrešās puses izmantošana
Pastāvīgās sīkdatnesZems: šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidējs: Atteikšanās nav paredzēta visiem neapmierinošajiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkfails tiks pazemināts līdz sesijas sīkfailam. Vidēji augsts: atteikšanās nav nodrošināta, tāpēc sīkfails tiks bloķēts. Augsts: tā kā nav prasīta atteikšanās, sīkfails tiks bloķēts.Zems: atteikšanās nav paredzēta visiem neapmierinošiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkfails tiks pazemināts par sesijas sīkfailu. Vidējs: Atteikšanās nav nodrošināta visiem neapmierinošajiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkfails tiks bloķēts. Vidēji augsts: tā kā nav prasīta atteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. Augsts: tā kā nav prasīta pieteikšanās, sīkfails tiks bloķēts.
Sesijas sīkfailiZems: šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidējs: Šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidēji augsts: Šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Augsts: tā kā nav nepieciešama piekrišana, sīkdatnes tiks bloķētas.Zems: šajā līmenī politika ir apmierinoša; sīkfaili tiks pieņemti. Vidējs: Atteikšanās nav paredzēta visiem neapmierinošajiem mērķiem un saņēmējiem, tāpēc sīkdatne tiks bloķēta. Vidēji augsts: tā kā nav prasīta atteikšanās, sīkfails tiks bloķēts. Augsts: tā kā nav prasīta pieteikšanās, sīkfails tiks bloķēts.

Politikā, ko Internet Explorer 6 uzskata par neapmierinošu, ir iekļautas noteiktas datu kategorijas, kuras tiek izmantotas vai kopīgotas noteiktā veidā. Šī politika ir iekļauta neapmierinošo kategorijā, jo ar šīs politikas sīkfailiem ir saistītas šādas datu kategorijas:

  • Tiek apkopota fiziska kontaktinformācija.
  • Tiek apkopota tiešsaistes kontaktinformācija.

Turklāt dati tiek izmantoti šādā veidā, atzīmējot politiku kā neapmierinošu:

  • Dati tiek izmantoti, lai sazinātos ar lietotāju.

Ņemiet vērā, ka, atļaujot atteikšanos, šī politika būs pieņemama zema un vidēja līmeņa iestatījumos un vidēji augsta līmeņa iestatījumos attiecībā uz pirmās puses sīkfailu izmantošanu. Lai politiku uzskatītu par apmierinošu, pie augsta iestatījuma un vidēji augsta iestatījuma trešo pušu sīkfailiem visiem šiem datu izmantošanas veidiem ir jābūt brīvprātīgai izvēlei.

Saistītie Raksti
Formidable Forms integrācija ir uzlabots veidlapu konstruktors Jūsu LiveAgent vadības panelī. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

Formidable Forms

Formidable Forms integrācija ir uzlabots veidlapu konstruktors Jūsu LiveAgent vadības panelī. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

Palieliniet savu darbības produktivitāti, integrējot Telematica programmā LiveAgent. Optimizējiet savus klientu mijiedarbības procesus un bez grūtībām kontrolējiet zvanus, kas ved pie uzlabotas pakalpojumu kvalitātes un optimālas produktivitātes.

Telematica

Uzņēmums Telematica piedāvā ekspertu līmeņa risinājumus telekomunikāciju jomā, koncentrējoties uz fiksētām interneta un telefona pakalpojumiem Austrijā un Vācijā. Partnerējot ar LiveAgent, tie piedāvā izmaksu ietaupījumus un uzlabotu uzticamību. Bezmaksas 30 dienu izmēģinājums pieejams.

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot LiveAgent Wix integrāciju. Wix integrācija ļauj jūsu vietnē ievietot tiešsaistes tērzēšanas pogu.

Wix

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.

Asana integrācija ļauj pārvaldīt visus projektus no LiveAgent. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

Asana

LiveAgent piedāvā augstas klases klientu atbalstu un ir plaši izmantots gan mazos uzņēmumos, gan lielos korporācijās. Asana ir rīks komandas sadarbībai un darba pārvaldībai, ko var integrēt ar LiveAgent, izmantojot Zapier. Integrējot Asana ar LiveAgent, varat automatizēt dažādus uzdevumus, piemēram, jaunu klientu pievienošanu vai jaunu sarunu izveidi. Integrācija arī var palielināt komandas efektivitāti un ietaupīt laiku, pārslēdzoties no vienas saskarnes uz citu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x