Tiešsaistes tērzēšana ir efektīvs veids, kā uzlabot nekustamā īpašuma aģentūras klientu apkalpošanu un palielināt viņu apmierinātību. LiveAgent piedāvā funkcijas, kas ļauj aģentiem sazināties ar potenciālajiem klientiem tiešsaistē, izmantojot video un saziņas veidlapas. Tāpat ir iespējams proaktīvi uzaicināt klientus uz tērzēšanu, kā arī nodrošināt augsto drošības līmeni.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Cilvēkiem ir raksturīga vēlme iegādāties mājokli vai cita veida nekustamo īpašumu. Lielākā daļa iedzīvotāju ir iegādājušies vai iegādāsies savu jauno īpašumu no sertificētas nekustamā īpašuma aģentūras vai aģenta.
Tas nozīmē milzīgu skaitu vērtīgu potenciālo klientu. Taču tie laiki, kad pietika ar pievilcīgu īpašumu sludinājumu izvietojumu Jūsu aģentūras skatlogā, šķiet, jau sen ir pagājuši. Protams, arī tas joprojām ir nepieciešams, taču ievērojama daļa pircēju tagad koncentrējas uz internetā esošo piedāvājumu.
Produktu iegāde tiešsaistē var būt sarežģīta. Galvenais iemesls ir tas, ka pirms lēmuma pieņemšanas nav iespējams apskatīt produktus klātienē.
Vēl lielāks uztraukumu rodas, ja šādā veidā tiek iegādāts īpašums. Pircēji vēlas, lai viņiem būtu iespēja sazināties ar nekustamā īpašuma aģentu, pārbaudīt katru istabu, izlasīt līgumu un nekavējoties saņemt atbildes uz visiem jautājumiem.
Tālrunis ir labs veids, kā to izdarīt, taču tērzēšana tiešsaistē ir ērtāka un produktīvāka tiešsaistes saziņas iespēja.
Vai esat gatavi ielikt pirmo veiksmīgas klientu apkalpošanas stūrakmeni?
Ķersimies pie darba!
Sāciet tiešsaistes atbalstu ar pareizo pieeju un nodrošiniet pozitīvu pieredzi klientiem, kuri meklē savu jauno mājokli tiešsaistē.
Skatlogu iepirkšanās jeb “window shopping” sniedza iespēju potenciālajam pircējam apskatīt īpašumus nekustamā īpašuma aģentūras skatlogā.
Iespēja piesaistīt potenciālā klienta uzmanību ir pārveidota arī tiešsaistē. Ir konstatēts, ka, lai piesaistītu potenciālā klienta uzmanību, tam ir nepieciešamas 5-10 minūtes.
Laicīgi un stratēģiski izvietoti proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi lapās, kas parasti rada lielu datplūsmu, piemēram, cenu vai produktu lapā.
Lai gan tērzēšana tiešsaistē galvenokārt ir aktīvs rīks tērzēšanai reāllaikā, tā piedāvā funkciju saziņai ārpus darba laika, proti, saziņas veidlapas. Tāpat kā citas funkcijas, arī saziņas veidlapas ir pilnībā pielāgojamas.
Dažādu iemeslu dēļ dažkārt nav iespējams ieplānot īpašuma apskati. Taču, izmantojot papildu video tērzēšanas funkciju, Jūsu nekustamā īpašuma aģenti saviem potenciālajiem pircējiem var nodrošināt virtuālās ekskursijas. LiveAgent video tērzēšana ir balstīta uz pārlūkprogrammu, un, tā kā tā ir daļa no Jūsu konta plāna, Jums nav nepieciešama papildu trešās puses lietojumprogramma, lai to palaistu. Izveidojiet vai izvēlieties video tērzēšanas pogu no mūsu galerijas, ievietojiet to tīmekļa vietnē, un Jūs varēsiet sarunāties aci pret aci reāllaikā.
Tērzēšana tiešsaistē var palielināt nekustamā īpašuma aģenta peļņas daļu, jo ir viegli pārraudzīt konversijas likmi un tādējādi precīzi aprēķināt aģentam izmaksājamo komisijas maksu.
Palīdzības sniegšana tiešsaistē potenciālajiem mājokļu īpašniekiem, potenciālajiem un pastāvīgajiem klientiem ir rentablāka metode, nekā atbalsts pa tālruni vai e-pastu. Būtiska atšķirība ir tā, ka tiešsaistes tērzēšanas sarunu pārvaldībai nav nepieciešams liels darbinieku skaits.
Viens darbinieks var apkalpot vairākas tērzēšanas vienlaicīgi. Ātras un aktuālas atbildes ir nenovērtējams laika ietaupījums. Būtisku dokumentu pievienošana sniedz klientiem priekšstatu par to, kādas juridiskās un finansiālās prasības ir nepieciešamas, lai iegādātos īpašumu.
Veiksmīga tērzēšanas mijiedarbība nespētu pastāvēt bez kvalificēta un zinoša personāla. Tā ir būtiska pozitīvas klientu pieredzes un arī konversijas sastāvdaļa.
Tiešsaistes komunikācija atšķiras no tās ierastās tiešās mijiedarbības, pie kuras nekustamā īpašuma aģenti bija pieraduši agrāk. Ja vēlaties nodrošināt ļoti personalizētu un cilvēcīgu tērzēšanas pakalpojumu, Jūsu nekustamā īpašuma aģentiem būtu jāievēro īpašas vadlīnijas.
Nekustamā īpašuma aģenti darbojas kā konsultanti, kas vada investorus viņu nekustamā īpašuma meklēšanas ceļojumā, tāpēc praktiska apmācība un etiķete ir ļoti svarīga.
Tādējādi Jūs varēsiet pieņemt lēmumu par to, kuram no Jūsu aģentiem būtu jānodarbojas ar tērzēšanas pakalpojuma sniegšanu. Problēma ir tā, ka ne visi ir tam piemēroti, un dažiem var piemist lielāka iespēja kļūdīties, nekā citiem.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Tērzēšana tiešsaistē un tās funkcijas ir daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras.
Pareizi veikta integrācija. Vienkārši nokopējiet un ielīmējiet īsu HTML kodu savā LiveAgent kontā, un tērzēšanas poga parādīsies Jūsu vai Jūsu klienta tīmekļa vietnē, gatava jebkuram ienākošajam tērzēšanas pieprasījumam. Papildu priekšrocība ir integrācija ar trešo pušu programmatūru vai lietotni.
Datu aizsardzība, kontu drošība un privātuma jautājumi ir būtiski jautājumi ikvienam, kas pārvalda un veic uzņēmējdarbību tiešsaistē. LiveAgent nav izņēmums. Lūk, dažas no galvenajām drošības funkcijām.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, izlasiet LiveAgent drošības un privātuma politiku.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, apmeklējiet mūsu zināšanu bāzi, lai iegūtu papildu informāciju.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.