Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra

Komunikācijai ir būtiska nozīme visos uzņēmējdarbības aspektos. Pareizi pārvaldīta, inovatīva saziņa ar klientiem veido zīmola identitāti un būtiski sekmē jēgpilnas un ilgstošas attiecības ar klientiem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
analyze - illustration

Ko Jums vajadzētu zināt?

Uzņēmumiem ir nepieciešams sazināties ar klientiem dažādu iemeslu dēļ. Lai informētu un iesaistītu savu auditoriju, organizācijas izmanto dažādus saziņas kanālus un metodes, piemēram, e-pasta vēstules, īsziņas, tērzēšanu, balss zvanus, sociālos plašsaziņas līdzekļus un citus.

Inovatīvi komunikācijas risinājumi ir mākoņtehnoloģiju platformas, kas piedāvā cieši integrētas iespējas, kas savukārt ļauj nodrošināt spēcīgu, konsekventu un pozitīvu klientu pieredzi. Šādas konsekventas pieredzes nodrošināšana ir izaicinājums lielākajai daļai uzņēmumu, jo klienti kļūst tehnoloģiski prasmīgāki un mazāk piedod nekvalitatīvu mijiedarbību.

Kāpēc Jums vajadzētu izmantot klientu komunikācijas pārvaldības programmatūru?

Mūsdienās klienti sagaida personalizētu, ātru un zinošu apkalpošanu. Apskatīsim dažus galvenos e-komercijas statistikas datus un tendences 2019. gadā:

Smiley face icon

Klientu aizplūšana

41% patērētāju mainīja uzņēmumu sliktas personalizācijas dēļ.

Lielāki izdevumi

48% klientu tērē vairāk, ja viņu pieredze ir personalizēta.

Neatbilstošs saturs

74% cilvēku nepatīk, ka viņiem tiek rādīts neatbilstošs saturs.

feeling proud - illustration

Kādēļ vajadzīga CCM programmatūra?

Rezumējot, efektīva klientu vadības komunikācija nozīmē, ka ir jānodrošina ļoti specifiska, klientiem atbilstoša komunikācija, izmantojot kanālus, kurus izvēlas klienti. Lai nodrošinātu šādu personalizētu, centralizētu un racionalizētu pieredzi, saziņā ar klientiem iesaistītajām komandām ir nepieciešami mūsdienīgi rīki.

Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra ir saziņas un sadarbības lietojumprogramma, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt lielu daudzumu izejošo un ienākošo klientu komunikāciju dažādos kanālos. Tā nodrošina, ka saziņa ar klientiem ir atbilstoša, atsaucīga, konsekventa un balstīta uz datiem, kas iegūti no iepriekšējās pieredzes.

Uzlabota CCM programmatūra

LiveAgent pilnībā funkcionālā klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra ir izstrādāta, lai apvienotu daudzos kontaktu kanālus un nodrošinātu starpkanālu konsekvenci. LiveAgent “viss vienā”  palīdzības dienesta risinājums nodrošina uzņēmumiem vienotu pārskatu par klientu mijiedarbību, uztur skaidru visu attiecīgo datu uzskaiti un nevainojami integrējas ar esošajām uzņēmuma lietojumprogrammām un sistēmām, lai nodrošinātu ļoti personalizētu klientu pieredzi.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kas lieto CCM programmatūru?

Saskaņā ar Gartner nesen publicēto CCM tirgus ceļvedi CCM risinājumus galvenokārt izmanto tādās nozarēs kā apdrošināšana, banku sektors, veselības aprūpe un komunālie pakalpojumi, lai ģenerētu tādus ziņojumus kā rēķinus, pārskatus, korespondenci vai brīdinājumus/paziņojumus.

Klientu komunikācijas pārvaldību organizācijas plaši izmanto mārketinga un rēķinu izrakstīšanas vajadzībām, tāpēc parasti klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra pieder produktu mārketinga, pārdošanas un atbalsta komandām.

Labākās CCM programmatūras galvenās funkcijas

Izvēloties klientu saziņas pārvaldības programmatūru, ir svarīgi pievērst uzmanību galvenajām funkcijām, ko tā piedāvā. Programmatūrai ir jāļauj Jums personalizēt veidu, kā Jūsu uzņēmums sadarbojas ar klientiem, un sniegt pareizo ziņu, izmantojot pareizo kanālu pareizajā laikā.

Starpkanālu un daudzkanālu konsolidācija

Meklējot labāko klientu komunikācijas pārvaldības risinājumu, pieprasiet, lai tas nodrošinātu skaidru, nevainojamu un konsekventu klientu pieredzi visos kanālos (pa tālruni, tērzēšanas laikā, e-pastā un sociālajos tīklos.)

Pāreja uz mākoņbāzētiem pakalpojumiem

Vēl viena svarīga mūsdienu biznesa prasība ir funkcionalitāte, kas izstrādāta, ņemot vērā procesu optimizāciju. Platformas, kuru pamatā ir mākoņrisinājumi vai hibrīdrisinājumi, atrisina šo problēmu un samazina līdzšinējo un pašmāju CCM sistēmu augstās uzturēšanas izmaksas.

Divvirzienu komunikācija

Mūsdienīgai CCM programmatūrai jāatbalsta ienākošā un izejošā saziņa, un visiem klientu ierakstiem jāglabājas vienuviet. Uzņēmumi sagaida, ka visus klientu datus varēs apskatīt un pārvaldīt vienā, viegli pieejamā un ērtā vietā.

LiveAgent uzlabotais CCM risinājums

LiveAgent ir pilnībā aprīkots risinājums, kas paredzēts klientu komunikācijas pārvaldībai. Izmantojot LiveAgent, Jūsu komanda būs labi aprīkota, lai ģenerētu, izplatītu un izsekotu saziņu. Šī augsto tehnoloģiju klientu komunikācijas pārvaldības platforma nodrošina īpaši pielāgotu pieredzi, kas nevainojami integrējas ar esošajām uzņēmuma lietojumprogrammām un sistēmām. Ja meklējat labāko CCM programmatūru, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību un palielinātu klientu noturību, izmēģiniet LiveAgent. Ar jaudīgo funkciju paketi, kas izstrādāta, lai palielinātu zvanu centru darbības efektivitāti, LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.

support illustration

Apskatiet citas svarīgākās funkcijas

Papildus iepriekš minētajām funkcijām lieliskai klientu saziņas pārvaldības programmatūrai ir jāietver arī jaudīgi autorizācijas rīki un klientu piesaistes analītika. Uzklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas, lai apskatītu citas svarīgākās funkcijas, kas nepieciešamas jaudīgai CCM programmatūrai.

help desk no clue about team performance - icon

Jaudīgi autorizācijas rīki

Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas izmantot specializētu CCM risinājumu ar iebūvētu funkcionalitāti, lai izveidotu un pārvaldītu galvenos komunikācijas satura elementus. Mūsdienās vismodernākie CCM risinājumi nodrošina ļoti jaudīgu autorizēšanas vai rediģēšanas pieredzi un ļauj uzņēmējdarbības lietotājiem, kas nav tehniskie speciālisti, atjaunināt saziņas līdzekļus bez kompromisiem attiecībā uz kvalitāti un laiku.

live chat increases sales

Klientu piesaistes analīze

Datu analīze ir būtiska klientu komunikācijas pārvaldības programmatūras funkcija, jo tā ļauj uzņēmumiem apkopot rādītājus par galvenajām uzņēmējdarbības funkcijām (atsaucīgākie kanāli, palīdzības pieteikumu apjoms, atrisināšanas rādītāji, izmaksas uz vienu pieprasījumu). Šī informācija sniedz uzņēmumiem inteliģentas, uz datiem balstītas atziņas, lai atbalstītu ieņēmumu pieaugumu un rentabilitāti.

CCM programmatūras BUJ

Kas ir klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra?

Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra jeb CCM programmatūra ļauj Jūsu uzņēmumam efektīvi risināt jebkurus klientu pieprasījumus. Kā? CCM programmatūra apvieno visu Jūsu saziņu vienā saskarnē. Piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanus, forumu, sociālos medijus, zināšanu bāzes pieprasījumus utt. Turklāt klientu apkalpošanas funkcijas palīdz Jūsu aģentiem nodrošināt nepārtrauktu CX. Rezultātā tas var uzlabot attiecības ar klientiem, ieņēmumus un vispārējo klientu apmierinātību.

Kā sazināties ar klientiem?

Mūsdienās klienti sazinās, izmantojot vairākus kanālus. Tāpēc ir svarīgi būt klāt un reaģēt katrā platformā. Piemēram, tērzēšana tiešsaistē, e-pasts vai zvani. Bet kā efektīvi sazināties ar viņiem? Papildus tam, ka jums ir palīdzības dienesta risinājums, kas lielā mērā nāk par labu Jūsu biznesam, Jums vienmēr vajadzētu sveicināt klientu, iepazīstināt ar sevi, ļaut klientam runāt/rakstīt bez pārtraukuma, atvainoties, ja nepieciešams, un būt pieklājīgam.

Kāpēc ir svarīga komunikācija ar klientiem?

Veiksmīga saziņa ar klientiem var būt milzīgs Jūsu biznesa atšķirtspējas faktors. Tā var būtiski izcelt Jūs konkurentu vidū. Klienti vēlas justies uzklausīti un vēlas, lai viņus novērtē. Efektīva un iedarbīga komunikācija var veidot ilgtermiņa attiecības, kas savukārt veicina arī lielāku pārdošanas apjomu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra
Uzziniet, kā veiksmīgi iepazīstināt klientus ar savu produktu, izmantojot mūsu SaaS produktu iepazīstināšanas e-pastu paraugus, stratēģijas un padomus!

SaaS produktu iepazīstināšanas paraugi

Klienta vērtības piedāvājums ir svarīgs produktu mārketinga stūrakmens, bet pētījumos atklājās, ka mārketinga speciālisti maz uzmanības pievērš tam. Laba klātbūtne SaaS un programmatūras apskatu mājaslapās palīdz iegūt jaunus un saglabāt esošos klientus, un apmierināti klienti ir lojālāki. Klientu apmierinātības programmatūra ir viena no iespējām uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu.

Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, Jums ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē. Uzziniet vairāk par svarīgākajiem principiem.

Klientu apkalpošanas teorija

Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, Jums ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē. Uzziniet vairāk par svarīgākajiem principiem.

Uzziniet vairāk par pārdošanas automatizāciju un to, kā Jūsu uzņēmums var automatizēt nevajadzīgus pārdošanas procesus, lai uzlabotu ieņēmumus un efektivitāti.

Pārdošanas automatizācija

Pārdošanas automatizācija ir efektīvs līdzeklis produkivitātes uzlabošanai. Tomēr, pārāk liela automatizācija var būt neefektīva, jo var rasties iespaids, ka ziņojumi ir robotizēti un bezpersoniski, tādējādi samazinot konversiju un reputāciju. LiveAgent piedāvā efektīvas funkcijas, piemēram, e-pasta veidnes, noteikumus un CRM integrāciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un pārdošanas komunikāciju.

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Patreizējais stāvoklis nozarē

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Uzziniet par e-pasta automatizāciju mārketinga mērķiem, kā arī padomus un priekšrocības, lai nekavējoties uzlabotu mārketinga stratēģijas.

E-pasta automatizācija

Mārketinga automatizācija ļauj uzlabot pārdošanas apjomus, un e-pasta automatizācija ir viena no tās svarīgākajām funkcijām. Tas palīdz sūtīt iepriekš sagatavotas e-pasta ziņojumus noteiktā secībā, pielāgojot to saturu atbilstoši klientu vajadzībām. E-pasta automatizācija ir plaši izmantota e-komercijas platformās, kur tās rīki un integrācijas veicina atkārtotu rīcību un lojālu klientu bāzi. Tomēr jābūt piesardzīgiem un nevajadzētu automatizēt atbildes uz klientu jautājumiem, kuriem bieži ir nepieciešama tūlītēja atbilde un cilvēku iesaistīšanās.

Klientu atsauksmes ir būtiska katra uzņēmuma sastāvdaļa. Uzziniet vairāk par dažādiem atsauksmju veidiem un veidiem, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu savu darbību.

Klientu atsauksmes

Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzņēmums varētu iegūt organisku atpazīstamību, bet negatīvas atsauksmes var ietekmēt vai pat sagraut uzņēmumu. Lai uzlabotu visu klientu pieredzi, var izmantot klientu apkalpošanas programmatūru, piemēram, LiveAgent. Lai apkopotu atsauksmes, var izmantot personiskas intervijas vai e-pasta aptaujas, taču ir jāizvēlas metode, kas ir piemērota konkrētajai nozarei.piemēram.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju