Meklējat
palīdzības dienestu priekš WordPress?

Liveagent ir labākā izvēle, piedāvājot vairāk nekā 140 funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu serviss 24/7
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Uzlabojiet savu klientu atbalstu ar LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudni

Izcila klientu atbalsta sniegšana palīdz zīmolam izcelties konkurentu priekšā un nodrošina klientu lojalitāti. 

Ja vadiet biznesu ar WordPress mājaslapu, ar LiveAgent WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudni Jūs varēsiet daudz vieglāk sniegt ātru un efektīvu klientu atbalstu. Proaktīvi iesaistieties ar saviem klientiem un perspektīviem klientiem, piedāvājiet tūlītēju atbalstu, uzlabojiet klientu apmierinātību un saņemiet reklāmguvumus.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Vai LiveAgent ir pareizais WordPress palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas spraudnis Jūsu biznesam?

Izvēloties pareizo WordPress palīdzības dienesta spraudni nav pārmērīgs uzdevums. Ar LiveAgent spraudni Jūs viegli varēsiet pievienot tiešsaistes tērzētavas logrīku Jūsu WordPress mājaslapai vai blogam. Ar plašu kopējo un unikālo tiešsaistes tērzētavas funkciju klāstu, Jūs varat iegūt:

real-time typing view

Ātrāko un pilnībā pielāgojamu tērzētavas logrīku, kas papildinās Jūsu mājaslapu

Kopš mūsdienu klientiem ir lielākas cerības par klientu atbalsta ātrumu, esam izveidojuši , kas parādās tikai 2,5 sekundēs. Tas ir arī pilnībā un vienkārši pielāgojams – tātad Jūs varat pielāgot tā izskatu un sajūtas savai mājaslapai.

Live chat - Proactive chat invitations

Proaktīvos tērzēšanas aicinājumus, lai iesaistītu un pārvērstu vairāk apmeklētāju klientos

Uzlabojiet savu perspektīvo klientu un esošo klientu iesaisti ar proaktīviem aicinājumiem, lai sazinātos ar Jūsu aģentiem, kamēr viņi apmeklē Jūsu mājaslapu. Iestatiet tērzēšanas aicinājumus noteiktai lapai – piemēram, Jūsu cenu vai pasūtījuma veikšanas lapai – un uzlabojiet reklāmguvumus kā nekad iepriekš. LiveAgent nodrošina arī proaktīvo aicinājumu izvietošanu tikai, ja Jums ir pietiekami daudz aģentu tiešsaistē.

Shared customer information - LiveAgent

Gudro tērzēšanas novirzīšanu, kas nodrošina ātru un precīzu saziņu

LiveAgent novirza ienākošās tērzēšanas pie pareizajiem komandas locekļiem un dinamiski pielāgo tērzētavas pieejamību, kad Jūsu aģenti ielogojas un izlogojas savā maiņā. Turklāt, uzlabotā tērzēšanas novirzīšana nodrošina, lai tērzēšanas tiktu piešķirtas aģentiem, kam jau bija iepriekšējā saskarsme ar attiecīgo klientu precīzākai un atbilstošākai saziņai.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Tiešsaistes uzraudzību, lai sekotu apmeklētāju uzvedībai savā mājaslapā

Sekojiet, kas apmeklē Jūsu mājaslapu, kā viņi kustās un cik ilgi ir te. Apbruņojoties ar pareiziem rīkiem – kā apmeklētāja aktuālā atrašanās vieta mājaslapā, nokļūšanas avots, un laiks – Jūs varat proaktīvi nosūtīt viņiem tērzēšanas uzaicinājumu, kad nolemjat, ka ir pareizais laiks, lai nodrošinātu Jūsu tēržēšanas aicinājumu saistošu.

What is live chat software

Rēāllaika teksta ievades skatu vēl ātrākām atbildēm

Pārsteidziet klientus ar vēl ātrāku atbilžu sniegšanu, izmantojot nelielu “reāllaika teksta ievades skata” maģiju. Redziet reāllaikā, ko klients šobrīd raksta tērzētavā pirms viņš nospiež sūtīšanas pogu, un uzreiz domājiet par atbildi. Sagatavojiet atbildi jau pirms jautājuma uzdošanas, lai pārsteigtu savus klientus ar ātru apkalpošanu.

Three agents providing support via voice

Iekšējo tērzētavu saziņai ar kolēģiem, kad nepieciešama papildu palīdzība

Jums nav atbildes vai neziniet risinājumu klienta problēmai? Nekavējoties savienojieties ar saviem kolēģiem caur iekšējo tērzētavu, kad ir nepieciešama palīdzība no saviem komandasbiedriem. Jūs varat arī uzaicināt kolēģus pievienoties tērzēšanā ar klientu, rakstīt viņiem vēstules vai piezīmes, kas būs redzamas tikai Jums un citiem aģentiem.

Kāpēc Jums ir jāpiedāvā tiešsaistes tērzētavas atbalsts saviem klientiem

Tiešsaistes tērzētava turpina augt kā saziņas kanāls. Paredzams, ka globālais tiešsaistes tērzētavas programmatūras tirgus līdz 2023. gadam sasniegs $997 miljonu vērtību.

Uzlabojiet klientu apmierinātību

Tiešsaistes tērzētavai ir augstākais apmierinātības līmenis starp klientu servisa kanāliem – 73%, salīdzinot ar e-pastu – 61% un telefona atbalstu – 44%.

Uzlabojiet pārdošanu un lojalitāti

79% uzņēmumu saka, ka tiešsaistes tērzētavas atbalsta piedāvāšana saviem klientiem radīja pozitīvu efektu uz pārdošanu, ieņēmumiem un klientu lojalitāti.

Macros, Attachments and Notes

Viss-iekļauts risinājums

Bez WordPress tiešsaistes tērzētavas spraudņa, LiveAgent piedāvā vēl vienotu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu, kas iekļauj sevī vairāk nekā 180 funkcijas, 40+ savienojumus, un tonnas pieejamo pielāgošanas opciju.

 Stabilā biļešu pārvaldības sistēma ar automatizāciju, virtuālais ienākošo un izejošo zvanu centrs iebūvēts tieši Jūsu palīdzības dienesta sistēmā, iebūvēta tiešsaistes tērzētava, sociālo tīklu savienojumi un stabila pašapkalpošanas iespējas klientu portālā, vairākās zināšanu bāzēs un klientu forumos – mums ir viss vienā rīks ar universālu iesūtni.

Mākoņa palīdzības dienests visām Jūsu klientu atbalsta vajadzībām

Vēljovairāk, LiveAgent palīdzības dienesta un tiešsaistes tērzētavas programmatūra ir absolūti mākoņdatēts. Kopš palīdzības dienests ir viens no grūtākajiem klientu servisa programmatūrām šajā jomā, un mākoņdatošanas risinājums ir labākair ceļš vairāku iemeslu dēļ.

Tas neprasa lejupielādi, tas darbojas un glabā dartus attālinātos serveros un neaizpilda Jūsu datu bāzi, tādēļ to var izmantot pat, ja Jūsu mājaslapa nedarbojas.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Laimīgāki klienti ir tikai viena klikšķa attālumā, pamēģiniet!

Vai zinājāt, ka LiveAgent tika novērtērt kā nr. 1 palīdzības dienesta programmatūra priekš mazajiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. 

Sāciet savu pilnībā funkcionālu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu un ieskatieties tuvāk kā tas viss darbojas un kā tas var palīdzēt Jūsu klientu atbalstam pāriet uz nākamo līmeni. Nav nepieciešama kredītkarte.

Saistītie Raksti arPalīdzības dienests priekš WordPress

Sociālo mediju klientu apkalpošanas sagataves

Gatavas sociālo mediju klientu apkalpošanas sagataves, kuras var pielāgot, personalizēt un izmantot ikreiz, kad klienti vēršas pēc atbalsta pie sociālajiem medijiem.

Uzziniet, kā pakāpeniski iepazīt savus klientus, izmantojot mūsu visaptverošo Zini savu klientu kontrolsarakstu klientu apkalpošanas aģentiem.

Zini savu klientu kontrolsaraksts

Šis raksts skaidro, ko nozīmē "zināt savu klientu" un kāpēc tas ir svarīgi. Tam ir pievienots kontrolsaraksts, kas palīdz identificēt un pārskatīt klientus, novērtēt riskus un apkalpot tos pienācīgi. Raksts sniedz padomus, kā iegūt pamatinformāciju un pārbaudīt klientu identitāti, kas ir svarīgi daudziem uzņēmumiem, piemēram, grāmatvežiem, finanšu pakalpojumu sniedzējiem un atbilstības speciālistiem. Tas ir noderīgs lasāmviela uzņēmumiem, kas vēlas labāk iepazīt savus klientus un uzlabot attiecības ar tiem.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

Uzņēmumiem ir svarīgi saprast klientu uzvedību, lai apmierinātu viņu vajadzības un uzturētu apmierinātību. Video apskata klientu dusmu psiholoģiju un to izraisītājus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Tādējādi tiek veicinātas ilgtermiņa attiecības ar klientiem.

Kāpēc Klienti Sašust Par Klientu Apkalpošanas Pārstāvjiem

Uzņēmumiem ir svarīgi saprast klientu uzvedību, lai apmierinātu viņu vajadzības un uzturētu apmierinātību. Video apskata klientu dusmu psiholoģiju un to izraisītājus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Tādējādi tiek veicinātas ilgtermiņa attiecības ar klientiem.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.

WebSupport

Atsauksmes par jauno restorānu ir ļoti pozitīvas, īpaši attiecībā uz ēdienu un apkalpošanu. Tomēr daži klienti sūdzas par trokšņa līmeni un gaidīšanas laiku. Overall, restorānam ir laba reputācija.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Pierakstīties uz demonstrāciju

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Pierakstīties uz demonstrāciju
Start Free Trial x