Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo e-sporta biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra e-spēļu un e-sporta industrijai

Patērētāju pieprasījuma, tehnoloģiju jauninājumu un jaunu izplatīšanas stratēģiju, spēļu un e-sporta tirgus ietekme strauji pieaug. Viņi no nišas nozares pārtop par plašu izklaides veidu visā pasaulē.

Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, galvenie e-spēļu un e-sporta nozares spēlētāji, tostarp spēļu izstrādātāji un izdevēji, straumēšanas uzņēmumi, komandu īpašnieki un influenceri, var palielināt savu klientu atbalstu, uzlabot pieredzi savu spēlētāju kopienās, uzlabot saziņu ar lietotājiem un gūt konkurences priekšrocības.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
video game controller headphones boy and girl

Kas ir e-spēles un e-sports?

e-spēles un e-sports parasti tiek definēti ļoti līdzīgā veidā, un abi termini bieži vien pārklājas. e-sports (pazīstami arī kā elektroniskie sporta veidi vai sacensību spēles) ir organizētas vairākspēlētāju videospēļu sacensības starp profesionāliem spēlētājiem, bet e-spēles (elektroniskās spēles) notiek ārpus oficiāli atzītām sacensībām un kalpo tikai izklaides mērķiem.

e-sporta un e-spēļu industrija, pēdējo gadu laikā ir piedzīvojusi milzīgu izaugsmi. Saskaņā ar Globālā E-sporta tirgus atskaiti pasaules e-sporta ieņēmumi 2020. gadā pieaugs līdz 1,1 miljardam dolāru, bet kopējā e-sporta auditorija pieaugs līdz 495 miljoniem cilvēku. E-sporta ekosistēmas atskaite arī atklāja, ka tiek prognozēts, ka pasaules e-sporta tirgus līdz 2023. gadam pārsniegs 1,5 miljardus ASV dolāru.

Kā e-spēļu un e-sporta uzņēmumi var gūt labumu no palīdzības dienesta programmatūras?

Uzlabojiet atbalstu

Sekojiet savas tīmekļa vietnes apmeklētāju uzvedībai un proaktīvi sazinieties ar viņiem. Atbildiet uz visiem iespējamiem jautājumiem un nodrošiniet jaunus piedāvājumus.

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet ienākošo atbalsta pieteikumu skaitu, nodrošinot visaptverošu atbalsta portālu, kas pieejams 24/7/365.

Pastipriniet iesaisti

Paplašiniet savu tiešsaistes kopienu, izveidojot kopienas forumus, kas ļauj jūsu klientiem veidot diskusijas un uzdot jautājumus.

Kā daļu no spēļu pieredzes sniedziet lielisku apkalpošanu

Bez piepūles pārvaldiet spēlētāju kopienas un nodrošiniet lielisku lietotāju atbalstu, izmantojot jaudīgu palīdzības dienesta programmatūras risinājumu e-spēļu un e-sporta nozarēm.

social notifications - illustration

Daudzkanālu lietotāju atbalsts

Neatkarīgi no tā, kuru kanālu spēlētāji izmanto, lai sasniegtu klientu atbalstu — e-pastu, balsi, tīmekļa formu, tiešsaistes čatu vai sociālo mediju — visi atbalsta pieprasījumi tiks automātiski pārvērsti par pieteikumiem un droši saglabāti vienotajā iesūtnē. Visi pieteikumi ir viegli pieejami no viena informācijas paneļa, lai palīdzības dienesta komanda tos varētu vieglāk pārvaldīt.

Jaudīgas pieteikumu apstrādes funkcijas

Lai nodrošinātu ātru un efektīvu pieteikumu atrisinājumu, LiveAgent piedāvā plašu efektīvu pieteikumu pārvaldības funkciju klāstu, tostarp viedo pieteikumu sadalīšanas iespēju, darbplūsmu automatizāciju, atbilžu sagataves, servisa līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību, grupu sadarbības rīkus, vieglu atbildības pārvaldību, pārklājumu atklāšanu, pieteikumu sadalīšanu un sapludināšanu, iebūvētu CRM ar klientus raksturojošu informāciju, pārskatu veidošanu, analīzi un daudz ko citu.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Reāllaika tiešsaistes čats

Viegli apstrādājiet reāllaika atbalsta pieprasījumus, aktivizējot tiešsaistes čatu. Nodrošiniet spēlētājiem tūlītēju atbalstu, nepārtraucot pašu spēli. Liveagent tiešsaistes čats ar visātrāko čatu logrīku tirgū ietver gan parastas, gan unikālas funkcijas, piemēram, vairākas tērzēšanas pārvirzīšanas iespējas, proaktīvus čata uzaicinājumus, tiešsaistes apmeklētāju sekošanu un daudz ko citu.

Sociālo tīklu integrācijas

Viegli integrējiet savas sociālo mediju lapas ar palīdzības dienestu un sazinieties ar lietotājiem, izmantojot sociālos kanālus. Liveagent nemanāmi savienojas ar Facebook, Twitter un Instagram. Integrācija ļauj pārraudzīt un atbildēt uz visām jūsu sociālo mediju ziņām, komentāriem un pieminējumiem tieši no palīdzības dienesta administrēšanas paneļa, nepārslēdzoties starp kontiem.

Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
LiveAgent knowledge base

Zināšanu bāze un BUJ

Izveidojiet zināšanu bāzi ar biežāk uzdotajiem jautājumiem, lai lietotājiem nodrošinātu jaudīgu pašapkalpošanās resursu, kurā viņi var ātri un viegli atrast meklējamās atbildes. Liveagent ir pieejami viedi satura publicēšanas rīki, kas ļauj viegli izveidot noderīgu saturu un nodrošina dalībniekiem iespēju pašpalīdzībai, pat ja jūsu atbalsta komanda nav tiešsaistē.

Klientu pašapkalpošanās portāls

Uzlabojiet savu lietotāju pašapkalpošanās pieredzi ar visaptverošu klientu portālu, kas ietver lietotāju forumu, kurā dalībnieki var savstarpēji mijiedarboties un palīdzēt cits citam, dalīties ar spēļu padomiem un trikiem, kā arī ar savu pieredzi. Varat arī iespējot atsauksmju un ieteikumu apkopošanu, lai gūtu ieskatu par spēlētāju viedokļiem, priekšrokām un vēlmēm.

woman behind computer organizing support documentation

Papildu palīdzības dienesta līdzekļi, lai uzlabotu lietotāju atbalstu un saglabātu darba grupas produktivitāti

Optimizējiet katru atbalsta pieprasījumu savā darba grupā, vienlaikus izveidojot personalizētu atbalstu lietotājiem.

Automātiski sadaliet pieteikumus, balstoties uz iepriekš definētajiem noteikumiem, lai nodrošinātu, ka lietotāji vienmēr tiek novirzīti pie atbilstošajiem aģentiem. Lasīt vairāk…

Atbildiet uz pieprasījumiem ātrāk un atbalstiet vairākus lietotājus vienlaikus ar iepriekš sagatavotām atbildēm un sagatavēm. Lasīt vairāk…

Izveidojiet un pielāgojiet daudzzīmolu atbalsta portālus katram ar savu unikālo noformējumu, iestatījumiem un saturu. Lasīt vairāk…

Iespējojiet meklēšanas logrīku, kas zināšanu bāzē automātiski ģenerē saistītā satura reāllaika ieteikumus. Lasīt vairāk…

Instalējiet Android vai iOS lietojumprogrammas, lai atbildētu uz lietotāju vaicājumiem, atrodoties arī ārpus biroja. Lasīt vairāk…

Ļaujiet, lai jūsu lietotāji un atbalsta aģenti lieto savu dzimto valodu. Liveagent pašlaik atbalsta vairāk nekā 40 valodas. Lasīt vairāk…

Kas mūsu palīdzības dienesta programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

Liveagent ir bijusi visvairāk skatītā un ausgstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2019.-2020. gadā.

Mums priekšroku dod vairāk nekā 21 tūkstoties uzņēmumu

Vairāk nekā 21000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent savām klientu atbalsta vajadzībām.

Komplektā ar vairāk nekā 180 funkcijām

Ar vairāk nekā 180 līdzekļiem, 40 integrācijām un neskaitāmiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Izvēlieties paketi, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmumam

Daži galvenie e-sporta un e-spēļu nozares spēlētāji jau gūst labumu no LiveAgent palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūras izmantošanas. Kāpēc gan nepievienoties viņiem? Izvēlies no 4 dažādām paketēm – tai skaitā arī bezmaksas – ar vienkāršu un caurspīdīgu izcenojumu. Apmaksājiet un nekādu fiksētu līgumu vai slēptu maksu, pazeminiet vai paaugstiniet plānu, kad vien tas ir nepieciešams.

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties tādu, ar jūsu nozarei atbilstošākajām funkcijām un labāko cenu.

FAQ

“Kādēļ

“Palīdzības

“Kāpēc

“Lai

“Kā

“Klientu

Related Articles to Klientu palīdzības dienesta programmatūra e-spēļu un e-sporta industrijai
Liveagent ir atradis pielietojumu daudzu nozaru segmentos. Grāmatvedība un juridiskā palīdzība ir viens no tām. Šodien izmēģiniet LiveAgent un izvērtējiet ieguvumus.

Palīdzības dienesta programmatūra Grāmatvedības un Juridiskās palīdzības nozarei

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kura ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā MVU nozarē 2019. gadā. Tā ļauj tuvināties klientiem un ātrāk strādāt, piedāvājot bezmaksas izmēģinājumu.

Liveagent labi atbilst izklaides industrijas vajadzībām, piedāvājot tiešsaistes čatu, kas nodrošina ātru palīdzību tiešsaistē .

Palīdzības dienesta programmatūra izklaides nozarei

LiveAgent piedāvā praktisku WYSIWYG redaktoru, ar ko var pielāgot tiešsaistes čata logrīkus un klientu atbalsta portālus sava zīmola estētikai. Lai uzlabotu aģentu veiktspēju, ir iespēja pārraudzīt reālos datus un pielāgot izmaiņas, kā arī piesaistīt jaunus klientus, lai palielinātu ienākumus. Topiet apbalvots par izcilu klientu atbalstu, kas sniedz pozitīvas mutvārdu atsauksmes. LiveAgent ir ideāls risinājums izklaides industrijai.

Tā kā banku nozare pārceļas uz digitālo pasauli, ir nepieciešams apmierināt klientu vajadzības arī tur. Liveagent var jums palīdzēt.

Palīdzības dienesta programmatūra banku nozarei

LiveAgent piedāvā risinājumu, kas palīdz ietaupīt laiku un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti ar nepārspējamu tiešsaistes čatu funkciju. Ar reāllaika rakstīšanas projekciju var sagatavot atbildes ātrāk. Analizējot un salīdzinot ar citiem risinājumiem, LiveAgent ir piemērots dažādām nozarēm un piedāvā vislabāko cenu. Tā jau izmantots vairāk kā 21 000 uzņēmumu.

Vai meklējat lielisku palīdzības dienesta programmatūru savam Mārketinga un Telekomunikāciju uzņēmumam? Jūsu meklējumi ir galā, paskatieties, ko piedāvā LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra Mārketinga nozarei

Reāllaika čata ievietošana vietnē varā uzlabot reklāmguvumu, veidot lojālāku klientu bāzi un paplašināt biznesu. Ir svarīgi nodrošināt cilvēcisku kontaktu un sniegt klientiem izvēles iespējas. LiveAgent ir piemērots marketologiem.

Autorūpniecības nozares LiveAgent piedāvā neskaitāmi daudz iespēju sazināties ar uzticamiem klientiem, izmantojot jaudīgus rīkus un funkcijas.

Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai

Šajā tekstā tiek uzsvērts, ka tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos. Tas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem 24/7 un paātrina lēmumu pieņemšanas procesu. Ieteicams reģistrēties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent sniegtajiem uzņēmējdarbības risinājumiem.

Dažādas veselības aprūpes iestādes paļaujas uz LiveAgent kā uz savu risinājumu atbalsta sniegšanai klientiem. Izmēģiniet un redziet, kāpēc.

Palīdzības dienesta programmatūra Fitnesa nozarei

TEXT satur informāciju par uzņēmuma LiveAgent izstrādātajām programmatūrām, kas palīdz klientu apkalpošanā un dažādiem citiem uzdevumiem. Lasītājiem ir pieejami arī uzņēmuma kontakti un iespēja pieteikties parādītām demonstrācijām. LiveAgent izstrādā savu programmatūru kopš 2004. gada un ir veltījis uzmanību arī drošības noteikumu un privātuma politikas uzstādījumu ievērošanai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju