Cilvēkiem ir raksturīga vēlme iegādāties mājokli vai cita veida nekustamo īpašumu. Lielākā daļa iedzīvotāju ir iegādājušies vai iegādāsies savu jauno īpašumu no sertificētas nekustamā īpašuma aģentūras vai aģenta.
Tas nozīmē milzīgu skaitu vērtīgu potenciālo klientu. Taču tie laiki, kad pietika ar pievilcīgu īpašumu sludinājumu izvietojumu Jūsu aģentūras skatlogā, šķiet, jau sen ir pagājuši. Protams, arī tas joprojām ir nepieciešams, taču ievērojama daļa pircēju tagad koncentrējas uz internetā esošo piedāvājumu.
Produktu iegāde tiešsaistē var būt sarežģīta. Galvenais iemesls ir tas, ka pirms lēmuma pieņemšanas nav iespējams apskatīt produktus klātienē.
Vēl lielāks uztraukumu rodas, ja šādā veidā tiek iegādāts īpašums. Pircēji vēlas, lai viņiem būtu iespēja sazināties ar nekustamā īpašuma aģentu, pārbaudīt katru istabu, izlasīt līgumu un nekavējoties saņemt atbildes uz visiem jautājumiem.
Tālrunis ir labs veids, kā to izdarīt, taču tērzēšana tiešsaistē ir ērtāka un produktīvāka tiešsaistes saziņas iespēja.
Vai esat gatavi ielikt pirmo veiksmīgas klientu apkalpošanas stūrakmeni?
Ķersimies pie darba!
Sāciet tiešsaistes atbalstu ar pareizo pieeju un nodrošiniet pozitīvu pieredzi klientiem, kuri meklē savu jauno mājokli tiešsaistē.
Skatlogu iepirkšanās jeb “window shopping” sniedza iespēju potenciālajam pircējam apskatīt īpašumus nekustamā īpašuma aģentūras skatlogā.
Iespēja piesaistīt potenciālā klienta uzmanību ir pārveidota arī tiešsaistē. Ir konstatēts, ka, lai piesaistītu potenciālā klienta uzmanību, tam ir nepieciešamas 5-10 minūtes.
Laicīgi un stratēģiski izvietoti proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi lapās, kas parasti rada lielu datplūsmu, piemēram, cenu vai produktu lapā.
Lai gan tērzēšana tiešsaistē galvenokārt ir aktīvs rīks tērzēšanai reāllaikā, tā piedāvā funkciju saziņai ārpus darba laika, proti, saziņas veidlapas. Tāpat kā citas funkcijas, arī saziņas veidlapas ir pilnībā pielāgojamas.
Dažādu iemeslu dēļ dažkārt nav iespējams ieplānot īpašuma apskati. Taču, izmantojot papildu video tērzēšanas funkciju, Jūsu nekustamā īpašuma aģenti saviem potenciālajiem pircējiem var nodrošināt virtuālās ekskursijas. LiveAgent video tērzēšana ir balstīta uz pārlūkprogrammu, un, tā kā tā ir daļa no Jūsu konta plāna, Jums nav nepieciešama papildu trešās puses lietojumprogramma, lai to palaistu. Izveidojiet vai izvēlieties video tērzēšanas pogu no mūsu galerijas, ievietojiet to tīmekļa vietnē, un Jūs varēsiet sarunāties aci pret aci reāllaikā.
Tērzēšana tiešsaistē var palielināt nekustamā īpašuma aģenta peļņas daļu, jo ir viegli pārraudzīt konversijas likmi un tādējādi precīzi aprēķināt aģentam izmaksājamo komisijas maksu.
Palīdzības sniegšana tiešsaistē potenciālajiem mājokļu īpašniekiem, potenciālajiem un pastāvīgajiem klientiem ir rentablāka metode, nekā atbalsts pa tālruni vai e-pastu. Būtiska atšķirība ir tā, ka tiešsaistes tērzēšanas sarunu pārvaldībai nav nepieciešams liels darbinieku skaits.
Viens darbinieks var apkalpot vairākas tērzēšanas vienlaicīgi. Ātras un aktuālas atbildes ir nenovērtējams laika ietaupījums. Būtisku dokumentu pievienošana sniedz klientiem priekšstatu par to, kādas juridiskās un finansiālās prasības ir nepieciešamas, lai iegādātos īpašumu.
Veiksmīga tērzēšanas mijiedarbība nespētu pastāvēt bez kvalificēta un zinoša personāla. Tā ir būtiska pozitīvas klientu pieredzes un arī konversijas sastāvdaļa.
Tiešsaistes komunikācija atšķiras no tās ierastās tiešās mijiedarbības, pie kuras nekustamā īpašuma aģenti bija pieraduši agrāk. Ja vēlaties nodrošināt ļoti personalizētu un cilvēcīgu tērzēšanas pakalpojumu, Jūsu nekustamā īpašuma aģentiem būtu jāievēro īpašas vadlīnijas.
Nekustamā īpašuma aģenti darbojas kā konsultanti, kas vada investorus viņu nekustamā īpašuma meklēšanas ceļojumā, tāpēc praktiska apmācība un etiķete ir ļoti svarīga.
Tādējādi Jūs varēsiet pieņemt lēmumu par to, kuram no Jūsu aģentiem būtu jānodarbojas ar tērzēšanas pakalpojuma sniegšanu. Problēma ir tā, ka ne visi ir tam piemēroti, un dažiem var piemist lielāka iespēja kļūdīties, nekā citiem.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Tērzēšana tiešsaistē un tās funkcijas ir daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras.
Pareizi veikta integrācija. Vienkārši nokopējiet un ielīmējiet īsu HTML kodu savā LiveAgent kontā, un tērzēšanas poga parādīsies Jūsu vai Jūsu klienta tīmekļa vietnē, gatava jebkuram ienākošajam tērzēšanas pieprasījumam. Papildu priekšrocība ir integrācija ar trešo pušu programmatūru vai lietotni.
Datu aizsardzība, kontu drošība un privātuma jautājumi ir būtiski jautājumi ikvienam, kas pārvalda un veic uzņēmējdarbību tiešsaistē. LiveAgent nav izņēmums. Lūk, dažas no galvenajām drošības funkcijām.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, izlasiet LiveAgent drošības un privātuma politiku.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lūdzu, apmeklējiet mūsu zināšanu bāzi, lai iegūtu papildu informāciju.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.<br>
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Tērzēšanas programmatūra ir efektīvs veids, kā personalizēti un efektīvi sazināties ar klientiem uzņēmējdarbības paplašināšanā. Tā ir ērtāka un produktīvāka nekā atbalsts pa tālruni un e-pastu. E-komercijas nozarē tērzēšana tiešsaistē var uzlabot klientu apkalpošanu un piesaistīt klientus. Tērzēšanas drošības funkcijas ir svarīgas. Ataujiet izmēģināt bezmaksas LiveAgent tērzēšanas programmatūru.
Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
Dotajā teksta gabalā ir aprakstīti četri dažādi IT pakalpojumu pārvaldības risinājumi - Freshservice, Hubspot Service Hub, Vision Helpdesk un Web Help Desk. Katram no tiem ir savas priekšrocības un funkcijas, ieskaitot automatizāciju, proaktīvu klientu apkalpošanu, izsekošanu, uzņēmumu un cilvēka atbalsta apvienojumu, SLA pārvaldību un zināšanu bāzes. Tomēr, cenas atšķiras atkarībā no izvēlētās paketes un funkcijām, un dažām programa var būt dārgas.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir visaptveroša un ērta palīdzība aģentiem, lai uzlabotu savu produktu un pakalpojumu pārdošanu. To pilnveido daudzas noderīgas funkcijas, ieskaitot integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un neierobežotu zvanu ierakstīšanu. Tāpat piedāvā iespēju veikt video tērzēšanu, integrētu CRM un daudzus citus pārskatus un rādītājus klientu izpratnei. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem