Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Neskaitāmi sabiedrības locekļi strauji tuvojas digitālam briedumam, kas noveda pie interneta un e-veikalu lietotāju pieaugumu. E-komercijas pasaule kļūst viena no ātrākajām un populārākajām izvēlēm produktu pirkšanas un pārdošanai internetā.

Kopā ar to ir pieaudzis arī problēmu skaits, kas ir saistītas ar to, kā piesaistīt, pārveidot un palielināt pārdošanu, samazinot atteikumu rādītāju e-komercijas biznesā, kā arī kā sniegt indiviuālos pakalpojumus tiešsaistē. Tiešsaistes tērzētava ir klientu veiksmes un interneta-biznesa investīciju ieguvuma rīks.

Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Tērzētavas loga piemērs

Kas ir tiešsaistes tērzētavas lietojumprogrammas atbalsts?

Vienkārši sakot, tiešsaistes tērzētava ir mazs logs, kas tiek atvērts uzspiežot uz tērzētavas pogas, kas ir ievietota mājaslapā. Garāka atbilde, ka tā ir daļa no atbalsta dienesta lietojumprogrammas kompleksa un viens no labākajiem risinājumiem komunikācijas un apkalpošanas uzlabošanai starp e-komercijas biznesu un tā klientiem.

Iebūvējot tiešsaistes tērzētavas logrīku Jūsu interneta veikala mājaslapā, Jūsu tiešsaistes tērzētavas darbinieki spēs sniegt zibenīgi ātru klientu atbalstu jebkuram potenciālajam vai regulārajam pircējam, un sniegt atbildes par dažādiem saskarsnes punktiem pārdošanas piltuvē.

Kā tiešsaistes tērzētava darbojas salīdzinājumā ar tālruni un e-pastu?

Tiešsaistes tērzēšana ir tradicionālu saziņas kanālu alternatīva un izceļas ar vairākām ievērojamām priekšrocībām.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Kad klienti pārskata Jūsu mājaslapu, pārbauda pēdējos piedāvājumus, un viņu interese ir augstākajā līmenī, pēdējais ko Jūs vēlētos ir sagādāt viņiem neērtības un potenciāli zaudēt pārdošanu ātras palīdzības sniegšanas nespējas dēļ. Tas ir kā iešana uz parasto klātienes veikalu un nesaņemt nekādu palīdzību no darbiniekiem.

Tiešsaistes tērzētavas izmantošana ir ērta izvēle zibenīgai saziņai, kas prasa vismazākās piepūles no klienta, kam ir nepieciešama palīdzība, jo viņam nav jāpārtrauc sava sadarbība ejot pēc telefona vai sūtot e-pastu.

Salīdzinot ar telefonu un e-pastu, šī ir lēta atbalsta platforma, jo viens aģents var apstrādāt vairākas tērzēšanas vienlacīgi, samazinot vidējo gaidīšanas laiku. Administratori var uzstādīt vienlaicīgu tērzēšanu skaitu katram aģentam individuāli. Tas nodrošina, ka atbalsta darbiniekiem nebūs pārpūles, bet klienti saņems labāko apkalpošanu.

Cik svarīga tiešsaistes tērzētava ir e-komercijas jomā?

Jebkuram veikalam, tiešsaistes vai klātienes, pirmais iespaids ir noteicošs. Pievilcīgs dizains, tēma un logotips ir svarīga daļa no interneta veikala zīmola attēla un tiešsaistes klātbūtnes. Taču kā Jūsu portenciālie klienti ienāk Jūsu mājaslapā, Jūsu konversijas iespējas bez klientu atbalsta ievērojami samazinās.

Tiešsaistes pircēja uzmanības laiks ir salīdzinoši īss – aptuveni 5 līdz 10 minūtes.

Lai novērstu pamestos grozus tik nelielā priekšrocību logā, tērzētavas darbinieki var sazināties ar potenciālajiem klientiem ar personalizētiem sveicieniem aktīva tērzēšanas uzaicinājuma formā.

Tāpat kā tiešsaistes tērzētavas funkcija, tas ir pielāgojama uznirstoša ziņa, kas var būt iestatīta parādīšanai mājaslapā pēc noteikta laika, ko klients pavada vietnē. Cita funkcija ir tāda, ka aģenti var izmantot to noteiktu klientu mērķim vai lapām, piemēram, pasūtījuma veikšanas procesā.

Tiešsaistes tērzētava ir noderīga tikai tiešai pārdošanai, bet arī papildus pārdošanai. Saziņas laikā aģenti var reklamēt jaunākos produktus vai ieteikt premiālas versijas saskaņā ar klienta interesēm. Tas pārvērš tiešsaistess tērzētavu no atbalsta rīka jaudīgā mārketinga rīkā vienuviet.

Tērzētavas pārskats ir lieliska funkcija, kas var padziļināt aģentu un klientu sadarbību. Tas ļauj aģentiem pārskatīt rindā gaidošu apmeklētāju skaitu, to URL, atrašanās vietu, vai uzvedību. Ar skaidru šobrīdējo tiešsaistes klientu bildi, aģenti var sazināties ar jebkuru un pārliecinoši uzvesties, nodrošinot individuālu pieeju.

Mājaslapas uzraudzība - tērzētavas pārskats
Tērzētavas pārskata piemērs

Ar tērzētavas palīdzību Jūs varat izveidot savu CRM datu kolekciju. Ja pārstāvas mazo uzņēmumu, kas sāk veidot savu klientu sarakstu, varat padomāt par pirmssaziņas tērzētavas formas iebūvi. Klienti ir gatavi dalīties ar savu personīgo informāciju apmaiņā pret tiešākas vai patīkamākas iepirkšanās pieredzi. Pirmssaziņas tērzētavas formu ir viegli iestatīt. Pēc tērzētavas pogas izveides, ielieciet karogu priekš: Pieprasīt informāciju ar pirmssaziņas tērzētavas formas palīdzību. Kopš šī momenta, katru reizi, kad tiek aktivēta tērzētavas poga, pirmssaziņas tērzētavas forma piedāvās klientiem kopīgot savus datus.

Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Kā iestatīt pirmssaziņas formu

Kaut arī tiešsaistes tērzētava ir fantastiska mašīna saziņai, tas ir arī nenovērtēts noturēšanas taktikai. Kā daļa no daudzkanālu atbalsta stratēģija, uzņēmumi var noturēt vidēji 89% no saviem klientiem.

Iepirkumiem internetā nav darba laikā. Klienti gaida diennakts apkalpošanu. Saprotams, ka tas ne vienmēr ir iespējams. Lai apmierinātu visu klientu vajadzības, LiveAgent Tērzētava ļauj klientiem nosūtīt ziņu caur kontaktu formām. Kā atbalsta dienests vai noteiktais aģents ir tiešsaistē, viņi sazināsies ar Jums.

Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Saziņas formas piemērs

Visas tiešsaistes tērzētavas funkcijas var pielāgot, arī ar CSS koda ievadi, kas atspoguļo Jūsu zīmola izskatu.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Kā aģentiem jāvada e-komercijas tērzēšanas sesijas?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Interneta veikali ir stingri nostiprinājušies interneta tirgošanas vadīšanas veida kvalitātē. Kvalificēti un zinoši tiešsaistes tērzētavas aģenti palīdz veidot ideālu kientu interneta apkalpošanu.

Interneta veikala tiešsaistes tērzētavas aģenta darbs atšķirās no parasta veikala darbinieka, kas apstiprinās ar spēju un etiķetes komplektu.

  • Efektīvas datorspējas
  • Izcila gramatika
  • Daudzu uzdevuvu veikšanas spēja
  • Zināšanas par uzņēmumu un tā produktiem
  • Ātra domāšana
  • Izcilas komunikācijas spējas
  • Profesionāls un pieklājīgs

Tiešsaistes tērzētava piedāvā aģentiem veselu funkciju komplektu. To izmantošana ļauj aģentiem ātri un efektīvi reaģēt uz klientu pieprasījumiem.

  • Universāla pastkaste: katra tērzēšana tiek pārveidota biļetēs un saglabājas universālā kopējā pastkastē. Jebkurš tērzēšanas aģents ar pieeju var meklēt un izsaukt jebkura klienta profilu vai iepriekšējo saikņu vēsturi.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Universālās pastkastes piemērs (uzspiediet, lai palielinātu)
  • Šablona atbildes un iepriekšdefinētas atbildes: augsta atteikuma rādītāja svarīgs faktors ir bieži uzdodamo jautājumu atbildes saņemšanas grūtība, īpaši pasūtījuma noformēšanas posmā. Neatkarīgi no tā, vai tā ir piegādes cena vai atgriešanas politika, šablona un iepriekšdefinētas atbildes var būt sagatavotas un pielāgotas klientu kopēju jautājumu ienākšanas gaidīšanai.
  • Rakstāmā teksta pārskats reāllaikā: nav obligāta, taču noderīga funkcija priekš aģentiem, kam patīk būt vinu soli priekšā klientiem. Aģents var sekot līdzi tam, ko klients raksta un sagatavot atbildi jau pirms klients nosūtīs ziņu.
Rakstīšana reāllaikā
Rakstāmā teksta pārskata reāllaikā piemērs (uzspiediet, lai palielinātu)
  • Tērzēšanas dalīšana: tērzēšanu nodošana pieejamiem aģentiem vai automātiska tērzēšanu nodošana pēc trim iepriekšnotiektiem maršrutu variantiem:  nejauša piešķiršana, piešķirt pa apli, maksimāla izmantošana. Šī funkcija garantē godīgu darba slodzes sadali starp visiem aģentiem un pozitīvu klientu apkalpošanu.
Tērzēšanas dalīšana
Tērzēšanas dalīšanas piemērs (uzpiediet, lai palielinātu)
  • Pēcsaziņas anketa: Ļaujiet Jūsu pircējiem rakstīt atsauksmes par tērzēšanas seansu, produkta pārskatu vai aģenta efektivitātes izvēli. Pozitīvas klientu atsauksmes var tikt vēlāk izmantotas sociālai pierādīšanai un tikt izvietotas mājaslapā klientu piesaistei. Pie tam, savāktos datus var izmantot satura izveidei bieži uzdoto jautājumu sadaļā vai blogā. Anketa var atklāt iepriekš nezināmas problēmas ar mājaslapu, kas palīdzēs optimizēt Jūsu mājaslapu citām mobilajām ierīcēm.
Aģentu reitings
Aģentu dalīšana pēc reitinga, piemērs (nospiediet, lai palielinātu)

Lai pārbaudītu teksta ievades ātrumu, LiveAgent aicina aģentus izmēģināt bezmaksas teksta ievades testu tieši LiveAgent mājaslapā.

Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Bezmaksas teksta ievades tests

Ja vēlaties redzēt visu pieejamo tiešsaistes tērzēšanas funkciju sarakstu un uzzināt vairāk par to lieliskām detaļām, ieskatieties mūsu funkciju lapā.

Kā iebūvēt tiešsaistes tērzētavu Jūsu mājaslapā?

Tiešsaiste tērzētavas pogas iebūve nevar būt vieglāka. Vienīgā prasība ir nokopēt un ievietot īsu HTML kodu no Jūsu LiveAgent konta savā mājaslapā, un tas būs aktīvs. Nav nepieciešams augšupielādēt nekādas papildu lietojumprogrammas, tiek atbalstīta arī citu lietojumprogrammu iebūve.

Daudzi interneta veikali tiek pārvaldīti caur Shopify platformu, un LiveAgent tērzēšanas lietojumprogramma ir izstrādāta ar ērtu iebūves un migrācijas procesu.

https://www.youtube.com/watch?v=q90Xsb-Yjck

Kādas ir tiešsaistes tērzēšanas drošības funkcijas?

Rūpes par drošību ir augstākajā līmenī. Datu aizsardzības, kontu aizsardzības un privātuma jautājumi ir visiem svarīgas tēmas, kas pārvalda un vada savu biznesu internetā. LiveAgent ne ar ko neatšķiras. Te is pāris drošības pamatfunkcijas.

Zināšanu bāze

Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē papildu informācijai.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Ja vēlaties redzēt visus pieejamos plānus, ieskatities mūsu cenu lapā.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju