LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu, kas palielina veiksmi un apmierinātību.
Lieciet Savus Klientus VISA Ko Dariet Centrā
Klientu apkalpošana dažādās valstīs atšķiras atkarībā no kultūras un sociālajiem faktoriem. LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.
Optimālas Klientu Apkalpošanas Noslēpumi
Padomi optimālai klientu apkalpošanai: izvairieties no žargona, pārtraukieties, piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm, uzdodiet atvērtus jautājumus, saglabājiet pozitīvu attieksmi.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem