Pat ekonomiskas un politiskas krīzes laikos ceļojumu joma vienmēr atgriezās normā un turpināja piesaistīt ceļotājus. Tūrisma joma kļuva par vienu no pienesīgākajām jomām, pateicoties uzsvaram uz tehnoloģiskām inovācijām.
Ceļojums uz jebkuru vietu ir kļuvis vēl pieejamāks, nekā iepriekš. Ar sociālo tīklu palīdzību, cilvēki var veidot saiknes ar ikvienu pasaulē, kas bieži liek ņemt savas somas un doties ceļojumā pasaules izmeklēšanai.
Biznesa pasaule izmanto ceļojumus uzņēmuma paplašināšanai un darījumu noslēgšanai ārvalstīs. Taču tas, kas apvieno ceļotājus ir tieksme pēc atpūtas un nākamās vietas vai viesnīcas rezervēšanas izvēles ērtību.
Tiešsaistes dara to iespējamu un ne tikai.
Vai esat piesprādējušies? Tad aiziet.
Tiešsaistes tērzētava ir vienkāršs izmantošanā, taču vērtīgs rīks momentānu ziņu apmaiņai starp klienu un klientu atbalsta komandas pārstāvi, kas ir iebūvēts mājaslapā un ir paredzēts efektīvu atbilžu sniegšanai uz klientu jautājumiem reāllaikā.
Tiešsaistes tērzētavai ir svarīgas priekšrocības salīdzinot ar tālruņa un e-pasta atbalstu.
Kaut arī tālruņa un e-pastu atbalsta joprojām tiek plaši izmantots, statistika runā pati par sevīm. Vairāk nekā 60% klientu dod priekšroku tērzētavas izmantošanai atbilžu saņemšanai uz saviem jautājumiem tradicionālos kanālos, kas ne visai ir saistīt ar milleniālu paaudzi. 45% cilvēku vecumā no 55 gadiem apstiprināja, ka vismaz reizi ir izmantojuši tiešsaistes tērzētavu mājaslapā.
Ceļojumi ir liels un dinamisks tirgus. Katru gadu miljoni cilvēku ceļo pa visu pasauli, daži pat vairākas reizes. Katrs no šiem potenciāliem klientiem vai biežiem ceļotājiem ir pēlnījuši ērtu un lietotājam draudzīgu interneta palīdzību, par aģentūras piedāvājumu.
Tiešsaistes tērzētava ir izstrādāta tieši šim nolūkam.
Agrāk rezervēšanas noformēšana bija ilgs process kā klientiem, tā arī tūrisma aģentiem, un visbiežāk bija nepieciešams aģentūras apmeklējums. Meklētāju sistēmu popularitāte pilnībā ir mainījusi šo procesu.
Tūrisma joma kļuva par vienu no visātrāk attīstītajām jomām tehnoloģiskajā ziņa ar skaidri definētu digitālo stratēģiju. Lai pilnā mērā izmantotu mūsdienu ceļotāju vajadzību apmierinātības iespējas, reāllaika tērzētava ir ideāls saziņas veids tūrisma jomā gan klientiem, gan tūrisma aģentiem.
Neapstrīdami, tiešsaistes tērzētava būtiski ietekmē klientu lēmumus. Taču, piemēram, potenciālā klienta lēmums par Jūsu aģentūras pakalpojumu komplekta iegādi ir atkarīgs no Jūsu tūrisma aģentu spējām un profesionālas pieejas.
Katra ceļojuma sākumā ir tieksme pēc ceļojuma. Vienalga vai tas ir pēc personīgā iemesla vai darba ceļojums, klienti izvēlēsies tūrisma vai transporta aģentūru atkarībā no tā, kā tie spēs apmierināt viņu cerības.
Tiešsaistes tērzēšana ir paredzēta ne tikai pirmo reizi, bet arī sezonas ceļotājiem. Ja tas vēl nav izdarīts, tiešraides tērzēšanas ieviešana ir veids, kā atkārtoti izgudrot uzņēmuma tēlu klienta acīs, tāpēc panākt vēl lielāku iesaistīšanos.
Ceļojumu aģentūrām tiešsaistes tērzētava ir jaudīgs atbalsta, reklāmas un konversijas rīks. Ievērojot visus etiķetes noteikumus tiešsaistes tērzētavā, aģenti var potenciālajiem un pastāvīgajiem klientiem nodrošināt sadarbību ar cilvēkiem un patīkamu pieredzi.
Katra tērzēšana tiek pārveidota biļetēs un saglabājas universālā kopējā pastkastē. Jebkurš aģents ar pieeju var meklēt jebkura klienta profilu vai iepriekšējo saikņu vēsturi.
Dažāds, iepriekšiestatīts dizains tērzētavas pogu un logrīku galerijā vai jauna logrīka izveides iespēja.
Uzlecošie ziņojui, kas var palielināt investīciju rentablitāti. Aģenti var izveidot vienu vai vairākus uzaicinājumus un virzīt potenciālos klientu pirkuma procesā.
Pateicoties tiešsaistes tērzētavas apmeklētāju tekošā URL izsekošanai, savlaicīgi uzaicinājumi var piedāvāt arī reklāmas tūrisma komplektus, tūrisma piedāvājumus vai citus personalizētus piedāvājums ceļojumiem. LiveAgent ļauj aktīvo tērzēšanas aicinājumu izmantošanu tikai ar pietiekama pieejamo aģentu skaita pieejamību.
Nav obligāta, taču noderīga funkcija priekš aģentiem, kam patīk būt vinu soli priekšā klientiem. Aģents var sekot līdzi tam, ko klients raksta un sagatavot atbildi jau pirms klients nosūtīs ziņu.
Šablona atbildes optimizē darba procesu ar iepriekšdefinētu teksta atbilžu uzmantošanas palīdzību un glabā tās, lai nākotnē izmantotu.
Tērzētavas žurnāla veids, kurā glabājas iepriekšējo sarunu vēsture.
Aģenti vai tērzētavas administratori var izvēlēties trīs iepriekšdefinētas nodošanas opcijas, lai nodrošinātu ātru un ērtu komunikāciju:
Tērzētavas pogas iestatījumos var iestatīt maksimālo rindas garumu un automātiski paslēpt logrīku mājaslapā, kad ir sasniegts limits, lai samazinātu klienta gaidīšanas laiku.
Tā pat kā ārējā tērzētavā ar klientiem, tiešsaistes tērzētava dod iespēju aģentiem sūtīt viens otram ziņas. Iekšējas tērzēšanas redz tikai nosūtītājs un saņēmējs.
Tagi var būt pievienoti manuāli vai automātiski konkrētiem vārdiem vai frāzēm, veidojot individuālu darba procesu konkrētam aģentam.
Ļauj ievadīt datus un atsauksmes no klientiem, kā arī novērtēt aģenta efektivitāti vai vispārējo apmierinātību ar tērzēšanas sesiju.
Tiešsaistes tērzētava ir daļa no LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta lietojumprogrammām, un tādēļ pievieno papildu funkcijas, kas ir noderīgas dažādām tūrisma aģentūrām.
Pieņemsim, ka uzņēmumam ir noteikts korporatīvās politikas komplekts attiecībā pret savu darbinieku ceļojumiem, tādiem, kā aviobiļetes, aviokompānijas, viesnīcas, automašīnas. Iebūvēta LiveAgent CRM sistēma var glabāt visas šīs prasības, kas ir pieejamas ikvienam, kam ir pieeja.
Aģents caur tērzētavu var pievienot un sūtīt klientam, kas ceļo uz atpūtu uz jaunu valsti, dokumentu, piemēram, vīzas saņemšanas prasības.
Ja klients vēlās sazināties ar aģentūru ārpus darba laika, viņš var aizpildīt kontaktu formu, un tā tiks nozīmēta konkrētam aģentam vai komandai, kad tie atkal būs tiešsaistē. Tērzētavas poga var būt pielāgota dažādu tirgus valodām.
Līdzīgi citām aģentūrām, taču atšķiras ar automatizācijas izmantošanu. Pateicoties tiešsaistes automatizācijai tiešsaistes aģentūras var nopelnīt no tiešsaistes tērzētavas, izmantojot automātiskās funkcija, kā piemēram, tērzēšanu dalīšanas noteikumi noteiktām nodaļām.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Datu aizsardzības, konta drošības, un privātuma jautājumi ir svarīgas tēmas visiem, kas pārvalda un vada biznesu internetā. LiveAgent ne ar ko neatšķirās. Te ir dažas no drošības pamatfunkcijām.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē papildu informācijai.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Tiešsaistes tērzēšana nekustamā īpašuma nozarei
Tērzēšanas programmatūra, kas nodrošina tiešsaistes komunikāciju ar klientiem, ir ļoti noderīga uzņēmējdarbības paplašināšanas stratēģijā. Tas personificē procesu, samazina gaidīšanas laiku un uzlabo reklāmguvumu līmeņa analīzi. Tērzēšanas programmatūra ir svarīga nekustamā īpašuma nozarei, palīdzīgi zīmolu un organizācijām ar daudz sekotāju. Produktīvāka nekā atbalsts telefona vai e-pasta veidā, tērzēšana tiešsaistē ir ideāls rīks, lai uzlabotu klientu apkalpošanu.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent ir programma, kas ļauj efektīvi apstrādāt lielu klientu zvanu skaitu. Tas nodrošina konsekventu apkalpošanas pieredzi, palielina klientu apmierinātību un ienākošās pārdošanas apjomus. LIveAgent piedāvā viedu zvanu maršrutēšanu un inteliģentu IVR sistēmu, kā arī integrāciju ar daudziem VoIP partneriem.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Tērzēšanas programmatūra ir efektīvs veids, kā personalizēti un efektīvi sazināties ar klientiem uzņēmējdarbības paplašināšanā. Tā ir ērtāka un produktīvāka nekā atbalsts pa tālruni un e-pastu. E-komercijas nozarē tērzēšana tiešsaistē var uzlabot klientu apkalpošanu un piesaistīt klientus. Tērzēšanas drošības funkcijas ir svarīgas. Ataujiet izmēģināt bezmaksas LiveAgent tērzēšanas programmatūru.
Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem