Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskaitāmi veidi uzlabošanai ar vienu rīku

Uzlabojiet apmierinātību, ieņēmumus un lojalitāti, sākot jau ar šodienu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Viens komplekss risinājums dažādiem pielietošanas gadījumiem

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādiem uzņēmējdarbības mērķiem un vajadzībām. Uzziniet, kā šī daudzkanālu saziņas platforma atbilst citu uzņēmumu prasībām un iegūstiet tādas pašas priekšrocības arī jūsu uzņēmumam.

Izpētiet, kā LiveAgent der jūsu konkrētajā gadījumā

Uzziniet, kā ar palīdzības dienesta programmatūras palīdzību var veiksmīgi virzīt tīmekļa vietnes apmeklētājus caur pārdošanas piltuvi.

Pārvērtiet tīmekļa vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem, izmantojot izturēšanās sekošanas rīkus, proaktīvus čata uzaicinājumus un daudz ko citu.

Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu, nodrošinot daudzkanālu saziņu, personalizētu un ar kontekstu bagātu atbalstu.

Palieliniet klientu iesaisti, izmantojot kopienas forumus, zvanīšanas pogas un proaktīvus čata uzaicinājumus.

Atklājiet daudzas priekšrocības, ko sniedz kopīga iesūtne, tai skaitā uzlabotu drošību, pārklāšanās konstatēšana un viegli realizājamas sadarbības iespējas.

Kontrolējiet savus sociālos medijus ar mūsu Facebook, Twitter un Instagram integrācijām, kas seko visiem komentāriem un pieminējumiem.

Nodrošiniet zibenīgas atbildes uz klientu vaicājumiem, pateicoties mūsu reāllaika čatam un vienotajai iesūtnei.

Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot viedās automatizācijas rīkus, reāllaika čatu un iebūvētu CRM programmatūru.

Sekojiet tam, ko par jums saka, pievienojieties sarunām un iestatiet ierakstu tieši ar mūsu Twitter atslēgvārdu pārraudzības funkciju.

Samaziniet pieteikumu apjomus, izveidojot pašapkalpošanās portālu, kuru klienti var izmantot patstāvīgi problēmu risināšanai.

Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt visās biznesa jomās neatkarīgi no uzņēmuma lieluma vai nišas.

Neesiet pārliecināti, vai LiveAgent būtu piemērots jūsu nozarei? Iepazīstieties ar gadījumiem no mūsu pieredzes, lai noskaidrotu, kā mēs varam būt noderīgi.

Audziet kopā ar vislabākajiem!

Liveagent ir 2020. gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju