Tiešsaistes tērzēšanas un klientu apkalpošanas programmatūra, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi e-komercijas un pakalpojumu sniedzēju nozarē.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Neskaitāmi sabiedrības locekļi strauji tuvojas digitālam briedumam, kas noveda pie interneta un e-veikalu lietotāju pieaugumu. E-komercijas pasaule kļūst viena no ātrākajām un populārākajām izvēlēm produktu pirkšanas un pārdošanai internetā.
Kopā ar to ir pieaudzis arī problēmu skaits, kas ir saistītas ar to, kā piesaistīt, pārveidot un palielināt pārdošanu, samazinot atteikumu rādītāju e-komercijas biznesā, kā arī kā sniegt indiviuālos pakalpojumus tiešsaistē. Tiešsaistes tērzētava ir klientu veiksmes un interneta-biznesa investīciju ieguvuma rīks.
Vienkārši sakot, tiešsaistes tērzētava ir mazs logs, kas tiek atvērts uzspiežot uz tērzētavas pogas, kas ir ievietota mājaslapā. Garāka atbilde, ka tā ir daļa no atbalsta dienesta lietojumprogrammas kompleksa un viens no labākajiem risinājumiem komunikācijas un apkalpošanas uzlabošanai starp e-komercijas biznesu un tā klientiem.
Iebūvējot tiešsaistes tērzētavas logrīku Jūsu interneta veikala mājaslapā, Jūsu tiešsaistes tērzētavas darbinieki spēs sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu jebkuram potenciālajam vai regulārajam pircējam, un sniegt atbildes par dažādiem saskarsnes punktiem pārdošanas piltuvē.
Tiešsaistes tērzēšana ir tradicionālu saziņas kanālu alternatīva un izceļas ar vairākām ievērojamām priekšrocībām.
Kad klienti pārskata Jūsu mājaslapu, pārbauda pēdējos piedāvājumus, un viņu interese ir augstākajā līmenī, pēdējais ko Jūs vēlētos ir sagādāt viņiem neērtības un potenciāli zaudēt pārdošanu ātras palīdzības sniegšanas nespējas dēļ. Tas ir kā iešana uz parasto klātienes veikalu un nesaņemt nekādu palīdzību no darbiniekiem.
Tiešsaistes tērzētavas izmantošana ir ērta izvēle zibenīgai saziņai, kas prasa vismazākās piepūles no klienta, kam ir nepieciešama palīdzība, jo viņam nav jāpārtrauc sava sadarbība ejot pēc telefona vai sūtot e-pastu.
Salīdzinot ar telefonu un e-pastu, šī ir lēta atbalsta platforma, jo viens aģents var apstrādāt vairākas tērzēšanas vienlacīgi, samazinot vidējo gaidīšanas laiku. Administratori var uzstādīt vienlaicīgu tērzēšanu skaitu katram aģentam individuāli. Tas nodrošina, ka atbalsta darbiniekiem nebūs pārpūles, bet klienti saņems labāko apkalpošanu.
Jebkuram veikalam, tiešsaistes vai klātienes, pirmais iespaids ir noteicošs. Pievilcīgs dizains, tēma un logotips ir svarīga daļa no interneta veikala zīmola attēla un tiešsaistes klātbūtnes. Taču kā Jūsu portenciālie klienti ienāk Jūsu mājaslapā, Jūsu konversijas iespējas bez klientu atbalsta ievērojami samazinās.
Tiešsaistes pircēja uzmanības laiks ir salīdzinoši īss – aptuveni 5 līdz 10 minūtes.
Lai novērstu pamestos grozus tik nelielā priekšrocību logā, tērzētavas darbinieki var sazināties ar potenciālajiem klientiem ar personalizētiem sveicieniem aktīva tērzēšanas uzaicinājuma formā.
Tāpat kā tiešsaistes tērzētavas funkcija, tas ir pielāgojama uznirstoša ziņa, kas var būt iestatīta parādīšanai mājaslapā pēc noteikta laika, ko klients pavada vietnē. Cita funkcija ir tāda, ka aģenti var izmantot to noteiktu klientu mērķim vai lapām, piemēram, pasūtījuma veikšanas procesā.
Tiešsaistes tērzētava ir noderīga tikai tiešai pārdošanai, bet arī papildus pārdošanai. Saziņas laikā aģenti var reklamēt jaunākos produktus vai ieteikt premiālas versijas saskaņā ar klienta interesēm. Tas pārvērš tiešsaistess tērzētavu no atbalsta rīka jaudīgā mārketinga rīkā vienuviet.
Tērzētavas pārskats ir lieliska funkcija, kas var padziļināt aģentu un klientu sadarbību. Tas ļauj aģentiem pārskatīt rindā gaidošu apmeklētāju skaitu, to URL, atrašanās vietu, vai uzvedību. Ar skaidru šobrīdējo tiešsaistes klientu bildi, aģenti var sazināties ar jebkuru un pārliecinoši uzvesties, nodrošinot individuālu pieeju.
Ar tērzētavas palīdzību Jūs varat izveidot savu CRM datu kolekciju. Ja pārstāvas mazo uzņēmumu, kas sāk veidot savu klientu sarakstu, varat padomāt par pirmssaziņas tērzētavas formas iebūvi. Klienti ir gatavi dalīties ar savu personīgo informāciju apmaiņā pret tiešākas vai patīkamākas iepirkšanās pieredzi. Pirmssaziņas tērzētavas formu ir viegli iestatīt. Pēc tērzētavas pogas izveides, ielieciet karogu priekš: Pieprasīt informāciju ar pirmssaziņas tērzētavas formas palīdzību. Kopš šī momenta, katru reizi, kad tiek aktivēta tērzētavas poga, pirmssaziņas tērzētavas forma piedāvās klientiem kopīgot savus datus.
Kaut arī tiešsaistes tērzētava ir fantastiska mašīna saziņai, tas ir arī nenovērtēts noturēšanas taktikai. Kā daļa no daudzkanālu atbalsta stratēģija, uzņēmumi var noturēt vidēji 89% no saviem klientiem.
Iepirkumiem internetā nav darba laikā. Klienti gaida diennakts apkalpošanu. Saprotams, ka tas ne vienmēr ir iespējams. Lai apmierinātu visu klientu vajadzības, LiveAgent Tērzētava ļauj klientiem nosūtīt ziņu caur kontaktu formām. Kā atbalsta dienests vai noteiktais aģents ir tiešsaistē, viņi sazināsies ar Jums.
Visas tiešsaistes tērzētavas funkcijas var pielāgot, arī ar CSS koda ievadi, kas atspoguļo Jūsu zīmola izskatu.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Interneta veikali ir stingri nostiprinājušies interneta tirgošanas vadīšanas veida kvalitātē. Kvalificēti un zinoši tiešsaistes tērzētavas aģenti palīdz veidot ideālu kientu interneta apkalpošanu.
Interneta veikala tiešsaistes tērzētavas aģenta darbs atšķirās no parasta veikala darbinieka, kas apstiprinās ar spēju un etiķetes komplektu.
Tiešsaistes tērzētava piedāvā aģentiem veselu funkciju komplektu. To izmantošana ļauj aģentiem ātri un efektīvi reaģēt uz klientu pieprasījumiem.
Lai pārbaudītu teksta ievades ātrumu, LiveAgent aicina aģentus izmēģināt bezmaksas teksta ievades testu tieši LiveAgent mājaslapā.
Ja vēlaties redzēt visu pieejamo tiešsaistes tērzēšanas funkciju sarakstu un uzzināt vairāk par to lieliskām detaļām, ieskatieties mūsu funkciju lapā.
Tiešsaiste tērzētavas pogas iebūve nevar būt vieglāka. Vienīgā prasība ir nokopēt un ievietot īsu HTML kodu no Jūsu LiveAgent konta savā mājaslapā, un tas būs aktīvs. Nav nepieciešams augšupielādēt nekādas papildu lietojumprogrammas, tiek atbalstīta arī citu lietojumprogrammu iebūve.
Daudzi interneta veikali tiek pārvaldīti caur Shopify platformu, un LiveAgent tērzēšanas lietojumprogramma ir izstrādāta ar ērtu iebūves un migrācijas procesu.
Rūpes par drošību ir augstākajā līmenī. Datu aizsardzības, kontu aizsardzības un privātuma jautājumi ir visiem svarīgas tēmas, kas pārvalda un vada savu biznesu internetā. LiveAgent ne ar ko neatšķiras. Te is pāris drošības pamatfunkcijas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē papildu informācijai.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Ja vēlaties redzēt visus pieejamos plānus, ieskatities mūsu cenu lapā.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem