Michaela Gombárová customer success

VIP klientu atbalsta līnija ar Mihaelu

Sazinieties ar Mihaelu, izmantojot zemāk norādīto pogu.

Mihaelas darba grafiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 9:00 – 17:00
Otrdiena: 11:00 – 19:00
Trešdiena: 9:00 – 17:00
Ceturtdiena: 11:00 – 19:00
Piektdiena: 9:00 – 17:00

Saistītie Raksti arMihaela
Programmatura Sazinai Ar Klientiem

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

Iepazīstieties ar visiem mūsu klientu apkalpošanas aģentiem un sazinieties ar viņiem, ja vēlaties uzdot jautājumu, nepieciešama papildu informācija vai vēlaties saņemt informāciju par piedāvājumiem.

Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citas funkcijas. Arī atbalsta portāls, datu migrācija un uzņēmuma informācija ir pieejama. Darba laiki klientu apkalpošanas vadītājiem ir norādīti.

Page - 8

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Atsauces teksts apraksta jauno produktu un tā īpašības. Tiek uzsvērta inovācija un kvalitāte, lai piesaistītu klientus. Produkts piedāvā jaunas iespējas un priekšrocības.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x