Bezmaksas Izmēģinājums

Savlaicīgs atrisinājums

Kas ir savlaicīgs atrisinājums?

Savlaicīgs atrisinājums nozīmē, ka pieteikums ir atrisināts saskaņā ar SLA noteikto laika ierobežojumu. Lai nodrošinātu klientu apmierinātību, ir svarīgi, lai pieteikumi tiktu atrisināti laikā. Visiem aģentiem jācenšas vienmēr pēc iespējas ātrāk atrisināt savi pieteikumi.

Savlaicīgam atrisinājumam pretēji ir nokavēts pieteikums. Tas nozīmē, ka pieteikums netika atrisināts laikā, kas norādīts SLA. Nokavēti pieteikumi var negatīvi ietekmēt jūsu biznesu, un no tā ir jāizvairās.

Frequently asked questions

Ko nozīmē savlaicīgs atrisinājums?

Savlaicīgs atrisinājums, ko sauc arī par vidējo laiku līdz atrisinājumam vai risinājuma laiku, ir vidējais laiks, kas nepieciešams klientu apkalpošanas komandai, lai atrisinātu lietu pēc tās atvēršanas. Parasti tiek mērīts darba stundās, tāpēc, aprēķinot risinājuma laiku, ņem vērā tikai to laiku, kad servisa komandai ir aktīvs darba laiks.

& nbsp;

Vai savlaicīgs atrisinājums ir svarīgs?

Savlaicīgs atrisinājums ir tieši saistīts ar klientu apmierinātību, tāpēc tas ir svarīgs rādītājs. Jo ātrāk komanda spēj atrisināt klientu problēmas, jo augstāks ir to apmierinātības līmenis. Ja lietas atrisināšanai nepieciešams ilgs laiks, klienti kļūst nervozi un neapmierināti.

 

Kur jūs varat apskatīt savlaicīga atrisinājuma laiku LiveAgent?

LiveAgent atskaitēs varat pārbaudīt savlaicīgs atrisinājuma rādītāju. Ir vērts sekot šim rādītājam un censties noturēt to iespējami labākajā līmenī.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju