Izcila klientu atbalsta sniegšana palīdz zīmolam izcelties konkurentu priekšā un nodrošina klientu lojalitāti.
Ja vadiet biznesu ar WordPress mājaslapu, ar LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudni Jūs varēsiet daudz vieglāk sniegt ātru un efektīvu klientu atbalstu. Proaktīvi iesaistieties ar saviem klientiem un perspektīviem klientiem, piedāvājiet tūlītēju atbalstu, uzlabojiet klientu apmierinātību un saņemiet reklāmguvumus.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izvēloties pareizo WordPress palīdzības dienesta spraudni nav pārmērīgs uzdevums. Ar LiveAgent spraudni Jūs viegli varēsiet pievienot tiešsaistes tērzētavas logrīku Jūsu WordPress mājaslapai vai blogam. Ar plašu kopējo un unikālo tiešsaistes tērzētavas funkciju klāstu, Jūs varat iegūt:
Kopš mūsdienu klientiem ir lielākas cerības par klientu atbalsta ātrumu, esam izveidojuši ātrāko tiešsaistes tērzētavas logrīku tirgū, kas parādās tikai 2,5 sekundēs. Tas ir arī pilnībā un vienkārši pielāgojams – tātad Jūs varat pielāgot tā izskatu un sajūtas savai mājaslapai.
Uzlabojiet savu perspektīvo klientu un esošo klientu iesaisti ar proaktīviem aicinājumiem, lai sazinātos ar Jūsu aģentiem, kamēr viņi apmeklē Jūsu mājaslapu. Iestatiet tērzēšanas aicinājumus noteiktai lapai – piemēram, Jūsu cenu vai pasūtījuma veikšanas lapai – un uzlabojiet reklāmguvumus kā nekad iepriekš. LiveAgent nodrošina arī proaktīvo aicinājumu izvietošanu tikai, ja Jums ir pietiekami daudz aģentu tiešsaistē.
LiveAgent novirza ienākošās tērzēšanas pie pareizajiem komandas locekļiem un dinamiski pielāgo tērzētavas pieejamību, kad Jūsu aģenti ielogojas un izlogojas savā maiņā. Turklāt, uzlabotā tērzēšanas novirzīšana nodrošina, lai tērzēšanas tiktu piešķirtas aģentiem, kam jau bija iepriekšējā saskarsme ar attiecīgo klientu precīzākai un atbilstošākai saziņai.
Sekojiet, kas apmeklē Jūsu mājaslapu, kā viņi kustās un cik ilgi ir te. Apbruņojoties ar pareiziem rīkiem – kā apmeklētāja aktuālā atrašanās vieta mājaslapā, nokļūšanas avots, un laiks – Jūs varat proaktīvi nosūtīt viņiem tērzēšanas uzaicinājumu, kad nolemjat, ka ir pareizais laiks, lai nodrošinātu Jūsu tēržēšanas aicinājumu saistošu.
Pārsteidziet klientus ar vēl ātrāku atbilžu sniegšanu, izmantojot nelielu “reāllaika teksta ievades skata” maģiju. Redziet reāllaikā, ko klients šobrīd raksta tērzētavā pirms viņš nospiež sūtīšanas pogu, un uzreiz domājiet par atbildi. Sagatavojiet atbildi jau pirms jautājuma uzdošanas, lai pārsteigtu savus klientus ar ātru apkalpošanu.
Jums nav atbildes vai neziniet risinājumu klienta problēmai? Nekavējoties savienojieties ar saviem kolēģiem caur iekšējo tērzētavu, kad ir nepieciešama palīdzība no saviem komandasbiedriem. Jūs varat arī uzaicināt kolēģus pievienoties tērzēšanā ar klientu, rakstīt viņiem vēstules vai piezīmes, kas būs redzamas tikai Jums un citiem aģentiem.
Tiešsaistes tērzētava turpina augt kā saziņas kanāls. Paredzams, ka globālais tiešsaistes tērzētavas programmatūras tirgus līdz 2023. gadam sasniegs $997 miljonu vērtību.
Tiešsaistes tērzētavai ir augstākais apmierinātības līmenis starp klientu servisa kanāliem – 73%, salīdzinot ar e-pastu – 61% un telefona atbalstu – 44%.
79% uzņēmumu saka, ka tiešsaistes tērzētavas atbalsta piedāvāšana saviem klientiem radīja pozitīvu efektu uz pārdošanu, ieņēmumiem un klientu lojalitāti.
Bez WordPress tiešsaistes tērzētavas spraudņa, LiveAgent piedāvā vēl vienotu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu, kas iekļauj sevī vairāk nekā 180 funkcijas, 40+ savienojumus, un tonnas pieejamo pielāgošanas opciju.
Stabilā biļešu pārvaldības sistēma ar automatizāciju, virtuālais ienākošo un izejošo zvanu centrs iebūvēts tieši Jūsu palīdzības dienesta sistēmā, iebūvēta tiešsaistes tērzētava, sociālo tīklu savienojumi un stabila pašapkalpošanas iespējas klientu portālā, vairākās zināšanu bāzēs un klientu forumos – mums ir viss vienā rīks ar universālu iesūtni.
Vēljovairāk, LiveAgent palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas programmatūra ir absolūti mākoņdatēts. Kopš palīdzības dienests ir viens no grūtākajiem klientu servisa programmatūrām šajā jomā, un mākoņdatošanas risinājums ir labākair ceļš vairāku iemeslu dēļ.
Tas neprasa lejupielādi, tas darbojas un glabā dartus attālinātos serveros un neaizpilda Jūsu datu bāzi, tādēļ to var izmantot pat, ja Jūsu mājaslapa nedarbojas.
Vai zinājāt, ka LiveAgent tika novērtērt kā nr. 1 palīdzības dienesta programmatūra priekš mazajiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā.
Sāciet savu pilnībā funkcionālu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un ieskatieties tuvāk kā tas viss darbojas un kā tas var palīdzēt Jūsu klientu atbalstam pāriet uz nākamo līmeni. Nav nepieciešama kredītkarte.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Labākā palīdzības dienesta programmatūra palīdz Jūsu uzņēmumam pārvaldīt klientu servisa pieteikumus un automātiski piešķir palīdzības dienesta aģentus klientiem caur iebūvētu klientu servisa programmatūru.
Palīdzības dienesta programmatūra parasti tiek izmantota klientu servisam un atbalstam, lai palīdzēt organizēt un pārvaldīt ienākošos klientu jautājumus izmantojot īpašu programmatūru.
Lai savienotu LiveAgent ar WordPress Jums ir nepieciešamas uzstādīt LiveAgent spraudni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem