Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Automobīļu industriju nākotne ir gaiša.
Strauji progresējot automobīļu ražošanas tehnoloģiskajai attīstībai, automašīnu izplatītāji koncentrējas uz klientu apkalpošanas modernizēšanu un automašīnu pārdošanu tiešsaistē.
Arvien vairāk klientu paši veic pētījumus tiešsaistē, pirms viņi personīgi ienāk izstāžu zālē.
Automašīnu tirdzniecības vietne vairs nav tikai vieta, kur meklēt kontaktinformāciju. Tagad tā ir izsmalcināta digitālā izstāžu zāle, kurā ir visas fiziskās priekšrocības un izvēles iespējas.
Tāpat kā fiziskajā izstāžu zālē, arī Jūsu klienti ir jāuzņem un jāvada pretimnākošiem, draudzīgiem un zinošiem asistentiem.
Tātad, kā Jūs varat palielināt savu pārdošanas apjomu tiešsaistē un palielināt klientu apmierinātības rādītāju un reakcijas laiku?
Meklētais risinājums ir tiešraides tērzēšana .
Vai esat gatavs to ievietot pārnesumos?
Viss klienta ceļojums kļūst digitalizēts. Viedtālruņu un citu viedierīču dēļ cilvēki ir ieslēgti jebkurā vietā un jebkurā dienas laikā, it īpaši tūkstošgadu paaudzē.
Automašīnas iegāde ir emocionāls un personisks notikums daudziem klientiem. Sākot no pirmās automašīnas līdz jaunākajam modelim, klienti prasa laiku un rūpīgi pārdomā visas iespējas, pirms izlemj par sapņu transportlīdzekli.
Mūsdienu patērētāji, domājot par jauna auto iegādi, vēlas inteliģentu tiešsaistes atbalstu un personalizētu pieeju.
Izmantojot tiešsaistes tērzēšanas programmatūru, Jūs varat viņiem palīdzēt un būtiski ietekmēt viņu lēmumu pieņemšanu.
Agrāk tērzēšana bija diezgan vienkārša. Mainoties klientu prasībām un tiešsaistes pirkšanas paradumiem, tiešraides tērzēšanas atbalsta programmatūra ir attīstījusies arvien vairāk.
Tas, kas agrāk bija viena no saziņas iespējām ar uzņēmumu, tagad ir cerība un vispopulārākais kanāls.
Ar ko sākt?
Katra saruna sākas, vienkārši noklikšķinot uz tiešraides tērzēšanas pogas. Dažreiz to dēvē par tiešsaistes tērzēšanas logrīku, tas ir mazs burbulis, kas ievietots vietnē, parasti apakšējā labajā stūrī.
Visizplatītākais izvietojums ir sākumlapā vai produktu lapās, taču mēs iesakām to izvietot tajās lapās, kurās ir vislielākā datplūsma vai kurām ir kāda stratēģiska vērtība.
Tā vietā, lai zvanītu vai apmeklētu dīlerus un norunātu tikšanos, lai sarunātos ar kādu aci pret aci, klienti var tiešsaistē tērzēt ar tiešraides pārstāvi.
Dīleri var arī sniegt klientiem informāciju, kuru viņi, iespējams, nezina vai negaida (piemēram, pārstāvniecība var Jums pateikt, vai ražotāja garantija attiecas uz konkrētu transportlīdzekli, vai arī Jums ir lielas iespējas saņemt aizdevumu automašīnai).
Sajūta, ka dodaties ceļā ar savu jauno automašīnu, izceļ emocijas, kas saistītas ar brīvību.
Lai pielāgotos šai sajūtai, LiveAgent piedāvā brīvību pielāgot tērzēšanas logrīku, lai tas atbilstu Jūsu zīmola tēlam un stilam un padarītu Jūsu vietni vizuāli dinamisku.
You can choose from the most popular pre-designed templates in the chat button gallery, or you can create a custom chat icon.
Katra opcija ir pilnībā pielāgojama mobilajām ierīcēm, lai Jūs varētu saglabāt dizaina konsekvenci jebkurā ierīcē.
Ieteicams plānot uz priekšu un noformēt skriptu atbildi tērzēšanas atbalsta komandai, lai tā sekotu, kad klients lūdz palīdzību, izmantojot tērzēšanu.
Mēs šo procesu Jums atvieglojām un sagatavojām dažas veidnes šeit.
Viena no visbiežāk sastopamajām klientu sūdzībām ir tā, ka viņi nevar uzreiz saņemt atbildi, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni vai e-pastu.
Jebkura kavēšanās var nozīmēt klientu zaudēšanu un pārdošanas kritumu.
Faktori svārstās no nepietiekama personāla līdz nepienācīgas helpdesk programmatūras trūkumam.
Salīdzinājumā ar tālruni un e-pastu tiešraides tērzēšanas ieviešana var mazināt klienta atbalsta problēmas.
Tērzēšanas darbinieki var sniegt tūlītēju atbalstu klientiem, izmantojot tiešraides tērzēšanu reāllaikā. Vairs nav jāgaida atbilde.
Ne tikai to, bet aģenti vienlaikus var rīkoties ar vairākām tērzēšanas sarunām. Tradicionālajos zvanu centros atbalsta pārstāvji pārvalda tālruņus vai e-pastu, bet reti abus.
Lai nepārslogotu atbalsta komandu, varat iestatīt tērzēšanas izplatīšanu un izvēlēties vienu no trim automātiskajiem maršruta norādījumiem:
Lai atvieglotu darba slodzi, varat iestatīt zemāku vai augstāku prioritāti konkrētam darbiniekam, maršruta laiku, neaktivitātes laiku vai pat elpošanas laiku.
In case the chat requests become too overwhelming, you can set up maximum queue length. When the queue limit is reached, the chat button automatically changes its availability to the offline mode or is completely hidden from your website.
Noklikšķinot uz pogas Bezsaiste, klienti aktivizēs un aizpildīs iepriekšējās tērzēšanas veidlapu. Kad Jūsu komanda būs atgriezusies pilnā sastāvā, viņiem būs visa nepieciešamā informācija un viņi varēs sazināties ar klientu.
Tādā veidā Jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka uz katru pieprasījumu tiks atbildēts.
Papildus tam, integrējot to ar standarta sociālo mediju platformām , varat sazināties ar klientiem un samazināt risku saņemt neatbildētus ziņojumus.
Rezumējot, tiešraides tērzēšana ir rentablāka saziņas metode nekā tālrunis vai e-pasts šo iemeslu dēļ:
Automobiļu rūpniecība ir ļoti konkurētspējīga nozare. Tāpēc, izņemot produktus un cenas, Jūs varat parādīt klientiem Jūsu vērtības, izmantojot klientu apkalpošanu.
Mary Barra – CEO of General Motors
Klienta pieredzi var novērot kā piecus atšķirīgus posmus:
Lai nokļūtu no 1. līdz 5. posmam, jums jāpiedāvā klientiem tieša saziņa ar savu komandu, īpaši pārdošanas cikla sākumposmā.
Saziņa ar klientiem, izmantojot tiešraides tērzēšanu, ir ērts risinājums, lai atrisinātu klientu sāpju punktus viņu ceļojumā caur pārdošanas piltuvi.
Vadot klientus pa posmiem, Jūs sapratīsit viņu vajadzības un saņemsiet daudzas priekšrocības pretī
.Apskatīsim četras galvenās tiešās tērzēšanas izmantošanas priekšrocības automobiļu nozarē.
Iespējams, ka jūsu automašīnu pārstāvniecība nav atvērta visu diennakti, bet tas nenozīmē, ka klienti neapmeklēs Jūsu vietni. Pat ja esat bezsaistē, klientiem vajadzētu būt iespējai nosūtīt Jums ziņojumu.
Pievienojiet saziņas veidlapu uz Jūsu vietni un ļauj klientiem izvēlēties nodaļu, ar kuru vēlaties sazināties. Tādā veidā Jūs varat arī savākt vērtīgus potenciālos klientus, pat ja Jūsu uzņēmums ir slēgts, un vēlāk tos izmantot e-pasta mārketinga stratēģijā.
Iestatiet proaktīvi tērzēšanas ielūgumi stratēģiskās lapās, piemēram, norēķinu lapā vai cenu lapā, lai rosinātu iesaistīšanos un palielinātu tiešsaistes tērzēšanas reklāmguvumus.
Proaktīvi tērzēšanas ielūgumi ir automatizēti uznirstoši ziņojumi, kas ļauj atlasīt mērķauditoriju pēc noteikta veida klientiem, pielāgot savas reklāmas vai ieteikt līdzīgus produktus. Proaktīvi tērzēšanas ielūgumi var visu paveikt.
Var izveidot vairākus tērzēšanas ielūgumus dažādām klientu grupām, piemēram, jaunajiem un atgriešanās klientiem.
In combination with a chats overview, you can gain a comprehensive insight into the state of your chat platform, such as how many visitors are in a queue, available agents, or time customers spent browsing specific pages.
Izmantojot savākto informāciju, Jūs varat aktīvi sazināties un uzaicināt klientus tērzēt.
Piemēram, ja Jūs vadāt lietotu automašīnu pārstāvniecību, Jūs zināt, cik laikietilpīgi un garlaicīgi potenciālajiem pircējiem ir atrast pareizo personu pareizajā vietnē. Bet, izmantojot tiešraides tērzēšanu, Jūs varat sacīt starpnieku, tā sakot, un sasniegt tieši savas iespējas.
Incorporating multiple features into one strategy is a great way to reduce the cart abandonment rate and capture leads for your sales pipeline.
Pieņemsim, ka Jūs vēlaties uzzināt faktiskos reklāmguvumu datus no savas tērzēšanas čata. Izmantojot LiveAgent, Jūs to varat izdarīt. Aktivizējot tērzēšanas datu izsekošanas spraudni, varat izmērīt tiešraides tērzēšanas kopējo ietekmi uz reklāmguvumiem. Tādā veidā Jums būs labāka izpratne par tiešraides tērzēšanas ienākumiem.
Bet tas vēl nav viss. Ja vēlaties pārskatīt klientu apkalpošanas centienus, Jūs varat ģenerēt līdz pat 11 klientu apkalpošanas pārskatiem. Rezultāti var atklāt uzlabojumu iespējas.
Izmantojot LiveAgent, Jūs varat izveidot arī kopienas forumu un zināšanu bāzi, kurā klienti var piekļūt bloga rakstiem, komentēt un pat paši piedalīties. Tas ir lielisks veids, kā sniegt atbalstu pat klientiem, kuri dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumiem.
Not leveraging the power that social media can have on a business ROI is a mistake that many companies are still making.
Mūsdienās cilvēki izmanto sociālo mediju visam, un ir tikai loģiski, ka ir pieejams tērzēšanas rīks, kuru viņi var izmantot, lai izveidotu savienojumu ar Jūsu pārstāvniecību.
Integrējiet sociālo mediju platformas savā LiveAgent informācijas panelī un atbildiet uz katru Jūsu uzņēmuma vārda pieminēšanu, postu vai pārskatīšanu.
Katram tērzēšanas darbiniekam ir būtiska loma klientu pieredzē. Viņu centieni un profesionālā etiķete, un mijiedarbība ir tas, kas galu galā noved pie pozitīva iznākuma.
Lai gan mārketings, iespējams, nav tieši iesaistīts, apmierinoša patērētāju pieredze ir noderīga mārketingam. Ja klienti saņem lielisku servisu, viņi vairāk vēlas dalīties ar savu kontaktinformāciju.
But even if your chat agents are strictly concentrated on the customer service side of the relationship, the training on how to use live chat and its features to create a memorable and personalized experience is vital.
Tērzēšanas sesijas anonīmā rakstura dēļ aģenti dažkārt var kļūt nolaidīgi un nepievērš uzmanību tam, ka cits cilvēks atrodas otrā pusē. Un tieši cilvēku mijiedarbība atšķir tiešraides tērzēšanu no tērzēšanas robota.
Kādas funkcijas ir ideāli piemērotas personalizētai klientu pieredzei?
Ieprieciniet klientus ar ātrām un precīzām atbildēm uz viņu jautājumiem pat pirms sūtīšanas. Kā? Izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu, aģenti var reāllaikā novērot klienta rakstīto un sagatavot atbildi.
Being prepared in advance is always a good strategy. Monitor your online visitors‘ behavior, which country they’re from, or what is their IP address and leverage the acquired information in a chat conversation.
Funkcija, kas patiesi iemieso personiskās mijiedarbības filozofiju. Ja vēlaties klientiem piedāvāt tiešsaistes veikala pieredzi, meklējiet tālāk video tērzēšanu.
Ievietojiet tiešsaistes video tērzēšanas pogu savā vietnē un izmantojiet to kopīgai pārlūkošanai ar klientiem.
Šīs atbildes izglābs Jūsu aģentus no iespējamām gramatikas kļūdām un uzturēs sarunu stilu konsekventu. Iepriekš definētas un konservētas atbildes uz ikdienas klientu pieprasījumiem ļauj ietaupīt laiku un rūpes par jauns atbilžu sastādīšanu uz katru jautājumu.
Ja Jums ir darīšana ar starptautisku klientu loku, Jūs varat izvēlēties daudzvalodu atbalstu.
Konfigurējiet tērzēšanas logrīku uz Jūsu izvēlēto klientu bāzi un novirziet saziņu ar konkrētu aģentu, kurš spēj runāt vajadzīgajā valodā.
Pirms tērzēšanas sesijas sākšanas Jūsu aģenti var lūgt klienta kontaktinformāciju, izmantojot pirms tērzēšanas aptauju .
Vienmēr ir iespējas uzlaboties. Pēc katras sesijas klienti var sarindot aģenta darbību, sniegt atsauksmes vai pieprasīt atšifrējumu.
Aptauja pēc tērzēšanas sniedz iespaidu, ka Jūsu pārstāvniecība novērtē klientu viedokli.
Uzturiet komunikāciju atvērtu arī iekšēji. Dažreiz pat aģentiem nepieciešama palīdzība, un, izmantojot iekšējo tērzēšanu, viņi var sazināties ar citiem aģentiem, nosūtot viņiem privātu ziņojumu, visu notiekošās tērzēšanas laikā.
Iekšējie darbinieki visvairāk zinās par Jūsu produktiem un pakalpojumiem, taču dažos izplatījumos var nebūt budžeta vai iekšējās klientu nodaļas.
Vēlams, lai Jūs savus klientus apkalpotu tiešais darbinieks, tāpat kā Jūsu standarta izstāžu zālē.
Būtiska tiešraides tērzēšanas spēja ir ātrums. Klienti sagaida ātru atbildi, un, ja tas nav iespējams, vislabāk varētu būt ārpakalpojumi.
Pirms nododat tiešraides tērzēšanas darbiniekus ārējai klientu apkalpošanas komandai, kritiskā daļa ir novērtēt klientu apkalpošanas efektivitāti. Šo klientu apkalpošanas metriku varat izsekot tieši no sava LiveAgent konta.
Pat tad, kad Jūs uzticat ārpakalpojumus ārējiem tiešsaistes tērzēšanas darbiniekiem, Jums joprojām ir ērta piekļuve klientu failiem, pateicoties universālajai iesūtnei.
Darbojas ar iebūvēto CRM, katra tērzēšanas sesija vai ziņa tiek pārveidota par tiketiem un saglabāta vienā vietā.
Jūsu ārpakalpojumu komanda joprojām var darboties kā automašīnas tirdzniecības paplašinājums, neatstājot klientus aiz muguras. Tajā jāiekļauj arī sociālie mediji.
Daudzi no ārpakalpojuma tērzēšanas darbiniekiem ir izcili klientu apkalpošanas pārstāvji un eksperti attiecīgajā tēmā.
Galvenais līdzņemšanas veids paliek nemainīgs – vienmēr ir jābūt kādam, kurš atbildētu uz klientu jautājumiem. Ja Jūs to varat izdarīt uz vairākām platformām un zibens ātrumā, Jums tas atalgosies ar lojālu klientu bāzi un vislabāko ROI no visiem sakaru kanāliem.
Integrācija nevar būt vieglāka. Lai integrētu tiešsaistes tērzēšanu savā vietnē, Jums nav jābūt nekādai kodēšanas pieredzei vai jābūt prasmīgam programmētājam.
Reģistrējoties un saņemot pieteikšanos savam LiveAgent kontam, viss, kas Jums ir jādara, ir vienkārši jākopē un jāieelīmē īss HTML kods.
Tieši tā – nav nepieciešams lejupielādēt papildus programmatūras.
However, if you wish to integrate with third-party software to enhance your customer service experience, you can do that through our native or Zapier integrations.
Nevienu tiešsaistes vietni nevar uzskatīt par ticamu un uzticamu bez atbilstošiem drošības elementiem.
Datu aizsardzība un kiberdrošība ir galvenā prioritāte ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas, lai viņu uzskata par uzticamu un piesaistītu lojālu klientu loku.
LiveAgent drošības funkcijas nodrošinās papildu kiberdrošības un datu aizsardzības slāni Jūsu biznesam un klientiem.
Šeit ir LiveAgent nodrošinātās drošības funkcijas:
If you want to learn more about our live chat software, head over to the academy page for additional information or check out our customer support portal.
Patērētāji nav saistīti tikai ar vienu sakaru kanālu un bieži pāriet no viena uz otru.
Tiešsaistes tērzēšana ir tikai viena daļa no kompleksa helpdesk sistēmām, kas ietver tiketus /a>, zvanu centru, sociālo mediju pārvaldību un daudz ko citu.
Sāciet sarunu, izmantojot tālruņa zvanu, turpiniet ar e-pastu un beidziet ar tērzēšanas sarunu – viss vienā saskarnē.
Pilnīgs helpdesk automašīnu tirgotājiem un tā funkcijas dod iespēju Jūsu klientu atbalstam sasniegt augstāku produktivitāti un izcilus rezultātus.
Reģistrējieties šodien un redziet savus ieņēmumus un apmierinātības rādītāju pieaugumu.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Tērzēšana tiešsaistē sniedz daudz priekšrocību, tostarp palielinātu interesi un samazinātu iepirkumu groza pamešanu. B2B uzņēmumiem tas var palīdzēt uzsākt vai mainīt kampaņas. Tāpat tērzēšana nodrošina ātras atbildes, kas veicina klientu uzticību un popularitāti.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem