Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo jūsu forex biznesu.

  • ✓ Bez pirmās iemaksas    
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Palieliniet aizstāvību

Izveido pozitīvu CX kas liks Jūsu klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmās atbildes rādītājus, izmantojot automātisko tiketu maršrutēšanu.

37%

Samazināt tiketu apjomu

Samaziniet atbalsta tiketu pieplūdumu, izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Helpdesk programmatūra forex biznesam

Spēja ātri un efektīvi sazināties ar citiem tirgus dalībniekiem ir būtisks tirgotāja dzīves aspekts. Uzņēmuma klientu atbalsta pakalpojuma kvalitāte ir viena no galvenajām tirgotāju prioritātēm un viens no galvenajiem saglabāšanas faktoriem.

Izveidojiet tirgotāju un brokeru kopienu, izmantojot LiveAgent, 2020. gadā visvairāk pārskatīto un visaugstāk novērtēto palīdzības dienesta programmatūru MVU.

 

LiveAgent gādā, lai ne mirkli nepazustu. Pilnībā integrēta palīdzības dienesta programmatūra ļauj racionalizēt saziņu, lai uzzinātu un apspriestu visas lietas, kas saistītas ar tirdzniecību un tirgu.Tirdzniecības un biržas pasaule nekad neatpūšas. Tā kā viena pasaules daļa aizmieg, otra tikai pamostas jaunajām iespējām. Līdz ar to tirdzniecībā laiks ir svarīgs pasaule. Ja jūs esat dīkstāvē, tas var radīt ievērojamus ieņēmumu zaudējumus.

Atklājiet Live Agent - vismodernāko
komunikācijas programmatūru Forex biznesam

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Kā forex nozare var gūt labumu no helpdesk programmatūras?

Iesniedziet uzaicinājumu racionalizētai saziņai ar personisku pieskārienu un uzzīmējiet uzņēmuma attēlu, kas patiesi rūpējas nozarē, kas nekad neguļ.

Daudzkanālu atbalsts

Sekojiet līdzi visām tirdzniecības un biržas tirgus prasībām zem viena jumta. Sadarbība ar pieredzējušiem tirgotājiem ir sarežģīta. Informējiet savus tirdzniecības partnerus ar sirdsdarbību vai reaģējiet uz dažādiem sabiedriskiem notikumiem zibens ātrumā neatkarīgi no saziņas kanāla. Ar vairāk nekā 180 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām jūs varat saprast savu tirgotāju prasības un vislabāko iespējamo diennakts klientu apkalpošanu. Nemaz nerunājot par 40+ valodu integrāciju un īpašu burtu un burtu akcentu pielāgošanu, lai pārvarētu valodas barjeru un ērti tirgotos visā pasaulē neatkarīgi no tirgus valodas.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Tiketu programmatūra

Apvienojiet visus savus saziņas kanālus vienā vienotā iesūtnē, kas pieejama visiem, izmantojot LiveAgent atbalsta tiketu sistēmu. Jebkurš saņemtais e -pasts, tērzēšana, zvans vai sociālo mediju ziņa tiek pārveidota par tiketiem labākai pārvaldībai un uzraudzībai. Atvadieties no pārslogota klientu atbalsta. Piešķiriet optimālu tiketu slodzi atsevišķiem aģentiem vai nodaļām, nosakot skaidrus noteikumus un SLA tiketu izplatīšanai un optimālos laika ierobežojumus. Īsā laikā sakārtojiet klienta problēmas. No mazām problēmām līdz sarežģītām lietām uzticamās tiketu sistēmas dēļ nekas netiek nepamanīts.

Tērzēšana tiešsaistē

Tiešraides tērzēšanas ieviešana var būtiski mainīt jūsu darba attiecību dinamiku ar klientiem. Parādiet savas prasmes un zināšanas reāllaikā, vienlaikus saglabājot profesionālu pieeju. Izmantojot vairāku tērzēšanas vienlaicīgu integrētu funkciju, jūs neatstāsit savus klientus. Svarīgākais ir tas, ka neatkarīgi no tā, cik tērzēšanas notiek vienlaikus, tas joprojām ir rentablāk nekā tālruņa pakalpojuma izmantošana. Bonuss ir uzlabots vidējais reakcijas laiks.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Sociālo mediju integrācijas

Izveidojiet spēcīgu sociālo mediju klātbūtni, izmantojot LiveAgent. Sazinieties ar saviem Forex sekotājiem, izmantojot vairākas sociālo mediju platformas. LiveAgents ļauj vienkārši un efektīvi integrēt galvenās sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Bez nepieciešamības pārslēgties starp kontiem, jūs varēsit pārraudzīt un atbildēt uz visiem savu sekotāju komentāriem un ziņojumiem, kā arī sadarboties ar jauniem potenciālajiem tirgotājiem, ko pievienot savai tiešsaistes kopienai.

Zināšanu bāze un BUJ

Tirgotāji, kuriem trūkst laika, var saņemt tūlītējas atbildes uz visiem jautājumiem, izmantojot mūsu pielāgojamo zināšanu bāzi un FAQ platformas. Izmantojot iebūvēto WYSIWYG redaktoru, Jūs varēsiet veidot savu rakstu saturu un struktūru atbilstoši savām tirgus vēlmēm.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tagi un pārskati

Vai jūsu saziņas kanālos tiek saņemts liels pieprasījumu skaits? Vai ir grūti sakārtot visus ziņojumus? Tagi palīdzēs jums kļūt labāk organizētiem un efektīviem. Varat manuāli vai automātiski noteiktām biļetēm piešķirt neierobežotu daudzumu dažādu tagu un pēc tam lietot filtrus, lai meklēšana būtu ātrāka. Pēc tam varat izpildīt atskaiti LiveAgent par konkrētiem tagiem un mainīt savu plānoto biznesa stratēģiju, pamatojoties uz pārskata rezultātiem. Tagi piedāvā vēl vienu iespēju pielāgot savu darba vietu atbilstoši Jūsu vēlmēm.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vai esat noguris no pārslēgšanās starp tālruņiem, tērzēšanu, e -pastiem un citiem saziņas līdzekļiem?

Izmantojot LiveAgent, jums nebūs jātērē vērtīgs laiks. Tā vietā Jūs varat koncentrēt visas pūles, lai sniegtu pilnvērtīgu un uzmanīgu klientu atbalstu katram klientam. Salīdziniet mūsu daudzkanālu risinājumu ar alternatīvajiem tirgus nodrošinātājiem.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Upset man-illustration

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet helpdesk programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz grāmatvedību un juridiskā nozare

“Lieliska programmatūra, ko var izmantot kā daudzkanālu kontaktu centru”

Laimīgi jau kādu laiku izmantojat programmatūru. Turklāt LiveAgent ir palīdzējis mums palielināt lietotāju apmierinātību un ieņēmumus. Vienkārša lietošana: lietotāja interfeiss ir intuitīvs un ļoti viegli apgūstams pat nevienam tehniķim. Mēs varam to izmantot daudzās mūsu vietnēs, katram ir savi KB, forumi un ideju/ieteikumu koplietošana. Nepieciešama sistēma, kas būtu viegli lietojama un ar iespēju izveidot savienojumu ar vairākiem kanāliem.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Dibinātājs-izpilddirektors

Financial Pakalpojumi

Helpdesk programmatūras risinājums par pieņemamām cenām

Finanšu nozare strauji attīstās. Lai apmierinātu visas klientu prasības, ieguldiet programmatūras plānā, kas nesabojās jūsu uzņēmuma budžetu.

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kāpēc forex uzņēmumiem vajadzētu būt palīdzības dienesta programmatūrai?

Forex uzņēmumi var izmantot palīdzības dienesta programmatūru, lai pārvaldītu savu klientu apkalpošanu. Piemēram, palīdzības dienesta programmatūra var palīdzēt forex uzņēmumi organizē ienākošos un izejošos zvanus, e -pastus, tērzēšanu, sociālo mediju pieprasījumus un daudz ko citu.

Kāpēc forex uzņēmumiem vajadzētu izvēlēties LiveAgent?

LiveAgent nodrošina šādas priekšrocības forex uzņēmumiem: uzlabota darbplūsma, uzlabota klientu pieredze, komandas komunikācija, klientu apmierinātība un samazināts kavēšanās ātrums.

Related Articles to Forex
Liveagent ir atradis pielietojumu daudzu nozaru segmentos. Grāmatvedība un juridiskā palīdzība ir viens no tām. Šodien izmēģiniet LiveAgent un izvērtējiet ieguvumus.

Palīdzības dienesta programmatūra Grāmatvedības un Juridiskās palīdzības nozarei

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kura ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā MVU nozarē 2019. gadā. Tā ļauj tuvināties klientiem un ātrāk strādāt, piedāvājot bezmaksas izmēģinājumu.

Liveagent palīdz spēļu un sporta industrijas dalībniekiem palielināt klientu atbalstu. Sasniedziet nākamo līmeni, izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru.

Palīdzības dienesta programmatūra e-spēļu un e-sporta industrijai

Tekstā ir aprakstīta pareiza mārketinga stratēģija, kas ietver vizualizāciju un produktu priekšrocību izklāstu, kā arī segmentēt mērķauditoriju. Tiek sniegti padomi attiecībā uz aptauju sagatavošanu un zvanu uzaicinājumu e-pasta sagatavēm. Tiek arī apskatītas novirzīšanas mārketinga stratēģija, kas kļūst aizvien populārāka e-komercijas nozarē.

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju. Uzlabojiet savu mārketingu, izmantojot LiveAgent Helpdesk programmatūru.

Nepieciešams uzlabot savu mārketinga reputāciju?

LiveAgent programmatūra piedāvā 43 dažādu valodu tulkojumus un valodai pielāgojamus logrīkus, kas palīdz neļaut svešvalodām radīt barjeru starp klientiem un biznesu. Lietotne piedāvā iespēju atrisināt, pārsūtīt biļetes un tērzēšanu un atbildēt uz tām jebkurā vietā atrodoties. LiveAgent ir pieejams vietnē App Store un Google Play veikalā.

Tā kā banku nozare pārceļas uz digitālo pasauli, ir nepieciešams apmierināt klientu vajadzības arī tur. Liveagent var jums palīdzēt.

Palīdzības dienesta programmatūra banku nozarei

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā palīdzības dienesta programmatūru dažādām nozarēm, ieskaitot bankas, apdrošināšanas un fitnesu. Programmatūra papildina klientu apkalpošanu ar uzlabotu atbildes laiku un samazina pieteikumu skaitu. LiveAgent strādā ar lielajiem uzņēmumiem un piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Tajā ir iekļauti arī palīdzīgas funkcijas, piemēram, automātiska komunikācijas sakārtošana un tuvināšanās klientiem.

Vai meklējat lielisku palīdzības dienesta programmatūru savam Mārketinga un Telekomunikāciju uzņēmumam? Jūsu meklējumi ir galā, paskatieties, ko piedāvā LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra Mārketinga nozarei

Reāllaika čata ievietošana vietnē varā uzlabot reklāmguvumu, veidot lojālāku klientu bāzi un paplašināt biznesu. Ir svarīgi nodrošināt cilvēcisku kontaktu un sniegt klientiem izvēles iespējas. LiveAgent ir piemērots marketologiem.

Autorūpniecības nozares LiveAgent piedāvā neskaitāmi daudz iespēju sazināties ar uzticamiem klientiem, izmantojot jaudīgus rīkus un funkcijas.

Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Tas ir ideāls risinājums izklaides, modes, nekustamā īpašuma un citām nozarēm, piedāvājot daudz pakalpojumu, integrācijas, funkcijas un atbild uz jautājumiem par cenām un citiem aspektiem. LiveAgent ir apbalvots par izcilu klientu atbalstu un ir uzticējušies zīmoli kā Huawei, BMW, Yamaha un O2. Pieteikieties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt jums un jūsu klientiem atrisināt problēmas un sasniegt mērķus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju