Kas ir tiketu sistēma?
Tiketu sistēma ir kopīgota pastkaste visiem jūsu klientu pieprasījumiem. Jebkāda veida saziņa tiks automātiski pārveidota tiketos. Tiketi tiek uzglabāti vienā vietā, lai klientu servisa darbinieks nepalaistu garām nevienu pieprasījumu.
Frequently asked questions
Kā definē tiketu sistēmu?
Tiketu sistēma ir vienota pastkaste visiem jūsu klientu pieprasījumiem. Atskaites no e-pastiem, tiešsaistes čats, sociālie mediji, u.c. nonāk tajā. Visas ziņas no klientiem, tiek pārvērstas tiketos.
Kas ir tiketu sistēmas pamatfunkcijas?
Pamata funkcijas jebkurai tiketu sistēmai ir galvenokārt saziņas kanālu apvienošana (e-pasti, tiešsaistes čats, sociālie tīkli), individuāla pielāgošana katram klientam, darba automatizēšana, personalizētas tiketu lapas, tiketu kategorijas un tagi un iespēja veidot zināšanu bāzi.
Vai LiveAgent ir tiketu sistēma?
LiveAgent ir šāda tiketinga sistēma, kas automātiski izseko un konvertē visus klientu pieprasījumus tiketos. Katra ienākošā ziņa tiek pārveidota par tiketu, lai padarītu darbu vienkāršāku un pārredzamāku.
- Kas ir Klientu Portāls? (+Ieguvumi)
- Samaziniet pieteikumu slodzi - LiveAgent
- Kas ir tiešsaistes tērzēšanas funkcijas? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Priekšapskates Numura Sastādītājs (Skaidrojums)
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Kas ir Palīdzības dienesta nodaļas? (+ Bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent.
- Kā Pievienot Tiešsaistes Tērzētavas Pogu Mājaslapai? (+Labākie Pielietojumi)