Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Meklējat
palīdzības dienestu priekš WordPress?

Liveagent ir labākā izvēle, piedāvājot vairāk nekā 140 funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Uzlabojiet savu klientu atbalstu ar LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudni

Izcila klientu atbalsta sniegšana palīdz zīmolam izcelties konkurentu priekšā un nodrošina klientu lojalitāti. 

Ja vadiet biznesu ar WordPress mājaslapu, ar LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudni Jūs varēsiet daudz vieglāk sniegt ātru un efektīvu klientu atbalstu. Proaktīvi iesaistieties ar saviem klientiem un perspektīviem klientiem, piedāvājiet tūlītēju atbalstu, uzlabojiet klientu apmierinātību un saņemiet reklāmguvumus.

Vai LiveAgent ir pareizais WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudnis Jūsu biznesam?

Izvēloties pareizo WordPress palīdzības dienesta spraudni nav pārmērīgs uzdevums. Ar LiveAgent spraudni Jūs viegli varēsiet pievienot tiešsaistes tērzētavas logrīku Jūsu WordPress mājaslapai vai blogam. Ar plašu kopējo un unikālo tiešsaistes tērzētavas funkciju klāstu, Jūs varat iegūt:

real-time typing view

Ātrāko un pilnībā pielāgojamu tērzētavas logrīku, kas papildinās Jūsu mājaslapu

Kopš mūsdienu klientiem ir lielākas cerības par klientu atbalsta ātrumu, esam izveidojuši ātrāko tiešsaistes tērzētavas logrīku tirgū, kas parādās tikai 2,5 sekundēs. Tas ir arī pilnībā un vienkārši pielāgojams – tātad Jūs varat pielāgot tā izskatu un sajūtas savai mājaslapai.

Live chat   Proactive chat invitations

Proaktīvos tērzēšanas aicinājumus, lai iesaistītu un pārvērstu vairāk apmeklētāju klientos

Uzlabojiet savu perspektīvo klientu un esošo klientu iesaisti ar proaktīviem aicinājumiem, lai sazinātos ar Jūsu aģentiem, kamēr viņi apmeklē Jūsu mājaslapu. Iestatiet tērzēšanas aicinājumus noteiktai lapai – piemēram, Jūsu cenu vai pasūtījuma veikšanas lapai – un uzlabojiet reklāmguvumus kā nekad iepriekš. LiveAgent nodrošina arī proaktīvo aicinājumu izvietošanu tikai, ja Jums ir pietiekami daudz aģentu tiešsaistē.

use case scenario share important information with liveagent

Gudro tērzēšanas novirzīšanu, kas nodrošina ātru un precīzu saziņu

LiveAgent novirza ienākošās tērzēšanas pie pareizajiem komandas locekļiem un dinamiski pielāgo tērzētavas pieejamību, kad Jūsu aģenti ielogojas un izlogojas savā maiņā. Turklāt, uzlabotā tērzēšanas novirzīšana nodrošina, lai tērzēšanas tiktu piešķirtas aģentiem, kam jau bija iepriekšējā saskarsme ar attiecīgo klientu precīzākai un atbilstošākai saziņai.

smart intelligent call routing

Tiešsaistes uzraudzību, lai sekotu apmeklētāju uzvedībai savā mājaslapā

Sekojiet, kas apmeklē Jūsu mājaslapu, kā viņi kustās un cik ilgi ir te. Apbruņojoties ar pareiziem rīkiem – kā apmeklētāja aktuālā atrašanās vieta mājaslapā, nokļūšanas avots, un laiks – Jūs varat proaktīvi nosūtīt viņiem tērzēšanas uzaicinājumu, kad nolemjat, ka ir pareizais laiks, lai nodrošinātu Jūsu tēržēšanas aicinājumu saistošu.

What is live chat software

Rēāllaika teksta ievades skatu vēl ātrākām atbildēm

Pārsteidziet klientus ar vēl ātrāku atbilžu sniegšanu, izmantojot nelielu “reāllaika teksta ievades skata” maģiju. Redziet reāllaikā, ko klients šobrīd raksta tērzētavā pirms viņš nospiež sūtīšanas pogu, un uzreiz domājiet par atbildi. Sagatavojiet atbildi jau pirms jautājuma uzdošanas, lai pārsteigtu savus klientus ar ātru apkalpošanu.

Three agents providing support via voice

Iekšējo tērzētavu saziņai ar kolēģiem, kad nepieciešama papildu palīdzība

Jums nav atbildes vai neziniet risinājumu klienta problēmai? Nekavējoties savienojieties ar saviem kolēģiem caur iekšējo tērzētavu, kad ir nepieciešama palīdzība no saviem komandasbiedriem. Jūs varat arī uzaicināt kolēģus pievienoties tērzēšanā ar klientu, rakstīt viņiem vēstules vai piezīmes, kas būs redzamas tikai Jums un citiem aģentiem.

Kāpēc Jums ir jāpiedāvā tiešsaistes tērzētavas atbalsts saviem klientiem

Increase icon

Trends globālajā tirgū

Tiešsaistes tērzētava turpina augt kā saziņas kanāls. Paredzams, ka globālais tiešsaistes tērzētavas programmatūras tirgus līdz 2023. gadam sasniegs $997 miljonu vērtību.

Stars

Uzlabojiet klientu apmierinātību

Tiešsaistes tērzētavai ir augstākais apmierinātības līmenis starp klientu servisa kanāliem – 73%, salīdzinot ar e-pastu – 61% un telefona atbalstu – 44%.

Healthcare icon

Uzlabojiet pārdošanu un lojalitāti

79% uzņēmumu saka, ka tiešsaistes tērzētavas atbalsta piedāvāšana saviem klientiem radīja pozitīvu efektu uz pārdošanu, ieņēmumiem un klientu lojalitāti.

Macros, Attachments and Notes

Viss-iekļauts risinājums

Bez WordPress tiešsaistes tērzētavas spraudņa, LiveAgent piedāvā vēl vienotu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu, kas iekļauj sevī vairāk nekā 180 funkcijas, 40+ savienojumus, un tonnas pieejamo pielāgošanas opciju.

 Stabilā biļešu pārvaldības sistēma ar automatizāciju, virtuālais ienākošo un izejošo zvanu centrs iebūvēts tieši Jūsu palīdzības dienesta sistēmā, iebūvēta tiešsaistes tērzētava, sociālo tīklu savienojumi un stabila pašapkalpošanas iespējas klientu portālā, vairākās zināšanu bāzēs un klientu forumos – mums ir viss vienā rīks ar universālu iesūtni.

Mākoņa palīdzības dienests visām Jūsu klientu atbalsta vajadzībām

Vēljovairāk, LiveAgent palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas programmatūra ir absolūti mākoņdatēts. Kopš palīdzības dienests ir viens no grūtākajiem klientu servisa programmatūrām šajā jomā, un mākoņdatošanas risinājums ir labākair ceļš vairāku iemeslu dēļ.

Tas neprasa lejupielādi, tas darbojas un glabā dartus attālinātos serveros un neaizpilda Jūsu datu bāzi, tādēļ to var izmantot pat, ja Jūsu mājaslapa nedarbojas.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Laimīgāki klienti ir tikai viena klikšķa attālumā, pamēģiniet!

Vai zinājāt, ka LiveAgent tika novērtērt kā nr. 1 palīdzības dienesta programmatūra priekš mazajiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. 

Sāciet savu pilnībā funkcionālu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un ieskatieties tuvāk kā tas viss darbojas un kā tas var palīdzēt Jūsu klientu atbalstam pāriet uz nākamo līmeni. Nav nepieciešama kredītkarte.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kāda ir labākā palīdzības dienesta programmatūra?

Labākā palīdzības dienesta programmatūra palīdz Jūsu uzņēmumam pārvaldīt klientu servisa pieteikumus un automātiski piešķir palīdzības dienesta aģentus klientiem caur iebūvētu klientu servisa programmatūru.

Kam tiek izmantota palīdzības dienesta programmatūra?

Palīdzības dienesta programmatūra parasti tiek izmantota klientu servisam un atbalstam, lai palīdzēt organizēt un pārvaldīt ienākošos klientu jautājumus izmantojot īpašu programmatūru.

Kā man savienot LiveAgent ar WordPress?

Lai savienotu LiveAgent ar WordPress Jums ir nepieciešamas uzstādīt LiveAgent spraudni.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju