Kas ir tiketu sistēma?
Tiketu sistēma ir kopīgota pastkaste visiem jūsu klientu pieprasījumiem. Jebkāda veida saziņa tiks automātiski pārveidota tiketos. Tiketi tiek uzglabāti vienā vietā, lai klientu servisa darbinieks nepalaistu garām nevienu pieprasījumu.
Frequently asked questions
Kā definē tiketu sistēmu?
Tiketu sistēma ir vienota pastkaste visiem jūsu klientu pieprasījumiem. Atskaites no e-pastiem, tiešsaistes čats, sociālie mediji, u.c. nonāk tajā. Visas ziņas no klientiem, tiek pārvērstas tiketos.
Kas ir tiketu sistēmas pamatfunkcijas?
Pamata funkcijas jebkurai tiketu sistēmai ir galvenokārt saziņas kanālu apvienošana (e-pasti, tiešsaistes čats, sociālie tīkli), individuāla pielāgošana katram klientam, darba automatizēšana, personalizētas tiketu lapas, tiketu kategorijas un tagi un iespēja veidot zināšanu bāzi.
Vai LiveAgent ir tiketu sistēma?
LiveAgent ir šāda tiketinga sistēma, kas automātiski izseko un konvertē visus klientu pieprasījumus tiketos. Katra ienākošā ziņa tiek pārveidota par tiketu, lai padarītu darbu vienkāršāku un pārredzamāku.
Expert note
Tiketu sistēma ir vienota pastkaste visiem klientu pieprasījumiem, kuru pamatfunkcijas ietver to izmantošanu kā vienu vietu, lai organizētu un apstrādātu klientu atbalsta pieprasījumus.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, piemēram, Ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī integrācijas ar citām platformām, ieskaitot e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī sniedz atbalstu un datu migrāciju, kā arī piedāvā bezmaksas demonstrāciju un cenu aprēķinātāju. Visas tiesības rezervētas Quality Unit, LLC.
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzlabotu klientu apmierinātību. Transnacionālajiem uzņēmumiem, lieliem uzņēmumiem un daudznacionālajiem uzņēmumiem var būt labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas. IVR tehnoloģija var palīdzēt novirzīt zvanus uz atbilstošu nodaļu vai aģentu.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.