Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiešsaistes tērzēšana nekustamā īpašuma nozarei

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Cilvēkiem ir raksturīga vēlme iegādāties mājokli vai cita veida nekustamo īpašumu. Lielākā daļa iedzīvotāju ir iegādājušies vai iegādāsies savu jauno īpašumu no sertificētas nekustamā īpašuma aģentūras vai aģenta.

Tas nozīmē milzīgu skaitu vērtīgu potenciālo klientu. Taču tie laiki, kad pietika ar pievilcīgu īpašumu sludinājumu izvietojumu Jūsu aģentūras skatlogā, šķiet, jau sen ir pagājuši. Protams, arī tas joprojām ir nepieciešams, taču ievērojama daļa pircēju tagad koncentrējas uz internetā esošo piedāvājumu.

Produktu iegāde tiešsaistē var būt sarežģīta. Galvenais iemesls ir tas, ka pirms lēmuma pieņemšanas nav iespējams apskatīt produktus klātienē.

Vēl lielāks uztraukumu rodas, ja šādā veidā tiek iegādāts īpašums. Pircēji vēlas, lai viņiem būtu iespēja sazināties ar nekustamā īpašuma aģentu, pārbaudīt katru istabu, izlasīt līgumu un nekavējoties saņemt atbildes uz visiem jautājumiem.

Tālrunis ir labs veids, kā to izdarīt, taču tērzēšana tiešsaistē ir ērtāka un produktīvāka tiešsaistes saziņas iespēja.

Vai esat gatavi ielikt pirmo veiksmīgas klientu apkalpošanas stūrakmeni?

Ķersimies pie darba!

Kā tērzēšana tiešsaistē var palīdzēt nekustamā īpašuma nozarē?

Sāciet tiešsaistes atbalstu ar pareizo pieeju un nodrošiniet pozitīvu pieredzi klientiem, kuri meklē savu jauno mājokli tiešsaistē.

Skatlogu iepirkšanās jeb “window shopping” sniedza iespēju potenciālajam pircējam apskatīt īpašumus nekustamā īpašuma aģentūras skatlogā.

Iespēja piesaistīt potenciālā klienta uzmanību ir pārveidota arī tiešsaistē. Ir konstatēts, ka, lai piesaistītu potenciālā klienta uzmanību, tam ir nepieciešamas 5-10 minūtes.

Kādas priekšrocības sniedz tērzēšana tiešsaistē piecām galvenajām nekustamā īpašuma kategorijām?

  • Dzīvojamās platības
  • Komercplatības
  • Industriālās platības
  • Neapstrādāta zeme
  • Īpaša pielietojuma platības

Laicīgi un stratēģiski izvietoti proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi lapās, kas parasti rada lielu datplūsmu, piemēram, cenu vai produktu lapā.

Lai gan tērzēšana tiešsaistē galvenokārt ir aktīvs rīks tērzēšanai reāllaikā, tā piedāvā funkciju saziņai ārpus darba laika, proti, saziņas veidlapas. Tāpat kā citas funkcijas, arī saziņas veidlapas ir pilnībā pielāgojamas.

Tiešsaistes tērzēšana nekustamā īpašuma nozarei
Saziņas veidlapas paraugs

Dažādu iemeslu dēļ dažkārt nav iespējams ieplānot īpašuma apskati. Taču, izmantojot papildu video tērzēšanas funkciju, Jūsu nekustamā īpašuma aģenti saviem potenciālajiem pircējiem var nodrošināt virtuālās ekskursijas. LiveAgent video tērzēšana ir balstīta uz pārlūkprogrammu, un, tā kā tā ir daļa no Jūsu konta plāna, Jums nav nepieciešama papildu trešās puses lietojumprogramma, lai to palaistu. Izveidojiet vai izvēlieties video tērzēšanas pogu no mūsu galerijas, ievietojiet to tīmekļa vietnē, un Jūs varēsiet sarunāties aci pret aci reāllaikā.

Video tērzēšana pārlūkprogrammā reāllaikā
Video tērzēšanas piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)

Tērzēšana tiešsaistē var palielināt nekustamā īpašuma aģenta peļņas daļu, jo ir viegli pārraudzīt konversijas likmi un tādējādi precīzi aprēķināt aģentam izmaksājamo komisijas maksu.

Tīmekļa vietnes uzraudzība - tērzēšanas pārskats
Tērzēšanas pārskata piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)
Give it a go

Kāda ir tērzēšana tiešsaistē salīdzinājumā ar atbalstu pa tālruni un e-pastu?

Palīdzības sniegšana tiešsaistē potenciālajiem mājokļu īpašniekiem, potenciālajiem un pastāvīgajiem klientiem ir rentablāka metode, nekā atbalsts pa tālruni vai e-pastu. Būtiska atšķirība ir tā, ka tiešsaistes tērzēšanas sarunu pārvaldībai nav nepieciešams liels darbinieku skaits.

Viens darbinieks var apkalpot vairākas tērzēšanas vienlaicīgi. Ātras un aktuālas atbildes ir nenovērtējams laika ietaupījums. Būtisku dokumentu pievienošana sniedz klientiem priekšstatu par to, kādas juridiskās un finansiālās prasības ir nepieciešamas, lai iegādātos īpašumu.

Kā apmācīt nekustamā īpašuma aģentus sazināties un tērzēt tiešsaistē? 

Veiksmīga tērzēšanas mijiedarbība nespētu pastāvēt bez kvalificēta un zinoša personāla. Tā ir būtiska pozitīvas klientu pieredzes un arī konversijas sastāvdaļa. 

Tiešsaistes komunikācija atšķiras no tās ierastās tiešās mijiedarbības, pie kuras nekustamā īpašuma aģenti bija pieraduši agrāk. Ja vēlaties nodrošināt ļoti personalizētu un cilvēcīgu tērzēšanas pakalpojumu, Jūsu nekustamā īpašuma aģentiem būtu jāievēro īpašas vadlīnijas.

Nekustamā īpašuma aģenti darbojas kā konsultanti, kas vada investorus viņu nekustamā īpašuma meklēšanas ceļojumā, tāpēc praktiska apmācība un etiķete ir ļoti svarīga.

Tādējādi Jūs varēsiet pieņemt lēmumu par to, kuram no Jūsu aģentiem būtu jānodarbojas ar tērzēšanas pakalpojuma sniegšanu. Problēma ir tā, ka ne visi ir tam piemēroti, un dažiem var piemist lielāka iespēja kļūdīties, nekā citiem.

Tiešsaistes tērzēšana nekustamā īpašuma nozarei
Tērzēšanas aģenta uzdevuma piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)

Ko tērzēšana tiešsaistē var sniegt, lai uzlabotu klientu apkalpošanu? 

  • Daudzkanālu atbalsts
  • Samazināts vidējais gaidīšanas laika ilgums
  • Samazināts e-pasta vēstuļu apjoms
  • Augstāks konversijas koeficients
  • Samazināts atteikuma rādītājs
  • Ērta saziņa
  • Palielināta iesaistīšanās
  • Augstāks klientu apmierinātības rādītājs

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Tiešsaistes tērzēšanas galvenās funkcijas

Tērzēšana tiešsaistē un tās funkcijas ir daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras.

  • Universāla iesūtne: Katra tērzēšanas sesija tiek pārveidota par pieprasījumiem un saglabāta universālā koplietojamā iesūtnē. Jebkurš tērzēšanas aģents, kam ir piekļuve, var sameklēt un atvērt jebkura klienta profilu vai iepriekšējo mijiedarbību vēsturi.
Tiešsaistes tērzēšana nekustamā īpašuma nozarei
Universālās iesūtnes paraugs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)
  • Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi: Pārtrauciet dīkstāvi un negaidiet, kad klients uzsāks tērzēšanu! Tērzēšana tiešsaistē samazina gaidīšanas laiku un aktīvi piedāvā palīdzīgu roku proaktīva tērzēšanas uzaicinājuma veidā.
Tērzēšanas uzaicinājumu galerija
Tērzēšanas uzaicinājumu galerijas paraugs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)
  • Sagatavotas un iepriekš noteiktas atbildes: Nenovērtējams laika ietaupījums, atbildot uz bieži uzdotiem jautājumiem. Sagatavotas atbildes un iepriekš noteiktas atbildes ir absolūta nepieciešamība, lai iesūtne netiktu pārslogota.
  • Tērzēšanas pārskats: Vai vēlaties uzzināt vairāk par savas vietnes apmeklētājiem un būt gatavs jebkurai tērzēšanai jau pirms tās uzsākšanas? Jūs esat atraduši to, ko meklējāt. Tērzēšanas pārskats sniedz vispārīgu priekšstatu par rindā gaidošo apmeklētāju skaitu, URL, atrašanās vietu vai citu noderīgu informāciju.
Tīmekļa vietnes uzraudzība - tērzēšanas pārskats
Tērzēšanas pārskata piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)
  • Tērzēšanas sadalījums: Tērzēšanas nodošana pieejamajiem aģentiem vai automātiska tērzēšanas maršrutēšana, izvēloties trīs iepriekš definētas maršrutēšanas iespējas – piešķiršana pēc nejaušības principa, zvans visiem, maksimālā izmantošana.
Tērzēšanas sadalījums
Tērzēšanas sadalījuma piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)
  • Saziņas veidlapas: Ļauj klientiem sūtīt ziņojumus, izmantojot saziņas formu ārpus darba laika vai tad, kad konkrētais aģents ir bezsaistē.
LiveAgent-saziņas-veidlapas
Saziņas formas paraugs
  • Aptauja pēc tērzēšanas: Ļauj veikt ievadi un saņemt atgriezenisko saiti no klientiem, kā arī novērtēt aģenta efektivitāti un vispārējo apmierinātību ar tērzēšanas sesiju.
Aģentu reitings
Piemērs aģentu sadalīšanai pēc reitinga (uzklikšķiniet, lai palielinātu)

Tiešsaistes tērzēšanas integrācija

Pareizi veikta integrācija. Vienkārši nokopējiet un ielīmējiet īsu HTML kodu savā LiveAgent kontā, un tērzēšanas poga parādīsies Jūsu vai Jūsu klienta tīmekļa vietnē, gatava jebkuram ienākošajam tērzēšanas pieprasījumam. Papildu priekšrocība ir integrācija ar trešo pušu programmatūru vai lietotni.

Kādas ir tiešsaistes tērzēšanas drošības funkcijas?

Datu aizsardzība, kontu drošība un privātuma jautājumi ir būtiski jautājumi ikvienam, kas pārvalda un veic uzņēmējdarbību tiešsaistē.  LiveAgent nav izņēmums. Lūk, dažas no galvenajām drošības funkcijām.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, izlasiet LiveAgent drošības un privātuma politiku.

Zināšanu bāze

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, apmeklējiet mūsu zināšanu bāzi, lai iegūtu papildu informāciju.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?<br />

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.<br />

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju