Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Web palīdzības dienests

Kas ir Web palīdzības dienests?

Web palīdzības dienests ir tehnoloģija, kas nodrošina palīdzības dienestu — pieteikumu apstrādes pārvaldību. Tas ļauj lietotājiem ar pieteikumu starpniecību atvieglot klientu apkalpošanas pārvaldību. Visa komunikācija glabājas pieteikumos, kuri tad arī tiek pārvaldīti. Tas piedāvā arī aparatūras un programmatūras aktīvu pārvaldību, zināšanu pārvaldību, automatizētu atsauksmju pārskatīšanu lietotājiem un daudz ko citu. Visa konfigurācija lietotājiem ir pieejama tieši no tīmekļa pārlūkprogrammas. Lai palaistu tīmekļa palīdzības dienestu, lietotājiem nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir atšķirība starp Web palīdzības dienestu un atsevišķu lokālu palīdzības dienesta lietojumprogrammu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tīmekļa palīdzības dienests ir orientēts uz lietotājiem, bet pakalpojumu dienests ir orientēts uz uzņēmējdarbību. Turklāt palīdzības dienests koncentrējas uz: punktveida risinājumiem, tie ir reaktīvi un paredzēti tiešajiem lietotājiem. Savukārt servisa dienests piedāvā proaktīvus pakalpojumus, servisa galddatori ir integrēti un paredzēti arī tehniķiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienesta lietošanas priekšrocības?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiešsaistes klientu apkalpošana ļauj izmantot dažādas sazināšanās metodes ar klientu. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests palīdz novērst plaisu starp klientu un viņa problēmu. Visa palīdzība tagad ir vienuviet un klientu apkalpošanas nodaļa var šo procesu automatizēt. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests atbalsta arī komandas veiktspēju. Tā var viegli sazināties ar citiem grupas dalībniekiem, veikt pierakstus un apkopot informāciju par klientiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir pieejamība. Klients ne vienmēr var veikt telefona zvanus, tāpēc interneta pakalpojums viņam atvieglo darbu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā piekļūt tīmekļa palīdzības dienesta programmatūrai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja vēlaties piekļūt Web palīdzības dienestam, varat to pievienot panelī. Konfigurācija lietotājiem ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas līmenī, tāpēc nepieciešama tikai piekļuve internetam.” } }] }

FAQ

Kāda ir atšķirība starp Web palīdzības dienestu un atsevišķu palīdzības dienesta lietojumprogrammu?

Tīmekļa palīdzības dienests ir orientēts uz lietotājiem, bet pakalpojumu dienests ir orientēts uz uzņēmējdarbību. Turklāt palīdzības dienests koncentrējas uz: punktveida risinājumiem, tie ir reaktīvi un paredzēti tiešajiem lietotājiem. Savukārt servisa dienests piedāvā proaktīvus pakalpojumus, servisa galddatori ir integrēti un paredzēti arī tehniķiem.

Kādas ir tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienesta lietošanas priekšrocības?

Tiešsaistes klientu apkalpošana ļauj izmantot dažādas sazināšanās metodes ar klientu. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests palīdz novērst plaisu starp klientu un viņa problēmu. Visa palīdzība tad ir vienuviet un klientu apkalpošanas nodaļa var šo procesu automatizēt. Tiešsaistes tīmekļa palīdzības dienests palielina arī komandas veiktspēju. Aģents var viegli sazināties ar citiem grupas dalībniekiem, veikt pierakstus un apkopot informāciju par klientiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir pieejamība. Klients ne vienmēr var veikt telefona zvanus, tāpēc interneta pakalpojums viņam iratvieglojums.

Kā piekļūt Web palīdzības dienesta programmatūrai?

Ja vēlaties piekļūt Web palīdzības dienestam, varat to pievienot panelī. Konfigurācija lietotājiem ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas līmenī, tāpēc nepieciešama tikai piekļuve internetam.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju