Kas ir savlaicīgs atrisinājums?
Savlaicīgs atrisinājums nozīmē, ka pieteikums ir atrisināts saskaņā ar SLA noteikto laika ierobežojumu. Lai nodrošinātu klientu apmierinātību, ir svarīgi, lai pieteikumi tiktu atrisināti laikā. Visiem aģentiem jācenšas vienmēr pēc iespējas ātrāk atrisināt savi pieteikumi.
Savlaicīgam atrisinājumam pretēji ir nokavēts pieteikums. Tas nozīmē, ka pieteikums netika atrisināts laikā, kas norādīts SLA. Nokavēti pieteikumi var negatīvi ietekmēt jūsu biznesu, un no tā ir jāizvairās.
Frequently asked questions
Ko nozīmē savlaicīgs atrisinājums?
Savlaicīgs atrisinājums, ko sauc arī par vidējo laiku līdz atrisinājumam vai risinājuma laiku, ir vidējais laiks, kas nepieciešams klientu apkalpošanas komandai, lai atrisinātu lietu pēc tās atvēršanas. Parasti tiek mērīts darba stundās, tāpēc, aprēķinot risinājuma laiku, ņem vērā tikai to laiku, kad servisa komandai ir aktīvs darba laiks.
& nbsp;
Vai savlaicīgs atrisinājums ir svarīgs?
Savlaicīgs atrisinājums ir tieši saistīts ar klientu apmierinātību, tāpēc tas ir svarīgs rādītājs. Jo ātrāk komanda spēj atrisināt klientu problēmas, jo augstāks ir to apmierinātības līmenis. Ja lietas atrisināšanai nepieciešams ilgs laiks, klienti kļūst nervozi un neapmierināti.
Kur jūs varat apskatīt savlaicīga atrisinājuma laiku LiveAgent?
LiveAgent atskaitēs varat pārbaudīt savlaicīgs atrisinājuma rādītāju. Ir vērts sekot šim rādītājam un censties noturēt to iespējami labākajā līmenī.
& nbsp;
Expert note
Savlaicīgs atrisinājums ir svarīgs klientu apmierinātības rādītājs. LiveAgent atskaitēs varat pārbaudīt rādītāju, kas norāda uz atrisinājuma laika ierobežojumu.

LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūra piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Uzņēmums ir balvots ar sertifikātiem un piedāvā datu migrāciju. LiveAgent arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. Turklāt, ir pieejams atbalsts un emuārs, kā arī tīmekļa semināri. LiveAgent piedāvā arī citu programmatūru, piemēram, pašapkalpošanās programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Kontaktinformācija sniedzama tāpat kā arī iespēja saņemt ziņas par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus risinājumus, piemēram, e-pasta pārvaldības programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un ir pelnījis dažādas balvas un sertifikātus. LiveAgent uzsver drošību un privātumu un sniedz informāciju arī sociālos tīklos. Jau pēc dažām minūtēm pēc reģistrācijas uzņēmums nodrošinās piekļuvi saviem pakalpojumiem.
E-pasts un zvanu centrs joprojām ir ļoti svarīgi klientu mijiedarbības veidi. Sociālo mediju atbildes var būt sarežģītas, tāpēc vajadzētu sagatavot vispārīgas atbildes. Iespēja izmantot iepriekš noteiktas atbildes ievērojami samazina laiku atbildēšanai uz klientu vaicājumiem. Saglabājiet laiku un atvieglojiet darbu klientu apkalpošanas speciālistiem ar Palīdzības pieteikumu veidnēm.
Palīdzības pieteikumu novirzīšana
Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.