Kas ir zvanītāja izsekošanas programmatūra?
Šī programmatūra apkopo un reģistrē dažādu informāciju no ienākošajiem zvaniem. Analizējot šos datus, mārketinga speciālisti var izstrādāt ļoti mērķtiecīgu mārketinga taktiku. Izmantojot šo programmatūru, varat uzzināt, par ko bija zvans, kā zvanītājs ieguva jūsu numuru un kāds bija zvana iznākums.
Zvanītāja izsekošanas programmatūras izmantošana palīdz uzņēmumiem saistīt tiešsaistes un bezsaistes mārketinga centienus. Līdzīgi kā apmeklētāju izsekošanā, ar šīs metodes palīdzību iegūtos datus var izmantot meklētājprogrammu optimizācijā (SEO), dažādās mārketinga kampaņās, sociālajos medijos vai bezsaistes reklāmas kampaņās, kā arī turpmākajās tālruņa zvanos.
Kā darbojas zvanītāju izsekošanas programmatūra?
Biznesa tālruņa līnijai izsekošanas programmatūra piešķir vietējo vai bezmaksas numuru. Kad notiek zvans, tā pārvirza zvanītājus uz šo piešķirto tālruņa līniju. Varat izlemt, kur nosūtīt zvanus: mārketinga nodaļai, pārdošanas komandai vai pat uz mobilo tālruni. Turklāt varat izvēlēties, kurai mārketinga kampaņai pievienot šo tālruņa numuru. Tas palīdz veikt turpmāku zvanu analīzi. Vai zvans ir saistīts ar nosūtīto jaunumu biļetenu? Vai arī tas ir no jūsu mājaslapas galvenās lapas?
Tiklīdz veikti visi šie iestatījumi, zvanītāja izsekošanas programmatūra apkopo datus, lai iegūtu papildu informāciju par zvanītāju.
Iegūstamo datu vidū var būt:
- zvanu ierakstīšana
- zvanītāja informācija – vārds, atrašanās vieta, utt.
- zvana informācija – datums, zvana ilgums utt.
- zvana avots – SEO, e-pasta mārketinga kampaņa, etc.

Kā zvanītāja izsekošana var palīdzēt manu mārketinga lēmumu pieņemšanā?
Zvanītāju izsekošanas risinājums ļauj mārketinga komandai analizēt tālruņa sarunas. Dati, kurus viņi var iegūt, palīdz radīt labāku zvanītāja pieredzi. Uzlabotā zvanu izsekošana nodrošina to, ka mārketinga speciālisti var izmantot reāllaika atskaites, lai optimizētu maksas meklēšanu un citas digitālā mārketinga stratēģijas. Tas sniedz arī papildu datus mārketinga IA mērīšanai un palielina ieguldījumu atdevi no reklāmas.
Turklāt visu informāciju varat pastāvīgi pievienot zvanītāju profiliem, tāpēc visi dati ir pieejami vienā vietā par visiem sarunu kanāliem. Tāpēc jūsu komandai būs ne tikai mazāk grūtību atrast nepieciešamos datus, bet arī uzlabosies to mārketinga efektivitāte.
Kādas ir zvanītāju izsekošanas programmatūras lietošanas priekšrocības jūsu uzņēmumam?
Apkopoto datu analīze lieliski palīdz izprast mārketinga kampaņu veiktspēju. Iepazīstoties ar visiem mārketinga pasākumu aspektiem, varat palielināt reklāmguvumu līmeni un palielināt uzņēmuma ieņēmumus.
Mākoņdatošanas zvanu izsekošanas programmatūra ļauj mārketinga speciālistiem pētīt klienta ceļu un saistīt to ar konkrētām kampaņām. Google Adwords ļauj veidot ļoti mērķtiecīgu saturu un reklāmas, pamatojoties uz šiem pētījumiem. Tas ļauj samazināt maksu par klikšķi (MPK) un maksu par reklāmu (MPI).
Turklāt, zinot, kuri kanāli vislabāk darbojas tieši priekš jūsu uzņēmuma, mārketinga speciālisti un aģenti var vairāk koncentrēties uz interesentu pārvēršanu par maksājošiem klientiem, kā arī uz reklāmguvumu uzskaiti. Turklāt detalizētas zināšanas par sarunām ar klientiem ļauj jums nodrošināt pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.
Kādi ir zvanītāju izsekošanas programmatūras veidi?
Ir četri zvanītāja izsekošanas programmatūras veidi.
1. Atzvana funkcija
Tas ir interneta risinājums. Uzņēmums izveido reklāmu, kurā prasa norādīt savu tālruņa numuru. Atzvanīšanas programmatūra apkopo šo informāciju, lai pārdošanas pārstāvji varētu sazināties ar interesentu.

2. Zvanošā numura izsekošana
Šī izsekošanas sistēma nodrošina uzņēmumiem vairākus numurus, lai izsekotu mārketinga centieniem gan tiešsaistē, gan bezsaistē. Tas palīdz mārketinga speciālistiem noteikt, kuri kanāli piesaista vislielākās izredzes.
3. Dinamiskā zvanu izsekošana
Šī programmatūra ļauj programmējamām mājaslapām mainīt tālruņu numurus ikreiz, kad tiek ielādēta lapa. Šie numuri tiek rādīti potenciālajiem interesentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem kritērijiem.
Ir divi dinamiskās zvanu izsekošanas veidi:
- kanālu izsekošana — šī programmatūra apkopo informāciju par potenciālajiem pircējiem, pamatojoties uz kanālu, kurā tie ir atraduši jūsu uzņēmumu. Labi zināmi šīs sistēmas piemēri ir Google AdWords un Bing Ads.
- unikālo sesiju izsekošana — šī sistēma apkopo informāciju par interesenta sesiju laika gaitā. Tā piešķir unikālu numuru katrai sesijai, un šādi tā var norādīt, kur tieši jūsu mājaslapā atradās interesents, kad piezvanīja.
4. Statisko numuru izsekošana
Tā parasti tiek izmantota bezsaistes zvanu izsekošanā. Uzņēmums katram mārketinga kanālam nodrošina atšķirīgu numuru – jaunumu biļetens, reklāma televīzijā, reklāmas plakāts u.c.
Kas jāskatās, izvēloties zvanītāja izsekošanas programmatūras nodrošinātāju?
Dažādi pakalpojumu sniedzēji piedāvā dažādas izvēles iespējas. Tas varētu palīdzēt jums veikt izpēti, lai noskaidrotu, kurš izsekošanas pakalpojumu sniedzējs vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām. Uzziniet, cik daudz viņi prasa par lietotāju mēnesī un vai viņiem ir neierobežotu lietotāju iespēja.
Lasiet lietotāju atsauksmes tiešsaistē un salīdziniet tās ar citiem avotiem. Apsveriet, kuri atsauksmju aspekti attiecas uz jūsu uzņēmumu, un koncentrējieties uz plašāku informāciju par tiem.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kas ir zvanītāja izsekošanas programmatūra?
Šī programmatūra apkopo informāciju no ienākošajiem zvaniem. Daži šīs sistēmas veidi arī reģistrē ienākošos zvanus vēlākai analīzei un reklāmguvumu uzskaitei. Zvanītāju izsekošanas programmatūra iegūst informāciju par zvanītāja ģeogrāfisko atrašanās vietu, tālruņa numuru utt. Šīs programmatūras izmantošana palīdz mārketinga speciālistiem savienot tiešsaistes un bezsaistes mārketinga centienus.
Kā darbojas zvanītāja izsekošanas programmatūra?
Zvanītāja izsekošanas programmatūra piešķir numuru biznesa tālruņa līnijai. Kad interesents zvana, sistēma nosūta zvanu uz piešķirto tālruņa līniju. Varat iestatīt, kam pārsūtīt zvanus: mārketinga nodaļai, pārdošanas komandai utt.
Kādas ir zvanītāja izsekošanas programmatūras priekšrocības jūsu uzņēmumam?
Iespēja analizēt datus, kas iegūti, izmantojot izsekošanas funkcijas, ļauj mārketinga speciālistiem noskaidrot sakarību starp potenciālajiem pirkumiem un mārketinga kampaņām. Tas palīdz izprast mārketinga ieguldījumu atdevi katram kanālam un attiecīgi iestatīt budžetu. Izpratne par datiem, ko nodrošina šī izsekošanas programmatūra, ļauj arī mārketinga speciālistiem koncentrēties uz mārketinga ziņu uzlabošanu un konkrēti mērķētu kampaņu veidošanu. Tas arī palīdz klientu atbalsta komandām nodrošināt labāko servisu un palielināt klientu apmierinātības līmeni. Izmantojot reāllaika ieskatu, ienākošie tālruņa zvani var tikt efektīvi apstrādāti visa klienta ceļa laikā.
Eksperta piezīme
Zvanītāja izsekošanas programmatūra palīdz uzņēmumiem analizēt ienākošos zvaniem un personalizēt klientu apkalpošanu, stiprinot attiecības un uzlabojot mārketinga lēmumu pieņemšanu.

Cisco SPA 303 IP Tālruņa Apskats
Kontaktējieties ar NetSuite, lai saņemtu plašu atbalstu klientiem Latvijā. LiveAgent ir piemērs atbalsta rīkam, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas.
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.