Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiessaistes terzesana automobilu industrijam

Iespaidojiet savus klientus un palieliniet to apmierinātību.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav vajadzīga kredītkarte    
  • ✓ Atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Galvenes Animācija
Palīdzības Dienesta programmatūra

Automobīļu industriju nākotne ir gaiša.

Strauji progresējot automobīļu ražošanas tehnoloģiskajai attīstībai, automašīnu izplatītāji koncentrējas uz klientu apkalpošanas modernizēšanu un automašīnu pārdošanu tiešsaistē.

Arvien vairāk klientu paši veic pētījumus tiešsaistē, pirms viņi personīgi ienāk izstāžu zālē.

Automašīnu tirdzniecības vietne vairs nav tikai vieta, kur meklēt kontaktinformāciju. Tagad tā ir izsmalcināta digitālā izstāžu zāle, kurā ir visas fiziskās priekšrocības un izvēles iespējas.

Tāpat kā fiziskajā izstāžu zālē, arī Jūsu klienti ir jāuzņem un jāvada pretimnākošiem, draudzīgiem un zinošiem asistentiem.

Tātad, kā Jūs varat palielināt savu pārdošanas apjomu tiešsaistē un palielināt klientu apmierinātības rādītāju un reakcijas laiku?

Meklētais risinājums ir tiešraides tērzēšana .

Vai esat gatavs to ievietot pārnesumos?

Kas ir tiešsaistes tērzētava?

Viss klienta ceļojums kļūst digitalizēts. Viedtālruņu un citu viedierīču dēļ cilvēki ir ieslēgti jebkurā vietā un jebkurā dienas laikā, it īpaši tūkstošgadu paaudzē.

Automašīnas iegāde ir emocionāls un personisks notikums daudziem klientiem. Sākot no pirmās automašīnas līdz jaunākajam modelim, klienti prasa laiku un rūpīgi pārdomā visas iespējas, pirms izlemj par sapņu transportlīdzekli.

Mūsdienu patērētāji, domājot par jauna auto iegādi, vēlas inteliģentu tiešsaistes atbalstu un personalizētu pieeju.

Izmantojot tiešsaistes tērzēšanas programmatūru , Jūs varat viņiem palīdzēt un būtiski ietekmēt viņu lēmumu pieņemšanu.

LiveAgent Live Chat Demo

Agrāk tērzēšana bija diezgan vienkārša. Mainoties klientu prasībām un tiešsaistes pirkšanas paradumiem, tiešraides tērzēšanas atbalsta programmatūra ir attīstījusies arvien vairāk.

Tas, kas agrāk bija viena no saziņas iespējām ar uzņēmumu, tagad ir cerība un vispopulārākais kanāls.

Ar ko sākt?

Katra saruna sākas, vienkārši noklikšķinot uz tiešraides tērzēšanas pogas . Dažreiz to dēvē par tiešsaistes tērzēšanas logrīku, tas ir mazs burbulis, kas ievietots vietnē, parasti apakšējā labajā stūrī.

Visizplatītākais izvietojums ir sākumlapā vai produktu lapās, taču mēs iesakām to izvietot tajās lapās, kurās ir vislielākā datplūsma vai kurām ir kāda stratēģiska vērtība.

Pielāgojiet tērzēšanas pogu klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent
Tiešsaistes tērzēšanas pogas dizaina piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Tā vietā, lai zvanītu vai apmeklētu dīlerus un norunātu tikšanos, lai sarunātos ar kādu aci pret aci, klienti var tiešsaistē tērzēt ar tiešraides pārstāvi.

Dīleri var arī sniegt klientiem informāciju, kuru viņi, iespējams, nezina vai negaida (piemēram, pārstāvniecība var Jums pateikt, vai ražotāja garantija attiecas uz konkrētu transportlīdzekli, vai arī Jums ir lielas iespējas saņemt aizdevumu automašīnai).

Reāllaika tērzēšanas funkcija helpdesk tiketu sistēmā - LiveAgent
Tērzēšanas sarunas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Sajūta, ka dodaties ceļā ar savu jauno automašīnu, izceļ emocijas, kas saistītas ar brīvību.

Lai pielāgotos šai sajūtai, LiveAgent piedāvā brīvību pielāgot tērzēšanas logrīku, lai tas atbilstu Jūsu zīmola tēlam un stilam un padarītu Jūsu vietni vizuāli dinamisku.

Tērzēšanas pogu galerijā varat izvēlēties no populārākajām iepriekš izveidotajām veidnēm vai arī izveidot pielāgotu tērzēšanas ikonu.

Tērzēšanas pogu galerija Live tērzēšanas programmatūrā - LiveAgent
Tērzēšanas pogu galerijas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Katra opcija ir pilnībā pielāgojama mobilajām ierīcēm, lai Jūs varētu saglabāt dizaina konsekvenci jebkurā ierīcē.

Ieteicams plānot uz priekšu un noformēt skriptu atbildi tērzēšanas atbalsta komandai, lai tā sekotu, kad klients lūdz palīdzību, izmantojot tērzēšanu.


Mēs šo procesu Jums atvieglojām un sagatavojām dažas veidnes šeit .

Kā tiešraides tērzēšana papildina tālruņa, e-pasta atbalstu un pārdošanu?

Viena no visbiežāk sastopamajām klientu sūdzībām ir tā, ka viņi nevar uzreiz saņemt atbildi, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni vai e-pastu.

Jebkura kavēšanās var nozīmēt klientu zaudēšanu un pārdošanas kritumu.

Faktori svārstās no nepietiekama personāla līdz nepienācīgas helpdesk programmatūras trūkumam.

Salīdzinājumā ar tālruni un e-pastu tiešraides tērzēšanas ieviešana var mazināt klienta atbalsta problēmas.

Tērzēšanas darbinieki var sniegt tūlītēju atbalstu klientiem, izmantojot tiešraides tērzēšanu reāllaikā. Vairs nav jāgaida atbilde.

Ne tikai to, bet aģenti vienlaikus var rīkoties ar vairākām tērzēšanas sarunām. Tradicionālajos zvanu centros atbalsta pārstāvji pārvalda tālruņus vai e-pastu, bet reti abus.

Lai nepārslogotu atbalsta komandu, varat iestatīt tērzēšanas izplatīšanu un izvēlēties vienu no trim automātiskajiem maršruta norādījumiem:

  • Random uzdevums
  • Piešķiršana pa apli
  • Maksimāla izmantošana
Čata sadalītājs
Tērzēšanas sadalījuma piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)

Lai atvieglotu darba slodzi, varat iestatīt zemāku vai augstāku prioritāti konkrētam darbiniekam, maršruta laiku, neaktivitātes laiku vai pat elpošanas laiku.

Gadījumā, ja tērzēšanas pieprasījumi kļūst pārāk izacinoši, varat iestatīt maksimālo rindas garumu . Kad ir sasniegts rindas ierobežojums, tērzēšanas poga automātiski maina tā pieejamību bezsaistes režīmā vai tiek pilnībā paslēpta no Jūsu vietnes.

Noklikšķinot uz pogas Bezsaiste, klienti aktivizēs un aizpildīs iepriekšējās tērzēšanas veidlapu. Kad Jūsu komanda būs atgriezusies pilnā sastāvā, viņiem būs visa nepieciešamā informācija un viņi varēs sazināties ar klientu.

Maksimālais rindas garuma līdzeklis helpdesk tiketu sistēmā - LiveAgent
Bezsaistes pogas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Tādā veidā Jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka uz katru pieprasījumu tiks atbildēts.

Papildus tam, integrējot to ar standarta sociālo mediju platformām , varat sazināties ar klientiem un samazināt risku saņemt neatbildētus ziņojumus.

Rezumējot, tiešraides tērzēšana ir rentablāka saziņas metode nekā tālrunis vai e-pasts šo iemeslu dēļ:

  • Samazināts vidējais gaidīšanas laiks
  • Vismazākā piepūle klientu apkalpošanā
  • Samazināts ienākošo ziņu apjoms
  • Palielināta iesaistīšanās
  • Uzlabots web dizains

Race ahead of your competition

Try LiveAgent

Tiešsaistes tērzēšanas priekšrocības automašīnu tirgotājiem

Automobiļu rūpniecība ir ļoti konkurētspējīga nozare. Tāpēc, izņemot produktus un cenas, Jūs varat parādīt klientiem Jūsu vērtības, izmantojot klientu apkalpošanu.

My definition of ‘innovative’ is providing value to the customer

Mary Barra – CEO of General Motors

Klienta pieredzi var novērot kā piecus atšķirīgus posmus:

  1. Informētība
  2. Pašizpēte
  3. Konsultēšanās
  4. Pirkums
  5. Saglabāšana

Lai nokļūtu no 1. līdz 5. posmam, jums jāpiedāvā klientiem tieša saziņa ar savu komandu, īpaši pārdošanas cikla sākumposmā.

Saziņa ar klientiem, izmantojot tiešraides tērzēšanu, ir ērts risinājums, lai atrisinātu klientu sāpju punktus viņu ceļojumā caur pārdošanas piltuvi.

Vadot klientus pa posmiem, Jūs sapratīsit viņu vajadzības un saņemsiet daudzas priekšrocības pretī.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Apskatīsim četras galvenās tiešās tērzēšanas izmantošanas priekšrocības automobiļu nozarē.

Saņem karstākos piedāvājumus


Iespējams, ka jūsu automašīnu pārstāvniecība nav atvērta visu diennakti, bet tas nenozīmē, ka klienti neapmeklēs Jūsu vietni. Pat ja esat bezsaistē, klientiem vajadzētu būt iespējai nosūtīt Jums ziņojumu.

Pievienojiet saziņas veidlapu uz Jūsu vietni un ļauj klientiem izvēlēties nodaļu, ar kuru vēlaties sazināties. Tādā veidā Jūs varat arī savākt vērtīgus potenciālos klientus, pat ja Jūsu uzņēmums ir slēgts, un vēlāk tos izmantot e-pasta mārketinga stratēģijā.

Kontaktu veidlapu funkcija Live chat programmatūrā - LiveAgent
Saziņas formas paraugs

Samazināts atteikuma rādītājs

Iestatiet proaktīvi tērzēšanas ielūgumi stratēģiskās lapās, piemēram, norēķinu lapā vai cenu lapā, lai rosinātu iesaistīšanos un palielinātu tiešsaistes tērzēšanas reklāmguvumus.

Proaktīvi tērzēšanas ielūgumi ir automatizēti uznirstoši ziņojumi, kas ļauj atlasīt mērķauditoriju pēc noteikta veida klientiem, pielāgot savas reklāmas vai ieteikt līdzīgus produktus. Proaktīvi tērzēšanas ielūgumi var visu paveikt.

Var izveidot vairākus tērzēšanas ielūgumus dažādām klientu grupām, piemēram, jaunajiem un atgriešanās klientiem.

Tērzēšanas aicinājuma galerija Tiešsaistes tērzētavas programmatūrā - LiveAgent
Tērzēšanas ielūgumu galerijas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Kombinācijā ar tērzēšanas pārskatu , Jūs varat gūt visaptverošu ieskatu par tērzēšanas platformas stāvokli, piemēram, par to, cik daudz apmeklētāju ir rindā, par pieejamiem aģentiem vai laiku, ko klienti pavadījuši pārlūkošanā. konkrētas lapas.

Izmantojot savākto informāciju, Jūs varat aktīvi sazināties un uzaicināt klientus tērzēt.

Makets - vietnes pārraudzība un tērzēšanas pārskats
Tērzēšanu pārskata piemērs (nospiediet, lai palielinātu)

Piemēram, ja Jūs vadāt lietotu automašīnu pārstāvniecību, Jūs zināt, cik laikietilpīgi un garlaicīgi potenciālajiem pircējiem ir atrast pareizo personu pareizajā vietnē. Bet, izmantojot tiešraides tērzēšanu, Jūs varat sacīt starpnieku, tā sakot, un sasniegt tieši savas iespējas.

Vairāku funkciju iekļaušana vienā stratēģijā ir lielisks veids, kā samazināt groza atmešanas līmeni un piesaistīt potenciālos pirkumus savam pārdošanas cauruļvadam.

Uzlabota reklāmguvumu līmeņa analīze

Pieņemsim, ka Jūs vēlaties uzzināt faktiskos reklāmguvumu datus no savas tērzēšanas čata. Izmantojot LiveAgent, Jūs to varat izdarīt. Aktivizējot tērzēšanas datu izsekošanas spraudni, varat izmērīt tiešraides tērzēšanas kopējo ietekmi uz reklāmguvumiem. Tādā veidā Jums būs labāka izpratne par tiešraides tērzēšanas ienākumiem.

Iebūvēta tērzētavas izsekošana
Tērzēšanas datu izsekošanas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Bet tas vēl nav viss. Ja vēlaties pārskatīt klientu apkalpošanas centienus, Jūs varat ģenerēt līdz pat 11 klientu apkalpošanas pārskatiem . Rezultāti var atklāt uzlabojumu iespējas.

Pārskati helpdesk programmatūrā - LiveAgent
Pārskatu piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Izkopiet ilgstošas attiecības

Izmantojot LiveAgent, Jūs varat izveidot arī kopienas forumu un zināšanu bāzi , kurā klienti var piekļūt  bloga rakstiem, komentēt un pat paši piedalīties. Tas ir lielisks veids, kā sniegt atbalstu pat klientiem, kuri dod priekšroku pašapkalpošanās pakalpojumiem.

Izmēģinājuma-Forums
Kopienas foruma piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Paplašiniet savu iesaistīšanos sociālajos tīklos

Neizmantot spēku, kas ir sociālajiem medijiem var būt uzņēmējdarbības IA ,  kļūda, kuru joprojām pieļauj daudzi uzņēmumi.

Mūsdienās cilvēki izmanto sociālo mediju visam, un ir tikai loģiski, ka ir pieejams tērzēšanas rīks, kuru viņi var izmantot, lai izveidotu savienojumu ar Jūsu pārstāvniecību.

Integrējiet sociālo mediju platformas savā LiveAgent informācijas panelī un atbildiet uz katru Jūsu uzņēmuma vārda pieminēšanu, postu vai pārskatīšanu.

Add new fuel to your customer service

Try LiveAgent

Galvenās tiešsaistes tērzēšanas funkcijas automašīnu dīleriem

Katram tērzēšanas darbiniekam ir būtiska loma klientu pieredzē. Viņu centieni un profesionālā etiķete , un mijiedarbība ir tas, kas galu galā noved pie pozitīva iznākuma.

Etiquette in Live Customer Support

Lai gan mārketings, iespējams, nav tieši iesaistīts, apmierinoša patērētāju pieredze ir noderīga mārketingam. Ja klienti saņem lielisku servisu, viņi vairāk vēlas dalīties ar savu kontaktinformāciju.

Bet pat tad, ja Jūsu tērzēšanas aģenti ir stingri koncentrējušies uz klientu apkalpošanas pusi, apmācība par to, kā izmantot tiešsaistes tērzēšanu un tās funkcijas, lai radītu neaizmirstamu un personalizētu pieredzi, ir būtiska.

Tērzēšanas sesijas anonīmā rakstura dēļ aģenti dažkārt var kļūt nolaidīgi un nepievērš uzmanību tam, ka cits cilvēks atrodas otrā pusē. Un tieši cilvēku mijiedarbība atšķir tiešraides tērzēšanu no tērzēšanas robota.

Kādas funkcijas ir ideāli piemērotas personalizētai klientu pieredzei?

Reāllaika rakstīšanas skats

Ieprieciniet klientus ar ātrām un precīzām atbildēm uz viņu jautājumiem pat pirms sūtīšanas. Kā? Izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu , aģenti var reāllaikā novērot klienta rakstīto un sagatavot atbildi.

Rakstīšana reāllaikā
Reāllaika rakstīšanas skata piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Tiešsaistes apmeklētāji

Sagatavošanās iepriekš ir vienmēr laba stratēģija. Pārraugiet savu tiešsaistes apmeklētāju uzvedību, no kuras valsts viņi nāk, vai kāda ir viņu IP adrese, un izmantojiet iegūto informāciju tērzēšanas sarunā.

Tiešsaistes biļešu vēstures funkcija Klientu servisa programmatūrā - LiveAgent
Tiešsaistes apmeklētāju piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Video čats

Funkcija, kas patiesi iemieso personiskās mijiedarbības filozofiju. Ja vēlaties klientiem piedāvāt tiešsaistes veikala pieredzi, meklējiet tālāk video tērzēšanu .

Ievietojiet tiešsaistes video tērzēšanas pogu savā vietnē un izmantojiet to kopīgai pārlūkošanai ar klientiem.

Video tērzēšana pārlūkprogrammā reāllaikā
Video tērzēšanas piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)

Iepriekš definētas un konservētas atbildes

Šīs atbildes izglābs Jūsu aģentus no iespējamām gramatikas kļūdām un uzturēs sarunu stilu konsekventu. Iepriekš definētas un konservētas atbildes uz ikdienas klientu pieprasījumiem ļauj ietaupīt laiku un rūpes par jauns atbilžu sastādīšanu uz katru jautājumu.

Multi liguāls čata logrīks

Ja Jums ir darīšana ar starptautisku klientu loku, Jūs varat izvēlēties daudzvalodu atbalstu .

Konfigurējiet tērzēšanas logrīku uz Jūsu izvēlēto klientu bāzi un novirziet saziņu ar konkrētu aģentu, kurš spēj runāt vajadzīgajā valodā.

Valodas pielāgojami logrīki klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent
Daudzvalodu tērzēšanas logrīka piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Aptauja pirms tērzēšanas

Pirms tērzēšanas sesijas sākšanas Jūsu aģenti var lūgt klienta kontaktinformāciju, izmantojot pirms tērzēšanas aptauju .

Tiessaistes terzesana automobilu industrijam
Pirms tērzēšanas aptaujas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)


Pēc čata aptauja 

Vienmēr ir iespējas uzlaboties. Pēc katras sesijas klienti var sarindot aģenta darbību, sniegt atsauksmes vai pieprasīt atšifrējumu.

Aģentu vērtēšanas funkcija helpdesk programmatūrā - LiveAgent
Aģentu rangu piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Aptauja pēc tērzēšanas sniedz iespaidu, ka Jūsu pārstāvniecība novērtē klientu viedokli.

Iekšējais čats

Uzturiet komunikāciju atvērtu arī iekšēji. Dažreiz pat aģentiem nepieciešama palīdzība, un, izmantojot iekšējo tērzēšanu , viņi var sazināties ar citiem aģentiem, nosūtot viņiem privātu ziņojumu, visu notiekošās tērzēšanas laikā.

Izmēģinājuma iekšējais čats
Iekšējās tērzēšanas piemērs (noklikšķiniet, lai palielinātu)

Accelerate your customer service

Try LiveAgent

Vai Jums vajadzētu uzticēt savu tiešsaistes tērzēšanas atbalstu ārpakalpojumiem?

Iekšējie darbinieki visvairāk zinās par Jūsu produktiem un pakalpojumiem, taču dažos izplatījumos var nebūt budžeta vai iekšējās klientu nodaļas.

Vēlams, lai Jūs savus klientus apkalpotu tiešais darbinieks, tāpat kā Jūsu standarta izstāžu zālē.

Būtiska tiešraides tērzēšanas spēja ir ātrums. Klienti sagaida ātru atbildi, un, ja tas nav iespējams, vislabāk varētu būt ārpakalpojumi.

Pirms nododat tiešraides tērzēšanas darbiniekus ārējai klientu apkalpošanas komandai, kritiskā daļa ir novērtēt klientu apkalpošanas efektivitāti. Šo klientu apkalpošanas metriku varat izsekot tieši no sava LiveAgent konta.

Pat tad, kad Jūs uzticat ārpakalpojumus ārējiem tiešsaistes tērzēšanas darbiniekiem, Jums joprojām ir ērta piekļuve klientu failiem, pateicoties universālajai iesūtnei .

Tiessaistes terzesana automobilu industrijam
Universālās iesūtnes piemērs (uzklikšķiniet, lai palielinātu)

Darbojas ar iebūvēto CRM , katra tērzēšanas sesija vai ziņa tiek pārveidota par tiketiem un saglabāta vienā vietā.

Jūsu ārpakalpojumu komanda joprojām var darboties kā automašīnas tirdzniecības paplašinājums, neatstājot klientus aiz muguras. Tajā jāiekļauj arī sociālie mediji.

Daudzi no ārpakalpojuma tērzēšanas darbiniekiem ir izcili klientu apkalpošanas pārstāvji un eksperti attiecīgajā tēmā.

Kopsavilkums

Galvenais līdzņemšanas veids paliek nemainīgs – vienmēr ir jābūt kādam, kurš atbildētu uz klientu jautājumiem. Ja Jūs to varat izdarīt uz vairākām platformām un zibens ātrumā, Jums tas atalgosies ar lojālu klientu bāzi un vislabāko ROI no visiem sakaru kanāliem.

Kā integrēt tiešsaistes tērzēšanu savā automobiļu tirdzniecības vietnē?

Integrācija nevar būt vieglāka. Lai integrētu tiešsaistes tērzēšanu savā vietnē, Jums nav jābūt nekādai kodēšanas pieredzei vai jābūt prasmīgam programmētājam.

Reģistrējoties un saņemot pieteikšanos savam LiveAgent kontam, viss, kas Jums ir jādara, ir vienkārši jākopē un jāieelīmē īss HTML kods.


Tieši tā – nav nepieciešams lejupielādēt papildus programmatūras.

Tomēr, ja Jūs vēlaties integrēt ar trešo pušu programmatūram , lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, Jūs to varat izdarīt, izmantojot mūsu vietējās vai Zapier integrācijas.

Tiešsaistes tērzēšanas drošības funkcijas

Nevienu tiešsaistes vietni nevar uzskatīt par ticamu un uzticamu bez atbilstošiem drošības elementiem.

Datu aizsardzība un kiberdrošība ir galvenā prioritāte ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas, lai viņu uzskata par uzticamu un piesaistītu lojālu klientu loku.

LiveAgent drošības funkcijas nodrošinās papildu kiberdrošības un datu aizsardzības slāni Jūsu biznesam un klientiem.

Šeit ir LiveAgent nodrošinātās drošības funkcijas:

Respond at a lighting speed

Try LiveAgent

Zinoši resursi

Ja vēlaties uzzināt vairāk par mūsu tiešsaistes tērzēšanas programmatūru, dodieties uz akadēmijas lapu , lai iegūtu papildinformāciju, vai skatiet mūsu klientu atbalsta portālu .

Tiešsaistes tērzēšana kā daļa no viskanāla helpdesk sistēmas

Patērētāji nav saistīti tikai ar vienu sakaru kanālu un bieži pāriet no viena uz otru.

Tiešsaistes tērzēšana ir tikai viena daļa no kompleksa helpdesk sistēmām , kas ietver tiketus , zvanu centru , sociālo mediju pārvaldību un daudz ko citu.

Sāciet sarunu, izmantojot tālruņa zvanu, turpiniet ar e-pastu un beidziet ar tērzēšanas sarunu – viss vienā saskarnē.

LiveAgent Product Tour

Pilnīgs helpdesk automašīnu tirgotājiem un tā funkcijas dod iespēju Jūsu klientu atbalstam sasniegt augstāku produktivitāti un izcilus rezultātus.

Reģistrējieties šodien un redziet savus ieņēmumus un apmierinātības rādītāju pieaugumu.

Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.

How live chat complements phone, email support, and sales?

Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.

Benefits of live chat for car dealers

To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.

Key live chat features for car dealerships

By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.

Should you outsource your live chat support?

Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.

How to integrate live chat to your automotive dealership website?

No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.

Live chat security features

LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju