VoIP uzņēmumiem

Kas ir VoIP uzņēmumiem?

Šis risinājums atvieglo uzņēmumu īpašniekiem zvanīšanu klientiem, pārdošanas zvanu veikšanu un sadarbību ar komandu biznesa zvanu laikā. Uzņēmuma VoIP tālruņa pakalpojumi parasti piedāvā papildu funkcijas, piemēram, ekrāna koplietošanu, videosapulces un balss pasta transkripciju papildus parastajiem balss zvaniem. Tā kā VoIP uzņēmumiem pakalpojumiem ir daudz dažādu funkciju, maksa par papildu speciālajām iespējām ir parasta lieta.

Atšķirībā no sadzīves pakalpojumu sniedzēja VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzējs var vairāk ieguldīt droša VoIP tīkla izveidē un uzturēšanā. Turklāt labākie VoIP uzņēmumiem pakalpojumi mēdz piedāvāt augstu klientu atbalsta līmeni. Galu galā uzņēmumu īpašnieki nevar atļauties zaudēt saskarsmi ar darbiniekiem, īpaši, strādājot attālināti.

Kā zināt, vai jūsu uzņēmumam ir piemērots VoIP uzņēmumiem?

Pirms VoIP uzņēmumiem pakalpojumu izmantošanas visu tālruņa sarunu apstrādei, ir jāņem vērā daži punkti. Vispirms pārbaudiet, vai jums ir piekļuve ātrgaitas interneta savienojumam. Tradicionālajā birojā var būt kabeļa internets, DSL, satelīta vai optiskā kabeļa interneta savienojums. Tomēr ir svarīgi to pārbaudīt arī ar attālinātajām komandām. Pajautājiet viņiem, vai viņiem interneta pieslēgums ir ar vismaz 5 Megabitu lejupielādes un augšupielādes ātrumu, lai jūs varētu organizēt videosapulces.

Kā zināt, vai jūsu uzņēmumam ir piemērots VoIP uzņēmumiem? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 3 Increaseprofits.svg

Tagad varat apsvērt dažas priekšrocības, kas pieejamas VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzējiem salīdzinājumā ar tradicionālajiem biznesa tālruņu pakalpojumiem.

  • funkcijas — ir zināms, ka VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzēji visā valstī piedāvā neierobežotu zvanu skaitu. Tomēr ir jāņem vērā daudzas citas papildu funkcijas. Piemēram, automātiskās atbildēšanas funkcija atvieglo atbildēšanu uz zvaniem, kas ienāk vakaros un nedēļas nogalēs. Daži pakalpojumu sniedzēji nodrošina arī balss pasta transkripciju (t.i., sistēma pārvērš balss pastu par tekstu).
  • izmaksu ietaupījums — atkarībā no izvēlētajām funkcijām VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt ievērojamus izmaksu ietaupījumus. Salīdzinot ar tradicionālajiem tālruņa pakalpojumiem uzņēmumiem, varat ietaupīt 20-50%. Izmaksu ietaupījums var būt vēl lielāks, ja veicat daudz starptautisku zvanu.
  • iespējas maziem uzņēmumiem — daži biznesa tālruņu pakalpojumu sniedzēji piedāvā vienotu saziņu, videosapulces un grupas ziņapmaiņu. Šie uzlabotie līdzekļi parasti ir pieejami, izmantojot dārgas paketes. Uzņēmuma tālruņa pakalpojums nav piemērots mazam uzņēmumam, kas ir orientēts uz izmaksu ietaupījumiem. Tas nozīmē, ka VoIP uzņēmumiem tālruņu sistēmas joprojām ir lieliska izvēle daudziem maziem uzņēmumiem to zemo izmaksu un elastīguma dēļ.

Kā uzņēmumi var izmantot pakalpojuma VoIP uzņēmumiem priekšrocības?

Ir deviņas priekšrocības, kā uzņēmumi gūst labumu no pakalpojuma VoIP uzņēmumiem izmantošanas. Dažas no šīm priekšrocībām ir pieejamas arī, izmantojot tradicionālos analogos tālruņus, taču lielākā daļa ir pieejama tikai VoIP zvaniem.

  • Veiciet tik daudz zvanu, cik vēlaties, izmantojot neierobežotas zvanīšanas iespējas. VoIP pakalpojumi ir rentabla izvēle uzņēmumiem, kas balstās uz zvanu veikšanu, ieskaitot izejošos zvanus klientiem. Bieži tajos iekļauts neierobežots iekšzemes zvanu skaits jebkurai personai valstī. Starptautisko zvanu tarifi var būt vien daži centi minūtē.
  • Uzturiet sakarus ar citām komandām. Organizētāka darbība attālinātā darba laikos ir vieglāk pārvaldāma, izmantojot pakalpojumu VoIP uzņēmumiem. Varat izmantot konferences zvanu sazinoties ar klientu apkalpošanas komandām, pārdošanas komandām un citām uzņēmuma nodaļām.
  • Izmantojiet ekrāna koplietošanu, lai uzlabotu izpratni. Procesa aprakstīšana ne vienmēr ir pareizākā pieeja uzņēmējdarbībā. Daži darbinieki labāk vēlētos redzēt shēmas, diagrammas vai citus vizuālos palīglīdzekļus.
  • Padziļiniet saikni ar videosapulcēm. Dažas VoIP uzņēmumiem paketes ietver atbalstu videosapulcēm ar grupām un videozvaniem. Saziņa ar video ir efektīvs veids, kā bagātināt sarunu ar darbinieku vai klientu. Iespējams, jums būs vieglāk saprast otra cilvēka domas un jūtas un labāk ar to saprasties. Dažas VoIP paketes ļauj uzaicināt 10, 20 vai pat 100 dalībniekus uz videokonferences sesiju.
Videozvana funkcija Tiešsaistes čata programmatūrā - LiveAgent
  • Saņemiet ātras atbildes, izmantojot komandas ziņapmaiņu. Jaunākajās VoIP paketēs ir iekļauta komandas ziņapmaiņas (to sauc arī par tūlītējo ziņapmaiņu) funkcija. Tas ir noderīgs veids, kā sazināties ar jūsu komandu. Galu galā, 10 minūšu laika pavadīšana, pētot kalendārus, lai izveidotu konferences zvanu, ir bezjēdzīga visās situācijās.
Iekšējais čats Klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent
  • Balss pasts. Tas ir standartfukcija mūsdienu VoIP uzņēmumiem tehnoloģijā, pat pamatpaketēs. Lai vēl vairāk uzlabotu uzņēmuma produktivitāti, meklējiet funkciju balss pasta pārsūtīšanai uz e-pastu. Lasīt transkriptētu balss pastu var būt vieglāk nekā klausīties ierakstu.
  • Programmas ar video. Tās ir lieliska izvēle, ja jums ir interneta pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā ātrus platjoslas pakalpojumus. Piemēram, jūs varat uzaicināt savus desmit labākos klientus uz videozvanu, lai atklātu jaunu produktu, ar kuru strādājat. Video sapulces laikā varat izmantot ekrāna koplietošanu, lai demonstrētu ideju un saņemtu atsauksmes. Dažas programmas ar video pat ļaus jums koplietot ekrānu. Tas ir spēcīgs instruments, lai veicinātu iesaistīšanos.
  • Mērogojamība. Atšķirībā no vairuma mobilo tālruņu ir viegli pievienot vai noņemt lietotājus savā VoIP pakalpojumā. Tas ir noderīgi, jo jūs varat pievienot lietotājus saviem kontaktcentriem aizņemtos laikos un pēc tam vēlāk atvienot šos kontus, ja tie vairs nav vajadzīgi.
  • Maršrutēšana. Vidējie un lielie uzņēmumi katru dienu saņem daudz ienākošo zvanu. Zvanu pārvirzīšana atbilstošajam cilvēkam vai nodaļai palīdz nodrošināt labāku apkalpošanu klientiem.
Zvanu sadales iestatījumi Kontaktu centra programmatūrā - LiveAgent

Kā izvēlēties labāko VoIP uzņēmumiem nodrošinātāju?

Ir daži faktori, kas jāņem vērā, lai iegūtu labāko piedāvājumu.

  • elastīgums — daži pakalpojumu sniedzēji var prasīt, lai jūs reģistrējaties gada paketēm, lai iegūtu visizdevīgāko darījumu to uzņēmuma paketēs. Turpretim zemākā līmeņa pakete var pieļaut atcelšanu jebkurā laikā, bet nodrošināt mazāk funkciju. Atcerieties, ka varat kombinēt un miksēt plānus. Varat izmantot augstāka līmeņa paketi (t.i., uzņēmuma vai profesionālo paketi). Savukārt zemākā pakete var būt laba izvēle nodaļām ar mazāku zvanu skaitu.
  • mobilo ierīču atbalsts — daudziem jūsu darbiniekiem varētu patikt iespēja strādāt attālināti. Lai to nodrošinātu, meklējiet pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā lietotnes tālrunim vai iespēju zvanīt no dažādām atrašanās vietām, neiegādājoties biroja tālruni.
  • integrācijasLiveAgent integrē populāras biznesa programmatūras, piemēram, Salesflare, Pipedrive, Highrise un Gmail, un daudzas citas. Izvēloties VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzēju, kas integrējas ar jūsu programmatūru, varat ietaupīt laiku katru dienu.
  • mēneša minūtes – daži VoIP pakalpojumu sniedzēji piedāvā neierobežotas minūtes iekšzemes zvaniem. Pirms reģistrēšanās apdomājiet savas zvanīšanas vajadzības. Ja regulāri zvanāt klientiem citās valstīs, iespējams, būs nepieciešama pakete starptautiskajiem zvaniem.
  • citas jaudīgas funkcijas — lielākiem uzņēmumiem var būt nepieciešama spēja piedāvāt tiešsaistes sapulces, neierobežotus paplašinājumus un citas iespējas, kas pārsniedz tipiskās VoIP funkcijas. Parasti tā notiek, ja jums ir dažādas komandas (piemēram, pārdošana, klientu apkalpošana, grāmatvedība utt.), kurām visām ir nepieciešams biroja tālrunis.

Ņemiet vērā, ka katrs VoIP pakalpojumu sniedzējs izmanto dažādus vārdus, lai aprakstītu savu pakalpojumu. Ātrākajam pakalpojumam viens uzņēmums var izmantot frāzi “uzņēmuma pakete”. Cits uzņēmums varētu piedāvāt “ātruma paketi”. Tā kā ir daudz dažādu terminu, ir svarīgi rūpīgi aplūkot maksājamo mēneša likmi un konkrētās funkcijas.

Kā izvēlēties labāko VoIP uzņēmumiem nodrošinātāju? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 10callcenter.svg

Lai izveidotu biznesa VoIP tālruņu pakalpojumu sarakstu, sāciet ar nozares atsauksmēm, piemēram, PC Mag ieteiktajām VoIP sistēmām. Jūs redzēsiet tādus piedāvājumus kā Ooma Office, RingCentral un Cisco.

Kā uzstādīt VoIP uzņēmumiem sistēmu?

Konkrētās darbības, kas jāveic, lai iestatītu VoIP uzņēmumiem sistēmu, atšķiras. Piemēram, RingCentral MVP iestatīšana atšķirsies no LiveAgent iestatīšanas. Tomēr ir daži vispārīgi punkti, kas attiecas uz ikkatru VoIP sistēmu.

Interneta pieslēgums

Interneta savienojuma kvalitāte un ātrums ir ļoti svarīgs VoIP zvaniem. Sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju un paziņojiet, ka pārslēdzaties uz VoIP protokolu. Lai iegūtu vislabāko balss kvalitāti, iespējams, vajadzēs jaunināt interneta savienojumu vai iegādāties jaunāku bezvadu maršrutētāju, kas atbalsta WiFi 6.

Interneta pieslēgums - App - Uploads - 2022 - 03 - Getvoip Speedtest.png

Saplānojiet VoIP instalēšanu

Nākamais solis ir saplānot jaunā interneta lruņa pakalpojuma instalēšanu. Lai iegūtu vislabāko balss kvalitāti, varat veikt dažas pārbaudes, tāpēc veltiet tam pietiekoši daudz laika. Iespējams, vēlēsities ieplānot instalēšanu nedēļas nogalē, lai līdz minimumam samazinātu traucējumus biznesam. Ja jums nav savu IT zināšanu, jautājiet interneta tālruņa pakalpojumu sniedzējam, vai tas piedāvā instalēšanas pakalpojumus. Samaksāt par šo iespēju dažkārt ir laba ideja, īpaši lielākajos uzņēmumos.

Komunicējiet ar darbiniekiem

Nosūtiet e-pasta ziņu saviem darbiniekiem, lai paziņotu par jauno sistēmu. Ja ir būtiski jaunas funkcijas, piemēram, biznesa īsziņas, izceliet tās savā e-pastā. Plānojiet dažus apmācības kursus savam personālam. Modernie IP tālruņi ir pilni ar papildu funkcijām, un ir vajadzīgs laiks, lai iemācītos, kā tās lietot.

Atjauniniet apmācību materiālus

Tagad, kad jums ir labāki biznesa saziņas rīki, atjauniniet apmācību dokumentus. Piemēram, paskaidrojiet, kā darbojas noteiktas funkcijas (piemēram, mēs izmantojam vairāklīmeņu automātisko atbildētāju, lai pārvaldītu no klientiem ienākošos zvanus).

Choose the right fit for your business

Among other useful features, LiveAgent also integrates with plenty of VoIP providers, giving you the option to pick the right one just for you. Want to see for yourself?

Frequently asked questions

Kas ir VoIP uzņēmumiem?

VoIP uzņēmumiem ir biznesa komunikācijas rīks, kas atvieglo zvanu veikšanu un saņemšanu. Daudzos gadījumos uzņēmuma VoIP izmaksas ir zemākas nekā tradicionālajai biznesa tālruņu sistēmai. VoIP uzņēmumiem paketēs bieži vien ir pieejamas neierobežotas zvanīšanas un paplašināts funkcijas, piemēram, ekrāna koplietošana vai videosapulces.

Kā darbojas VoIP uzņēmumiem?

VoIP uzņēmumiem darbojas, pārvēršot jūsu vārdus ciparu signālos, kas tiek pārraidīti, izmantojot internetu. VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzēji izmanto dažādas metodes, lai nodrošinātu augstas kvalitātes zvanus. Visiem uzņēmuma VoIP lietotājiem ir nepieciešama ātrdarbīga interneta piekļuve, lai efektīvi izmantotu šo pakalpojumu.

Kā var zināt, ka jūsu uzņēmumam labi noderēs VoIP uzņēmumiem?

Gandrīz visiem uzņēmumiem ir labi piemērots VoIP uzņēmumiem. Ir tikai divas situācijas, kurās uzņēmums, iespējams, nevēlas pārslēgties uz VoIP. Uzņēmums, kuram trūkst droša interneta savienojuma, vai uzņēmumi, kas nav gatavi jaunāko tehnoloģiju ieviešanai.

Kādas priekšrocības uzņēmumi var gūt no VoIP uzņēmumiem pakalpojuma?

Pārejai uz uzņēmuma VoIP pakalpojumu, ir daudzas priekšrocības. Piemēram, varat izvairīties no papildmaksas, ko tradicionālie tālruņu uzņēmumi piemēro tālsatiskmes tālruņa zvaniem. Lielākajā daļā VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzēji iekļauj vai nu neierobežotas minūtes, vai lētas zvanu cenas. Visbeidzot, biznesa VoIP pakalpojumi dažreiz ietver atbalstu videosapulcēm un zvanu pārvaldību, lai jūs varētu saglabāt produktivitāti.

Kā izvēlēties labāko VoIP uzņēmumiem nodrošinātāju?

Vispirms aplūkojiet tehnoloģiju, ko jūsu komanda izmanto katru dienu. Piemēram, ja izmantojat Gmail un Pipedrive, LiveAgent ir labi piemērots, jo tas ir integrēts ar šīm tehnoloģijām un desmitiem citu programmu. Lasiet nozares atsauksmes un palūdziet kolēģiem padomus. Turpiniet izpēti, līdz nonākat līdz diviem vai trim potenciālajiem pakalpojumu sniedzējiem.

Kā uzstādīt VoIP uzņēmumiem sistēmu?

Konkrētās tehniskās darbības katram interneta pakalpojumu sniedzējam atšķiras. Tomēr ir četri pamatsoļi, kas jāveic pēc VoIP sistēmas atlases. Pirmais solis ir pārbaudīt, vai jūsu interneta savienojums var nodrošināt VoIP zvanus. Otrais solis ir plānot un ieplānot VoIP uzstādīšanu. Trešajā solī jūs apmācīsit darbiniekus par jauno tehnoloģiju. Pēdējais solis ir atjaunināt apmācību materiālu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju