Bezmaksas Izmēģinājums

Pieteikumu apstrādes programmatūra

Nodrošiniet nevainojamu klientu aprūpi ikkatrā no kanāliem.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing
ticketingsw_bg 1.jpg

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra no LiveAgent

Vai esiet noguris no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasti, čati, zvani, sociālo mediju pieminējumi un citi kanāli nonāks vienā vienotajā iesūtnē un ar papildu automatizācijas nosacījumu un integrāciju palīdzību jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies ar vienkāršu pogas “Pierakstīties” klikšķi.

  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award liveagent

Pieteikumu apstrādes programmatūras demonstrācija

00:00/03:20

Kas ir pieteikumu apstrādes programmatūra?

Pieteikumu apstrādes sistēma pārvērš klientu pieprasījumus par pieteikumiem, kurus var viegli sadalīt klientu atbalsta komandai. Tas var ievērojami uzlabot pieteikumu pārvaldību, jo palīdzības dienesta darbinieki var piekļūt klientu vaicājumiem un tos efektīvi atrisināt vienuviet.

LiveAgent Produkta Apskate

00:00/02:24

Pieteikumu apstrādes sistēma ar intuitīvu lietotāja saskarni

Liveagent pieteikumu apstrādes programmatūra automātiski seko visām jūsu klientu problēmām un pārveido tās par pieteikumiem. Ikviena ienākošā saziņas forma tiek pārveidota par pieteikumiem ērtākam darbam un labākai uzdevumu pārvaldībai. Lietotāja saskarne ir pielāgojama un intuitīva.

lets_chat

Pieteikumu apstrādes programmatūra labākai klientu apmierinātībai

Uzlabojiet savu mājaslapu un sāciet sarunas ar apmeklētājiem, izmantojot modernu ziņapmaiņas programmatūru. Izmantojot jaudīgu rīku, palieliniet klientu lojalitāti, ātri atbildot uz čata pieprasījumiem. Aplūkojiet, ko klienti un klientu apkalpošanas komandas iegūst ar LiveAgent.

Uzlabojiet klientu pieredzi ar:

  • Uzticamiem un ātriem čata pakalpojumiem
  • Īsāku atbildes laiku
  • Ātrāka klientu pieprasījumu atrisināšanu
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent ir kas vairāk par IT pieteikumu apstrādes programmatūru

Liveagent ir IT pieteikumu apstrādes programmatūra, kas kombinē vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, čatus, zvanus un sociālos medijus, lai klientiem nodrošinātu visaptverošu klientu apkalpošanu. Bet tā ar to neapstājas. Liveagent piedāvā klientu portālu ar daudzpusīgu zināšanu bāzes atbalstu, forumiem, kā arī klientu atsauksmēm un ieteikumiem. Uzziniet, ko jūsu organizācijai piedāvā vismodernākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma.

Universāls risinājums

Vienota iesūtne

  • Jums nav atsevišķi jāuzrauga katrs sakaru kanāls. Vienotā koplietojamā iesūtne apkopo visas jūsu ziņas vienuviet un pārvērš tās par pieteikumiem. Saņemiet savus e-pastus iesūtnē un atbildiet uz e-pastiem, tālruņa zvaniem, sociālo mediju ziņām, tiešsaistes čata ziņām un zināšanu bāzes pieteikumiem vienā centrālā vietā.
  • Ikkatra klientu saziņas sastāvdaļa vienuviet
  • Viegli kārtojams un ērts informācijas panelis
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hibrīda pieteikumu apstrāde

Organizēta klientu mijiedarbība

Ienākošais pieteikums var nākt no jebkura kanāla ikreiz, kad klients sazinās ar atbalstu. Liveagent organizē visu komunikāciju, tāpēc nav jāveic gari meklējumi. Turiet klientu pieprasījumus vienā palīdzības dienesta pieteikumu pavedienā neatkarīgi no tā, vai tas nāk no e-pasta, tiešsaistes čata vai sociālajiem medijiem.

  • Saglabājiet visus sakarus sakārtotus neatkarīgi no kanāliem
  • Samaziniet aģenta atbildes laiku un nodrošināt ātrākas atbildes
  • Uzlabojiet savu darbplūsmu un viegli atrodiet klienta pieteikumus

Komandas saziņa

Iekšējās pieteikumu piezīmes

  • Izveidojiet Pieteikumus, ko redz tikai jūsu klientu atbalsta aģenti. Izmantojiet tos kā piezīmes, lai pierakstītu svarīgu informāciju, atgādinājumus, ko atcerēties, vai izveidotu noteiktus uzdevumus pieteikuma pavedienā. Dalieties ar visu svarīgo ar kolēģiem tieši pieteikumos.
  • Izdariet piezīmes un atzīmējiet uzdevumus aģentiem
  • Pierakstiet svarīgu informāciju par klientiem
  • Izveidojiet atgādinājumus paši sev tieši pieteikumos
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efektīva darbplūsma

Iepriekšsagatavotas ziņas

Izmantojiet Iepriekšsagatavotas atbildes, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem klientu pieteikumos, un saīsiniet aģentu atbilžu laiku. Palīdzības dienesta komanda var daudz ātrāk atrisināt biežāk sastopamās problēmas un pievērsties sarežģītākiem klientu pieprasījumiem. Koncentrējieties uz to, kas prasa jūsu uzmanību.

  • Iepriekš uzrakstiskas atbildes uz dažādiem scenārijiem
  • Ātrāks atrisināšanas laiks, izmantojot biežāk uzdotos jautājumus
  • Palielināta aģentu produktivitāte un koncentrēšanās

Zināšanu pārvaldība

Zināšanu bāze kā daļa no pieteikumu apstrādes

  • Izveidojiet zināšanu bāzes klientiem, kuri dod priekšroku pašapkalpošanās iespējām, nevis sazinās ar klientu servisu. LiveAgent piedāvā pielāgojamu Klientu Portālu ar zināšanu bāzi, kas atbalsta pielāgotu zīmolu. Pievienojiet Biežāk Uzdotos Jautājumus un forumus sarunām. Ļaujiet saviem klientiem palīdzēt sev, kad aģenti ir bezsaistē.
  • Plašas pašapkalpošanās portāla iespējas
  • Klientu portāls, zināšanu bāze, forumi un biežāk uzdotie jautājumi
LiveAgent knowledge base

Kā tiešsaistes pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jūsu biznesam?

Izpētiet, kā pieteikumi var palīdzēt apstrādāt klientu pieprasījumus, palielināt klientu noturēšanu vai uzlabot klientu apmierinātību

Apmierināt klientus

Apmieriniet klientus ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var palīdzēt jums sniegt ātrākas un zinošākas atbildes. Piedāvājiet klientiem ērtības un atbildiet vairākos kanālos, vienlaikus visu uzturot kārtībā.

  • Apmieriniet klientus ar ātrām un informatīvām atbildēm
  • Nodrošiniet atbalstu vienlaikus vairākos saziņas kanālos
icontabs_chart

80 %

no klientiem sagaida ātrumu un ērtumu

Vairums klientu uzskata ātrumu, zinošu palīdzību, ērtības un draudzīgumu kā svarīgus klientu apkalpošanas elementus.

Palieliniet ieguldījumu atdevi

Klienti novērtē labu klientu apkalpošanu jebkurā biznesā. Palieliniet savus ieņēmumus ar ātrāku un uzticamu atbalstu, vienlaikus samazinot klientu apkalpošanas nodaļas izmaksas, izmantojot vienu īpašu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēmu.

  • Samaziniet klientu apkalpošanas izmaksas ar LiveAgent
  • Palieliniet ieņēmumus, nodrošinot uzticamu atbalstu
icontabs_chart

86 %

ir gatavi maksāt par labu apkalpošanu

Apcērpiet savus izdevumus, vienlaikus nopelnot vairāk. Klienti vienmēr ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.

Iegūstiet lojalitāti

Pateicīgi klienti vienmēr novērtē labu servisu un zinošu palīdzību no klientu atbalsta aģentiem. Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu lielu pieteikumu apjomu laikā un ar lielisku mijiedarbību veidojiet spēcīgu klientu lojalitāti.

  • Veidojiet klientu lojalitāti pa jebkuru vēlamo kanālu
  • Iegūstiet lojālus klientus, kuri atgriezīsies, lai pirktu atkal
icontabs_chart

73%

Augstāki apmierinātības rādītāji

Nodrošiniet personalizētas sarunas un dariet savus klientus apmierinātus. Mūsu pilnfunkcionālā tiešsaistes čata programmatūra var jums palīdzēt palielināt klientu apmierinātību un lieliskāku aģenta pieredzi.

Medal.svg

Sāciet izmantot LiveAgent tūlīt!

Izmēģiniet visu, ko piedāvājam, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu
  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī

Labākā cena

Caurspīdīgas un godīgas cenas

Nekādu līgumu, nekādu slēptu maksājumu – tikai ikmēneša maksājums. Pilnībā caurskatāmas cenas, un norēķins tikai par reālu izmantošanu katru mēnesi. Izvēlieties atbilstošo paketi un sāciet nodrošināt labāko klientu atbalstu.

Ticket

Ticket

Mazajiem uzņēmumiem un pašnodarbinātajiem

$15/mēn
Ticket

Ticket+Chat

Papildus standarta palīdzības dienesta funkcionalitātei vēl tiešsaistes čata iespējas.

$29/mēn

Galvenie secinājumi

Izpēte ir klientu atbalsta atslēga

Uzziniet vairāk par klientu atbalsta ietekmi uz klientiem un jūsu uzņēmumu. Iepazīstieties ar klientu atbalsta statistiku un iegūtajiem datiem. Galvenās pētniecības jomas ir ietekme uz biznesu, būtiskākā statistika par klientu atbalsta kanāliem un klientu izturēšanās dažādās situācijās.

Ko varat uzzināt?

  • Būtiskāko klientu apkalpošanas statistiku
  • Statistiku par klientu kanāliem
  • Klientu apkalpošanas ietekmi uz uzņēmējdarbību

un daudz ko citu…

Vidējais tīrais FCR pakalpojumu dienestiem visā pasaulē ir apmēram

74%

MetricNet

80%

tiešsaistes aģentiem, lai iegūtu nepieciešamo informāciju, ir nepieciešamas vairākas sistēmas. CCW Digital

Research multiple systems

Pilns labākās pieteikumu apstrādes programmatūras ceļvedis

Nodrošiniet labāko klientu aprūpi un kārtojiet pieprasījumus, izmantojot pieteikumus

Kā izvēlēties labāko pieteikumu apstrādes programmatūru

Saistības

Iepazīstieties ar pieteikumu apstrādes risinājumiem un noskaidrojiet par programmatūras saistībām. Tās ietver bāzes cenu, programmatūras vai aparatūras prasības, iebūvētās funkcijas, integrācijas, atbalstītos klientu saziņas kanālus un pat klientu atbalstu palīdzības dienesta lietotājiem. Tiklīdz esat saņēmis visu svarīgo informāciju, varat pieņemt pamatotu lēmumu par to, kura programmatūra ir vispiemērotākā jūsu situācijai.

Cenas

Visbiežāk sastopamās problēmas, kas saistītas ar labākās pieteikumu apstrādes programmatūras izvēli jūsu uzņēmumam, ir cenu varianti. Pieteikumu apstrādes programmatūras cenas ir atkarīgas no dažiem faktoriem, piemēram, pamatfunkcijām, pielāgotām integrācijām, uzticamības u.c. Noteikti apsveriet visas šīs iespējas un salīdziniet cenu līmeņus, lai nodrošinātu, ka saņemsit nepieciešamo programmatūru bez pārmaksāšanas.

Atbalsts

Jebkurai palīdzības dienesta programmatūrai jānodrošina spīdošs atbalsts tās lietotājiem. Tāpēc ir nepieciešamas lietotājam draudzīgas pašapkalpošanās iespējas un tiešas saskarsmes iespējas. LiveAgent klienti jebkurā laikā var sazināties ar mūsu 24/7 atbalsta līniju, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai tālruni. Varat arī pārlūkot mūsu ārējo zināšanu klientu bāzi, lai piekļūtu pašapkalpošanās iespējām.

Nodrošinātās kontaktu iespējas

Nodrošiniet spīdošu klientu apkalpošanu ar virkni rīku, kas palīdz sasniegt visus svarīgos klientu kanālus. Piemēram, piedāvājiet klientiem iespējas sazināties ar jums pa e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanot vai pat izmantojot sociālos medijus. Pieskaitot klientu portālu un ārējo zināšanu bāzi, varat nodrošināt, ka klienti atradīs sev vēlamo risinājumu.

Spēja paplašināties/sašaurināties

Vai jūtaties pārslogots ar ienākošajiem pieprasījumiem? Katra laba pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jums paplašināties, kad vien tas ir nepieciešams, un palīdzēt izveidot vietu lielākam skaitam klientu atbalsta aģentu. Tas darbojas arī otrādi. Ja jums šķiet, ka esat pārmaksājis par neizmantotajām funkcijām, varat veikt sašaurināšanos.

Programmatūras ierobežojumi

Jūsu klientu atbalsta komandas rīcībā jābūt visam nepieciešamajam, lai sniegtu atbalstu. Programmatūras ierobežojumi nav obligāti slikti, jo īpaši tiem palīdzības dienestiem, kuriem nav nepieciešami visi rīki un funkcijas, ko var piedāvāt programmatūra. Apsveriet visu nepieciešamo un izvēlieties labākās iespējas par godīgu cenu.

Sadarbības iespējas

Klientu apkalpošanas pārstāvjiem jāstrādā kā vienotam veselam. Izmantojiet palīdzības dienesta sadarbības rīkus, dalieties ar klientu profiliem un viegli sadarbojieties klientu problēmu risinājumos. Jebkurš var pielikt roku. Liveagent var palīdzēt ar piezīmēm, birkām, kontaktinformāciju un klientu pieteikumu sadalīšanu, kad tas nepieciešams.

8 populārākie pieteikumu apstrādes programmatūras nodrošinātāji

1. Liveagent

Ieteicams ikvienam, kas vēlas nodrošināt spīdošu klientu apkalpošanu ikkatrā kanālā

LiveAgent ir lieliska vispārējas nozīmes palīdzības dienesta sistēma, kas spēj tikt galā ar gandrīz jebkāda veida klientu atbalstu. Tā atbalsta e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu ar zināšanu bāzi. LiveAgent piedāvā arī dažādus produktivitātes līdzekļus, analīzi un lielu skaitu iebūvētu integrāciju ar citu noderīgu programmatūru. Turklāt LiveAgent klientu atbalsta aģenti ir pieejami ikkatram 24/7.

LiveAgent klienti

Liveagent klientu vidū ir daži ļoti labi pazīstami uzņēmumi, piemēram, BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar un Airbus.

Liveagent cenas

Liveagent piedāvā četras paketes ar dažādām funkcijām un piekļuvi sakaru kanāliem. Izvēlieties to, kas atbilst jūsu vajadzībām par godīgu cenu. Turklāt, nejauninot plānu, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas.

Free $0 aģentam/mēnesī
Mūsu bezmaksas konts piedāvā pieteikumu apstrādes funkcijas, kas jums labi noderēs, ja neplānojat sniegt klientu atbalstu plašā mērogā.
Ticket $15 aģentam/mēnesī
LiveAgent pieteikumu apstrāde, kas var apstrādāt visas jūsu e-pasta saziņas darbības. Pakete nāk kopā ar noderīgām pieteikumu apstrādes funkcijām, kas var palīdzēt ikdienas aktivitātēs, kā arī klientu portālu ar ārējo un iekšējo zināšanu bāzi.
Ticket + Chat $29 aģentam/mēnesī
Kā papildinājumu savai vietnei pievienojiet visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū. Iegūstiet ātru un populāru saziņas kanālu kā papildinājumu savai pieteikumu apstrādei. Saņemsiet arī jaudīgu mājaslapas kontroli un citas lieliskas čata funkcijas.
All-Inclusive $39 aģentam/mēnesī
Mūsu universālajā plānā ir viss, kas minēts iepriekšējos plānos, un tas papildina zvanu centra iespējas ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, IVR algoritmiem un videozvaniem. Ir iekļauts arī sociālo mediju daudzkanālu atbalsts, lai varētu pievienot savus Facebook, Instagram, Twitter un Viber kontus.

Būtiskākā informācija par LiveAgent

Liveagent ir tūkstošiem klientu no dažādām uzņēmējdarbības jomām un nozarēm visā pasaulē. Klienti ir gan personas, gan jebkura lieluma uzņēmumi. Liveagent ir daudzkanālu palīdzības dienests, kas sniedz atbalstu, izmantojot katru svarīgu klientu kanālu. Mūsu pieteikumu apstrādes programmatūra var palīdzēt jums apstrādāt e-pastus, tiešsaistes čatus, zvanus, sociālos medijus un klientu portālu ar zināšanu bāzi. Visu atbalsta vairāk nekā 130 funkcijas, un ar citu programmatūru varat izveidot vairāk nekā 195 integrācijas. Liveagent piedāvā arī 24/7 klientu atbalstu ikvienam klientam.

Detalizēts salīdzinājums

https://www.liveagent.com/alternatives

2. Zoho Desk

Ieteicams ikvienam, kurš meklē vienkārši lietojamu labu palīdzības dienesta programmatūru

Tāpat kā LiveAgent, arī Zoho Desk piedāvā universālu klientu atbalsta risinājumu par pieņemamu cenu. Tam trūkst dažu līdzekļu, piemēram, ģeogrāfiskas mērķauditorijas atlases vai sekošanas mājaslapas apmeklētājiem, taču tā ir lieliska visā, ko piedāvā klientiem. Zoho Desk ir viens no vispāratzītākajiem un uzticamākajiem šodien pieejamajiem palīdzības dienesta risinājumiem. Zoho Desk klienti ir Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins un Lycamobile.

Zoho Desk cenas

Free $0/mēnesī
Bezmaksas pakete ietver trīs aģentus un piedāvā pieteikumu apstrādes iespējas un atbalsta līdzekļus, piemēram, SLA, privātu zināšanu bāzi, palīdzības centru un mobilās lietotnes.
Standard $14/mēnesī
Ietver uzlabotu pieteikumu apstrādes funkciju, sociālos un kopienas kanālus, kā arī piekļuvi integrācijām. Tam ir arī daudz papildfunkciju, kas uzlabo palīdzības dienesta atbalstu.
Professional $23/mēnesī
Profesionālā pakete ietver vairāku nodaļu pieteikumu apstrādi, telefoniju, laika kontroli, aģentu pārklāšanās kontroli un citas vērtīgas funkcijas, kas vēl vairāk uzlabo jūsu Zoho Desk.
Enterprise $40/mēnesī
Dārgākā pakete ietver tiešsaistes čatu un Zia - mākslīgā intelekta atbalstu. Šī pakete satur visus pieejamos Zoho Desk līdzekļus, piemēram, daudzlīmeņu IVR, pielāgotās funkcijas, vairākus darba laikus un daudz ko citu.

Galvenā Zoho Desk informācija

Zoho Deks ir viens no visvairāk izmantotajām palīdzības dienestu programmām pasaulē. Tas palīdz tūkstošiem palīdzības dienestu sniegt fantastisku atbalstu. Zoho Desk ir piemērots uzņēmumiem, un tas piedāvā lielisku risinājumu lielākajai daļai palīdzības dienestu. Paketēs ietilpst dažādas noderīgas funkcijas un atsevišķi klientu kanāli, kurus uzņēmumi var izmantot atkarībā no tā, kas tiem nepieciešams. Turklāt Zoho Desk piedāvā godīgu cenu un uzticamību. Liveagent un Zoho Desk salīdzinājums

3. HappyFox

Ieteicams tiem, kas meklē palīdzības dienestu ar uzsvaru uz tiešsaistes čatu

HappyFox nodrošina palīdzības dienestu un īpašu tiešsaistes čata biznesa programmatūru, kas ir apgādāta ar dažādām funkcijām. Aplikācija pieejama gan Mac, gan Windows operētājsistēmām, kā arī Android, iPhone un iPad ierīcēm. HappyFox var izmantot, lai apstrādātu pieteikumus, čatotu ar vietnes apmeklētājiem un kontrolētu mājaslapas darbību. Happyfox klienti ir Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital un Rockhurst University.

HappyFox cenas

HappyFox cenas sākas no $29 mēnesī. Tā var palielināties atkarībā no paketes, kuru izvēlēsities. HappyFox piedāvā četras paketes, no kurām izvēlēties.

Mighty
pakete piedāvā tādus līdzekļus kā daudzkanālu pieteikumu izveide, zināšanu bāze, migrācijas palīdzība un SLA vadība.
Fantastic
pakete piedāvā visu to, ko pakete Mighty, un klāt arī vairāku zīmolu palīdzības dienestu, pielāgotas pieteikumu rindas, 24/7 e-pasta atbalstu, papildu ES datu centru un SLA pārkāpumu paziņojumu.
Enterprise
Papildus visam, kas ietverts iepriekšējās divās paketēs, Enterprise plāns piedāvā proaktīvu aģentu pārklāšanās kontroli, uzdevumu un līdzekļu pārvaldību, 24/7 e-pasta un čata atbalstu un darbības laika SLA.
Enterprise Plus
Enterprise Plus pakete piedāvā visas funkcijas no iepriekšējām paketēm un klāt nāk aģentu skripti, 2TB pielikumu krātuve, visa laika atskaišu vēsture, 24/7 e-pasta atbalsts, čats un tālruni, kā arī klientu panākumu pārvaldnieks.

Būtiskākā informācija par HappyFox

Happyfox ir labi pazīstams palīdzības dienests un čata lietojumprogramma, kas piemērota uzņēmumiem, kuriem nepieciešamas zvanu centra iespējas. To izmanto visā pasaulē, un tas piedāvā ērtības un uzticamību lietošanā. HappyFox piedāvā simtiem funkciju ar viegli lietojamu saskarni katrā paketē. To izmanto vairāk nekā 12’000 uzņēmumu visā pasaulē. Liveagent un HappyFox salīdzinājums

4. Zendesk

Ieteicams cilvēkiem, kuri meklē elastīgu un uzticamu palīdzības dienesta risinājumu

Zendesk ir vēl viens vispāratzīts un viens no tirgū pieejamākajiem palīdzības dienestu risinājumiem. Par nedaudz augstāku cenu Zendesk tiek izgatavots klientu atbalsta dienestiem, kas sagaida augstāko servisu neatkarīgi no cenas. Varat sazināties ar klientiem, izmantojot visus svarīgākos kanālus, ko nodrošina premium funkcijas. Zendesk klienti ir Dropbox, Etsy, Nokia WiFi palīdzības centrs, League of Legends, Kickstarter Atbalsts, Zoom Helper un Ultimate Ears palīdzības centrs.

Zendesk cenas

Foundational support 19€ aģentam/mēnesī
Ietver pamatatbalstu e-pastam, Facebook un Twitter.
Suite team 49€ aģentam/mēnesī
Suite team pakete piedāvā pieteikumu apstrādes sistēmu un ziņapmaiņu internetā, mobilajos un sociālajos medijos. Turklāt jūs iegūstat piekļuvi automatizācijai, darbplūsmām, līdz pat 50 mākslīgā intelekta nodrošinātām automatizētām atbildēm, vienotai aģenta darbvietai, lietotnēm un integrācijām, kā arī citiem noderīgiem līdzekļiem.
Suite growth 79€ aģentam/mēnesī
Papildus iepriekšējās paketes funkcijām jūs iegūstat piekļuvi klientu portālam, mākslīgā intelekta zināšanu pārvaldībai, pielāgojamam pieteikumu izkārtojumam, SLA pārvaldībai un daudzvalodu atbalstam, kā arī citām funkcijām.
Suite professional 99€ aģentam/mēnesī
Suite profesionālā pakete ietver visu iepriekšējo pakešu līdzekļus un tiem klāt pievieno sarunu pārvirzīšanu, pamatojoties uz aģenta prasmēm, kopienas forumus, privātos sarunu pavedienus, uzlabotām balss iespējām, pielāgojamiem informācijas paneļiem un daudz ko citu.

Galvenā Zendesk informācija

Zendesk izmanto aptuveni 170’000 klientu visā pasaulē. Tie ir dažāda lieluma un nozares uzņēmumi, kam nepieciešams uzticams palīdzības dienesta risinājums. Zendesk ir viens no visbagātākajiem risinājumiem, ko var iegūt par augstāku cenu. Tas nodrošina augstākā līmeņa servisu, lielisku lietojamību un bezproblēmu pieredzi. Liveagent un Zendesk salīdzinājums

5. Teamsupport

Ieteicams tiem, kas dod priekšroku vienkāršībai ar standarta palīdzības dienesta funkcijām

Teamsupport ir pieteikumu apstrādes rīks ar klientu pārvaldības iespējām un daudzām integrācijām. Tā ir lieliska programmatūra sadarbībai un komandas darbam, produktu un krājumu pārvaldībai, kā arī analīzei.

Teamsupport klienti ir Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell vai RealPlus.

Teamsupport cenas
Teamsupport piedāvā uz piedāvājumu balstītas paketes ar cenām, sākot no $50 mēnesī. Turklāt varat izvēlēties starp Essential, Professional, un Enterprise paketēm, kas nodrošina dažādas iespējas katrai Teamsupport daļai.
Klientu atbalsts Paketēs ietilpst pieteikumu pārvaldība, klientu pašapkalpošanās, zināšanu bāze, sadarbība, CSAT, klientu atbalsts, API, SLA pārvaldība un daudzi citi noderīgi līdzekļi. Reāllaika čats Neatkarīgi no izvēlētā plāna reāllaika čatam var būt CRM un palīdzības dienestu integrācija, drošība, daudzkanālu incidentu pārvaldība un standarta atbalsts kā pamatfunkcijas. Varat iegūt papildfunkcijas ar dārgākām paketēm un saņemt čatbotus, paplašinātu drošību, pieņemšanas pakalpojumus vai pat premium atbalstu. Klientu panākumi Paketē iekļautie līdzekļi ietver abonēšanas ieņēmumu pārvaldību, klientu stāvokļa profilu, klientu segmentāciju, e-pasta integrāciju, CSM produktivitātes pārraudzību un daudz ko citu. Liveagent un Teamsupport salīdzinājums

6. Freshdesk

Ieteicams cilvēkiem, kas vēlas pielāgojamu vispārēja pielietojuma palīdzības dienesta programmatūru

Freshdesk ir vēl viens labi nostrādāts palīdzības dienesta rīks, kas sastāv no jaudīgām funkcijām un iespējas pievienot ikkatru svarīgu klientu kanālu vienotai sistēmai. Tas ir viens no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem visā pasaulē. Freshdesk klienti ir Bridgestone, Leslijas Universitāte, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired un 360training.com.

Freshdesk cenas

Free
Bezmaksas paketē ietilpst e-pasta un sociālo pieteikumu apstrāde, pieteikumu sadale, zināšanu bāze, pieteikumu tendenču atskaite, datu centra atrašanās vieta un komandas sadarbības līdzekļi.
Growth 15€ aģentam/mēnesī
Šajā paketē ietilpst viss, kas ietilpst bezmaksas paketē un papildus līdzekļi. Automatizācija, pārklāšanās noteikšana, tirdzniecības vietnes programmas, palīdzības dienesta atskaite, SLA un darba laiks un citi noderīgi līdzekļi.
Pro 49€ aģentam/mēnesī
Viss, ko satur iepriekšējās paketes un klāt nāk pielāgotas atskaites, informācijas paneļi, paplašināmi API ierobežojumi, CSAT aptaujas, pielāgotas lietotnes, daudzvalodu zināšanu bāze, vairāki produkti un daudz kas cits.
Enterprise 79€ aģentam/mēnesī
Enterprise pakete ietver visu iepriekš minēto un pievieno vēl klāt uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu, testa vidi, audita žurnālu, aģentu darba maiņas, IP diapazonu ierobežojumu, e-pasta botu, atbalsta botu, automātisko abonementu, rakstu ieteicēju, robotizētu palīgu un daudz ko citu.

Būtiskākā informācija par Freshdesk

Freshdesk izmanto mazie un vidējie uzņēmumi visā pasaulē, pateicoties tā plašu funkciju klāstu apgādātajam palīdzības dienestam, kas nodrošina praktiski ikkatru svarīgu klientu kanālu. Tas ir arī ļoti labi pielāgojams un pielāgojas aģenta darbplūsmai. Liveagent un Freshdesk salīdzinājums

7. HubSpot Service Hub

Ieteicams cilvēkiem, kuri meklē jaudīgu CRM pieteikumu programmatūru un palīdzības dienestu vienā risinājumā

HubSpot Service Hub ir daļa no plašāka atsevišķu biznesa rīku komplekta, ko piedāvā HubSpot. Tas piedāvā atbalstu visiem lielākajiem saziņas kanāliem vienā palīdzības dienesta platformā, kurā ir viss, sākot no pieteikumu apstrādes līdz VoIP zvaniem. Hubspot klienti ir Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest un Niswey.

HubSpot Service Hub cenas

Starter 41€ mēnesī
Starter pakete noņem Hubspot uzrakstu tiešsaistes čatā, sapulču plānošanā, dokumentos un 1-pret-1 e-pastā. Paketē ir iekļauta kopīga iesūtne, komandas e-pasts, pieteikumu plūsmas, vienkārša pieteikumu automatizācija, vienkāršākie boti, zvanīšana, Slack integrācija, sagataves un citas noderīgas funkcijas.
Professional 331€ mēnesī pieciem maksas lietotājiem
Pakete Professional klāt piedāvā palīdzības dienesta automatizāciju, pieteikumu pārvirzīšanu, ārējo zināšanu bāzi, video hostingu, standarta kontaktu vērtējumu, prognozēšanu, klientu aptaujas, pielāgotas atskaites un daudz ko citu.
Enterprise 1104€ mēnesī desmit maksas lietotājiem
Paketē ir iekļauts viss no iepriekšējām paketēm un vēl pievienotas lietotāju lomas, hierarhiskas komandas, lauku līmeņa atļaujas, aprēķinātie rekvizīti, ierakstu pielāgošana, sarunas informācija, mērķi, audiogrāmatas un daudz kas cits.

Būtiskākā informācija par Hubspot Service Hub

Hubspot piedāvā plašu risinājumu klāstu, tostarp mārketinga risinājumu, klientu saziņas centrmezglu un pārdošanas risinājumu. Hubspot nav universāls risinājums, jo viņi pārdod savus produktus ar atsevišķiem abonēšanas plāniem. Hubspot Service Hub ir īpaša klientu apkalpošanas platforma, kas lietotājiem palīdz apstrādāt pieteikumus un savienoties ar citiem risinājumiem, ja viņi to vēlas izdarīt. Liveagent un HubSpot Service Hub salīdzinājums

8. Solarwinds

Ieteicams tiem, kuri vēlas jaudīgu IT pārvaldības rīku ar palīdzības dienesta iespējām

Solarwinds piedāvā plašu IT pārvaldības risinājumu, izmantojot savu palīdzības dienesta platformu, kas koncentrējas uz pieteikumu apstrādes apkalpošanas portālu un čatu. Tā ir ideāla pakete uzņēmumiem, kam jākoncentrējas uz tīkla pārvaldību, infrastruktūras uzraudzību un citiem tehniskiem pakalpojumiem. Solarwinds klienti ir AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross un Blue Shield.

Solarwinds cenas

Team $19 lietotājam/mēnesī
Šajā paketē ir iekļauta incidentu pārvaldība, servisa portāls un neierobežoti pieprasītāji.
Business $39 lietotājam/mēnesī
Papildus iepriekšējās paketes līdzekļiem, paketē Business ir iekļauts pakalpojumu katalogs, izmaiņu pārvaldība, SLA, grupas, pielāgotas lomas, internacionalizācija un reāllaika 24/7 čata atbalsts.
Professional $69 lietotājam/mēnesī
Professional pakete pievieno vairāk līdzekļu, piemēram, pielāgotus laukus un formas, uzlabotas automatizācijas, tīkla noteikšanu, līgumu pārvaldību, licenču atbilstību, plānveida atskaites, API piekļuvi un papildu atbalsta iespējas, izmantojot čatu, tālruni vai e-pastu.
Enterprise $89 lietotājam/mēnesī
Enterprise paketē ir iekļauti visi iepriekš minētie līdzekļi no iepriekšējām paketēm un pievienots vizuālais CMDB un atkarību kartējums, daudzfaktoru autentifikācija, pieņemšanas serviss un līdz 1500 API izsaukumi lietotājam minūtē.

Būtiska informācija par Solarwinds

Solarwinds nodrošina klientu apkalpošanas platformu, galveno uzmanību pievēršot uzņēmumiem, kas nodarbojas ar tīkla pārvaldību un IT infrastruktūru. Tādējādi tas ir ideāli piemērots IT servisa komandām, kurām ir jāapstrādā lietotāju tīkla un IT infrastruktūras problēmas. Liveagent un Solarwinds salīdzinājums

Kura ir labākā pieteikumu apstrādes programmatūra?

Liveagent piedāvā modernu sistēmu, kas spēj apstrādāt ikvienu vitāli svarīgo klientu kanālu. Katrs klientu kanāls un jaudīgais rīks tiek papildināts ar uzlabotām funkcijām, kas palīdz ātri un droši atrisināt ienākošos pieteikumus. Savienojiet citas programmas ar LiveAgent, pateicoties mūsu integrācijām, un izveidojiet pilnīgu klientu apkalpošanas centrmezglu jūsu aģentiem. Mums rūp klientu lojalitāte, un tāpēc jūs varat apspriest jebko ar mūsu klientu atbalsta komandu 24/7. Iegūstiet piekļuvi mūsu risinājumam par taisnīgu cenu un iegūstiet vislabāko vērtību par savu naudu.

Kļūdas, no kurām jāizvairās, iegādājoties pieteikumu apstrādes programmatūru

Neapmācīti darbinieki

Ja vien nevēlaties koncentrēties tikai uz iepriekšsagatavotām atbildēm, jūsu darbiniekiem jābūt apmācītiem gan klientu apkalpošanas pamatos, gan papalašinātā pieteikumu apstrādes un klientu atbalsta jomā. Tāpēc pieteikumu apstrādes programmatūrai ir jābūt vienkāršai, lai ikviens varētu to apgūt, pat sarežģītos notikumu scenārijos un lai jūsu aģenti varētu iemācīties, kā izmantot pilnu palīdzības dienesta programmatūru. Liveagent sistēma piedāvā parocīgu starta pavadoni, kas visiem iemācīs, kā visu uzstādīt un kā sākt. Mūsu mājaslapā ir arī Akadēmija. Tā ir pilna ar rakstiem, kas aptver visu palīdzības dienesta sistēmas spektru, piemēram, pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un daudz ko citu. Turklāt tā var palīdzēt jūsu aģentiem kļūt par pilntiesīgiem palīdzības dienesta speciālistiem un uzticamiem klientu apkalpošanas aģentiem.

Vairāk funkciju nenozīmē labāku produktu

Mijiedarbībai ar klientiem ne vienmēr jūsu rīcībā ir nepieciešams katrs rīks, kanāls vai līdzeklis. Dažādiem uzņēmumiem ir vajadzīgi dažādi risinājumi saistībā ar pieteikumu apstrādes problēmām. Pārmaksājot par funkcijām, kuras nekad neizmantosit, var samazināties aģentu produktivitāte un rasties sarežģījumi ar klientu apkalpošanas platformu. Noteikti pilnībā izmantojiet bezmaksas izmēģinājumu, lai noskaidrotu, kas jums der un kas ne.

Izmēģinājuma laika neizmantošana pilnā mērā

Izmēģinājumi ir svarīgi, jo ļauj mums izmēģināt sistēmu un tās saskarni ar funkcijām. Nelaidiet garām bezmaksas izmēģinājumu tikai tāpēc, ka jūs izlasījāt saistošu informāciju mājaslapā. Bezmaksas izmēģinājumi ļauj izmēģināt pamatfunkcijas un parādīt, kā klientu atbalstam tikt galā ar sarežģītiem notikumiem un situācijām ikdienā.

Nedomāšana par paplašināšanos

Iespējams, ka palīdzības dienesta saskarne ar līdzekļiem, par kuriem pašlaik maksājat, ir pietiekama, bet vai esat padomājis, kas notiks, kad paplašināsieties? Lielākā daļa pieteikumu apstrādes sistēmu piedāvā dažādas maksas paketes, kas ir pieejamas kopā ar dažām funkcijām vai bez tām. Noteikti izvēlieties risinājumu ar pielāgojamu lietotāja interfeisu, kas nepieciešamības gadījumā ļaus paplašināties un apmierināt jūsu vajadzības.

Pieteikumu apstrādes programmatūras izmaksas

Cena par pieteikumu apstrādes palīdzības dienesta programmatūru var variēties no bezmaksas, līdz pat ļoti dārgām. Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Pirms izlemjat izvēlēties sistēmu, vienmēr ir jāapsver dažas lietas. Izmaksas var atšķirties funkciju un to kvalitātes, integrāciju skaita, izvēlētā zīmola popularitātes, lietojamības dažādos scenārijos, mērogojamības un daudzu citu faktoru dēļ. Ir daži cenu noteikšanas modeļi, kas ir jāņem vērā, lai pārliecinātos, vai palīdzības dienesta sistēma ir tā vērta un atbilst jūsu biznesa modelim.

Pieteikumu apstrādes programmatūras cenu veidošanas modeļi

Par pieteikumu
Pieteikumu cenu modelis ļauj maksāt par nepieciešamo. Šis cenu modelis ir ideāli piemērots palīdzības dienestiem ar mazu klientu pieteikumu skaitu. Lielākais trūkums varētu būt darbinieku motivācijas trūkums veikt atbalstu, jo katrs lietotāja pieteikums nozīmē lielāku summu, ko maksāt pakalpojumu sniedzējam.
Par licenci
Licences cenu modelis var ietvert viena vai vairāku lietotāju licences. Ikviens, kam tā ir, var lietot programmatūru uz nenoteiktu laiku, kamēr licence ir apmaksāta. Licences cena var būt vienreizējs maksājums vai abonements.
Par ierīci
Līdzīgi kā licences cenu modelī, varat maksāt vienreizēju maksājumu vai abonēšanas maksu, kas ļauj izmantot pieteikumu apstrādes programmatūru vairākās ierīcēs. Kopējā summu summējas par katru ierīci, kas tiek lietota palīdzības dienestā.
Par aģentu
Aģenta modelis ir visizplatītākais un visvēlamākais, jo tas nodrošina taisnīgus nosacījumus. Jūsu cena ir atkarīga no programmatūras lietotāju skaita. Viņi var izmantot programmatūru ar katru apmaksāto funkciju bez ierobežojumiem, ko noteiktu pieteikumu apstrāde vai izpildīšanas laiks.

Ko jautāt demonstrācijas zvana laikā par pieteikumu apstrādes programmatūru

Klientu pieprasījumi

Ir dažas svarīgas lietas, ko simtiem organizāciju vaicā demonstrācijas zvanu laikā. Pirmkārt, jānoskaidro, par ko jūs maksāsiet. Jautājiet par atbalstītajiem klientu saziņas centrmezgliem vai kanālu iespējām, kā arī par paketēs iekļautajām funkcijām vai atbalstītajām integrācijām ar citu programmatūru. Tad nāk cenas. Kopējās ekspluatācijas izmaksas ir viena no galvenajām prioritātēm.

Pieteikumu apstrādes programmatūras ieviešana

Pieteikumu apstrādes programmatūras ieviešana parasti ir vienkāršs process, kas var atšķirties dažos aspektos. Galvenā atšķirība ir starp tīmeklī balstītu vai lietojumprogrammas programmatūru. Parasti instalēšanas procesu var izlaist, izmantojot tīmeklī balstīto risinājumu, un nekavējoties sākt tās lietošanu. Jums ir tikai jānorāda sava e-pasta adrese un jāreģistrējas bezmaksas izmēģinājumam. Kad esat apstiprinājis savu e-pastu, varat pieteikties un iepazīties ar palīdzības dienesta platformu. Piemēram, LiveAgent piedāvā ērtu uzsākšanas rokasgrāmatu jau no paša sākuma. Tā pavada katru jauno lietotāju, veicot dažas vienkāršas darbības, kas palīdz iestatīt jauno risinājumu.

Secinājums

Pieteikumu apstrādes programmatūra ir kļuvusi par vienu no būtiskākajiem rīkiem, kas nodrošina klientu atbalstu. Klientu ienākošo pieprasījumu pārvaldība, izmantojot pieteikumu apstrādi, var palīdzēt jums sniegt ātrākus, uzticamākus padomus, kā arī ļaut aģentiem apstrādāt lielāku skaitu klientu pieprasījumu. Pieteikumu apstrādes sistēmas var sniegt pievienoto vērtību jebkuram palīdzības dienestam. Tas ir atkarīgs no klientu saziņas kanāliem, funkcijām un integrācijām, uz kurām jūs izlemjat paļauties, kā arī no apmācītiem klientu atbalsta aģentiem. Viegli atbildiet uz pieprasījumiem un iegūstiet savam palīdzības dienestam atbilstošu pieteikumu apstrādes programmatūru.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kādu programmatūru var izmantot pieteikumu apstrādei?

Ir daudz iespēju attiecībā uz pieteikumu apstrādes programmatūru, bet ne visas no tām atbilst mūsdienu klientu atbalsta problēmām konkrētajā situācijā. LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūra ir daudzkanālu palīdzības dienesta risinājums, kas nodrošina visus nepieciešamos klientu kanālus. Nodrošiniet ērtas saziņas iespējas un labāko klientu pieredzi, izmantojot atbilstošo rīku. LiveAgent atbalsta e-pastu, reāllaika čatu, zvanu centru, klientu portālu ar zināšanu bāzi, biežāk uzdotos jautājumus un forumus, kā arī sociālos medijus, piemēram, Facebook, Instagram, Twitter un Viber.

Kas ir pieteikumu apstrādes programmatūra?

Pieteikumu programmatūra vai pieteikumu apstrādes programmatūra ir būtisks rīks atbalsta sniegšanai klientiem. Katrā pieteikumu programmatūrā ir iekļauta pieteikumu apstrādes sistēma, kas apkopo saziņu no izvēlētajiem kanāliem un pārveido to par pieteikumiem. Pēc tam šie pieteikumi tiek sakārtoti vienā ērtā informācijas panelī, lai palīdzības dienestu komandas varētu tiem viegli piekļūt. Pieteikumus klientu atbalsta aģenti var ērti organizēt, filtrēt un atrisināt, pateicoties pieteikumu programmatūras iespējām. Laba pieteikumu programmatūra atbalsta vairākus saziņas kanālus un piedāvā dažādas iespējas un integrācijas, lai vēl vairāk paplašinātu savas iespējas.

Kas ir pieteikumu apstrādes programmatūras izmantošana?

Pieteikuma apstrādes programmatūru izmanto palīdzības dienestu komandas visur, lai palielinātu klientu atbalsta efektivitāti un ātrumu. Tā kā tā atbalsta dažādas funkcijas un kanālus, palīdzības dienestu komandas var ātrāk piekļūt klientu saziņai un efektīvi atrisināt klientu pieprasījumus. Tas palielina klientu apmierinātības līmeni un ievērojami palielina palīdzības dienestu efektivitāti. Pieteikumu apstrādes programmatūra ir arī lielisks rīks kontaktu pārvaldībai un visaptverošs saziņas rīks.

Vai varat automatizēt procesus, izmantojot pieteikumu apstrādes sistēmu?

LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma piedāvā dažādas automatizācijas iespējas, ko sauc par Nosacījumiem. Šos nosacījumus var pielāgot, tādējādi ikvienam palīdzības dienestam ir vieglāk izveidot noteiktu darbplūsmu. Nosacījumi var ievērojami palielināt aģentu efektivitāti un uzlabot reaģēšanas laiku. Viņi arī atstāj mazāk iespēju kļūdīties, vienlaikus samazinot palīdzības dienestu izmaksas. LiveAgent automatizācijām var piekļūt un iestatīt konfigurācijas iespējās ar dažādām iespējām, no kurām izvēlēties.

Kā notiek LiveAgent IT pieteikumu apstrādes programmatūras ieviešanas process?

Nav nekas vienkāršāks kā iestatīt un sākt lietot LiveAgent. Varat sākt, izveidojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu. Ievadiet savu e-pasta adresi, un jūs praktiski tūlīt esat iestatījis un gatavs pievienot savus kontus. LiveAgent piedāvā ērtu darba uzsākšanas logu pēc pirmās uzstādīšanas reizes, tāpēc varat sekot tam, lai ātri tiktu cauri procesam. Pievienojiet savus e-pasta kontus, iestatiet tiešsaistes čata logrīku un zvanu centru. Izveidot savu zināšanu bāzi un pievienot sociālo mediju kontus. Sagatavojieties ātri sniegt lielisku atbalstu. Vēl viens veids, kā paplašināt LiveAgent iespējas, ir integrācijas funkcijas un spraudņi.

Vai pieteikumu apstrādes programmatūru var ērti izmantot?

LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru ir viegli lietot ikvienam. Tiklīdz esat to iestatījis, jūs iegūstat piekļuvi mūsu darba uzsākšanas rokasgrāmatai, kas palīdzēs jums veikt visu tiešsaistes palīdzības dienesta iestatīšanas procesu. Kad to pabeigsit, jūs apgūsit visu nepieciešamo, lai veiktu pamata un paplašinātus pieteikumu apstrādes uzdevumus.

Kura ir labākā palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra?

LiveAgent ir viens no labākajiem palīdzības dienesta risinājumiem, kas pieejams jebkuram palīdzības dienestam. Tas ir ieguvis vairākas balvas, piemēram, Best Customer Service Software 2021 vai Best Customer Success Software no Digital.com. Citi apbalvojumi ir Leader in Issue Tracking Software un Top Live Chat Software.

Kādas izmaiņas var izraisīt pieteikumu apstrādes programmatūras cenu izmaiņas?

Pieteikumu apstrādes programmatūra visbiežāk maina cenu diapazonu, lai tas labāk atbilstu klientu atbalsta dienestu prasībām. Šīs cenu izmaiņas var atspoguļot arī noteiktu funkciju pievienošanu vai noņemšanu, pievienoto vērtību no integrācijām un dažkārt pat palīdzības dienesta programmatūras pieprasījumu konkrētajā laikā.

Kāda veida metriku var mērīt ar pieteikumu apstrādes programmatūru?

Ir vairāki statistikas dati un metrika, ko var izsekot ar LiveAgent. Piemēram, varat izsekot aģenta laikiem, kas pavadīti, nodrošinot atbalstu, aģentu reitingu un viņu sasniegumus ar gamifikācijas funkcijām. Palīdzības dienesta programmatūrā ir pieejama pilnīga analīze. Sekojiet mājaslapas apmeklētājiem vai skatiet, kuri kanāli ir vispopulārākie jūsu klientu vidū. Sekojiet līdzi pakalpojumu līmeņa līgumiem ar SLA atskaitēm un citi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju