Kas ir VDAR?
Vispārējā datu aizsardzības regula ir regula, kas izveidota, lai vienotu datu aizsardzību Eiropas Savienībā. Tās galvenais mērķis ir aizsargāt Eiropas pilsoņu personisko informāciju. VDAR jāpilda kopš 2018. gada 25. maija.
Frequently Asked Questions
Kā definēt VDAR?
VDAR jeb Vispārīgā datu aizsardzības regula ir tiesiskais regulējums, kas nosaka pamatnostādnes Eiropas Savienības teritorijā dzīvojošo personu personas datu vākšanai un apstrādei. Regulu piemēro neatkarīgi no tīmekļa vietnes atrašanās vietas, tāpēc tā jāpiemēro visās tīmekļa vietnēs, kas piesaista Eiropas auditoriju.
Kādi ir VDAR principi?
VDAR definē septiņus galvenos principus attiecībā uz personas datiem, t.i., likumību, taisnīgumu un pārredzamību, mērķa ierobežošanu, datu samazināšanu līdz minimumam, precizitāti, glabāšanas ierobežojumus, integritāti un konfidencialitāti, t.i., drošību, kā arī atbildību. Tie skaidri nosaka, kā datus drīkst apkopot, kā tos apstrādāt un kā tos droši pārvaldīt.
Kur var vairāk uzzināt par VDAR?
Par VDAR (GDPR) var uzzināt tieši no GDPR.eu vietnes, kurā ir pilns VDAR atbilstības norādījums. Tas ir informācijas avots personām, kā arī organizācijām, kas pārbauda savu darbību atbilstību VDAR un to, kas viņiem jādara, lai padarītu savas darbības atbilstošas VDAR.
LiveAgent ir populārs klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi, pielāgojoties klientu vajadzībām un nodrošinot ērtu kontaktu un ātru reakciju. Kontrolsaraksti veicina iesaistīšanos, bet vCita ir tikšanās plānošanas rīks, ko izmanto mazie uzņēmumi, aprīkots ar klientu pārvaldības un mārketinga rīkiem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Tā piedāvā arī datu migrāciju, atbalsta portālu un izmaiņu sekošanu. Uzņēmums ir saņēmis balvas un sertifikātus un piedāvā demo. Vietnē ir arī blogi, glosārijs un akadēmija ar rakstiem un semināriem. LiveAgent piedāvā arī voIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums ir arī pieejams sociālajos tīklos un sazināties var arī ar pārdošanas kontaktiem. Noteikumi, privātuma politika un drošības noteikumi ir nopublicēti.
Sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts
Maksas sociālās mediju reklāmas var palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību un novērsties uz jūsu mājaslapu. Atjauninot savu stratēģiju, jums jāizmēģina daudzi iestatījumi, jo ir gandrīz neiespējami izveidot reklāmu, kas būs tūlītējs efekts. Jums ir jāveic ikmēneša sociālo mediju revīzija, lai kontrolētu savu progresu un noteiktu uzlabošanas jomas. Jums jānoteic nākotnes mērķi un regulāri jāuzrauga to gaita. Asana ir lielisks rīks uzdevumu piešķiršanai un mērķu uzraudzībai.
Klientu uzticamības pārbaudes kontrolsaraksts
The message should cater to each agent's needs, while email templates can build brand recognition and trust. Professional translations of online reviews should be done to avoid unwanted interpretations. To ensure a clear path from review to your website, check your buttons are correctly placed and linked to the review portal. LiveAgent offers solutions for customer support, including VoIP phone systems, self-service software, and customer portal software, with a free trial available. They also provide support, data migration, and a knowledge base.