Kas ir scenārija automatizācija?
Scenārija automatizācija ir process, kas ir cieši saistīts ar komandu izpildi, pamatojoties uz noteiktiem nosacījumiem. Aktivizējot komandu, jūs varat automatizēt noteiktus scenārijus, piemēram, tiklīdz ienāk pieteikums, kurā ir atslēgvārds “rēķins”, pamatojoties uz komandas scenāriju, jūs to varat automātiski atzīmēt ar birku “Rēķins” un pārsūtīt uz norēķinu nodaļu. (Un ir simtiem tūkstošu iespējamo variantu.)
Frequently asked questions
Kas ir scenārija automatizācija?
Scenāriju automatizācija ļauj veikt vairāku pietiekumu atjauninājumus ar vienu klikšķi. Atbalsta darbības, kas saistītas ar atkārtotu scenāriju apstrādi.
Kā var izmantot scenāriju automatizāciju?
Scenāriju automatizācija atvieglo atkārtotu uzdevumu veikšanu. Tas ievērojami automatizē aģentu darbu. Aģents var atlasīt visus pieteikumus, kurus var attiecināt uz konkrēto scenāriju, un izpildīt tos ar kopējām darbībām.
Vai scenārija automatizācija ir pieejama programmā LiveAgent?
Scenārija automatizācijas līdzeklis ir pieejams LiveAgent un ļauj ievērojami automatizēt klientu apkalpošanas komandas darbu.
Automatizēta pieteikumu sadale
LiveAgent ir lielisks rīks klientu saziņai un automatizētai pieteikumu sadalei. Tas ietaupa laiku un naudu, ļaujot aģentiem koncentrēties uz klientu attiecību uzturēšanu. LiveAgent piedāvā arī migrācijas pakalpojumus un dažādus nosacījumus, kas uzlabo efektivitāti un samazina kļūdu skaitu. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas jau šodien.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā plašu funkciju klāstu, piemēram, automātisku numura sastādītāju un pieteikumu sadalu. Piedāvāta ir arī automatizēta atzvana funkcija, kas var uzlabot klientu apkalpošanas procesu. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, demonstrācijas un atbalsta pakalpojumus.
Tekstā tiek apskatīta zvanu centra automatizācijas nozīme uzņēmuma efektivitātes uzlabošanā un izmaksu samazināšanā, kā arī klientu pieredzes uzlabošanā. Tiek minēts LiveAgent risinājums un zvanu centra programmatūra, kas palīdz izveidot virtuālu zvanu centru un automātiski maršrutēt tālruņa zvanus. Saistībā ar klientu apkalpošanu tiek uzsvērta arī efektīva saziņa un labāks apgrozījuma līmenis. ACD automatizācija ir arī apskatīta, izmantojot padziļinātus skaidrojumus no LiveAgent speciālistiem.
Atbalsta automatizācija ir mākslīgā intelekta vai programmatūras izmantota palīdzības sniegšanas veids klientiem. Tas var uzlabot darbinieku produktivitāti, paaugstināt klientu apmierinātību un samazināt izmaksas. Lai iestatītu atbalsta automatizāciju, ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta automatizācijas rīks. Pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva, tāpēc jums ir jādomā par saviem klientiem un jāizmanto saprātīgus un noderīgus procesus.