VoIP tests

Kas ir VoIP tests?

VoIP tests ir vienkāršs veids, kā pārbaudīt interneta savienojuma kvalitāti. Lai VoIP zvans darbotos efektīvi, ir nepieciešams noteikts interneta joslas platums. Tomēr savienojuma ātrums nav vienīgais faktors, kas ietekmē VoIP tālruņa pakalpojumu. Ir jāņem vērā arī jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēja kapacitāte. VoIP līnijas atšķiras pēc to nodrošināto VoIP zvanu kvalitātes.

Pirms svarīgu VoIP zvanu veikšanas ir gudri izmantot VoIP testus, lai novērtētu sava VoIP savienojuma kvalitāti. Varat noteikt, vai jums ir piemērots VoIP ātrums, lai iegūtu atbilstošu VoIP zvanu kvalitāti un runātu ar klientiem, draugiem un ģimeni.

Kā es varu pārbaudīt savu interneta savienojumu VoIP vajadzībām?

Lai veiktu kvalitatīvus VoIP zvanus, nepieciešams aktīvs interneta pieslēgums. Bet tas ir tikai daļa no nepieciešamā augstas kvalitātes VoIP tālruņa zvanu veikšanai. Jābūt arī noteiktam interneta ātruma līmenim, jo arī citas ierīces un pakalpojumi izmanto interneta trafiku.

Apsveriet iespēju izmantot tādu pakalpojumu kā speedtest.net, lai novērtētu jūsu interneta pakalpojumu sniedzēja sniegto interneta ātruma kvalitāti. Šāda veida rīks sniedz ieskatu par pingu laiku un pingu testiem. Izmantojot pingu testu, var testēt jebkuru interneta savienojumu, neizmantojot daudz datu. Ja pinga laiks pieaug, tas norāda, ka jūsu interneta aktivitātes cietīs no zema interneta ātruma.

Expert's note

Daudzi aktīvi interneta lietotāji, kas izmanto vienu un to pašu aktīvo interneta pieslēgumu, var palēnināt interneta ātrumu.

Šo joslas platuma ātruma problēmu varat atrisināt vairākos veidos. Jūs varat lūgt citām personām samazināt savas aktivitātes internetā jūsu VoIP zvanu laikā. Varat arī lūgt interneta pakalpojumu sniedzējam palielināt interneta ātrumu vai sniegt jums padomus par interneta ātruma palielināšanu.

Kā mēra VoIP veiktspēju?

Vispār ir divi veidi, kā izmērīt VoIP veiktspēju. Vispirms varat izmērīt VoIP veiktspēju, pievēršot uzmanību zvaniem. Piemēram, zvans, kurā abi cilvēki var labi sadzirdēt katru sarunas vārdu, vēsta, ka jums ir augsta VoIP veiktspēja. Tomēr šāda veida subjektīviem mērījumiem ir ierobežojumi.

Tāpēc ir gudri izmantot interneta pārlūka rīkus, izmantojot saderīgu pārlūkprogrammu. Daži no populārākajiem pārlūka rīkiem, lai mērītu VoIP veiktspēju, ir GetVoIP.com piedāvātie ātruma pārbaudes rīki (t.i., https://getvoip.com/speed-test-tools/). Palaižot no saderīgas pārlūkprogrammas, pārlūkprogrammas rīki nosaka interneta savienojuma pinga ātrumu, lejupielādes ātrumu, augšupielādes ātrumu un džiteru.

Ko parāda VoIP ātruma testa skaitļi?

Pēc VoIP ātruma testa izpildes jums būs vairāki testa skaitļi. Izmantojiet šos padomus, lai izprastu šos skaitļus un interpretētu VoIP kvalitātes testu rezultātus.

Augšupielādes ātrums

Augšupielādes ātrums ietekmē to, vai persona, ar kuru jūs runājat, var jūs viegli dzirdēt VoIP zvana laikā. VoIP zvaniem ieteicamais augšupielādes ātrums ir trīs megabiti. Ja augšupielādes ātrums ir mazāks par šo līmeni, var ciest jūsu VoIP zvanu kvalitāte. Kopumā lielāks augšupielādes ātrums nozīmē labāku VoIP zvanu kvalitāti.

Lejupielādes ātrums

VoIP ātruma testā redzamais lejupielādes ātrums ietekmē jūsu spēju dzirdēt personu, kurai zvanāt. Ieteicamais minimālais VoIP lejupielādes ātrums ir trīs megabiti sekundē. Kā likums, lielāks lejupielādes ātrums nozīmē skaidrāku skaņu.

Pings

Vienkāršā nozīmē pings parāda interneta savienojuma reakcijas laiku. Pinga ātrums tiek mērīts milisekundēs. Kopumā, lai veiksmīgi veiktu VoIP zvanus, jūs vēlaties redzēt nelielas pinga vērtības. Ideālā gadījumā interneta savienojums nedrīkstētu pārsniegt 60 milisekundes.

GetVoIP VoIP testa piemērs

Latentums

Vienkārši sakot, latentums ir laiks starp datu nosūtīšanu un saņemšanu. VoIP zvanu laikā paaugstināts latentums var pasliktināt zvanu veiktspēju. Latentuma līmenis būtu labi, ja būtu mazāks par 150 milisekundēm.

Džitters

Džitters parasti tiek aprakstīts kā pakešu aizkavēšanās. Jūsu VoIP zvani (un visas citas interneta darbības) tiek sadalīti vairākās datu paketēs, kas tiek pārraidītas internetā, un atkal samontētas otrā pusē. Ja datu paketes kavējas, VoIP zvana kvalitāte samazinās.

Uzņēmumiem, kuriem nepieciešams liels skaits vienlaicīgu VoIP zvanu, iespējams, būs jāiegulda lielākas jaudas platjoslas interneta pieslēgumā. Ja vairākas reizes nedēļas laikā izmantojat VoIP testēšanas rīku un konstatējat, ka neiekļaujaties VoIP joslas platuma prasībās, var būt nepieciešams tīkla uzlabojums, lai izvairītos no sliktas sakaru kvalitātes.

Kā slikts interneta savienojums ietekmē VoIP zvanus?

Tā kā VoIP zvaniem ir nepieciešams aktīvs interneta pieslēgums, slikts interneta savienojums zvanu kvalitāti ietekmē dažādos veidos.

  • Audio kvalitātes problēmas: ja VoIP zvanam pietrūkst darbības ātruma vai joslas platuma, iespējams, būs problēmas ar skaņas kvalitāti. Tas nozīmē, ka biznesa VoIP zvana laikā jums, iespējams, būs jāatkārto teiktais vairākas reizes, lai pārvarētu tādas problēmas kā pakešu zudumu.
  • Slikta zvanu kvalitāte: slikta zvanu kvalitāte var ietekmēt jūsu zvanu darbību mobilajās ierīcēs, klēpjdatoros un biroja VoIP tālruņos. Piemēram, slikta balss kvalitāte pārdošanas zvanu laikā var radīt klientiem sliktu iespaidu.

Slikta zvanu kvalitāte ir nozīmīgs izaicinājums biznesa komunikācijās. Ja vēlaties radīt apbrīnojamu lietotāja pieredzi, pastāvīgi slikta zvanu kvalitāte ir nepieņemama.

LivAgent zvanu centra funkcijas

Kāds ir nepieciešamais interneta ātrums VoIP vajadzībām?

Lai izvairītos no zemas kvalitātes un skaņas kvalitātes problēmām, paturiet prātā šādus interneta ātrumus.

  • Lejupielādes ātrums: lai maksimāli izmantotu savu VoIP pakalpojumu, lejupielādes ātrumam būtu jābūt aptuveni trīs megabiti sekundē.
  • Augšupielādes ātrums: katram VoIP protokolam nepieciešams augšupielādes ātrums trīs megabiti sekundē.

Kā veikt manuālu VoIP ātruma testu?

Dažos gadījumos, iespējams, vēlēsities veikt ad hoc VoIP testu, lai izmērītu VoIP zvana kvalitāti. Sāciet ar austiņu izmantošanu. Ja VoIP zvana laikā ir grūtības sadzirdēt otru personu, iespējams, jums ir slikts VoIP savienojums. Tāpat arī cilvēkiem, ar kuriem jūs runājat, būtu viegli jūs jāsaprot. Ja interneta ātrums ir zems, sazinieties ar VoIP pakalpojumu sniedzēju un interneta pakalpojumu sniedzēju, lai saņemtu papildu palīdzību.

Kā rīkoties, ja VoIP testa rezultāti nav apmierinoši?

Ir vairāki veidi, kā reaģēt uz sliktu VoIP savienojumu vai vājiem VoIP testa rezultātiem.

  • VoIP tālruņa pakalpojums: sazinieties ar VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai uzzinātu, kā uzlabot VoIP kvalitāti. Piemēram, pajautājiet par pakalpojumu kvalitātes (QoS) tehnoloģijas izmantošanu, lai noteiktu VoIP zvanu prioritāti.
  • Apspriediet VoIP kvalitāti ar citiem lietotājiem: ja jums daudz lietotāju izmanto vienu un to pašu savienojumu (piemēram, 100 – 999 lietotāji), apspriediet šo problēmu ar citiem cilvēkiem. Piemēram, varat lūgt citus lietotājus neizmantot video pakalpojumus.
  • Interneta pakalpojumu sniedzējs: dažos gadījumos tīkla savienojums var būt pilnībā noslogots. Šādā gadījumā varat jautāt, vai viņiem ir papildu līdzekļi uzņēmumiem, lai efektīvāk pārvaldītu jūsu tīklu. Iespējams, jāveic dažas tīkla konfigurācijas izmaiņas, lai iegūtu spēcīgu VoIP savienojumu.

Choose your VoIP provider

Set up your virtual call center with LiveAgent and start providing professional voice support in a matter of minutes.

Frequently asked questions

Kas ir VoIP tests?

Varat izmantot VoIP testu, lai novērtētu sava interneta savienojuma kvalitāti. Pirms veikt būtiskus zvanus, ieteicams pārbaudīt savu VoIP savienojumu.

Kā varu notestēt savu interneta pieslēgumu VoIP vajadzībām?

Izmantojiet pārlūkprogrammu interneta ātruma pārbaudes rīku, piemēram, speedtest.net, lai izmērītu augšupielādes ātrumu, lejupielādes ātrumu un citus svarīgus mērījumus.

Kā tiek mērīta VoIP veiktspēja?

Ir divi veidi, kā izmērīt VoIP veiktspēju: subjektīvi un objektīvi. Subjektīvais veids ir katrā sarunā pievērst uzmanību sava zvana kvalitātei. Piemēram, ja VoIP zvana laikā visi var skaidri dzirdēt viens otra vārdus, zvana kvalitāte ir augsta. Objektīvais veids, kā izmērīt VoIP veiktspēju, ir izmantot tādu ātruma pārbaudes rīku kā speedtest.net.

Ko nozīmē VoIP ātruma testu skaitļi?

Parasti VoIP ātruma testā tiek uzrādīti pieci ātruma testa skaitļi: augšupielādes ātrums, lejupielādes ātrums, pings, latentums un džiteris. Ideālā gadījumā jūs vēlaties, lai augšupielādes ātrums un lejupielādes ātrums būtu pēc iespējas lielāks. Pingam, latentumam un džiterim jābūt pēc iespējas zemākiem.

Kā slikts interneta savienojums ietekmē VoIP zvanus?

Slikts interneta pieslēgums padara sarunu daudz sarežģītāku. Iespējams, jūs lūgs atkārtot teikto vairākas reizes. Tas var kļūt diezgan kaitinoši.

Kāds ir nepieciešamais interneta ātrums VoIP vajadzībām?

Minimālais nepieciešamais interneta ātrums ir trīs megabiti sekundē augšupielādei un trīs megabiti sekundē lejupielādei. Ja iespējams, ieteicami lielāki interneta ātrumi.

Kā veikt manuālu VoIP ātruma testu?

Lai veiktu manuālu VoIP testu, pievērsiet uzmanību zvanīšanas kvalitātei. Ja jūs nevarat saprast, ko saka sarunu biedrs, jums var būt VoIP ātruma problēma. Lai atrisinātu VoIP ātruma problēmas, apsveriet iespēju izmantot pakalpojumu kvalitātes konfigurēšanu (QoS) vai ātrāku platjoslas savienojumu.

Kā rīkoties, ja VoIP testa rezultāti nav apmierinoši?

Ja jūsu VoIP ātruma testa rezultāti ir pārāk lēni, ir vairākas iespējas. Varat lūgt padomu interneta pakalpojumu sniedzējam vai maksāt par ātrākiem interneta ātrumiem. Turklāt palīdzību varat saņemt arī no VoIP pakalpojumu sniedzēja. Un varat arī ieslēgt pakalpojumu kvalitātes konfigurēšanas funkciju, lai noteiktu VoIP zvanu prioritāti.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju