Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zvanu uzraudzības programmatūra

Kas ir zvanu uzraudzības programmatūra?

Zvanu centra uzraudzības programmatūra ir kontaktu centra tehnoloģija, kas parasti ir iekļauta kontaktu centra programmatūras risinājumā. Tā ir izstrādāta, lai zvanu centru pārvaldnieki vai uzraugi varētu optimizēt savus zvanu uzraudzības uzdevumus un standartizēt atbalsta praksi savā saziņas platformā. To var izmantot, lai vienlaicīgi uzraudzītu vienu vai vairākus zvanus.

Kā darbojas zvanu uzraudzība?

Zvanu uzraudzības programmatūra ir pieejama, izmantojot augstas kvalitātes mākoņdatu zvanu centra programmatūras risinājumus, piemēram, LiveAgent. Ērtais dizains ļauj uzraugiem pārraudzīt jebkuru tālruņa zvanu, ko apstrādā ienākošais zvanu centrs un izejošais zvanu centrs.

Tas ļauj uzraugiem noklausīties sarunas ar klientiem. Viņi var noklausīties zvanus bez zvanītāja vai aģenta ziņas, runāt ar aģentiem bez zvanītāja ziņas vai runāt vienlaikus ar zvanītāju un aģentu. Pateicoties zvanu uzraudzībai, uzņēmumi risina vājas aģenta veiktspējas jautājumus un nodrošina praktisku apmācību jaunajiem zvanu centra darbiniekiem.

Improve the call center customer experience

Discover all of the features that LiveAgent has to offer.

Learn more

Kas izmanto zvanu uzraudzības programmatūru?

Zvanu centra uzraudzības programmatūra ir risinājums uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzlabots klientu serviss un atbalsts. To izmanto gan kvalitātes nodrošināšanai, gan darbinieku apmācībai. Tieši tāpēc pārdošanas komanda vai pārdošanas nodaļa to kādā brīdī izmanto. Konkrētāk, papildus zvanu centra aģentam šo programmatūru var izmantot vairāki citi lietotāji:

  • Zvanu centra vadītājs
  • Zvanu centra uzraugs
  • Zvanu centra komandas vadītājs
  • Pārdošanas pārstāvis
Aģenti palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Vai visi lietotāji var izmantot zvanu uzraudzību?

Neatkarīgi no tā, vai izmantojat pilnībā pielāgotus interaktīvās balss atbildes algoritmus vai vēlaties novērtēt runas analīzes tehnoloģijas uzticamību, jums var palīdzēt zvanu uzraudzība . Tomēr, tā kā tas ļauj lietotājiem reāllaikā ieklausīties biznesa komunikācijā, ir labi, ja šis rīks paliek zināmā kontrolē.

LiveAgent zvanu uzraudzību var izmantot tikai administratori. Administratori var arī norādīt konkrētus lietotājus, kuriem ir piekļuve zvanu uzraudzībai. Izmantojot LiveAgent, jums būs pilnīga kontrole pār to, kurš var izmantot zvanu uzraudzību un cik lielā mērā.

Monitor calls in real-time

Qualify the calls and listen to the responses with LiveAgent.

Try it out

Ko skatīties, izvēloties zvanu uzraudzības rīku?

Zvanu centra uzraudzības programmatūras nozare ir ļoti ienesīga, tāpēc tirgū ir tik daudz zvanu uzraudzības rīku. Tomēr ir veids, kā atšķirt viduvēju centru no visaptveroša zvanu centra. Piemēram, LiveAgent, kas tiek uzskatīts par daudzfunkcionālu mākoņdatu kontaktu centra risinājumu ar vairāk nekā 180 līdzekļiem. Tam ir visas standarta funkcijas, ko piedāvā zvanu uzraudzības rīks, tostarp:

  • Zvanu centra kvalitātes nodrošināšana — ļauj optimizēt centra kvalitātes pārraudzību un uzlabot pakalpojumus visos līmeņos
  • Prognozējošā numura sastādīšana — atvieglojiet numura sastādīšanu aģentiem ar funkciju, kas automātiski izsauc numurus un nosūta zvanu aģentam, tiklīdz savienojums izveidots.
  • Pielāgojams zvanu centrs — ļauj pielāgot informācijas paneli darbiniekiem, vadītājiem un uzraugiem, lai uzlabotu produktivitāti un efektivitāti
  • Uzlabota analīze — analizējiet katru zvanu centra aspektu un, pateicoties sarunu analīzei, savelciet kopskatu no visām mijiedarbībām ar zvanītājiem.
  • Uz prasmēm balstīta pielāgota zvanu pārvirzīšana — pārvirziet zvanītājus uz aģentu, kas ir visatbilstošākais klientu problēmu atrisināšanai.
  • Trešo pušu integrācija — integrējiet zvanu uzraudzības rīku ar citiem būtiskiem biznesa rīkiem
  • Visaptverošas atskaites — saņemiet regulāra atskaites par indivīda, grupas un organizācijas veiktspēju, lai uzlabotu resursu piešķiršanu, aģenta veiktspēju, noteiktu vājās vietas un samazinātu darbības izmaksas.
Call Center Software Demo | LiveAgent

Cik maksā zvanu uzraudzības izmantošana?

Ņemot vērā, ka uzraudzības risinājums ir daļa no mākoņdatu zvanu centra risinājuma, cenas var atšķirties. Ja vēlaties salīdzināt dažādu risinājumu cenas, pārbaudiet, vai ir norādītas mēneša vai gada cenas. Nozares vidējais rādītājs ir aptuveni $50 uz vienu lietotāju mēnesī. Izcenojums ir atkarīgs no zvanu centra funkciju skaita, kurām varat piekļūt, papildus zvanu uzraudzībai, ko meklējat.

Liveagent ir visaugstāk novērtētais kontaktu centra risinājums ar caurspīdīgu cenu politiku, automātisku zvanu ierakstīšanu un runas analīzi. Liveagent “viss iekļauts” cenu pakete sākas ar $39 lietotājam mēnesī, un tam ir vairāk nekā 180 papildu funkcijas un lielisks zvanu centra atbalsts.

Scale your business

A fully-stacked call center is just one click away.

Let's go

Kādas ir zvanu uzraudzības programmatūras priekšrocības?

Visas zvanu uzraudzības programmatūras priekšrocības var sadalīt divās kategorijās – labāka klientu pieredze un biznesa veiktspējas uzlabošana. Tomēr šīs ir diezgan plašas kategorijas. Tālāk ir norādītas specifiskākās zvanu uzraudzības programmatūras priekšrocības, ja jūs tās meklējat:

  • Uzlabota aģenta veiktspēja
  • Samazināts vidējais apstrādes laiks
  • Automātiska zvanu sadale
  • Klientu lojalitātes pieaugums
  • Uzlabota zvanu kvalitāte
  • Optimizēta pārvaldība un kvalitātes nodrošināšanu, pat izmantojot attālinātos aģentus

Improve the quality of your calls

Create a fully functioning virtual call center today.

Free trial

BUJ

Kas ir zvanu centra uzraudzības programmatūra?

Zvanu centra pārraudzības programmatūra ir rīks, ko zvanu centru vadītāji un uzraugi var izmantot, lai pārraudzītu zvanus ienākošo un izejošo zvanu centrā. Vadītāji un uzraugi var klausīties pieprasījumu zvanus. Viņi var vienkārši noklausīties zvanu, zvanītājam un aģentam to nezinot. Ja viņi vēlas, viņi var izlemt - runāt ar aģentu vai iesaistīties sarunā un parunāties ar zvanītāju.

Kā darbojas zvanu uzraudzība?

Zvanu uzraudzības rīks darbojas kā daļa no plašākas sistēmas - zvanu centra programmatūras. Tā pamatā ir tehnoloģijas, kas ļauj uzraugiem piekļūt klientu zvaniem un noklausīties tālruņa sarunas.

Kas izmanto zvanu uzraudzības programmatūru?

Tirdzniecības nodaļas un pārdošanas komandas bieži izmanto zvanu uzraudzības programmatūru. Vadītāji to izmanto, lai sniegtu izcilu klientu atbalstu un apkalpošanu, tai skaitā pārdošanas pārsāvji, darba komandu vadītāji, centra vadītājs un centra pārvaldnieks.

Vai visi lietotāji var izmantot zvanu uzraudzību?

Nē, ne visi lietotāji var izmantot zvanu uzraudzības rīkus. Zvanu uzraudzības programmatūru var izmantot tikai administratori un personas ar tiesībām pārraudzīt zvanus.

Ko meklēt, kad skatamies zvanu uzraudzības rīku?

Meklējot iespēju ieguldīt zvanu uzraudzības rīkā, ir jāmeklē, lai iegūtu vislabāko par jūsu naudu . Tāpēc ir jāmeklē trešo pušu integrēšanas atbalsts, pielāgošanas līdzekļi, prognozējošie zvani, uzlabotā analīze un atskaites un zvanu pārvirzīšana, kas vadās pēc aģentu prasmēm.

Cik maksā zvanu uzraudzības izmantošana?

Zvanu uzraudzības programmatūras vidējās izmaksas ir aptuveni $50 vienam lietotājam mēnesī. Tomēr daži diezgan pieejami mākoņdatu zvanu centra risinājumi, piemēram, LiveAgent, piedāvā šo funkcionālu par $39 par vienu lietotāju mēnesī.

Kādas ir zvanu uzraudzības programmatūras priekšrocības?

Zvanu uzraudzības programmatūra var palīdzēt uzlabot klientu pieredzi kopumā. Tas palīdzēs uzlabot zvanu centra veiktspēju, jo racionalizē zvanu sadali, uzlabo katra aģenta veiktspēju un ļauj saglabāt nemainīgu kvalitāti.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju