Kas ir sadarbības aģenti?
LiveAgent ir daudz dažādu aģentu un lomu. Sadarbības aģents ir īpašs aģents ar citām LiveAgent atļaujām.
Sadarbības aģents ir gandrīz identisks ar normālu pilntiesīgu aģentu, bet ir dažas atšķirības. Sadarbības aģenti nevar sazināties ar klientiem. Viņi var iekšēji sazināties ar citiem klientu pārstāvjiem, pievienot un dzēst savus pielikumus un tikai apskatīt informāciju par klientu. Tie bieži veido iekšējos komentārus, lai atrisinātu klientu problēmas un vaicājumus.
Frequently asked questions
Ko nozīmē jēdziens "sadarbības aģents"?
Sadarbības aģenti ir cilvēki, kas strādā kopā ar citiem pie noteikta projekta vai mērķa. Sadarbības aģents ir īpaša veida aģents, kas nevar sazināties ar klientiem. Parasti tas risina iekšējas problēmas.
Kā iestatīt sadarbības aģentus LiveAgent?
Sadarbības aģenta iestatīšana programmā LiveAgent ir kā citas lomas piešķiršana. To var izdarīt administrators LiveAgent panelī, iestatot konfigurāciju.
Kā piekļūt sadarbības aģentu sarakstam LiveAgent?
Lai varētu piekļūt sadarbības aģentu sarakstam, jums ir jāpiešķir loma sistēmā. Lai piešķirtu lomu sistēmā, atveriet “Konfigurācija” un pēc tam atlasiet “Aģenti”. Nākamajā solī noklikšķiniet uz “izveidot aģentu” un atlasiet tam lomu: tas var būt aģents, administrators vai īpašnieks.
Expert note
Sadarbības aģenti ir svarīga LiveAgent funkcija, kas sniedz papildu atļaujas aģentiem uzņēmuma iekšienē.

Live Agent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā atbalstu vairākos kanālos, ieskaitot e-pastu, zvanus un sociālos medijus. Lietotāju atbalsts ir pieejams arī pa tālruni. Platforma neatbalsta tiešsaistes tērzēšanu, bet iespējams sazināties ar atbalsta komandu, rakstot e-pastu uz support@ladesk.com.
Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?
CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību, un lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus un skatīt iepriekšējo informāciju par tiem, tādējādi nodrošinot vienmērīgāku saziņu ar klientiem un sniedzot uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
The given text is a mix of Latvian and English languages, and it appears to be promoting LiveAgent, a customer service and communication software. It mentions various features like client management, VoIP phone systems, self-service software, and email management. The text also encourages users to subscribe to LiveAgent's updates and contact their sales team. The last part of the text shows a progress bar for creating a LiveAgent account and mentions that the login details will be sent to the user's email.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un API bez papildu maksas. Tā integrējas ar Slack, Zapier, un var veikt e-pasta mārketingu. LiveAgent nodrošina integrāciju ar daudziem rīkiem, piemēram, CRM, e-pastkastēm un maksājumu rīkiem, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas efektivitāti. LiveAgent API cena sākas no $9, un tā ir integrējama ar simtiem rīku izmantojot Zapier. Nosacījumu uzstādīšana LiveAgent ir vienkārša.