Kas ir tiešsaistes tērzētava?
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešsaistes tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem. Viņi var savstarpēji sazināties, apmainīties ar informāciju, izmantojot tekstu, un sazināties tiešsaistē. Tiešsaistes tērzēšanas telpu var salīdzināt ar forumu, bet ir kāda atšķirība – lietotāji nevar izmantot interaktīvo ziņapmaiņu.
Dažās tiešsaistes tērzētavās nepieciešama arī kāda īpaša programma vai programmatūra. Lietotājiem ir jāreģistrējas tiešsaistes tērzētavai.
Frequently asked questions
Kas ir tiešsaistes tērzētava?
Tiešsaistes tērzētava ir vieta internetā, kuras galvenais mērķis ir dot iespēju lietotājiem čatot reālajā laikā. Tas ļauj viņiem tieši mijiedarboties, veidot attiecības un mijiedarboties tiešsaistē. Dažām tiešsaistes tērzētavām var būt nepieciešama atbilstoša programmatūra vai lietojumprogramma, citām var piekļūt tieši, izmantojot pārlūkprogrammu.
Kurš var izmantot tiešsaistes tērzētavu?
Tiešsaistes tērzētavu var izmantot ikviens lietotājs, kas ieiet tīmekļa vietnē un vēlas sazināties ar klientu apkalpošanas centru. Tas ir ātrs kontaktēšanās veids, kas ļauj saņemt gandrīz tūlītēju atbildi klienta problēmai. Šādā veidā tiek atbalstītas pārdošanas aktivitātes.
Kādas ir tiešsaistes tērzētavas priekšrocības?
Tiešsaistes tērzētavu priekšrocības galvenokārt ir ātrā klientu apkalpošana, spēja reaģēt reālā laikā, kā arī reklāmguvumu palielināšana un stresa mazināšana klientiem, kuriem nav jāgaida atbilde. Pateicoties tiem, klienti var ātri iegūt nepieciešamo informāciju par produktiem un pakalpojumiem.
Eksperta piezīme
<p>Tiešsaistes tērzētava ir ātrs kontakts klientu apkalpošanai un uzlabo komunikāciju ar klientiem, paaugstina apkalpošanas efektivitāti un klientu apmierinātību.</p>

Kas ir VoIP (Balss Pārraides Protokols Internetā)? Kā darbojas VoIP?
Izvēlies LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru, kas nodrošina daudzus komunikācijas kanālus un integrācijas ar citām sistēmām.
Nepieciešama bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra?
Klientu apkalpošanas valoda ir svarīga, un pareizi izteicieni uzlabo pieredzi un uzticēšanos. LiveAgent piedāvā dažādus saziņas kanālus.
Poly CCX 700 VoIP Tālruņa Apskats
Zoom tālrunim ir daudzas iespējas, kas ietekmē virtuālo call centru darbu. Tas uzlabo saskarnes ar klientiem un informācijas uztveršanu no zvana.
Poly CCX 400 IP Tālruņa Apskats
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzus dažādus risinājumus, tai skaitā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Pārdošanas kontaktinformācija ir pieejama.