Labākāspašapkalpošanās programmatūras alternatīvas

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā pašapkalpošanās atbalsta alternatīva tirgū.
  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat pašapkalpošanās atbalsta alternatīvas?

Uzlabojiet savu klientu apmierinātību un pārdošanu, piedāvājot bezmaksas pašapkalpošanās iespējas. Uzlabotās pašapkalpošanās atbalsta alternatīvas piedāvā integrētas zināšanu bāzes, klientu portālus un sadarbības iespējas par niecīgu cenu. Rūpīgi salīdziniet labākās pašapkalpošanās atbalsta opcijas, pamatojoties uz lietotāju vērtējumiem, funkcijām un cenām.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Meklējat pašapkalpošanās atbalsta alternatīvas?
Slido green logo
Līdzekļi Liveagent Zendesk
Salīdziniet Zendesk ar LiveAgent.
HelpJuice Zoho Desk
Salīdziniet Zoho Desk ar LiveAgent.
Document 360
Kopējais vērtējums
Capterra pārbaudīto lietotāju vispārīgie programmatūras vērtējumi.
4,7
Liveagent saņēma Capterra pārbaudīto lietotāju kopējo vērtējumu 4,7 no 5.
4.3
Zendesk kopumā saņēma 4,3 no 5 no pārbaudītiem lietotājiem Capterra.
4.7
Helpjuice saņēma Capterra pārbaudīto lietotāju kopējo vērtējumu 4,7 no 5.
4.5
Zoho Desk saņēma kopējo novērtējumu 4,5 no 5 no pārbaudītiem Capterra lietotājiem .
4.7
Dokuments 360 saņēma kopējo novērtējumu 4,7 no 5, ko sniedza Capterra pārbaudīti lietotāji.
Lietošanas Vienkāršība
Capterra pārbaudīto lietotāju vērtējumi par lietošanas ērtumu.
4.6
Liveagent tiek novērtēts ar 4,6 no 5, no pārbaudītajiem Capterra lietotājiem .
4.3
Zendesk ir novērtēts kā 4,3 no 5, no pārbaudītajiem Capterra lietotājiem .
4.6
Helpjuice tiek novērtēts kā 4,6 no 5, no pārbaudītajiem Capterra lietotājiem .
4.4
Zoho Desk ir novērtēts kā 4,4 no 5, no pārbaudītajiem Capterra lietotājiem .
4.7
Dokuments 360 ir novērtēts kā 4,7 no 5, no pārbaudītajiem Capterra lietotājiem .
Klientu atbalsts
Klientu atbalsta vērtējumi no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
4.7
Liveagent klientu atbalsts tiek novērtēts kā 4,7 no 5, pēc Capterra pārbaudītu lietotāju vērtējuma.
4.2
Zendesk klientu atbalsts tiek novērtēts kā 4,2 no 5, pēc Capterra pārbaudītu lietotāju vērtējuma.
4.8
Helpjuice klientu atbalsts tiek novērtēts kā 4,8 no 5, pēc Capterra pārbaudītu lietotāju vērtējuma.
4.3
Zoho Desk klientu atbalsts tiek novērtēts kā 4,3 no 5, pēc Capterra pārbaudītu lietotāju vērtējuma.
4.9
Dokuments 360 klientu atbalsts tiek novērtēts kā 4,9 no 5, pēc Capterra pārbaudītu lietotāju vērtējuma.
Vērtība pret cenu
Vērtības pret cenu vērtējumi no Capterra pārbaudītiem lietotājiem .
4.7
Liveagent ir novērtēts ar 4,7 no 5 attiecībā uz produkta vērtību pret cenu, vērtēšanu veic Capterra pārbaudīti lietotāji.
4.1
Zendesk ir novērtēts ar 4,1 no 5 attiecībā uz produkta vērtību pret cenu, vērtēšanu veic Capterra pārbaudīti lietotāji.
4.7
Helpjuice ir novērtēts ar 4,7 no 5 attiecībā uz produkta vērtību pret cenu, vērtēšanu veic Capterra pārbaudīti lietotāji.
4.5
Zoho Desk ir novērtēts ar 4,5 no 5 attiecībā uz produkta vērtību pret cenu, vērtēšanu veic Capterra pārbaudīti lietotāji.
4.6
Document 360 ir novērtēts ar 4,7 no 5 attiecībā uz produkta vērtību pret cenu, vērtēšanu veic Capterra pārbaudīti lietotāji.
Cena
Programmatūras cena ir norādīta USD par aģentu mēnesī.
$15 - $39/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Visi plāni tiek norādīti dolāros mēnesī. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$59 - $199/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Visi plāni tiek norādīti dolāros mēnesī. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$39/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Visi plāni tiek norādīti dolāros mēnesī. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$120 - $369/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Visi plāni tiek norādīti dolāros mēnesī. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$49/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Visi plāni tiek norādīti dolāros mēnesī. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
Kataloģizācija/Kategorizācija
Veido strukturētas zināšanu glabātavas ar kategorijām un apakškategorijām.
Liveagent piedāvā rakstu kataloģizāciju/kategorizēšanu.
Zendesk piedāvā rakstu kataloģizēšanu/kategorizēšanu.
Helpjuice piedāvā rakstu kataloģizāciju/kategorizēšanu.
Zoho Desk piedāvā rakstu kataloģizēšanu/kategorizēšanu.
Document 360 piedāvā rakstu kataloģizāciju/kategorizēšanu.
Sadarbība
Paredz aģentu sadarbību, lai panāktu pieteikumu atrisināšanu.
Liveagent atbalsta sadarbību.
Zendesk atbalsta sadarbību.
Helpjuice atbalsta sadarbību.
Zoho Desk atbalsta sadarbību.
Document 360 atbalsta sadarbību.
Satura pārvaldība
Pārvaldīt zināšanu bāzes saturu, izmantojot iebūvētus WYSIWYG redaktorus.
Liveagent piedāvā satura pārvaldības rīkus.
Zendesk piedāvā satura pārvaldības rīkus.
Helpjuice piedāvā satura pārvaldības rīkus.
Zoho Desk piedāvā satura pārvaldības rīkus.
Document 360 piedāvā satura pārvaldības rīkus.
Izvēles Algoritms
Izveido automatizētas zināšanu bāzes/klientu portāla darbplūsmas, pamatojoties uz unikāliem trigeriem.
Liveagent nodrošina izvēles algoritma funkciju.
Zendesk nodrošina izvēles algoritma funkciju.
Helpjuice nepiedāvā izvēles algoritma funkciju.
Zoho Desk piedāvā izvēles algoritma funkciju.
Dokuments 360 nepiedāvā izvēles algoritma funkciju.
Diskusiju Paneļi
div class="info-icon">
Ļauj lietotājiem vadīt diskusijas, izmantojot forumus.
Liveagent piedāvā diskusiju paneļus.
Zendesk piedāvā diskusiju paneļus.
Helpjuice nepiedāvā diskusiju paneļus.
Zoho Desk piedāvā diskusiju paneļus.
Document Nr. 360 piedāvā diskusiju paneļus.
Pilna teksta meklēšana
Pilna teksta meklēšana jūsu zināšanu bāzē atrod visus meklējamā termina gadījumus.
Liveagent piedāvā pilnu teksta meklēšanu.
Zendesk piedāvā pilnu teksta meklēšanu.
Helpjuice piedāvā pilnu teksta meklēšanu.
Zoho Desk piedāvā pilnu teksta meklēšanu.
Document 360 piedāvā pilnu teksta meklēšanu.
Zināšanu bāzes pārvaldība
Pārvaldiet, rediģējiet, veidojiet un pārraugiet foruma diskusijas, atsauksmju un ieteikumu lodziņus, bieži uzdotos jautājumus un padomu sadaļu.
Liveagent piedāvā zināšanu bāzes pārvaldības līdzekļus.
Zendesk piedāvā zināšanu bāzes pārvaldības līdzekļus.
Helpjuice piedāvā zināšanu bāzes pārvaldības līdzekļus.
Zoho Desk piedāvā zināšanu bāzes pārvaldības līdzekļus.
Document 360 piedāvā zināšanu bāzes pārvaldības līdzekļus.
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Liveagent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Zendesk piedāvā pašapkalpošanās portālu.
}} Helpjuice piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Zoho Deks piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Document 360 piedāvā pašapkalpošanās portālu.

LiveAgent uzticas vairāk nekā 30 000 uzņēmumi

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent uzticas vairāk nekā 30 000 uzņēmumi
Slido green logo
Help desk templates

Radīts augošiem uzņēmumiem

Mūsu pašapkalpošanās atbalsta alternatīva ir veidota, lai augtu līdz jūsu uzņēmumam. Neatkarīgi no tā, vai esat mazs uzņēmums, kas darbojas sezonāli, vai liela korporācija, LiveAgent var pielāgoties jūsu vajadzībām.

Viegli lietojams intuitīvs interfeiss

Viegli izveidojiet savu zināšanu krātuvi. Mūsu intuitīvais lietotāja interfeiss ir moderns un elegants, nodrošinot jums brīvību un elastību, lai izveidotu skaistas, labi pārdomātas zināšanu bāzes, izmantojot WYSIWYG redaktoru.
WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Neierobežota datu glabāšana, piekļuve un lietotāji

Labākajām pašapkalpošanās atbalsta alternatīvām ir jānodrošina neierobežota dokumentu glabāšanu un piekļuvi visiem jūsu organizācijas klientiem un darbiniekiem. Liveagent nav jāmaksā papildu maksa par datu krātuves vietu, lapu apmeklējumiem vai papildu zināšanu bāzēm.

Atbalsta vairākas zināšanu bāzes

Mūsu pašapkalpošanās atbalsta alternatīva var tikt galā ar neierobežotu skaitu iekšējām un ārējām zināšanu bāzēm. Izveidojiet iekļaušanas plānus, vairāku zīmolu/produktu atbalsta repozitorijus un daudz ko citu.
LiveAgent portal cliente
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Pielāgojiet sava dizaina estētikai

Mūsu pašapkalpošanās atbalsta alternatīva piedāvā vairākas iepriekš sagatavotas zināšanu bāzes/klientu portālu sagataves, kas ir ļoti pielāgojamas. Ja vēlaties, lai tās atbilstu jūsu zīmola dizaina vadlīnijām, izmantojiet pielāgotu CSS/HTML.

Integrēts tiešsaistes čats

Uzlabojiet savu klientu portālu, izmantojot mūsu integrēto tiešsaistes čatu. Nodrošiniet klientiem iespēju sazināties, ja viņi nevar atrast meklēto informāciju. Mūsu čats ir integrēts ar jūsu zināšanu bāzi un, kā pēdējais līdzeklis, var lietotājam parādīt noderīgus rakstus, pirms vēl viņi sasniedz atbalstu.
Integrēts tiešsaistes čats
Integrēts tiešsaistes čats

Pieteikumu izsekojamība

Ja runa ir par pašapkalpošanās atbalsta alternatīvām, ļoti svarīga ir pārredzamība. Nodrošiniet klientiem iespēju izmantot pieteikumu izsekošanas sistēmu, kas ļauj apskatīt iepriekšējos pieteikumus, iesūtītos pieteikumus un to risināšanas gaitu.

Mūsu pašapkalpošanās programmatūras alternatīva

Peter Komornik

Liveagent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt īpašu atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Bet tas nav viss

Liveagent ir aprīkots ar lielu daudzumu papildus līdzekļiem, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu. Mūsu pašapkalpošanās atbalsta alternatīva piedāvā iebūvētu zvanu centru, daudzkanālu pieteikumu sistēmu, sociālo mediju integrācijas un vietējo tiešsaistes čatu.
Customer service templates

Katru nedēļu ietaupiet līdz pat 15 stundām

Automatizēti ikdienišķi, atkārtojami uzdevumi ar laika izraisītām un notikumu izraisītām automatizācijas komandām. Sāciet veicināt klientu attiecības, nevis koncentrējieties uz uzdevumiem, kurus var automatizēt ar dažiem klikšķiem.

Palieliniet pārdošanas apjomu ar reālu datu palīdzību

Optimizējiet pakalpojumu stratēģiju atbilstoši reāllaika datiem. Ieprieciniet klientus ar bezproblēmu pašapkalpošanās iespējām, vienlaikus paliekot pieejamam reāllaika palīdzībai visos sakaru kanālos.
Reports-Liveagent-feature
LiveAgent CRM integrations

Piekļūstiet visiem svarīgiem datiem, izmantojot mūsu CRM

Nodrošiniet ātru, personalizētu un zinošu pakalpojumu, pateicoties mūsu iebūvētajam CRM. Piekļūt visai svarīgajai klientu informācijai ar vienu klikšķi, ieskaitot iepriekšējos pasūtījumus un iepriekšējos vaicājumus visos sakaru kanālos.

Mūsu klienti to pateiks vislabāk

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

“BUJ”

“Kāpēc

“Ar

“Kādus

“LiveAgent

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju