Kas ir tiešsaistes čata lietojumprogramma?
Tiešsaistes čata lietojumprogramma ir programmatūra, kas ļauj lietotājiem sūtīt un saņemt ziņas tiešsaistē. Mūsdienās šāda veida programma ir iebūvēta ikvienā viedtālrunī, tā ir pieejama ikvienam un tā ir ļoti populāra un iecienīta. Lietotāji var sazināties ar citiem lietotājiem internetā, un tā ir reālā laika teksta, audio vai video ziņu pārraide. Katra tiešsaistes čata lietojumprogramma piedāvā daudz dažādu funkciju un līdzekļu.
Frequently asked questions
Kāda ir tiešsaistes čata lietojumprogrammas definīcija?
Tiešsaistes čata lietojumprogramma ir lietojumprogramma, kas ļauj sarunāties ārpus pārlūkprogrammas. Tā ļauj čatot reāllaikā, tai var būt arī failu koplietošanas iespēja, kā arī video čata iespēja.
Kāda veida tiešsaistes čata lietojumprogrammas var būt?
Tiešsaistes čata programma var būt teksta veidā, tā var būt video čats vai arī ļauj veikt balss zvanus. Programmā var arī apvienot visus trīs saziņas veidus. Šādu populāru lietojumprogrammu piemēri ir Messenger, WhatsApp un Telegram.
Vai jūs varat izmantot tiešsaistes čata lietojumprogrammu LiveAgent?
LiveAgent satur tiešsaistes čata programmu. Programma pieejama Android un iOS. Klientu apkalpošanas komanda var būt sasniedzama arī ārpus biroja. Pateicoties tam, uzņēmums var gūt priekšrocības konkurentu starpā.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Klientu sekošanas programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina informācijas apkopošanu un personalizētus kontaktus ar konkrētiem klientiem. Tas piedāvā vairākas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru un pircēju portāla programmatūru. Pieejama arī bezmaksas demonstrācija un cenas ir atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem. Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem un atrisinātu klientu problēmas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums, kura piedāvājumu var attēlot emuārā, glosārijā un akadēmijā. Populāri produkti ietver VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmumam ir sale kontakti, kas pieejami sociālajos tīklos, un tā piedāvājumi var tikt sekoti ar jaunumiem. LiveAgent piedāvājumi ietver tīmekļa seminārus un rakstīšanas testus un ir sertificēts. Tas piedāvā izmaksu kalkulatoru, kas var palīdzēt plānot izmaksas. Uzņēmuma privātuma politika un noteikumi ir pieejami vietnē, kā arī vietnes žurnāls. LiveAgent piedāvā arī mašīnmācīšanās, kura var palīdzēt uzlabot uzņēmuma darbu.
Zvanu uzraudzības programmatūra
Zvanu centra programmatūra ir svarīga ikvienai uzņēmējdarbībai, kas vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt klientu apmierinātību. Zvanu uzraudzības programmatūra ir risinājums uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzlabots klientu serviss un atbalsts. To izmanto gan kvalitātes nodrošināšanai, gan darbinieku apmācībai. Zvanu centra aprīkojums ir nepieciešams, lai izveidotu modernu zvanu centru, nodrošinot aģentus ar datoriem, austiņām, ātrgaitas interneta pieslēgumu un darba vietu. LiveAgent kontaktu centra programmatūra nodrošina uzņēmumiem vienotu daudzkanālu pieredzi.