Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo jūsu telekomunikāciju biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra Mārketinga nozarei

Nevilcinieties, kad iespēja ir pienākusi! Atbildiet uz to ar LiveAgent – visskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Uzlabojiet Mārketinga pasākumus, izmantojot LiveAgent

Lietojiet daudzu kanālus

Dodiet saviem klientiem iespēju sazināties ar jums jebkurā viņu izvēlētajā kanālā, neatkarīgi no tā, vai tas ir čats, e-pasts, tālrunis vai sociālie mediji.

Pastipriniet reklāmguvumus

Palieliniet reklāmguvumus par 26%, izmantojot tīmekļa vietnes apmeklētāju uzraudzības, reāllaika čata un proaktīvā čata uzaicinājumu priekšrocības.

Veidojiet atmiņā paliekošu klienta pieredzi

Parādiet saviem klientiem, kas tie jums rūp, sniedzot personalizētu, zinošu un ātru atbalstu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Pārvērtiet svešiniekus klientos

Balstieties uz jūsu radīto iespaidu šajā apbrīnojamajā mārketinga kampaņā un pārvērtiet svešiniekus un apmeklētājus par nākotnes interesentiem un klientiem. Izmantojiet palīdzības dienesta programmatūras potenciālu, it īpaši tiešsaistes čatu un zināšanu bāzi, lai radītu iespēju uzdot jautājumus un saņemt atbildes.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Uzlabojiet reklāmguvumus

Reāllaika čata ievietošana jūsu vietnē var izrādīties kā viens no jūsu uzņēmuma izšķirošajiem soļiem. Cilvēciska kontakta nodrošināšana var paaugstināt jūsu reklāmguvumu līmeni, veidot lielāku lojālu klientu bāzi, paplašināt jūsu biznesu un arī palielināt jūsu ieņēmumus.

Dodiet klientiem iespēju brīvi izvēlēties

Jūsu mārketinga nodaļā izšķirošajai nozīmei būtu jābūt interesentu lološanai un zīmola attīstībai. Rūpēties par esošajiem klientiem ir daudz vieglāk nekā gūt jaunus. Sniedziet saviem klientiem dažādas sasniegšanas iespējas, un aizmirstiet par parastajiem, vecmodīgajiem e-pastiem. Sazinieties ar viņiem, izmantojot LiveAgent, kas paredzēts vadošajiem marketologiem.

digital marketing customer profiles-illustration

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apkatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienesta programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz mārketinga un telekomunikāciju nozares uzņēmumiem.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kāpēc

“Palīdzības

“Kāpēc

“LiveAgent

“Kādu

“Palīdzības

Related Articles to Mārketings un Telekomunikācijas
Liveagent ir atradis pielietojumu daudzu nozaru segmentos. Grāmatvedība un juridiskā palīdzība ir viens no tām. Šodien izmēģiniet LiveAgent un izvērtējiet ieguvumus.

Palīdzības dienesta programmatūra Grāmatvedības un Juridiskās palīdzības nozarei

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kura ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā MVU nozarē 2019. gadā. Tā ļauj tuvināties klientiem un ātrāk strādāt, piedāvājot bezmaksas izmēģinājumu.

LiveAgent ir ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Iegūstiet bezmaksas izmēģinājuma versiju un uzreiz paplašiniet savu uzņēmējdarbību!

Palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Tā ļauj uzņēmumiem tuvināties klientiem un palīdzēt viņiem ātrāk. Bez maksas tiek piedāvāts izmēģinājuma periods un iespēja izvēlēties subdomēna nosaukumu. Reģistrējoties, jāapstiprina Noteikumi un Privātuma Politika.

Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.

Pieteikumu apstrādes programmatūra

Pieteikumu apstrādes programmatūra nodrošina klientu atbalstu, ātrākus padomus un lielāku apstrādes skaitu. Labākās programmatūras iespējams izvēlēties starp zaļojamām nosaukum programmatūrām. Piemēram, LiveAgent, Zoho Desk, HappyFox, Zendesk, Teamsupport, Freshdesk, HubSpot Service Hub un SolarWinds. Lietotājam draudzīgums, atbalsts un klientu apkalpošanas rīki galvenie faktori izvēlei. Salīdzinot cenas, pamatfunkcijas un pielāgojamās integrācijas, var nodrošināt piemērotību situācijai. Paplašināšanās/sašaurināšanās un nepieciešamo rīku pieejamība svarīgi klientu atbalsta komandai. Neapmācīti darbinieki un ierobežojumi ir jāizvairās, apsverot iespējas.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent piedāvā trīs cenu plānus ar noderīgām funkcijām un integrācijām, kas palīdz uzņēmumiem nodrošināt labu atbalstu klientiem. LiveAgent ir vērtēta kā labākā palīdzības dienesta programmatūra, lai uzņēmumi palīdzētu saviem klientiem ātrāk. Lietotāji novērtē LiveAgent funkcijas, kas viegli organizē e-pastus un tiešsaistes tērzēšanu, kā arī tā spēju integrēties ar sociālajiem tīkliem.

Vēlaties pāriet no Channels uz citu programmatūru? Iesakam apsvērt LiveAgent kā jūsu nākamo palīdzības dienesta programmatūru. Migrējiet datus tūlīt.

Migrējat no Channels uz LiveAgent?

Liveagent ir augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra, ko izmanto pasaules līmeņa kompānijas. Tas piedāvā iespēju migrēt datus no Channels un sniegt visaptverošu atbalstu gan mazajiem uzņēmumiem, aģentūrām, gan lielākiem uzņēmumiem par $49 / mēn. Uzziniet vairāk un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas līmeni.

Liveagent piedāvā vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas, tiešsaistes čatu, e-pasta integrāciju, zvanu centra atbalstu. Tiešsaistes čats ļauj klientiem nekavējoties sazināties ar jums tieši no jūsu tīmekļa vietnes.

Meklējat alternatīvu Birdseed?

LiveAgent ir tiešsaistes atbalsta rīks ar vairāk nekā 175 funkcijām, ieskaitot ātrāko tiešsaistes čatu tirgū un uzlabotu klientu apmierinātību. Tā koncentrācija uz svarīgākajiem uzdevumiem padara darbu vieglāku un efektīvāku.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju