Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiešsaistes tērzētava

Ko nozīmē komunicēt tiešsaistē?

Tiešsaistes komunikācija ir cilvēku komunikācijas veids internetā. Kad cilvēki sazinās internetā, viņiem ir iespēja nosūtīt viens otram teksta ziņu, video, atēlus un saites tiešsaistē. Parasti tiešsaistes tērzēšana neprasa nekādu lietojumprogrammu – viss, kas vajadzīgs ir pārlūkprogramma.

Kāpēc uzņēmumiem ir jākomunicē ar klientiem tiešsaistē?

Daudzs e-komercijas mājaslapas lieto tiešsaistes tērzētavas pogu ar klientu atbalsta aģentu reāllaikā. Saziņa ar Jūsu mājaslapas apmeklētājiem ir viena no visekonomiskākajām stratēģijām, kad ir jāpārvērš mājaslapas apmeklētājus maksājošos klientos. Lieliska apkalpošana ar ātrām un zinošām atbildēm tiešsaistes tērzētavā ir atslēga klientu sirdīm. Ja Jūs no visiem spēkiem cenšaties nodrošināt lielisku klientu atbalstu, padomājiet par palīdzības dienesta lietojumprogrammas izvēli.

Lai uzzinātu, kā tiešsaistes tērzētava var palīdzēt Jums pārvērst mājaslapas apmeklētājus par klientiem, apskatieties šo lapu.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzstādīt tiešsaistes tērzētavu? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzstādītu tiešsaistes tērzētavu, vienkārši uzstādiet spraudni Jūsu mājaslapā. Otrs veids ir atrast uzstādīšanas kodu un iebūvēt to Jūsu mājaslapas kodā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir atšķirība starp tiešsaistes tērzētavu un tiešsaistes tērzētavu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiešsaistes tērzētava ir klientu atbalsta platforma ieslēdz saziņu starp klientu, kas apmeklē uzņēmuma mājaslapu, un servisu reāllaikā. Tiešsaistes tērzētava, no citaspuse, arī ir sistēma, kas ļauj reāllaikā komunicēt, taču tā neprasa īpašas programmas instalāciju. Tas atšķiras ar vienkāršību un ērtību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir tiešsaistes tērzētavas priekšrocības? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiešsaistes tērzētavas priekšrocības ir: izmaksu samazināšana – tiešsaistes tērzētava ir lētāka par zvaniem, un viena persona var apkalpot vairākus klientus uzreiz; palielina pārdošanu – tiešsaistes tērzētava veido vairāk saziņas, pie tam, klienti, kas izmanto tiešsaistes tērzētavu ir vairāk noskaņoti pirkšanai; ātra saprašana par klienta problēmām, pateicoties reāllaika saziņai; klientu ērtība – tiešsaistes tērzētava ir ātrs un efektīvs komunikācijas veids; pārskati – Jūs varat analizēs un sekot komunikāciju vēsturēm pastāvīgi, cik daudz lietotāju izmantoja šo saziņas formu, kāda ir aģentu efektivitāte; priekšrocība konkurentu priekšā – joprojām tikai daži uzņēmumi izmanto tērzētavas opciju, tādēļ tā ir iespēja būt konkurences priekšā.” } }] }

FAQ

Kā uzstādīt tiešsaistes tērzētavu?

Lai uzstādītu tiešsaistes tērzētavu, vienkārši uzstādiet spraudni Jūsu mājaslapā. Otrs veids ir atrast uzstādīšanas kodu un iebūvēt to Jūsu mājaslapas kodā.

Kāda ir atšķirība starp tiešsaistes tērzētavu un tiešsaistes tērzētavu?

Tiešsaistes tērzētava ir klientu atbalsta platforma ieslēdz saziņu starp klientu, kas apmeklē uzņēmuma mājaslapu, un servisu reāllaikā. Tiešsaistes tērzētava, no citaspuse, arī ir sistēma, kas ļauj reāllaikā komunicēt, taču tā neprasa īpašas programmas instalāciju. Tas atšķiras ar vienkāršību un ērtību.

Kādas ir tiešsaistes tērzētavas priekšrocības?

Tiešsaistes tērzētavas priekšrocības ir: izmaksu samazināšana – tiešsaistes tērzētava ir lētāka par zvaniem, un viena persona var apkalpot vairākus klientus uzreiz; palielina pārdošanu – tiešsaistes tērzētava veido vairāk saziņas, pie tam, klienti, kas izmanto tiešsaistes tērzētavu ir vairāk noskaņoti pirkšanai; ātra saprašana par klienta problēmām, pateicoties reāllaika saziņai; klientu ērtība – tiešsaistes tērzētava ir ātrs un efektīvs komunikācijas veids; pārskati – Jūs varat analizēs un sekot komunikāciju vēsturēm pastāvīgi, cik daudz lietotāju izmantoja šo saziņas formu, kāda ir aģentu efektivitāte; priekšrocība konkurentu priekšā – joprojām tikai daži uzņēmumi izmanto tērzētavas opciju, tādēļ tā ir iespēja būt konkurences priekšā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju