Komunikācijai ir būtiska nozīme visos uzņēmējdarbības aspektos. Pareizi pārvaldīta, inovatīva saziņa ar klientiem veido zīmola identitāti un būtiski sekmē jēgpilnas un ilgstošas attiecības ar klientiem.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzņēmumiem ir nepieciešams sazināties ar klientiem dažādu iemeslu dēļ. Lai informētu un iesaistītu savu auditoriju, organizācijas izmanto dažādus saziņas kanālus un metodes, piemēram, e-pasta vēstules, īsziņas, tērzēšanu, balss zvanus, sociālos plašsaziņas līdzekļus un citus.
Inovatīvi komunikācijas risinājumi ir mākoņtehnoloģiju platformas, kas piedāvā cieši integrētas iespējas, kas savukārt ļauj nodrošināt spēcīgu, konsekventu un pozitīvu klientu pieredzi. Šādas konsekventas pieredzes nodrošināšana ir izaicinājums lielākajai daļai uzņēmumu, jo klienti kļūst tehnoloģiski prasmīgāki un mazāk piedod nekvalitatīvu mijiedarbību.
Mūsdienās klienti sagaida personalizētu, ātru un zinošu apkalpošanu. Apskatīsim dažus galvenos e-komercijas statistikas datus un tendences 2019. gadā:
41% patērētāju mainīja uzņēmumu sliktas personalizācijas dēļ.
48% klientu tērē vairāk, ja viņu pieredze ir personalizēta.
74% cilvēku nepatīk, ka viņiem tiek rādīts neatbilstošs saturs.
Rezumējot, efektīva klientu vadības komunikācija nozīmē, ka ir jānodrošina ļoti specifiska, klientiem atbilstoša komunikācija, izmantojot kanālus, kurus izvēlas klienti. Lai nodrošinātu šādu personalizētu, centralizētu un racionalizētu pieredzi, saziņā ar klientiem iesaistītajām komandām ir nepieciešami mūsdienīgi rīki.
Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra ir saziņas un sadarbības lietojumprogramma, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt lielu daudzumu izejošo un ienākošo klientu komunikāciju dažādos kanālos. Tā nodrošina, ka saziņa ar klientiem ir atbilstoša, atsaucīga, konsekventa un balstīta uz datiem, kas iegūti no iepriekšējās pieredzes.
LiveAgent pilnībā funkcionālā klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra ir izstrādāta, lai apvienotu daudzos kontaktu kanālus un nodrošinātu starpkanālu konsekvenci. LiveAgent “viss vienā” palīdzības dienesta risinājums nodrošina uzņēmumiem vienotu pārskatu par klientu mijiedarbību, uztur skaidru visu attiecīgo datu uzskaiti un nevainojami integrējas ar esošajām uzņēmuma lietojumprogrammām un sistēmām, lai nodrošinātu ļoti personalizētu klientu pieredzi.
Saskaņā ar Gartner nesen publicēto CCM tirgus ceļvedi CCM risinājumus galvenokārt izmanto tādās nozarēs kā apdrošināšana, banku sektors, veselības aprūpe un komunālie pakalpojumi, lai ģenerētu tādus ziņojumus kā rēķinus, pārskatus, korespondenci vai brīdinājumus/paziņojumus.
Klientu komunikācijas pārvaldību organizācijas plaši izmanto mārketinga un rēķinu izrakstīšanas vajadzībām, tāpēc parasti klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra pieder produktu mārketinga, pārdošanas un atbalsta komandām.
Izvēloties klientu saziņas pārvaldības programmatūru, ir svarīgi pievērst uzmanību galvenajām funkcijām, ko tā piedāvā. Programmatūrai ir jāļauj Jums personalizēt veidu, kā Jūsu uzņēmums sadarbojas ar klientiem, un sniegt pareizo ziņu, izmantojot pareizo kanālu pareizajā laikā.
Meklējot labāko klientu komunikācijas pārvaldības risinājumu, pieprasiet, lai tas nodrošinātu skaidru, nevainojamu un konsekventu klientu pieredzi visos kanālos (pa tālruni, tērzēšanas laikā, e-pastā un sociālajos tīklos.)
Vēl viena svarīga mūsdienu biznesa prasība ir funkcionalitāte, kas izstrādāta, ņemot vērā procesu optimizāciju. Platformas, kuru pamatā ir mākoņrisinājumi vai hibrīdrisinājumi, atrisina šo problēmu un samazina līdzšinējo un pašmāju CCM sistēmu augstās uzturēšanas izmaksas.
Mūsdienīgai CCM programmatūrai jāatbalsta ienākošā un izejošā saziņa, un visiem klientu ierakstiem jāglabājas vienuviet. Uzņēmumi sagaida, ka visus klientu datus varēs apskatīt un pārvaldīt vienā, viegli pieejamā un ērtā vietā.
LiveAgent ir pilnībā aprīkots risinājums, kas paredzēts klientu komunikācijas pārvaldībai. Izmantojot LiveAgent, Jūsu komanda būs labi aprīkota, lai ģenerētu, izplatītu un izsekotu saziņu. Šī augsto tehnoloģiju klientu komunikācijas pārvaldības platforma nodrošina īpaši pielāgotu pieredzi, kas nevainojami integrējas ar esošajām uzņēmuma lietojumprogrammām un sistēmām. Ja meklējat labāko CCM programmatūru, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību un palielinātu klientu noturību, izmēģiniet LiveAgent. Ar jaudīgo funkciju paketi, kas izstrādāta, lai palielinātu zvanu centru darbības efektivitāti, LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Papildus iepriekš minētajām funkcijām lieliskai klientu saziņas pārvaldības programmatūrai ir jāietver arī jaudīgi autorizācijas rīki un klientu piesaistes analītika. Uzklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas, lai apskatītu citas svarīgākās funkcijas, kas nepieciešamas jaudīgai CCM programmatūrai.
Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas izmantot specializētu CCM risinājumu ar iebūvētu funkcionalitāti, lai izveidotu un pārvaldītu galvenos komunikācijas satura elementus. Mūsdienās vismodernākie CCM risinājumi nodrošina ļoti jaudīgu autorizēšanas vai rediģēšanas pieredzi un ļauj uzņēmējdarbības lietotājiem, kas nav tehniskie speciālisti, atjaunināt saziņas līdzekļus bez kompromisiem attiecībā uz kvalitāti un laiku.
Datu analīze ir būtiska klientu komunikācijas pārvaldības programmatūras funkcija, jo tā ļauj uzņēmumiem apkopot rādītājus par galvenajām uzņēmējdarbības funkcijām (atsaucīgākie kanāli, palīdzības pieteikumu apjoms, atrisināšanas rādītāji, izmaksas uz vienu pieprasījumu). Šī informācija sniedz uzņēmumiem inteliģentas, uz datiem balstītas atziņas, lai atbalstītu ieņēmumu pieaugumu un rentabilitāti.
Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra jeb CCM programmatūra ļauj Jūsu uzņēmumam efektīvi risināt jebkurus klientu pieprasījumus. Kā? CCM programmatūra apvieno visu Jūsu saziņu vienā saskarnē. Piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanus, forumu, sociālos medijus, zināšanu bāzes pieprasījumus utt. Turklāt klientu apkalpošanas funkcijas palīdz Jūsu aģentiem nodrošināt nepārtrauktu CX. Rezultātā tas var uzlabot attiecības ar klientiem, ieņēmumus un vispārējo klientu apmierinātību.
Mūsdienās klienti sazinās, izmantojot vairākus kanālus. Tāpēc ir svarīgi būt klāt un reaģēt katrā platformā. Piemēram, tērzēšana tiešsaistē, e-pasts vai zvani. Bet kā efektīvi sazināties ar viņiem? Papildus tam, ka jums ir palīdzības dienesta risinājums, kas lielā mērā nāk par labu Jūsu biznesam, Jums vienmēr vajadzētu sveicināt klientu, iepazīstināt ar sevi, ļaut klientam runāt/rakstīt bez pārtraukuma, atvainoties, ja nepieciešams, un būt pieklājīgam.
Veiksmīga saziņa ar klientiem var būt milzīgs Jūsu biznesa atšķirtspējas faktors. Tā var būtiski izcelt Jūs konkurentu vidū. Klienti vēlas justies uzklausīti un vēlas, lai viņus novērtē. Efektīva un iedarbīga komunikācija var veidot ilgtermiņa attiecības, kas savukārt veicina arī lielāku pārdošanas apjomu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem