Kas ir scenārija automatizācija?
Scenārija automatizācija ir process, kas ir cieši saistīts ar komandu izpildi, pamatojoties uz noteiktiem nosacījumiem. Aktivizējot komandu, jūs varat automatizēt noteiktus scenārijus, piemēram, tiklīdz ienāk pieteikums, kurā ir atslēgvārds “rēķins”, pamatojoties uz komandas scenāriju, jūs to varat automātiski atzīmēt ar birku “Rēķins” un pārsūtīt uz norēķinu nodaļu. (Un ir simtiem tūkstošu iespējamo variantu.)
Frequently Asked Questions
Kas ir scenārija automatizācija?
Scenāriju automatizācija ļauj veikt vairāku pietiekumu atjauninājumus ar vienu klikšķi. Atbalsta darbības, kas saistītas ar atkārtotu scenāriju apstrādi.
Kā var izmantot scenāriju automatizāciju?
Scenāriju automatizācija atvieglo atkārtotu uzdevumu veikšanu. Tas ievērojami automatizē aģentu darbu. Aģents var atlasīt visus pieteikumus, kurus var attiecināt uz konkrēto scenāriju, un izpildīt tos ar kopējām darbībām.
Vai scenārija automatizācija ir pieejama programmā LiveAgent?
Scenārija automatizācijas līdzeklis ir pieejams LiveAgent un ļauj ievērojami automatizēt klientu apkalpošanas komandas darbu.
Zvanītāja izsekošanas programmatūra
Zvanītāja izsekošanas programmatūra palīdz uzņēmumiem analizēt ienākošos zvaniem un personalizēt klientu apkalpošanu, stiprinot attiecības un uzlabojot mārketinga lēmumu pieņemšanu. Tas arī palīdz koncentrēties uz mārketinga ziņu uzlabošanu un palielina klientu apmierinātības līmeni.
Kas ir ACD un Kā Tas Darbojas?
Automātiskā zvanu sadale (ACD) ir svarīga telefonijas sistēma, kas virza zvanus atbilstošajiem aģentiem, uzlabojot klientu apkalpošanu un efektivitāti. ACD ir īpaši noderīga zvanu pārslodzes pārvaldībai un klientu apmierinātībai.