Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tīmekļa vietnes čats

Kas ir tīmekļa vietnes čats?

Tīmekļa vietnes čats ir iebūvēts logrīks, kas nodrošina tiešsaistes čatu. Tas nodrošina dzīvas sarunas, izmantojot videočatu, tiešsaistes čatu vai tālruņa zvanus. Tas ir lielisks e-pasta sakaru aizstājējs, jo tas ir būtiski ātrāks. Turklāt labāks par tālruņa zvanu, jo nav nepieciešams veikt pareizrakstības pārbaudi.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainentity”: [{ “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā iekļaut čata logrīku manā tīmekļa vietnē?” “acceptedanswer”: “@type”: “Atbilde”, “text”: “Lai integrētu čatu savā tīmekļa vietnē, vispirms ir jāiegūst kods, kas ļaus iekļaut čatu vietnes kodā. Parasti šo kodu var iegūt, reģistrējoties un abonējot izvēlēto programmu. Svarīgi ir tas, kur mēs iekļausim kodu, lai mēs zinātu, kur tiks rādīts čats.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā uzstādīt čatu WordPress tīmekļa vietnē?” “acceptedanswer”: “@type”: “Atbilde”, “text”: “WordPress tīmekļa vietnei paredzētais spraudnis ir bezmaksas, bet, lai izmantotu čatu, ir jāiegādājas abonements. Pēc spraudņa reģistrēšanas un ieslēgšanas var mainīt čata loga izskatu.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādas ir priekšrocības tiešsaistes čata lietošanai manā tīmekļa vietnē?” “acceptedanswer”: “@type”: “Atbilde”, “text”: „Tiešsaistes čata izmantošanas priekšrocības ir: 1. iespēja tieši pārsūtīt failus, 2. daudzvalodu atbalsts, 3. iespēja sarunai pievienot vēl vienu konsultantu, lai palīdzētu atrisināt problēmu, 4. piekļuve no dažādām ierīcēm un dažādos laikos, piemēram, ja mēs nevaram piezvanīt, 5. analītikas un saziņas ar klientu vēstures pārskats; 6. lieliskākas mārketinga iespējas, 7. informācijas un datu par klientiem iegūšana, 8. klientu apkalpošanas komandas darba efektivitātes paaugstināšana, 9. daudzi klienti kā labāko saziņas veidu izvēlas tiešsaistes čatu; 10. iespēja runāt darījuma noslēgšanas laikā. ” } }] }

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kā savā tīmekļa vietnē integrēt čata logrīku?

Lai čatu integrētu savā vietnē, vispirms ir jāiegūst kods, kas ļaus ieviest čatu vietnes kodā. Parasti šo kodu var iegūt, reģistrējoties un abonējot izvēlēto programmu. Ir svarīgi, kur mēs ievietojam kodu, lai mēs zinātu, kur tiks rādīts čats.

Kā instalēt čata funkciju WordPress vietnē?

WordPress vietnes spraudnis ir bezmaksas, bet, lai izmantotu čatu, ir jāiegādājas abonements. Pēc spraudņa reģistrēšanas un ieslēgšanas varat veikt izmaiņas čata loga vizuālajā izskatā.

Kādas ir priekšrocības, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu manā tīmekļa vietnē?

Tiešās tērzēšanas izmantošanas priekšrocības ir šādas: 1. iespēja tieši pārsūtīt failus, 2. daudzvalodu atbalsts, 3. iespēja sarunai pievienot vēl vienu konsultantu, lai palīdzētu atrisināt problēmu, 4. piekļuve no dažādām ierīcēm un dažādos laikos, piemēram, ja mēs nevaram piezvanīt, 5. analītikas un saziņas ar klientu vēstures pārskats; 6. lieliskākas mārketinga iespējas, 7. informācijas un datu par klientiem iegūšana, 8. klientu apkalpošanas komandas darba efektivitātes paaugstināšana, 9. daudzi klienti kā labāko saziņas veidu izvēlas tiešsaistes čatu; 10. iespēja runāt darījuma noslēgšanas laikā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju